Šta je novo?

Obilaznica oko Beograda - [ Autoput ]

Kako to misliš loše ga postave? Na šoferci?

Ja sam „postavio“ loše i na 2-3 tampe nisam mogao da prodjem dok nije došao operater da me pusti.

Shvatio sam šta je problem tek nakon pitanja ovde na forumu, sami operateri na stanicama mi nisu dali korisne savete. A problem je bio do šoferke koja ima grejače koji bokiraju signal, tako da tag mora da se postavi iznad retrovizora kod zatamljenog dela šoferke.
 
Mislim da je trebalo je predvideti dužu zonu račvanja od izvedene, najmanje za još 100 m. Ovo nema sa diskusijom o korisnicima koji ne prate signalizaciju i prelaze preko bojenog ostrva, samo se lepo vidi na poslednjem snimku pa sam primetio.
 
Ja sam „postavio“ loše i na 2-3 tampe nisam mogao da prodjem dok nije došao operater da me pusti.

Shvatio sam šta je problem tek nakon pitanja ovde na forumu, sami operateri na stanicama mi nisu dali korisne savete. A problem je bio do šoferke koja ima grejače koji bokiraju signal, tako da tag mora da se postavi iznad retrovizora kod zatamljenog dela šoferke.
Odlazim u off topic ali kad si već pomenuo operatere.Jednostavno oni tagove nikada nisu iskreno prihvatili.
Iako su ta vremena malverzacija davno prošla vremena uvek je prema tag sistemu trajao tihi bojkot.Ništa novo u zemlji Srbiji što nije vidjeno i u drugim sferama naših života ali svakako zamimljivo kao fenomen.
 
Ne znam šta drugi misle ali gledajući ovaj snimak dolazim na ideju da bi sve ove koji se ispred samog špica prestrojavaju treba zaustaviti i poslati na neku analizu.

Mislim ne kapiram ljude koji vide znakove na kojima piše 1000m pa 500 m pa lupam 300m.
Da li su svesni brzine kojom idu,da li možda očekuju raskrsnicu na kraju puta pa će onda skrenuti desno.Da li uopšte znaju gde idu i gde su krenuli?
Da li znaju da čitaju i da li su tu dozvolu kupili?

Na anlizu treba poslati i projektanta ovoga uz obaveznu lobotomiju i odstarnjivanja dela mozga zaduženog za korišćenje očiju, ruku,.. tako da nikad više ništa ovako dobro ne projektuje. Znači toliko je dobro to uradio da bi farAVon mogao da ga oslepi i onesposobi kako nigde ne bi mogao ništa slično opet da isprojektuje i da se posle napravi kako bi ovo ostalo jedinstveno.

Sve urade da kažem kako treba ali ovo račvanje iz pravca Niša su totalno omašili kako je trebalo da se odradi jer je neko imao vijugu i bio "pametan" da traži izlaz za glavni grad sa samo jednom rampom.
 
Ne znam šta drugi misle ali gledajući ovaj snimak dolazim na ideju da bi sve ove koji se ispred samog špica prestrojavaju treba zaustaviti i poslati na neku analizu.

Mislim ne kapiram ljude koji vide znakove na kojima piše 1000m pa 500 m pa lupam 300m.
Da li su svesni brzine kojom idu,da li možda očekuju raskrsnicu na kraju puta pa će onda skrenuti desno.Da li uopšte znaju gde idu i gde su krenuli?

Da li znaju da čitaju i da li su tu dozvolu kupili?
Ja sam lično probao da vozim levom trakom do drugog znaka i bez problema, za sekund ipo sam se prestrojio. Iako je razdvajanje kratko, za onog ko gleda znakove nije nikakav problem.
Ograničenje u zoni razdvajanja je malo nelogično, čim se prođe ono suženje bez zaustavne trake ima znak 80, pa odmah posle njega 100, pa još jedan 100.
 
Ja sam stekao utisak posle 2-3x voznje do racvanja da sam prebombardovan znacima, i da moze biti konfuzno s obzirom da ih ima na svakih 50 metara. Meni je onaj prvi bio dovoljan da ukapiram da ce biti neko racvanje ili iskljucenje.
 
Ima sasvim dovoljno dužine za prestrojavanje čak i u delu gde su 4 trake.
Problem su dijabole koje ne gledaju znakove.
Kao što neko napisa iznad,probao sam da se prestrojim iz krajnje leve trake na delu gde počinju 4 i sasvim sam lagano i bez tenzije otišao u krajnju desnu mnogo pre tog famoznog tzv. "šiljka".
Ne vidim problem nikakav u ovom račvanju ako se obrati pažnja na znakove i informacione table.
 
Apsolutno tačno !

A za dijabole postaviti barem jedno 100m betonskog razdelnog zida (y)
 
Apsolutno tačno !

