Nedostaje tabla gde su stavili Zagreb / Budapest desno na portalu treba Beograd da stoji. Još jednu treba dodati. Ovako portal prazan stoji. Kad auto prođe ispod Zagreb/Budapest table njemu u pogledu sledeća tabla bude pravo ispred na kojoj stoji Beograd ali desno je put što se jasno vidi na 1:15
Ovo se ne bi desilo da su na 650-1000m razdanjine krenuli da cepaju autoput. A oni su to skratili barem 100m a verovatno i više.
Kad idete iz pravca Šida tu imate skoro ~1000m od početka razdvajanja do samog šiljka a ovde iz pravca Niša kad se ide ima ~500m
Ovo implicira da je razdvajanje trebalo da bude barem u nivou kružnog toka parkinga Ikea. nekih 200-300m južnije.
E sad zašto su ovako sabili sve ne znam ali deluje da će možda morati to da preprojektiju ako ikad bude zasmetalo stubovima železničkog mosta koji tuda negde treba da seče autoput kad se bude radio sektor C.
Ovo se ne bi desilo da su na 650-1000m razdanjine krenuli da cepaju autoput. A oni su to skratili barem 100m a verovatno i više.
Kad idete iz pravca Šida tu imate skoro ~1000m od početka razdvajanja do samog šiljka a ovde iz pravca Niša kad se ide ima ~500m
Ovo implicira da je razdvajanje trebalo da bude barem u nivou kružnog toka parkinga Ikea. nekih 200-300m južnije.
E sad zašto su ovako sabili sve ne znam ali deluje da će možda morati to da preprojektiju ako ikad bude zasmetalo stubovima železničkog mosta koji tuda negde treba da seče autoput kad se bude radio sektor C.
Poslednja izmena: