Šta je novo?

Obilaznica oko Beograda - [ Autoput ]

Pre dve nedelje sam isao obilaznicom oko Ljubljane i skoro na svakih 500 metara do 1 km su bila iskljucenja i uskljucenja na pojedinim mestima gde se vide zgrade u blizini. Zato je meni malo cudno da na obilaznici nema iskljucenja za Zeleznik-Sremcicu i za Resnik. Cak i sad je to moguce odraditi relativno lako i bez velikih radova samo kad bi neko u ovoj zemlji malo razmisljao.
 
Ima putokaz za Beograd i ljudi tako putuju već godinama. Na obilaznicu su išli samo kamioni. Ako iz pravca Nisa ima putokaz za Budimpestu i Zagreb, ne znam zašto iz suprotnog pravca ne staviti i znak za pravac Skoplje, Sofija, Solun....
Ispravi me ako grešim, ali ne postoji putokaz za Beograd (Centar). Postoji samo putokaz za aerodrom i za sajam. Tek posle aerodroma imamo oznaku Beograd centar.

edit: samo da ne bude zabune pošto je ovo sa par strana unazad - govorim o prilazu Beogradu sa Miloša Velikog, Novog Sada ili Zagreba.
 
kružni put u nivou Resnika se mora osvetliti. Bukvalno kao seoska džada od starog tunela Straževice so šok devijacije izmedju Resnika i Belog Potoka.
Isključenje za nadvožnjak ka Miljakovcu potpuno nevidljivo po mraku. Ni znaka ni svetla, a i jako je rizično jer je pravac.
 
Bravo, Sergio!

Na kružnom putu se nazire nova "T" raskrsnica umesto čuvene "šiljak" raskrsnice kod farbare...
P.S. Samo treba oprez, ko se zaleti ode na Tunel i Obilaznicu...
1689162944301.png
 
Sad kad Bugarska i Rumunija uđu u Šengen dogodine, Obilaznica će služiti samo nama iz njene neposredne okoline i po kom makedonskom i južnosrbijanskom kamiondžiji.
 
Sad kad Bugarska i Rumunija uđu u Šengen dogodine, Obilaznica će služiti samo nama iz njene neposredne okoline i po kom makedonskom i južnosrbijanskom kamiondžiji.
Ma jeste baš tako, a glupi Bugari upravo završavaju autoput prema A4 u Srbiji dok prema Rumuniji i dalje jedno veliko ništa a isto važi i za Rumune prema Bugarskoj.
BG i RO su u mnogočemu razvijeniji od Srbije, ali kada je u pitanju donekle zaokružena mreža auto puteva mi smo tu ipak dosta dalje. A izgradnja autoputeva posebno u RO ide relativno sporo, u međuvremenu će naša mreža itekako biti konkurentna.

Ovo ne menja činjenicu da srpske vlasti moraju da se dogovore sa EU oko lakšem i bržem prelasku granica/kontrola za kamione.
 
Okej, stoji da će oni završiti kontinuirani autoput ka TR i GR otprilike kad i mi udjemo u Šengen ali u sezoni će granice praviti ogrommnu razliku.
Ne verujem da je EU interes u ovom trenutku da se dogovara o lakšem prolazu sa eksklavama Ruske Federacije nebitno dal pričako o Kalinjingradskoj oblasti ili Srbiji.
 
Okej, stoji da će oni završiti kontinuirani autoput ka TR i GR otprilike kad i mi udjemo u Šengen ali u sezoni će granice praviti ogrommnu razliku.
Ne verujem da je EU interes u ovom trenutku da se dogovara o lakšem prolazu sa eksklavama Ruske Federacije nebitno dal pričako o Kalinjingradskoj oblasti ili Srbiji.
Gde ti ode Tragač.
 
Meni stvarno nije jasno kako neko može da se nada da će biti sve više i više kamiona i Turaka. Jedinu korist imaju pojedine pumpe i restorani, a sa druge strane imaš veću gužvu, veće zagađenje, zombije koji su na 6-7 satu vožnje. Ovo Srbija - ruska gubernija, samo neko zlonameran može da priča. Isto kao što je na drugoj temi izjavio da je C&A otišao iz Srbije zbog Ukrajine. Potpuna neistina, ali ipak bez problema napiše.
P.S.
Ona bu**** Milanović je rekao zanimljivu stvar, Holanđani su blokirali Bugare, jer su im konkurencija za međunarodni kontejnerski saobraćaj, što meni ima logike.
 
