Šta je novo?

Obilaznica oko Beograda - [ Autoput ]

Boim se da poverujem,
a ako i poverujem nešto će ih prekinuti , pa makar udar đinovskog asteroida u kuglu zemaljsku ...... :laugh: :lool: :laugh:
imaće opet opravdanje.......
 
Ne verujem dok ne vidim mrku na gradilistu,do tada je ovo iluzija :udarnickismajli:
 
A niko ne pominje petlju batajnica? Jel se i to gradi ili ce biti put do batajnice i petlja dobanovci kao na ovoj slici, a od petlje batajnica nista?
 
U decembru prošle godine sa kompanijama "Primorje" i "Ratko Mitrović – Niskogradnja" potpisali smo ugovor za projektovanje i građenje mostova "13", "14" i "15" na trasi od Ibarske magistrale do Avalskog puta. Radovi obuhvataju projektovanje, odnosno izradu glavnog projekta, kao i izgradnju mostova poluautoputskog profila - zemljane, radove od betona, metala, završne i ostale.
lol
 
MaRkOs":1d5sc7ic je napisao(la):
Izgleda da je zemljotres u Japanu pokrenuo mnoge stvari.
Japanska magistrala
51243.jpg


http://www.kurir-info.rs/planeta/japanski-koridor-10-stvarno-su-neverovatni-80713.php
 
Wile E. Coyote":3aw3z1v7 je napisao(la):
Ја сам видео јуче кад сам се враћао из Новог Сада да у Батајници раде нешто са земљом, али мислио сам да само равнају смеће. Да ли то значи да се коначно кренуло? :Смиле који се крсти обема рукама:
Jesi li video možda od koje firme su te mašine kod Batajnice?
 
vucko":2aqqesp1 je napisao(la):
Ne verujem dok ne vidim mrku na gradilistu,do tada je ovo iluzija :udarnickismajli:
Ја тек тада не верујем, јер ће то значити отезање радова у недоглед.:rant:
Erysimum Cheiri":2aqqesp1 je napisao(la):
U decembru prošle godine sa kompanijama "Primorje" i "Ratko Mitrović – Niskogradnja" potpisali smo ugovor za projektovanje i građenje mostova "13", "14" i "15" na trasi od Ibarske magistrale do Avalskog puta. Radovi obuhvataju projektovanje, odnosno izradu glavnog projekta, kao i izgradnju mostova poluautoputskog profila - zemljane, radove od betona, metala, završne i ostale.
lol
Па шта се чудиш? Зар си очекивао пун профил као наставак на полупрофил?:p
shumar":2aqqesp1 je napisao(la):
Wile E. Coyote":2aqqesp1 je napisao(la):
Ја сам видео јуче кад сам се враћао из Новог Сада да у Батајници раде нешто са земљом, али мислио сам да само равнају смеће. Да ли то значи да се коначно кренуло? :Смиле који се крсти обема рукама:
Jesi li video možda od koje firme su te mašine kod Batajnice?
Нисам обратио пажњу. Погледаћу кад следећи пут будем пролазио туда.
 
Vozači preusmereni u - mrak
N. V. BRKOVIĆ | 21. mart 2011. 22:17 | Komentara: 3
Zbog radova na Gazeli, nadležni upućuju vozila na obilaznicu, iako su tuneli neosvetljeni. Šoferima neophodan dobar vid, jer "na slepo" moraju da voze kroz "Lipak" i "Železnik"


Vozila moraju da prođu kroz neosvetljene tunele

SRODNE VESTI

Obilaznica opet bruji
Nip zaobišao obilaznicu
Obilaznica raste od proleća
Tuneli u mraku
Novi ugovori „prave“ obilaznice
PUTOKAZ u tunelima u sklopu obilaznice oko Beograda, vozačima su jedino farovi. Tako je od kako je deonica od Ostružnice do Orlovače otvorena pre dve i po godine. Nadležnima mrak ne smeta, pa zbog radova na Gazeli saobraćaj "preusmeravaju" na ovu "alternativu". Izoštren vid, međutim, neophodan je šoferima, jer "na slepo" moraju da voze kroz "Lipak" i "Železnik" oko 1.000 metara.


- Dok traju radovi na najfrekventnijem beogradskom mostu na Savi savetujem vozačima da koriste obilaznicu - kaže Zoran Drobnjak, generalni direktor "Puteva Srbije". - Oni koji dolaze iz pravca Niša, imaju u Bubanj potoku obaveštenja, a delićemo i flajere kako da koriste obilaznicu, a to važi i za vozače iz pravca Mađarske i Hrvatske.

Umesto saveta da Gazelu izbegavaju koristeći obilaznicu, vozačima je korisnije upozorenje da su tuneli neosvetljeni i da je potrebno da obrate pažnju, "skinu nogu s gasa" i prilagode vožnju uslovima na putu, naročito noću. S obzirom da "uvođenje struje" već dugo traje i stalno ga sprečavaju novi problemi, pitanje je kada će u tunelima svetlo konačno zasijati.

U "Putevima Srbije" kažu da su u postupku pribavljanja ponude od "Elektrodistribucije Beograd" za sanaciju trafo-stanica za tunele "Lipak" i "Železnik", koje su u planu izgradnje trafo- stanica grada Beograda. Međutim, u EDB kažu da je pristigla dokumentacija uz izvesne primedbe vraćena projektantima "Puteva Srbije" na doradu, pa od putara zavisi kada će električari dati ponudu za izvođenje radova.

