Od Bubanj potoka do Transšpeda je odavno za 3 trake, a bogami i skroz do Malog Požarevca.Kada završe deo obilaznice ka Pančevu to će samo po sebi povećati saobraćaj u tom pravcu, već sada treba razmišljati o širenju auto puta od naplatne rampe Vrčin do petlje Bubanj potok.
Šta misliš koliko će njih odlučiti da ide do Bubanj potoka obzirom da će voziti više auto putem nego da idu preko Kovina?Od Bubanj potoka do Transšpeda je odavno za 3 trake, a bogami i skroz do Malog Požarevca.
I to kažem ja kao tešak minimalista, ali tu stvarno treba.
Veza Pančevo - Niš ide preko Kovina o nema veze sa tunelom i sektorom C obilaznice.
Pa ja se i slažem da je trebalo daleko ranije ali kažem da je samo otvaranje i puštanje deonice jedina pozitivna stvar jer se KONAČNO dogodilo.Pa nije samo jedina pozitivna stvar, meni lično je to baš veliki iskorak koji je trebao da se deci više decenija ranije a ne tek večeras.
Iako će to značiti i dalje prema Pančevu, deo prometa u tom smeru je neuporediv sa prometom Jug-Bubanj-Potok-Zapad/Sever
- Konačno se dobija prava alternativa auto putu kroz centar grada bez da ljudi moraju da se guraju kroz magistrale kao kružni tok
- Dobija se veza u vidu punog profila auto puta između autoputeva A3 i A2 na severu i zapadu sa A1 na jugu
- Ovo gledam kao simbolično na završetak "verzije 1" mreže auto puteva u Srbiji, odnosno pokriveni su naosnovniji i najbitniji pravci. Ostali pravci svakako moraju da se razvijaju ali to sve preko je dogradnja postojeće mreže
То је мерљиво само ако негде постоји податак за оптерећење правца Вршац - Смедерево - Аутопут, тј Панчево - Смедерево.Otkud znam, ali mislim da nije veliki obim saobraćaja od Pančeva ka jugu uopšte.
Sa druge strane od Bubanj potoka do Malog Požarevca već sada postoji toliko saobraćaja da 2 trake nisu dovoljne.
Pogotovo ono parčence od BP do Transšpeda. Nova najcrnja tačka je spajanje starog AP na novu obilaznicu.
Voleo bi da nisam u pravu.
Videćemo.
Znači opet su slagali, ne otvara se 28 već 29og Realno mogli su jutros u 9 da puste.Obilaznica se pušta u saobraćaj sutra, Četvrtak, u 9 časova.
Ma koji sektor D, na svako spominjanje Vesića za sektor C, Vučić pravi grimaseZanimljivo da uopste nije bilo reci o poslednjem sektoru D od Panceva do Batajnice iako im je on na mapi bio obelezen i ispred nosa.
Zanimljivo da uopste nije bilo reci o poslednjem sektoru D od Panceva do Batajnice iako im je on na mapi bio obelezen i ispred nosa.