Šta je novo?

Obilaznica oko Beograda - [ Autoput ]

Ускоро стижу Турци, тек тада ћемо видети шта ће све бити!
Mislim da Turci nece biti problem. Oni ne poznaju kako je bilo ranije i kad vide raskrsnucu, obratice paznju na vreme. Problem su ljudi koji su navikli na staru trasu, poput komsinice StaraMo. Deluje mi da vozimo poput Miska
Pa sta je ovo, pa ovo nije bilo ovde...

U Dobanovcima, kad idem ka NS, ja zavrsim preticanje bar kilometar pre iskljucenja i vozim za nekim sporim, da ne bih u poslednjem casu sekao 3 trake. Tako isto i ovde, ljudi moraju da zavrse preticanje u pravcu AVA parka, ali to mnogi ne znaju. Jasno je da na poznatom putu vecina ne cita znakove, tako da se moraju preduzeti neke mere, bar privremeno, dok se ljudi ne naviknu. Najveci broj udesa nastane na raskrsnicama gde se promeni prvenstvo prolaza, a ljudi navikli na stara pravila.
 
Da je moglo bolje - moglo je 100% ali opet mi nisu jasni ljudi koji na kritičnim mestima nisu koncentrisani u potpunosti i na vreme obave manevre vozilom da bezbedno prodju kritičnu tačku. Kritičnom tačkom podrazumevam i petlje na kojima očekujete da je potrebno ili da se prestrojite ili vozite tako da ne ometate druge u toj nameri.

Ja sam izbrojao 6 (šest) znakova za Beograd do "špica"... Stvarno treba neko da bude potpuno dekoncentrisan da to ne vidi ili da vozi potpuno neopterećen inteligencijom.
 

Prilozi

  • Screenshot_20230703_120637_YouTube.jpg
    Screenshot_20230703_120637_YouTube.jpg
    63,5 KB · Pregleda: 357
  • Screenshot_20230703_120619_YouTube.jpg
    Screenshot_20230703_120619_YouTube.jpg
    55,9 KB · Pregleda: 340
  • Screenshot_20230703_120602_YouTube.jpg
    Screenshot_20230703_120602_YouTube.jpg
    57,7 KB · Pregleda: 325
  • Screenshot_20230703_120542_YouTube.jpg
    Screenshot_20230703_120542_YouTube.jpg
    47,6 KB · Pregleda: 318
  • Screenshot_20230703_120509_YouTube.jpg
    Screenshot_20230703_120509_YouTube.jpg
    57 KB · Pregleda: 315
  • Screenshot_20230703_120452_YouTube.jpg
    Screenshot_20230703_120452_YouTube.jpg
    53 KB · Pregleda: 334
Ja sam očekivao da će biti problema kod skretanja levo pre tunela, a ovde zapravo ispade problem najobičnije prestrojavanje. Generalno zadnjih par godina saobraćaj u Srbiji je postao tombola. Niko ne gleda znakove, prvenstvo ne postoji.... Samo gas, sirena i izlaženje da se raspravi ko je u pravu. Ko predgrađe MeksikoSitija.
To je kombinacija nepažnje i relativno siromašne signalizacije.

Što se signalizacije tiče, ja bi to ovako rešio od tranšpeda gledano:
 
Bio si izgleda u pravo vreme. Kad sam isao kolona je bila oko 12 km. Uvek je tudje sve bolje, nase najgore. Na osnovu jednog iskustva se donose zaključci.
Ma sve je super. I suženje iz 4 u 2 trake na kratkom prostoru, i štednja na malo asfalta da se odvajanje uradi na vreme, i što znakovi nisu inteligentniji, i što tunelima na obilaznici fali 1,5 metar širine (!) da bi, kad zatreba, obilaznica mogla da se proširi na 3+3 sa regularnom širinom traka (oko Soluna je od starta 3+3, al šta ja znam, kako kažeš, gos'n Knindžo, 'na osnovu jednog iskustva' makar vozio prvi put po Solunu 1996, a oko Frankfurta na Majni 1998.).

