Šta je novo?

Obilaznica oko Beograda - [ Autoput ]

Ko vodi rat na dva fronta garantovano gubi. Naravno da je potrebna i autoput veza sa Barom. Ja smatram da bi ISTOG dana kad se završi koridor X trebalo bez čekanja početi izgradnju koridora XI. I zbog Beograda i zbog Bara i zbog Pešterske visoravni.
 
"Dedinje" je potpuno u pravu ,( polu)/Obilaznicu oko BG-a trebalo je prvo zavrsiti do sada, ona racva i razgranava Srbiju, to je kao glavna arterija u Srcu koje se zove Srbija, odatle se povezuju buduci koridori i magistralni putevi koji ce spajati Jug i Sever, Istok i Zapad ovog dela Evrope, i to u Infrastrukturno-strateskom smislu i u svakom drugom.

Obilaznica oko Beograda ce direktno uticati na priliv novca od putarine od strane cele Male Azije,Grcke, Bugarske,Turske.

Jednim udarcem otpusili bismo Beograd od najvecih guzvi, drugim recima, Beograd bi prodisao, a ostalim krajevima zemlje bi dalo zamajac za dalji razvoj infrastrukture i povezivanja na koridor 10.... Nije mi nikako jasno ko to koci i saplice ovaj projekat, i zar nema neko pametan da razmrsi ovaj "Gordijev cvor" .
 
Не, јер у плановима партијских другова је у петогодишњем плану зарцтано спајање севера и југа по сваку цену, чистим аутопутем без семафора и тд. и шта њих занима нека тамо обилазница која је део истог коридора. Важно да у жуто-црвене фасцикле ударе печат да је план до последње тачке испуњен а ти мој Београде, дави се у гужвама и транзиту у центру :violina:
 
Ako se po jutru dan poznaje opet ne valja. Prodje mesec i kusur dana a ovi još nisu ni formirali to novo kordinaciono telo bar ja ne uspeh nigde naći taj info, a Bijelić kao da je u zemlju propao nestade čovek.
Izgleda da će i novi rok za završetak koji su postavili oktobar 2013 biti probijen.
 
Pre više od mesec ipo dana Mrka najavio ovih dana krece se sa Batajničkom petljom, i još ništa...
e popisao i oduzeo bi mu svu nj. imovinu za nanet duševni bol što od ljudi pravi magarce godinama
.... istu dao u humanitarne svrhe .... drugo nije ni zaslužio... :bash: :rant: :shok:
 
Biće dobro ako Batajnička petlja počne da se radi do jeseni, jer tamo još uvek nije završen glavni projekat kao ni sva eksproprijacija zemljišta.
 
Kakvi manijaci ovi nashi politicari, umesto da novac za Obilaznicu oko BG-a koji su dobili odmah odvoje na stranu( kao da ga nemaju!!) samo za taj projekat, oni se svi tu nadmudruju, politicki raskusuravaju, lece svoje sujetne ambicije... :bash: :bash:

Samo strana, civilizovana drustva mogu nas ovakve bedne i primitivne da dovedu u red...nema "ali" za ove nase jadnike!! Evo teksta iz Novosti:


" Nip zaobišao obilaznicu
E. B. R. | 07. mart 2011. 21:52 |

I pored nastojanja grada da se zajednički projekti završe u dogovorenim rokovima, ministarstvo pokvarilo planove. Izvođačima neisplaćena sledovanja, probijeni rokovi

NAJAVLJENI rok za završetak obilaznice oko Beograda, iako je od proleća planirano intenziviranje radova na ovom veoma značajnom projektu, kako "Novosti" saznaju već je doveden u pitanje!

Naime, i pored prioriteta koji mu je dat i ugovorenih radova na tunelu "Straževica", važnom segmentu Obilaznice, izvođači već duže ne dobijaju novac. Ministarstvo za nacionalni investicioni plan ne isplaćuje sredstva, dug se gomila, a svi napori Beograda da se ispoštuju rokovi padaju u vodu.

DEO KORIDORA 10: TUNEL "Straževica" je sastavni deo obilaznice oko Beograda i nalazi se na pravcu Koridora 10. Radovi na drugoj cevi tunela "Straževica" trajali su u periodu od 2004. do 2008. godine, kada su prekinuti, a posao je nastavljen sredinom prošle godine. Do tada je bilo završeno više od polovine radova na tunelskoj cevi. Zbog nezavršenog tunela i nastavka putne mreže obilaznice od Ibarske magistrale prema Bubanj potoku, ponuđeno je alternativno rešenje vozačima, koji su sada usmereni na tunel "Stara Straževica" i Kružni put od Kijeva, preko Rakovice i Resnika do Bubanj potoka, inače projektovan za saobraćaj srednjeg intenziteta.

