Šta je novo?

Obilaznica oko Beograda - [ Autoput ]

Jasno mi je za nadvožnjak Resnik Rakovica da nisu pustili, ali kada će se normalno izlaziti na ap Beograd Niš kod Bubanj potoka smer ka Beogradu tj kada ce biti ovo gotovo sa snimka gore, to nisam ispratio?!
Screenshot_2023-06-29-20-46-14-215_com.google.android.youtube.jpg
 
Zabrinjava količina komentara koji se odnose na ograničenja brzine kao da je to ugrožavanje prava vozača.

Da li ste svesni da u Srbiji godišnje pogine u saobraćajnim nesrećama 700 ljudi - dvoje dnevno.

Kada bi svi vozili po ograničenjima taj broj bi bio prepolovljen.

U tunelima koji imaju jaču krivinu je 80, na ravnijim je 100. Smanjena je brzina zbog nagle promene tipa svetlosti (dnevno/veštačko) nekome smeta manje, nekome više i zbog ovih koji će usporiti na ulazu svima je usporena vožnja da ne bi dolazilo do sudara na ulazu u tunel.
 
Vreme je da Rakovica donese Statut grada i otcepi se od Beograda jkoji je vazda eksploatisao i ignorisao uz udeljivanje nekih mrvica.
Je l to misliš na selo Rakovicu?
Waze kao i uvek prvi objavio nove mape i već vodi novim delom autoputa. Google maps opet podbacio.
I Waze i Google Maps su Google-ove. :)
Juče bio prenos svečanog otvaranja na Pinku i posle tunela Strževica dron im se smandrljao niz kablove dalekovoda, onako uživo.
A dobro, ne treba se baš radovati tuđoj nesreći pa malar to bio i Pink. Karme radi makar. A nije ni hrišćanski.

ali kako je Waze pod Guglom, integrisace dva servisa i postojace samo jedna navigacija u buducnosti
Rekli su već da neće. Druga je ciljna grupa. Waze je baš navigacija za vozače, a Google Maps ima mnogo širu upotrebu. Zato će držati odvojeno.

Inače ja koristim samo Waze preko i kida. Obaveštenja za patrole, radare, kamere, pa čak i za rupe na putu. Nema bolje auto navigacije od Waze-e, obzirom na sve ove benefite i mogućnost da uštediš lovu tako što ćeš pravovremeno izbeći kazne (patrole, kamere i sl.
Guzve na gazeli su uvek u isto vreme,dolazak i odlazak sa posla u oba pravca.
Tu nema mesta turcima i ostalima,.
Ja se ne čudim što to misli gomila ljudi, obzirom da je površnost jedna od dominantnih crta u percepciji dobrog dela ljudi. Dodaj na to kada neko ko nije vozač i ima površnu percepciju i dobiješ kompletno sužen i tunelski pogled na svet i zaključke tipa gužvu na Gazeli prave Turci. Bez da su ikada bacili pogled na tablice na kolima koje vide na Gazeli. :)
Ne znam koliko je Sektor D sada potreban, ceo pravac preko Pupinovog mosta nije opterecen, mogu za pocetak tu da prespoje, pa ako se pojave guzve moze da se krene sa sektorom D. Zasto bacati pare.
Treba nam pod hitno i sektor D i autoput do Temišvara. Kakvo crno bacanje para.
 
Zabrinjava količina komentara koji se odnose na ograničenja brzine kao da je to ugrožavanje prava vozača.

Da li ste svesni da u Srbiji godišnje pogine u saobraćajnim nesrećama 700 ljudi - dvoje dnevno.

Kada bi svi vozili po ograničenjima taj broj bi bio prepolovljen.

U tunelima koji imaju jaču krivinu je 80, na ravnijim je 100. Smanjena je brzina zbog nagle promene tipa svetlosti (dnevno/veštačko) nekome smeta manje, nekome više i zbog ovih koji će usporiti na ulazu svima je usporena vožnja da ne bi dolazilo do sudara na ulazu u tunel.
jel' svih 700 zbog prekoračenja brzine?
 
Мени није јасно како је та деоница дигитализована, да је прошао и кроз тунел, а систем није детектовао возило које се кретало супротним смером. Портали би требали одмах да упозоравају возаче о опасности.
 
Isto i kod one saobracajke pre neki dan u SLO, bas sam pratio sta je sa signalizacijom.... Sve stoji u fulu zeleno na semaforima a u tunelu sve stoji blokirano... Izgleda da sistem čeka potvrdu od strane operatera koji je vrv od dosadnog posla bio na dremci ili slično... tako i ovde

Mogao bi AI da zameni čoveka na ovom poslu
 


Što makar nije vozio zaustavnom, polako sa sva 4, pa do nekog isključenja? Napičio ga brzom trakom suprotnim smerom - ne znam šta je očekivao i kako bi se isključio uopšte?
 
Sva sreća da mu neki Turčin nije naleteo iz suprotnog smera pa da se direktno zakuca u njega.
 
Kaze kolega sa posla...ma lose je obelezeno..alo majstore kako si uspeo da udjes u suprotan smer,kakooo??? Svuda je zastitna ograda...jedino kod Strazevice...stvarno za mene je to fascinantno..pritom vidis kola sa druge strane i ti ne stanes da se okrenes,nekako negde...strasno...kao sto su i dr pomenuli,ajde pogresio si..pa ides zaustavnom..on majstor cepa pun gas...ma mator je i ne vlada sobom...nema sta drugo...
 