Sve je super, guraj dalje isto.
 
Juče prošao Obilaznicom dva puta - prvi put vidim tipa kako vozi U RIKVERC zaustavnom trakom i vraća se na račvanje NS/BG. Drugi put vidim dva vozila koja stoje na onoj maloj zebri na samom račvanju.

Pogledao sam posle i Sergiov snimak:

Dva puta je prešao dronom taj potez kod račvanja i na oba dela snimka, kada se dovoljno zumira, ista priča.
Od 9:35 na dalje, dva automobila na račvanju, prvi skreće levo ka NS, a malo kasnije drugi desno i ulazi direkt u traku za preticanje prema BG:

1688381155886.png

1688381377562.png

1688381170248.png

1688381190278.png

1688381213914.png

1688381223150.png


Na povratku dronom, na 11:08 u snimku, opet isto:

1688381504821.png


Izgleda se to konstantno dešava, bojim se da je pitanje dana kada ćemo tu imati ozbiljan lančani udes ili gore.
 

Prilozi

  • 1688381477524.png
    1688381477524.png
    374,6 KB · Pregleda: 306
Videćemo koliko je to propisno, u zavisnosti, koliko se njih bude nasukalo na razdelno ostrvo,igrajući hoću-neću u poslednjem trenutku nedoumice.
Propisno bi bilo,da je napravljeno klasično isključenje,a ne račvanje,kao da se račva za javni wc na parkingu,a ne za centar glavnog grada.
Ako na navigaciji, još bude i znak za Mek 🍔u blizini, biće tu puno rascepljenja.
Odavno sam to predvideo,08.05.23.
 
Onda kul, čekamo da izgine troje-četvoro.
Ne razumem šta si hteo sad sa ovim da kažeš. I da im ostaviš 16 traka za svaki smer dijabole bi vozile uvek krajnjom levom trakom i onda bi u zadnjem trenutku ukapirali da nešto nije kako treba i kako je bilo do pre neki dan i udarili "pun" desni da se prestroje preko ka centru.
 
Jeste da su budale i naravno da treba čitati saobraćajnu signalizaciju, a ne voziti po sećanju i osećaju i ne bih da pravdam bilo koga aliii... Najveći broj ljudi je tu deonicu prošlo mnogoo puta do sada, znaju da samo treba piče po gasu, može leva, može desna traka i eto ga Beogra. Isto kao što ja znam u mom delu grada kroz koje ulice treba da prođem da bih stigao kući, gde ne smem levo, gde je jednosmerna itd.
Ovi ljudi ne prate forume, čuli su na tv da je otvorena obilaznica i to je to što se tiče njihove informisanosti. Nikome od njih nije doprelo do mozga kakve veze ima obilaznica sa pravcem za Beograd...
 
Nije sve do signalizacije, ima dosta i do vozaca. Ne vozi se po navici, nego se valjda citaju znakovi. Ljudi ne znaju da se prestroje na vreme a brzine su velike.

Saobraćaj se pravi da bude što otporniji na idiote, to što su ljudi kreteni ne opravdava situaciju da se jako često ovde ljudi vraćaju u rikverc i ne skreću na vreme.

Zašto se isto ne dešava u dobanovcima iz pravca šida prema bgu a isti tip račvanja je u pitanju?
 
@Steva
Malo preporuka (ispravka):

Table zelene boje se odnose na autoputeve. Ovakva oznaka navodi da je i pravac za Beograd autoput (glavni pravac), što je u ovom slučaju pogrešno.

1688383156498.png


Bele table koje su postavljene (bi trebalo da one pismene) vozače navedu da je to pravac kojim se stiže do Beograda ali silaskom sa glavnog pravca -ovde obilaznice oko Bg).
 
Da, bi, kako li toliki Srbi ne ginu svaki dan po Nemačkoj, Austriji, Švajcarskoj...
Zato što tamo nisu lokalci i pažljivo prate signalizaciju. Prilično sam siguran da se ovde na petlji gube lokalci koji voze po automatizmu ne kapirajući da se stanje na petlji značajno promenilo. Za par nedelja će to da se slegne.