Iako su u ponedeljak ignorisali naše pozive, u gradu su veoma nezadovoljni odnosom ovog ministarstva prema pomenutom projektu, saznaju "Novosti". Činjenica je da je planiranih milijardu dinara za tunel u prošloj godini, ministarka za NIP Verica Kalanović "prepolovila" na 550 miliona, a na kraju izvođačima isplatila svega 450 miliona dinara, kao i da je isplatu uslovljavala raznim aneksima.

Kako su ranije istakli u NIP, projekat izgradnje tunela "Straživica" spada u grupu projekata koje realizuju u saradnji sa ostalim ministarstvima, u ovom slučaju sa Ministarstvom za infrastrukturu.

- Naša nadležnost i odgovornost u ovom projektu je finansijska realizacija - objasnili su tada u ministarstvu. – To podrazumeva plaćanje onih radova koji su zaista izvedeni. Ministarstvo za infrastrukturu nadležno je za fizičku realizaciju projekta – izbor izvođača, ugovaranje i kontrolu izvođenja radova. U skladu sa nadležnostima vodićemo računa da izvedeni radovi ispunjavaju ugovorene zahteve o kvalitetu i da budu plaćeni.

Međutim, isti princip neažurnosti i neplaniranja neophodnih sredstava važio je i za Obrenovački most. Podsećanja radi, protokol iz 2008. za izgradnju Obrenovačkog mosta i 21 kilometra saobraćajnica između NIP, Ministarstva za infrastrukturu i Beograda, nije ispoštovan. Radovi su započeli tek lane, kada je grad aplicirao za sredstva kod Ministarstva za životnu sredinu i prostorno planiranje u okviru projekta za oporavak domaće građevinske industrije. Bespotrebno je dakle izgubljeno dve godine. Za to vreme ne samo da je most mogao da bude završen, već bi sada vozači uveliko stizali brže od Obrenovca do Surčina.

ROKOVI: TRASA B6, od Avalskog puta ka Bubanj potoku, trebalo bi da bude gotova do oktobra 2013. godine. Za izgradnju ove deonice tek predstoji izrada projekta i sprovođenje eksproprijacije. Na trasi B5, od Orlovače do Avalskog puta posao bi trebalo da bude završen do sredine 2012. godine. Na ovom potezu radiće se tri vijadukta. Ukupna dužina mostova koji će na tom delu obilaznice biti izgrađeni iznosi kilometar i po.

Na žalost, kako saznajemo, ništa bolja situacija nije ni sa "kineskim" mostom, koji takođe, čeka Ministarstvo za NIP. Naime, kako bi regulisali međusobne obaveze, Ministarstvo za NIP i Grad lane su potpisali Ugovor o finansiranju projekta izgradnje mosta Zemun - Borča sa pripadajućim saobraćajnicama. U tom dokumentu, između ostalog piše, da će troškove realizacije celog projekta, što ukljujučuje i druge radnje i aktivnosti, a ne samo izgradnju, ugovarači (Grad i NIP) snositi sa po 50 odsto vrednosti celog projekta.

U jednom od članova tog Ugovora navedeno je da su u pitanju kontrola tehničke dokumentacije, stručni nadzor nad izvođačem radova, finansijski monitoring, rešavanje imovinsko-pravnih odnosa, kao i druge obaveze koje proizilaze iz Zakona kojim se uređuje planiranje i izgradnja. Grad je ispunio sve preuzete obaveze, NIP na žalost ni jednu. Zato se, kako saznajemo, očekuje da promene u Vladi rezultiraju i promenama u timu koji se ispred Republike bavi ovim projektima. "
 
Pa ovi stvarno nisu normalni! Opet prestaju sa finansiranjem Straževice, zadnji put kad su to napravili bila je pauza u gradnji 2 godine.
Šta će im planovi u budžetu kad svako skida pare sa projekata kad mu se ćefne. Da li je moguće da 20 godina nemamo para za 750 metara je*******enog tunela? :bash:
Kad god pomislim da ne može gore ovi prosto zablistaju.
 
ovako indirektno opužuju g17+ zbog obilaznice.....

ovo je samo politika. pošto nisi završili optužuju jedni druge....


a istina je da su svi oni nesposobni.
 
