Šta je novo?

Obilaznica oko Beograda - [ Autoput ]

Dobro a gde biste vi stavili iskljucenje za Zeleznik i Sremcicu?
Mozda ovako -jeste da je tunel tu blizu ali rade se izdvajana i u tunelima ne znam sto ne bi moglo ispred tunela-mozda ne bi bilo bas moderno resenje ali bi sigurno radilo
aaa.jpg
 
Može i to a može i ovako
97B61497-EA36-4B58-A8B1-F4554192AD0D.jpeg


Resnik


932E151A-89CF-4DDF-BC56-0210D5CA057C.jpeg
A onda i Leštane
1FBB2A34-FFA8-47B7-8461-47B52109E917.jpeg

Na kraju Vinča sa vezom za Ritopek, a vvaljalo bi izgraditi i vezu za Veliko Selo, Slance, Višnjicu i Mirijevo uz obalu Dunava
E2AB3F91-1424-4D44-8224-833BC5B460D6.jpeg
 
Vidim da se ovde na temi redovno pominje potreba da postoji mogućnost da se preko čvorova "vrati" unazad u grad. Da li je to toliko učestao problem da je to velika potreba? Pošto npr. najkomforniji čvorovi uglavnom ne nude tu opciju.
 
Dobri su predlozi, pogotovo ovaj Stevin


Ovaj mi se svidja. Dosta jefitno moze da se uradi ako se ne rusi ova hala, a ne mora da se gradi "nadputnjak" niti da se obustavlja saobracaj na obilaznici.

Nema veze, svejedno ce da obustavljaju kada budu pravili petlju Nacionalni stadion. Bas je potrebna
 
Jesam ja to propustio negde da se radi petlja za nacionalni stadion?
 
Za pristup aerodromu s juga bilo bi idealno da postoji veza sa nove brze saobraćajnice za Novi Beograd (produžetak M. Velikog) na Put za aerodrom, negde otprilke gde je ulica Ane Karenjine u Surčinu. Za pristup do P11 gde dosta ljudi ostavlja auto to bi bilo još i bitnije nego za sam terminal.
pristup s juga preko petlje Surčin verovatno niko ni ne koristi jer je nepraktičan, put se vraća unazad i ide kroz celo mesto, a pristup preko dobanovačke petlje je najduži gledano za sve koji dolaze s juga.
 
Vrh