A za dijabole postaviti barem jedno 100m betonskog razdelnog zida (y)
Dijabole ne bi mogle da staju na belom štraftavom pojasu da je urađeno malo logičnije. Ovako ljudi seku krivinu. Nije dobro da ti leva strana auta bude na udaru ako neko iseče krivinu. Npr. Skreneš lepo za BG tu i baš u nivou šiljka lik ti uleti sleva jer je isekao krivinu i gde neočekuješ ništa već ogradu.

Vertikalna signalizacija se nnikad ne stavlja tako da se optički prekolopi u perspektivi sa tablama koje pokazuju drugi pravac što sam pokazao par postova ispred. Poslednja tabla Beograd posle šiljka nikako nije smela da bude tu gde je sada nego nešto ranije i desno da je traka ka BG lepo zatvorena u krivini s leve strane a ne ovako otvorena. Na samom šiljku može da se postavi onaj T portal sa jednim stubom kao što je u Dobanovcima odrađeno u oba šiljka. Bezbednost je smanjena i prava je sreća ja mislim da nije bilo udesa do sada.

Da su pomerili račvanje nešto niže na pravcu imali bismo lepo desno skretanje za Beograd kao u Dobanovcima kad se ide iz pravca Šida gde trake idu u desno ali minimalno.
Račvanje nešto slično kao servisne rampe kod arene ili one paralelne trake sa autoputem u NS a onda kasnije u krivini imaš lepo ogradu između traka koju niko ne može da iseče i ispravi. Kad obilaznica ode ulevo traka za BG isto ide levo ali može pod nešto manjim uglom i izađe na stari pravac. Ograde na na tom mestu bi izgledale kao mlad mesec . Nema teorije da bi mogao da iseče krivinu jer račvanje ne bi bilo u krivini nego ranije na pravcu sa desnim odvajanjem.
 
Poslednja izmena:
U redu, svi ste u pravu, ali ja mislim da je moglo bolje.
Ne da su imali prostora, nego je taj prostor već pod čvrstom podlogom.
Tri trake od Transšpeda, negde od hotela krene i červrta i nikakvih problema ne bi bilo narednih decenija, čak i kad urade za Pančevo.

Ajde da se setimo i nove petlje Surčin, gde se na Miloša odvaja po jedna traka, sa onim nepotrebnim kruženjem, umesto da su izveli kao spajanje 2 autoputa makar u smeru iz i ka NS.
Da se setimo i Batočine i Pojata.
...za danas dosta.
 
U redu, svi ste u pravu, ali ja mislim da je moglo bolje.
Ne da su imali prostora, nego je taj prostor već pod čvrstom podlogom.
Tri trake od Transšpeda, negde od hotela krene i červrta i nikakvih problema ne bi bilo narednih decenija, čak i kad urade za Pančevo.

Ajde da se setimo i nove petlje Surčin, gde se na Miloša odvaja po jedna traka, sa onim nepotrebnim kruženjem, umesto da su izveli kao spajanje 2 autoputa makar u smeru iz i ka NS.
Da se setimo i Batočine i Pojata.
...za danas dosta.
Nekoliko puta zadnjih dana sam do i od Eko/Nis pumpe kod Mld vozio u koloni a preticajna traka je bila puna.

Ako ova zemlja makar kao ogledno dobro ne može bar do Vrčina da odradi po tri trake i zaustavniu onda ne treba da postojimo.

Savremenik sam izgradnje druge trake autoputa te davne 1977/78 i skoro 50 godina posle toga mi i dalje imamo to isto pred svojim očima.
 
Problem je atrofija svake kompetencije u javnom sektoru. Menadžment gleda na gore i vodi politiku, tako da se realnost i potreba teško probijaju u taj pogled, a hir i voluntarizam titulara vlasti je zvezda vodilja.

Tu smo gde smo.
 
U subotu sam prošao kompletnom obilaznicom u oba smera, ali na nekim mestima još uvek ima znakova koje označavaju radove na putu a radova naravno nema.
Mnogo komfornije za vožnju je spajanje ap iza aerodroma nego kod bubanj potoka. U povratku ka Vrčinu dosta stranaca sam video sa tag uredjajima, haos je bio na kraju naplatne rampe ka Malom Požarevcu jer sa svih strana smo se uguravali u one dve mučene trake, i tako vozili u koloni do Malog Požarevca(obe trake su bile pune vozila).
Takođe sinoć u povratku ka Beogradu bila je reka automobila na auto putu i većina stranaca je otišla na Obilaznicu, možda sam dva tri automobila video koja su krenula ka Beogradu.
E sad pored toga što se neki kasno ubacuje, meni su gori oni koji su kao zauzeli pravu traku, voze sporo i u levoj su traci a desna zvrji prazna (pravac ka BG-u). Situacija se menja tek kod starog skretanja za Bubanj potok kada se sporija vozila vrate u srednju traku.
Delim mišljenje nekih forumaša koji su za 3 trake bar do Malog Požarevca jer taj deo plače za proširenjem a mislim da ima dosta mesta da se tako nešto izgradi.
 