Као што већ рекох: Министарство за НИП је Министарство за руде и губљење времена... :rolleyes:
 
Ovo za NIP mi lici kao na "o pokojniku sve najgore"... Evo, sad ih krive i za kasnjenje Kineskog mosta. Pa budale bangave, to je bilo ministarstvo u vasoj Vladi, nisam vam ga ja ugurao u Nemanjinu!?

Info iz "Primorja" je da oni u najskorije vreme pocinju radove na delu obilaznice od Orlovace do Avalskog puta. Sasvim slucajno sam saznao tako sto je neko koga vrlo dobro poznajem bio kod njih nekim administrativnim poslom, a oni su u tom trenutku organizovali prevoz masina iz Slovenije na gradiliste kod Orlovace. Tako da, one of these days :)
 
Homer Jay":1xuvksmw je napisao(la):
Ovo za NIP mi lici kao na "o pokojniku sve najgore"...
Богами, и док је Пантелија био жив, није радио како треба... Причало се и о томе, али џаба...
 
relja":3c1x14sf je napisao(la):
Jubilarna 100-ta strana o obilaznici...
Evo izjave kao omaz onoj za metro-

100ta strana o obilaznici a obilaznice ni 1mm(u punom profilu).
 
С тим што бар постоје неке назнаке и фртаљ полуобилазнице. А метроа нема...
 
Dug za Straževicu 83 miliona dinara

Ministarstvo za NIP duguje Energorpojektu 83 miliona dinara za radove na tunelu Straževica, na obilaznici oko Beograda.

Imajući to u vidu, postavlja se pitanje da li će radovi na izgradnji obilaznice oko glavnog grada, na deonici od Orlovače do Avalskog puta biti završeni do kraja godine, kako je najavljeno.

Ukoliko se ova praksa ustali, rokovi bi lako mogli da budu probijeni.

Politikin sagovornik, upućen u dešavanja oko izgradnje tunela, kaže da se na gradilištu i dalje radi, ali nešto sporije nego što se očekuje.

Za ovu godinu je opredeljeno 650 miliona dinara. Vrednost ugovora sa Energoprojektom je nešto veći od milijardu dinara. Pitanje je odakle će biti nabavljen ostatak novca, ako je zaista planirano da tunel bude završen ove godine. Kada je reč o ostalim radovima na ovoj deonici Putevi Srbije najavljuju početak radova za 15. mart. Preostalo je da se izgradi 5, 4 kilometra puta i tri mosta između Orlovače i Avalskog puta. Za to je obezbeđen kredit od 40 miliona evra kod Evropske investicione banke.

On tvrdi da je teško organizovati posao kada jedno ministarstvo daje nalog za radove, a drugo plaća i to neredovno. Inače, ovim projektom upravlja Ministarstvo infrastrukture preko Puteva Srbije, ali Ministarstvo za NIP raspoređuje pare.

U Putevima Srbije samo kažu da nastavak radova na tunelu Straževica zavisi od raspoloživih finansijskih sredstava, ne usuđujući se da daju prognoze kada će biti završen.

U Energoprojektu kažu da je rok teško definisati zbog fazne gradnje. Oni preciziraju da se dug odnosi na januarske radove, ali smatraju da to ne treba dovoditi u vezu sa rokovima završetka celog projekta.

Ministarstvo za NIP ne odgovara zbog čega „Energoprojektu” duguje 83 miliona dinara i kada će ih platiti. Sudeći, međutim, prema podacima koje oni iznose i izvođač radova nije bio preterano ažuran.

U ovom ministarstvu navode da su u prošloj godini za Straževicu najpre opredelili milijardu dinara, ali da je rebalansom ta suma svedena na 550 miliona dinara, jer je „Ministarstvo za infrastrukturu procenilo da planirani obim radova neće biti realizovan do kraja kalendarske godine”.

“Za radove izvedene u 2010. godini isplatili smo 361.693.288 dinara. Ostatak od 258.306.712 dinara, nismo doznačili zato što radovi nisu izvedeni. Uspostavljajući sistem za upravljanje projektima NIP-a, Ministarstvo je uvelo strogu kontrolu usklađenosti fizičke i finansijske realizacije projekata, što podrazumeva plaćanje samo onih radova koji su zaista izvedeni i koji su definisani ugovorom”, kažu u Ministarstvu za NIP.