Ne verujem da je EU interes u ovom trenutku da se dogovara o lakšem prolazu sa eksklavama Ruske Federacije nebitno dal pričako o Kalinjingradskoj oblasti ili Srbiji.

Ти си изгледа преспавао последњих 20 и кусур година, а последњих 11 си био у дубокој коми.
 
Zamislite Vi da na drugom najvećem graničnom prelazu u svetu, Kapitan Andeerevo prema Turskoj gde prolazi koz zna koliko kamiona, stoje bugarske korumpirane milicionere i propustaju za 5 eura sve i svačega u schengen zonu. Ja kao balkanac bi sada obe ručke potpisao da dođu nemački službenici i preuzme sva granična prelaza i aerodroma sa zapadnog balkana i da sve od jednom uđemo u schengen. Naravno ako je sumnja u sposobnosti balkanske vlasti.

Jednog dana i Srbija će biti u Schengen, tkd opet konkurentnija od BG i RO. Možda i zato ne žure jer bitnije su im dugoročno značajniji projekti kao A4 prema Srbiju nego li Vidin, Arad i ostali.
 
U isto vreme mi ulažemo u kapitalno proširenje Horgoša.
Ne znam da li zaista postoji mogućnost ubrzavanja graničnih kontrola.
 
...

Jednog dana i Srbija će biti u Schengen, tkd opet konkurentnija od BG i RO. Možda i zato ne žure jer bitnije su im dugoročno značajniji projekti kao A4 prema Srbiju nego li Vidin, Arad i ostali.
Neće nikad, jer to nije interes vladajuće klase u Srbiji.
"Nikad EU, nikad NATO", a četvrtina Srbije radi za EU firme ovde, druga četvrtina je i otišla tamo. Za to vreme rodoljubiva gospoda odavde šalje decu u najskuplje škole u EU, a tamo se i leče, iako Srbija ima najbolje zdravstvo u svemiru.
 
Petlja je obeležena dovoljno i dovoljno unapred se pojavljuju putokazi. Provezao se za vikend u oba smera. Ako neko neće baš da gleda pa nek vozi okolo, naučiće već za sledeći put. Postaviti policiju za one koji divljački seku trake da ulete udesno za Beograd, ili koji pokušavaju da se vrate u rikverc, i da raspale najviše kazne i proecs učenja će biti neverovanto brz.
Obilaznica zaista ozbiljno skraćuje vreme prolaska zone Beograda, a o prijatnijoj vožnji da ne govorim. I vidljivo je da je već ogromna količina saobraćaja prešla na obilaznicu.
 
Pre dve nedelje sam isao obilaznicom oko Ljubljane i skoro na svakih 500 metara do 1 km su bila iskljucenja i uskljucenja na pojedinim mestima gde se vide zgrade u blizini. Zato je meni malo cudno da na obilaznici nema iskljucenja za Zeleznik-Sremcicu i za Resnik. Cak i sad je to moguce odraditi relativno lako i bez velikih radova samo kad bi neko u ovoj zemlji malo razmisljao.
Naravno, tako je svuda, pominjao sam već na obilaznici oko Budimpešte je 28 petlji sa svim priključcima.
Samo kod nas čujem snobovsku priču "neće valjda svaka selendra da ima svoju petlju".
 
Dobro a gde biste vi stavili iskljucenje za Zeleznik i Sremcicu?
 
Ispravi me ako grešim, ali ne postoji putokaz za Beograd (Centar). Postoji samo putokaz za aerodrom i za sajam. Tek posle aerodroma imamo oznaku Beograd centar.

edit: samo da ne bude zabune pošto je ovo sa par strana unazad - govorim o prilazu Beogradu sa Miloša Velikog, Novog Sada ili Zagreba.



Постоје путокази "Београд" одавно. Ево како је било пре десетак година.
 
На петљи Београд су требали само додати и симбол за центар поред симбола за аеродром и решен проблем.
 
Vrh