Zabrinjava količina komentara koji se odnose na ograničenja brzine kao da je to ugrožavanje prava vozača.

Da li ste svesni da u Srbiji godišnje pogine u saobraćajnim nesrećama 700 ljudi - dvoje dnevno.

Kada bi svi vozili po ograničenjima taj broj bi bio prepolovljen.

U tunelima koji imaju jaču krivinu je 80, na ravnijim je 100. Smanjena je brzina zbog nagle promene tipa svetlosti (dnevno/veštačko) nekome smeta manje, nekome više i zbog ovih koji će usporiti na ulazu svima je usporena vožnja da ne bi dolazilo do sudara na ulazu u tunel.

Проблем је мало комплекснији. Пребрза вожња није једини разлог саобраћајних несрећа, има их далеко више и често је више фактора укључено. Вожња под дејством алкохлола/дроге нпр, невезивање појаса, па вожња на зимским гумама током лета итд. Зимске гуме лети су толико опасне да можеш да возиш по ограничењу и да опет не можеш да укочиш на време. Неки људи и даље возе без везаног појаса и мени је то шоканто када видим, поготово још са децом на задњој клупи без дечијег седишта.

Са друге стране, од како је повећано просечно ограничење брзине на релацији Чачак - Ужице, број несрећа се смањио. Мање су потребе за обилажењем на деоници која је врло опасна. Мени сметају нелогична ограничења попут оног на Мосту преко Аде, где је 50 ограничење целом дужином моста иако од семафора у Белвилу па све до семафора код Хиподрома, имаш буквално исти профил пута као што је бивши ауто-пут кроз Београд где је ограничење 80. Буквално је једини разлог наплата казни.

Људи су генерално врло неодговорни и себични у саобраћају. Од пешака који мисле да могу да пређу улицу на пешачком прелазу без да погледају лево и десно, па све до оних који возе на зимским гумама лети (који су опаснији од оних који су на летњим зими) и оних који верују да зато што имају ауто од 100.000е да могу да дупло од ограничења.

Него, овај надвожњак за Ресник... зна ли се што? Хоће ли бити ове године? Питам за пријатеља :)
 
Ponovo pozdrav sa autoputa.
Prodjoh sad od Avale do Gazproma kid Banovaca.
Pravac je celom dužinom preopterećen i vlast bi mogla bez trunke ustezanja da raspiše koncesiju za AP od recimo Malog Požarevca preko Barajeva, Šimanovaca i Karlovaca do NS, pod naplatom.
C6AEABAB-20C0-4261-A31B-4FE5ADB5CA0A.jpeg
 
Nije obilaznica, već dalje.
Totalni kolaps do Malog Požarevca u pravcu Niša.
 
Да будем искрен, очекивао сам осетно смањење саобраћаја на старом кружном путу, које се и десило нестанком шлепера и камиона, међутим, пут је и даље интезивно под густим локалним саобраћајем, што нисам очекивао, тј сва возила која су туда пролазила су имала БГ таблице а било је доста саобраћаја јутрос у оба смера..
 
Kaze kolega sa posla...ma lose je obelezeno..alo majstore kako si uspeo da udjes u suprotan smer,kakooo??? Svuda je zastitna ograda...jedino kod Strazevice...stvarno za mene je to fascinantno..pritom vidis kola sa druge strane i ti ne stanes da se okrenes,nekako negde...strasno...kao sto su i dr pomenuli,ajde pogresio si..pa ides zaustavnom..on majstor cepa pun gas...ma mator je i ne vlada sobom...nema sta drugo...
Često bude loše obeleženo, ali nikad toliko da možeš da omašiš smer autoputa. Ovde je očigledno slučaj o izlapelom metuzalemu kome je neko bez ikakvog pregleda produžio vozačku. To je posebna priča, lekarski pregled je formalnost i ne postoji neko ko može da ga ne prođe. Ljudi sa F dijagnozama voze aute.
 
To znači, kao sto je neko vec pisao na ovoj strani, da ih bas briga za Rakovicu i Resnik.

Zavrsis 99.9 posla i ostavis 0.1% šest meseci da se izivljavas nad stanovnicima kojima bukvalno treba pola sata i centriranje trapa svaki put kada zele da izadju ili udju u Resnik ili da se ukljuce na obilaznicu.
Tako smo i mi, Belopotočani, mesecima s čežnjom gledali u 99% završen nadvožnjak, dok smo obilazili okolo. Još uvek sa nevericom prelazim preko njega, mislio sam da će biti "zadnja rupa na svirali"

Sent from my SM-A515F using Tapatalk
 
Waze kao i uvek prvi objavio nove mape i već vodi novim delom autoputa. Google maps opet podbacio. Stvarno ne mogu da razumem zašto im je Srbija toliki problem, najgore od svega što većina korisnika koristi Google maps pa ih ovaj vodi preko duple pune da skreću, jednosmernim ulicama... preko stepeništa i livada... Užas.. Waze, respect!

Pogledajte prilog 165924

Pogledajte prilog 165925

Pogledajte prilog 165926
Izvinjavam se na offtopic, nisam do sada čuo za waze, čiji core koriste, ne mogu da verujem da je G-mapama teško da budu bez konkurencije, obzirom na AI algoritam i dostupnost informacija (svaki telefon, u svakom trenutku)

Sent from my SM-A515F using Tapatalk
 
Vrh