I dok pomenuti tuneli čekaju da sijalice zasijaju, putari za ovu sezonu imaju ambiciozne planove upravo na obilaznici oko Beograda. Prema rečima prvog čoveka "Puteva Srbije", osim već nastavljene rekonstrukcije Gazele, do kraja godine bi trebalo da budu završeni radovi na delu obilaznice od Batajnice do Dobanovaca, petlja "Batajnica" kao i ceo profil autoputa do Dobanovaca.

- Pri završetku je i projekat od Dobanovaca do Orlovače gde je neophodno uraditi drugu fazu autoputa - kaže Drobnjak. - Za dva do tri meseca počećemo sa izgradnjom, a od Evropske investicione banke ćemo dobiti 80 miliona evra za potez od Avalskog puta do Bubanj potoka. Tako ćemo povezati celu obilaznicu od Batajnice do Bubanj potoka.
ZAŠTO NEMA SVETLA?
LANE su u EDB najavili su da će pomenuti objekti biti priključeni na elektomrežu početkom oktobra, a u "Putevima Srbije" da je obavljena procedura dobijanja neophodnih saglasnosti za priključenje objekata na elektromrežu. Kako su tada naveli, EDB je na osnovu Ugovora sa "Putevima Srbije" izvela napajanje na visokom naponu trafo-stanica, za potrebe osvetljenja tunela "Lipak" i "Železnik", a da je u toku iznalaženje privremenog rešenja za osvetljenje tunela, do okončanja procedure javnih nabavki potrebne opreme.

U Direkciji za gradsko građevinsko zemljište i izgradnju Beograda, koja je bila investitor radova u tunelu "Železnik" ističu da je u okviru predviđenih radova ugrađena kompletna oprema za funkcionisanje javne rasvete. Električno napajanje kojim se instalirana oprema snabdeva, međutim, nije u njihovoj nadležnosti.


http://novosti.rs/vesti/beograd.74.html:323812-Vozaci-preusmereni-u---mrak
 
Pri završetku je i projekat od Dobanovaca do Orlovače gde je neophodno uraditi drugu fazu autoputa - kaže Drobnjak. - Za dva do tri meseca počećemo sa izgradnjom
Pun profil od DOB-ORL? Pa tu ima 15-20 km druge trake, ako se ne varam. Daj boze da se ovo ostvari i radovi na toj trasi zaista i pocnu za 2-3m.
 
али не знам која је сад велика фрка са светлима у тунелима. па ми се 100 година возисмо без светла тунелима, и сад одједном велика фрка око тога. мислим, немојте погрешно да ме схватите, ово што су ови дунстери из Путева и ЕДБ-а урадили је равно дебилизму, али не треба сад ови новинари да дижу толику прашину око тога
 
Дробњак који по обичају лупета":wkd7hewx je napisao(la):
do kraja godine bi trebalo da budu završeni radovi na delu obilaznice od Batajnice do Dobanovaca, petlja "Batajnica" kao i ceo profil autoputa do Dobanovaca.
Ако за 9 месеци буде готова петља у Батајници, ја је поједем са све арматуром!
 
Pri završetku je i projekat od Dobanovaca do Orlovače gde je neophodno uraditi drugu fazu autoputa - kaže Drobnjak. - Za dva do tri meseca počećemo sa izgradnjom
Proširuje se Ostružnički most?
 
ma treba i mostu Železniku napraviti... tuneli su (OST-ORL), mislim, probijeni...

neće to još 10-tak god
 
Wile E. Coyote":mriwc8p3 je napisao(la):
Дробњак који по обичају лупета":mriwc8p3 je napisao(la):
do kraja godine bi trebalo da budu završeni radovi na delu obilaznice od Batajnice do Dobanovaca, petlja "Batajnica" kao i ceo profil autoputa do Dobanovaca.
Ако за 9 месеци буде готова петља у Батајници, ја је поједем са све арматуром!
Kuku mene, oni da naprave a ti d'izedeš. Neće da može. Bar da je oglođeš, da ostane armatura, ona je i najskuplja
 
GOJE":12slcner je napisao(la):
Wile E. Coyote":12slcner je napisao(la):
Дробњак који по обичају лупета":12slcner je napisao(la):
do kraja godine bi trebalo da budu završeni radovi na delu obilaznice od Batajnice do Dobanovaca, petlja "Batajnica" kao i ceo profil autoputa do Dobanovaca.
Ако за 9 месеци буде готова петља у Батајници, ја је поједем са све арматуром!
Kuku mene, oni da naprave a ti d'izedeš. Neće da može. Bar da je oglođeš, da ostane armatura, ona je i najskuplja
Богами, има да изгладним...
 
Izvor Beobuild.rs
110331-BYPS-36.jpg


Posle gotovo tri godine zastoja, ponovo su pokrenuti radovi na izgradnji preostalih sektora obilaznice oko Beograda. Posebno ohrabruje činjenica da se paralelno krenulo u realizaciju petlje “Dobanovci” i sektora 5, koji treba da poveže petlju “Orlovača” preko budućeg sektora 6 sa autoputem Beograd-Niš.

kompletnu foto reportazu mozete pogledati na linku http://www.beobuild.rs/read.php/479.html
 
Izbori se opasno bliže, pa pokušavaju da privuku nazad sve izgubljene glasače među kojima sam i ja. Džaba sve, ovo su samo poslednji trzaji...
 
Vrh