Gazi Bengazi
Higher intermediate
Asfalt je vec uklonjen. Ovo ne bi terbalo da traje vise od nedelju dana.
Није само Вазе објавио, него и Опен Стрит Меп https://www.openstreetmap.org/#map=14/44.7210/20.4909Waze kao i uvek prvi objavio nove mape i već vodi novim delom autoputa. Google maps opet podbacio. Stvarno ne mogu da razumem zašto im je Srbija toliki problem, najgore od svega što većina korisnika koristi Google maps pa ih ovaj vodi preko duple pune da skreću, jednosmernim ulicama... preko stepeništa i livada... Užas.. Waze, respect!
Pogledajte prilog 165924
Pogledajte prilog 165925
Pogledajte prilog 165926
Znaci vec su skinuli asfalt, jos samo da naprave novi i stave, i ovu ogradu da zavrse do kraja i to je sve?Asfalt je vec uklonjen. Ovo ne bi terbalo da traje vise od nedelju dana.
Ne vidim razlog zašto toliko odlažu iz Google-a. Kada je puštena saobraćajnica NBG - Miloš Veliki (Surčin), u roku od dan i po najviše su ucrtali navigacione pravce, doduše bez ažuriranja satelitskih snimaka.Није само Вазе објавио, него и Опен Стрит Меп https://www.openstreetmap.org/#map=14/44.7210/20.4909
Pogledajte prilog 166057Pogledajte prilog 166058
Навика је чудо, навикли су да левом траком иду брже и право ка Београду. Ни у Добановцима није пуно боље, али су се људи више навикли. Небројано пута ми се десило да сам био сувозач и да су људи по инерцији хтели да иду право и у последњим моментима скренули.Maltene identično račvanje kao na petlji Dobanovci iz smera Šida, a zašto se ovde iz krajnje leve preko razlednog pojasa isključuju, a tamo sve funcioniše normalno nije mi najjasnije.
Veća je petlja Bubanj potokJel je petlja Bubanj Potok zvanično veća od petlje Dobanovci ili moramo da slušamo kako je ovo najveća petlja u Srbiji kao što smo slušali za most Vrla, a most kod Beške i duži i viši?
Hvala.Veća je petlja Bubanj potok
Петља Добановци је зрела да се препројектује. НС-БГ правац је решен криминално. Позитивно је само што постоји та веза, све остало је негативно.Čvor Dobanovci je veći od čvora Bubanj Potok po broju veza. Tamo imamo ukrštanje 2 autoputa uz funkcionalnost svih rampi. Čvor Bubanj Potok je nekompletan a zbog budućeg tunela Bubanj Potok i konfiguracije terena je fizički veći čvor. Kada se bude pustio deo barem do Boleča moći će da se kaže da je najveći čvor iako će se funcionalno razlikovati od čvora Dobanovci prvestveno zbog izlazne rampe nazad kad Beogradu tj. neće imati neprekidnu vezu za taj pravac pa se može smatrati krnjim čvorom. Zbog ravnice čvor Dobanvci ima minimalistički odraz ali je to veči čvor trenutno od BP a i posle završetaka može se reći da je jedini čvor sa svim neprekidnim vezama.
Evo zamislite sada da iz pravce Dobanovaca ne možete da se isključite za NS što je naravno moguće. Na čvoru B.Potok pravac ka BG je trenutno privremno rešen ali kao trajno rešenje je ustvari izaz na lokalu dvosmernu saobraćajnicu i provrat na autoput tj. moraćete na izlazu da pazite na minimum 2 ili 3 obrnuta trougla da se vratite nazad za BG.
Pa nema Beograd kao Zagreb priliv 2 u 1 autoput gde su saobraćaj iz Slovenije i sa obilaznice Zagreba uliva na A1(HR) tj. čvor Lučko koji je rađen nadvožnjacima sa 2 trake u 3 nivoa. Njima se turisti skupljaju sa pravca koji je 180 stepeni jedan od drugog a silaz ka Zagrebu je 1 traka od tih pravaca sem sa A1 ništa bolje nego kod nas za Beograd.Петља Добановци је зрела да се препројектује. НС-БГ правац је решен криминално. Позитивно је само што постоји та веза, све остало је негативно.
Uštedeli su na luku rampe definitivno. Ma oni neće da prošire zaletnu traku na A3 kad ideš s obilaunice u BG ili iz NS. Znači uska kao zaustavna. Sramota.Мене боли што се саобраћај не одвија флуидно, већ долази до кочења и стварања вештачких гужви, зато што је неприродно мала деоница, под изузетно оштрим углом.
Тај правац је годишње гледано, вероватно најоптерећенији.
Da, juče mi se desilo. U poslednji čas sam se prestrojio desno, ka centru. Zamalo da probam obilaznicuНавика је чудо, навикли су да левом траком иду брже и право ка Београду. Ни у Добановцима није пуно боље, али су се људи више навикли. Небројано пута ми се десило да сам био сувозач и да су људи по инерцији хтели да иду право и у последњим моментима скренули.
Овде свуда фали хоризонтална сигнализација у виду стрелица и скраћеница. Много таквих примера има у региону, а од скоро и код нас, не видим разлог зашто се то не уради.