@dumax uzeću u obzir primedbe pri sledećoj reviziji.
 
Table zelene boje se odnose na autoputeve. Ovakva oznaka navodi da je i pravac za Beograd autoput (glavni pravac), što je u ovom slučaju pogrešno.
Kako nije autoput? Uključi se kod Arene ili na Mostaru i vidi da li stoji znak da si se uključio na autoput.

Pojam 'glavni pravac' (u prevodu na novolatinski - magistrala, engleski - main road, trunk road) nema veze sa bojom table.

Upravo nedostatak zelene table na kojoj piše 'Beograd' ovde pravi najveću zabunu.
 
Uglavnom se ne slazem sa onima koji pljuju projektante, ministre, izvodjace, jer je lepo sve obelezeno, ali se slazem sa ovom situacijom - ovde definitivno nije "visak" da se doda jos jedna tabla sa "Beograd centar" sa desne strane.

A to sto mi vozimo po navici a ne gledamo signalizaciju, tu nam niko ne moze pomoci....
 
Mislim da je osnovno da se citaju znakovi, koliko god da je lose uredjeno citaj znakove i kraj, koliko smo losi vozaci govori cinjenica da godinama ljudi nisu koristili zaustavnu traku kada je potez od bubanj potoka bio zatvoren i ako su stajali znakovi da moze, i tako unistavali saobracaj na toj deonici..
 
Saobraćaj se pravi da bude što otporniji na idiote, to što su ljudi kreteni ne opravdava situaciju da se jako često ovde ljudi vraćaju u rikverc i ne skreću na vreme.

Zašto se isto ne dešava u dobanovcima iz pravca šida prema bgu a isti tip račvanja je u pitanju?
Najbolje napraviti tunel od Ikee do centra Beograda za takve "idiote"...
 
Saobraćaj se pravi da bude što otporniji na idiote, to što su ljudi kreteni ne opravdava situaciju da se jako često ovde ljudi vraćaju u rikverc i ne skreću na vreme.

Zašto se isto ne dešava u dobanovcima iz pravca šida prema bgu a isti tip račvanja je u pitanju?
Ja bih postavio saobracajnu policiju omah nakon ovog dela i odvajao bih sve koji preseku 4 trake i nastave ka BG-Centar ili daleko bilo idu u rikverc i ukljucuju se u najbrzu traku autoputa. Takve na medicinsko posmatranje, proveru mentalnih sposobnosti i hladjenje od volana min. 30 dana. I da vidis kako vise nema problema....
 
Uglavnom se ne slazem sa onima koji pljuju projektante, ministre, izvodjace, jer je lepo sve obelezeno, ali se slazem sa ovom situacijom - ovde definitivno nije "visak" da se doda jos jedna tabla sa "Beograd centar" sa desne strane.

A to sto mi vozimo po navici a ne gledamo signalizaciju, tu nam niko ne moze pomoci....


Kada sam ovo komentarisao, mislio sam *i preskocio citat) ovog posta....


Ministar može slobodno da da ostavku i da se okači na portal pored table Zagreb/Budapest kad već ima prazno mesto al Srbija nije Japan.
ni_bg_line.jpeg


Evo kako ljudi iza jedne table odmah vide drugu kontradiktornu jer su u liniji a put ima krivinu. Ovo nema ni u krstu sveta ovako.
 
Ministar može slobodno da da ostavku i da se okači na portal pored table Zagreb/Budapest kad već ima prazno mesto al Srbija nije Japan.
ni_bg_line.jpeg


Evo kako ljudi iza jedne table odmah vide drugu kontradiktornu jer su u liniji a put ima krivinu. Ovo nema ni u krstu sveta ovako.
Moze i ovde da se stavi velika tabla za Beograd desno (bilo bi korisno) ali to opet ne garantuje da neko nece da zajase levu traku pa da se prestroji u poslednjih 150 m. Bice valjda bolje kad prorade Google mape
 
Vrh