TheOnlyLuka
Higher intermediate
Baš sam juče vozio. Ni ne bi bilo toliko iznenađenja da je signalizacija malko bolje odrađena, da se zna kad će se otvoriti dve desne trake i kada bi se svi pridržavali ograničenja (čini mi se 80).
На државним путевима I A реда у зонама чворова и петљи, вођење саобраћаја дуж трасе поменутих путева је ка даљинским центрима или већим местима до којих се долази искључењем са петљи осталим државним путевима.
На чвору Београд из свих праваца и смерова се појављује поред даљинских одредишта и одредиште Београд -аеродром, а након искључења са државних путева I A реда на привремену деоницу државног пута I A реда број 1, чвор Београд - петља Бубањ Поток (градски део ауто-пута) се појаљују као одредишта локални појмови.
На државном путу I A реда број 2, петља Сурчин Југ, из смера Чачка се такође, поред даљинских одредишта, појављују и одредишта Београд - сајам и Београд - аеродром до којих се долази различитим смеровима. Вођење до Београдског сајма са предметне петље је у правцу ка Нишу Обилазницом око Београда до петље Остружница, где се даље саобраћај води на локалну мрежу путева града Београда. Вођење до Београдског аеродрома (градског дела ауто-пута) је у правцу ка Новом Саду и Сремској Митровици до чвора Београд, одакле се даље саобраћај води ка аеродрому.
На сајту ЈП "Путеви Србије" можете наћи Референти систем мреже државних путева Републике Србије у коме су дефинисане све деонице и петље државних путева I A реда.
Taj prelazak je izuzetno štrokavo odrađen, što je najgore nije puno posla u pitanju pa su mogli da odrade to u sklopu pripreme otvaranja obilaznice. Treba obnoviti celu horizontalnu signalizaciju od Tranšpeda do petlje BP.Да ли је могуће да спој старог и новог пута из смера Ниша ка Београду нису обележили прописно хоризонталном сигнализацијом? Зауставна трака ни из чега постаје трака за искључење ка Београду. Притом чак нису ни погодили спој. Као да су траке на новој деоници шире па се на прелазу не поклапају.
Sta je ostalo jos da se uradi oko nadvoznjaka, samo ograda do kraja da se stavi? Jutros sam prosao video bager na sred puta i nista drugo, ima i put ima sve...Update danas od 14h:
1. Tunel Strazevica u pravcu ka Bubanj Potoku pusten u potpunosti (do danas je bila koriscena samo jedna traka). Dakle obe trake su u funkciji
2. T raskrsnica kruznog puta sa petljom Avala obelezena tako da sada postoji posebna traka za skretanje ulevo iz pravca Resnika
3. U toku radovi na postavljanju ograde na rampama nadvoznjaka kod Resnika
Sta je ostalo jos da se uradi oko nadvoznjaka, samo ograda do kraja da se stavi? Jutros sam prosao video bager na sred puta i nista drugo, ima i put ima sve...
Iako table nisu 100% perfektno odrađene one više nego jasno pokazuju da se za BG ide udesno ali eto vozači vole da voze po čuvenom “osećaju” a ne onako kako table i situacija na terenu nalažu.
znam samo da su ga rekonstruisali 2010koje god je probijen taj stari tunel?
Devedesetih. Mislim 1991.koje god je probijen taj stari tunel?
Većina automobila na snimku se za Beograd prestraja u zadnjem trenutku preko belog razdelnog polja. Niko ne gleda znakove....Najnovije promene
Druga stvar, koju sam i ja primetio prolazeci petljom, je da vozaci koji idu za Beograd "spavaju" u levoj traci i onda se prestrojavaju u zadnji momentat sekuci put onima koji produzavaju pravo obilaznicom i prelaze preko iscrtanog polja za usmeravanja saobracaja. Posle Vrcina debelo gaze preko ogranicenja i hvataju zalet za uzbrdo. Pri tim brzinama odvajanje koje je izvedeno u duzini od 400m prodje za manje od 10 sekundi. Potencijalno crna tacka, ako vozaci ne nauce da se prestrojavaju na vreme.
Nema problema, takav je put jos pre izgradnje obilaznice, sve ok. Ako ides iz resnika imas skretanje desno ka rakovici, a pravo je za tunel ka kijevu.A kakva je situacija sa priključkom na put prema manastiru/Rakovici ?
Sa dron snimaka vidi se da tu postoji neki diskontiutet/oštar prelaz.
Pogledajte prilog 166396Ni
Ја мислим да је Стара Стражевица изграђена доста раније. Имао је чак и калдрму пре него што је рађена санација..Делује као педесете, шездесете..Treba ograničiti brzinu od Transšpeda do BP u pravcu ka BG.
Devedesetih. Mislim 1991.
Postoji i treći put bez tunela, gde smo vozili pre.