Poslednja izmena:
Jel beše krak Karađorđa treba da ide na Mali Požarevac, pa dole sve do između Aranđelovca i Topole gde bi izbio na glavnu trasu. Taj krak bi trebao prvi da rade, da su pametni uz širenja A1 do račvanja. Na bekaljičkom brdu imamo već 3 trake ali bi valjalo možda to malo širiti na 4 ili bar rekonstruisati, pogotovo uspon iz pravca Niša gde imamo malo oštriju krivinu u usponu i gde su ljudi izletali ali uglavnom je to bilo zbog veće brzine što se dešava i sad isto kao i na usponu u Bubanj Potoku.
 
Poslednja izmena:
U redu, svi ste u pravu, ali ja mislim da je moglo bolje.
Ne da su imali prostora, nego je taj prostor već pod čvrstom podlogom.
Tri trake od Transšpeda, negde od hotela krene i červrta i nikakvih problema ne bi bilo narednih decenija, čak i kad urade za Pančevo.

Ajde da se setimo i nove petlje Surčin, gde se na Miloša odvaja po jedna traka, sa onim nepotrebnim kruženjem, umesto da su izveli kao spajanje 2 autoputa makar u smeru iz i ka NS.
Da se setimo i Batočine i Pojata.
...za danas dosta.
Uvek može bolje naravno. Nije ovo račvanje u BP najsrećnije rešenje ali je daleko od toga da je "najgore od najgorih".
 
Ja nemam razumevanja za nekog de8ila koji pored 5 tabli na kojim pise sta je levo a sta desno,ipak u zadnjem trenutku pocne da skrece.

Isao sam nekoliko puta u oba pravca,i stvarno mi nije jasno kako neko moze da pogresi u necem tako jednostavnom?

Sve je odlicno obelezeno,ali valjda ne gledaju,ili ih ne interesuje da gledaju...
 
Pravo pitanje je zaštoi bi se na projektu koji je toliko koštao i sredstava i vremena zadovoljavali nečim što nije optimalno?

Ja imam nula razumevanje za tako nešto.
Naravno da se ne treba zadovoljavati ovakvim stvarima ali očigledno je da ljudi ne gledaju znakove. Ko sad ne vidi gde se skreće, neće videti ni kad se produži.
 
Ајде странци разумем. али није ми јасно како неко из Београда или Србије уопште,
ко је безброј пута прошао ту може да промаши правац за Београд, држиш само десну страну и немаш шта више да размишљаш.
 
Ајде странци разумем. али није ми јасно како неко из Београда или Србије уопште,
ко је безброј пута прошао ту може да промаши правац за Београд, држиш само десну страну и немаш шта више да размишљаш.

Desna traka je za spore automobile, loše vozače, papučare, gejeve i navijače partizana. Samo levo je ono pravo.
 
malo sam se razocarao vozacima iz beograda koje sam dosada smatrao superiornijim vozacima
ali ja sam pri povratku iz grcke sjedio na mjestu suvozaca a moj sin koji je tek napunio 18 godina i ima vozacku nekolikio mjeseci
je vozio auto, i ja pitam kuda cemo on kaze obilaznicom manja je guzva i brze se vozi
i on je brzinom od 120km\h pravilno zauzeo traku za voznju obilaznicom , cak je rekao da ima viska znakova koji to pokazuju
a ljudi iz beograda kazu da je nedovoljno dugo i da nema dovoljno znakova
jos se tjesim da to samo pisu ovi sto se slabije snalaze od jednog pocetnika
 
Početnik ima 16 pari očiju ako je dobro naučen i stalno prati šta je naučio. Matori su oni koji voze mehanički. Ljudi voze napamet kao Miško vezanih očiju i posle bude. "Tata šta je ovo? Ovo nije bilo tu". E tako se završi na lepom belom šiljku gde je moguće parkirati i 2 autobusa i da ostane mesta za koji auto. Ajd to nego što je isto tako lako moguće preseći taj beli pojas što je vrlo nebezbedno.
 
Početnik ima 16 pari očiju ako je dobro naučen i stalno prati šta je naučio. Matori su oni koji voze mehanički. Ljudi voze napamet kao Miško vezanih očiju i posle bude. "Tata šta je ovo? Ovo nije bilo tu". E tako se završi na lepom belom šiljku gde je moguće parkirati i 2 autobusa i da ostane mesta za koji auto. Ajd to nego što je isto tako lako moguće preseći taj beli pojas što je vrlo nebezbedno.
Taj široki šiljak je i baš iz razloga bezbednosti takav da je moguće parkirati dva autobusa. Očigledno da su sa pravom procenili da je takav bafer potreban inače bi se ljudi zakucavali u zaštitnu ogradu.
 
Vrh