Проблем је мало комплекснији. Пребрза вожња није једини разлог саобраћајних несрећа, има их далеко више и често је више фактора укључено. Вожња под дејством алкохлола/дроге нпр, невезивање појаса, па вожња на зимским гумама током лета итд. Зимске гуме лети су толико опасне да можеш да возиш по ограничењу и да опет не можеш да укочиш на време. Неки људи и даље возе без везаног појаса и мени је то шоканто када видим, поготово још са децом на задњој клупи без дечијег седишта.
Са друге стране, од како је повећано просечно ограничење брзине на релацији Чачак - Ужице, број несрећа се смањио. Мање су потребе за обилажењем на деоници која је врло опасна. Мени сметају нелогична ограничења попут оног на Мосту преко Аде, где је 50 ограничење целом дужином моста иако од семафора у Белвилу па све до семафора код Хиподрома, имаш буквално исти профил пута као што је бивши ауто-пут кроз Београд где је ограничење 80. Буквално је једини разлог наплата казни.
Људи су генерално врло неодговорни и себични у саобраћају. Од пешака који мисле да могу да пређу улицу на пешачком прелазу без да погледају лево и десно, па све до оних који возе на зимским гумама лети (који су опаснији од оних који су на летњим зими) и оних који верују да зато што имају ауто од 100.000е да могу да дупло од ограничења.
Него, овај надвожњак за Ресник... зна ли се што? Хоће ли бити ове године? Питам за пријатеља