Ministarstvo je, na osnovu pristiglih izveštaja o obavljenim poslovima, platilo samo one radove koji su zaista izvedeni u 2010. godini i u tom smislu prema izvođačima nema nikakve zaostale obaveze, ističu u tom Ministarstvu i naglašavaju da je plaćen svaki račun koji je stigao.


http://www.b92.net/biz/vesti/tema.php?id=503
 
'Fala bogu da su nastavljeni radovi na obilaznici ... http://www.novosti.rs/vesti/beograd.74.html:323349-Obilaznica-opet-bruji

Ceo tekst:

Obilaznica opet bruji
N. V. BRKOVIĆ | 17. mart 2011. 22:00 | Komentara: 0

Paralelno sa rekonstrukcijom Gazele, putari i na saobraćajnici oko Beograda i autoputu. U toku izgradnja petlje u Dobanovcima, kao i na potezu od Orlovače do Avalskog puta........
U oktobru sledeće godine trebalo bi da bude otvorena petlja "Dobanovci"

PUTARI su se razmileli po beogradskim saobraćajnicama. Obilaznica oko Beograda ponovo je pod opsadom ekipa "Štrabaga", paralelno s rekonstrukcijom Gazele. Asfalteri su nastavili i zamenu kolovoza na autoputu nedaleko od pumpe "Zmaj". U "Putevima Srbije" kažu da su gradilišta na obilaznici pre dva-tri dana otvorena na sektorima A1 i A2, od Batajnice do Dobanovaca.


Bageri, "gusenice" i "kandže" sjatili su se pored autoputa na mestu gde bi u oktobru sledeće godine trebalo da bude otvorena petlja "Dobanovci". Druga faza radova, u sklopu koje će biti završena i ova saobraćajnica, počela je pre pet meseci. Trenutno ekipe prokopavaju trasu kojom će proći asfalt, premeštaju zemlju i pripremaju teren.
RADOVI DO OKTOBRA PREDSTOJI i rekonstrukcija autoputa od Bubanj potoka do Aerodroma "Nikola Tesla". Putari su već veliki deo posla završili lane, a sada nastavljaju radove. Zona radova na autoputu trenutno je na potezu dugom oko 800 metara u srednjoj traci ka gradu, na pola kilometra od skretanja za put ka Novom Sadu. Vozila se preusmeravaju, pa u pravcu ka Beogradu koriste krajnju levu traku suprotnog smera. Zbog pomenutog izmenjenog režima, saobraćaj na ovoj deonici povremeno je u zastoju. Do oktobra će ceo potez kroz Beograd dobiti novi asfalt, a putari kažu da će uvek morati da se zatvara jedna strana autoputa.



Mehanizacija se "prostire" i na potezu od petlje "Orlovača" do Avalskog puta, sektor B-5.

- Ovde se radi u dužini od 5,4 kilometra i za ove poslove "Putevi Srbije" su lane obezbedili sredstva iz kredita Evropske investicione banke u iznosu od 40 miliona evra - kažu u "Putevima Srbije". - U decembru prošle godine sa kompanijama "Primorje" i "Ratko Mitrović – Niskogradnja" potpisali smo ugovor za projektovanje i građenje mostova "13", "14" i "15" na trasi od Ibarske magistrale do Avalskog puta. Radovi obuhvataju projektovanje, odnosno izradu glavnog projekta, kao i izgradnju mostova poluautoputskog profila - zemljane, radove od betona, metala, završne i ostale.


Prvi most, preko Kijevskog potoka, biće izgrađen u dužini od 555 metara, sledeći je dugačak 73 metra, a treći, od 661 metar, premostiće Topčidersku dolinu. Ukupna dužina mostova iznosi 1.289 metara.


Novac neophodan za izgradnju sektora 6, od Avalskog puta do Bubanj potoka, u iznosu od 80 miliona evra, "Putevi Srbije" planiraju da obezbede iz kredita Evropske investicione banke. Takođe navode da dalje izvođenje radova u novom tunelu "Straževica" zavisi od raspoloživih finansijskih sredstava. Za izmirivanje obaveza prema izvođaču angažovanom na izgradnji ovog tunela, kompaniji "Energoprojekt", nadležno je Ministarstvo za Nacionalni investicioni plan. "

:gobb: :gobb: :gobb:
 
Ја сам видео јуче кад сам се враћао из Новог Сада да у Батајници раде нешто са земљом, али мислио сам да само равнају смеће. Да ли то значи да се коначно кренуло? :Смиле који се крсти обема рукама:
 
Да те копирам.
":Смиле који се крсти обема рукама:"
 
Ja sam juče prošao sa svih strana dobanovačke petlje, i postavljene su oznake Strabaga svuda, postavljeni su kontejneri za radnike, zaštitne ograde ali i počeli su prvi zemljani radovi.....
 
лепо је то чути. иначе, на Гугл мепсу су већ продужили обилазнциу до Батајнице

90wv2c.jpg
 
Vrh