Šta je novo?

Obilaznica oko Beograda - [ Autoput ]

Kada završe deo obilaznice ka Pančevu to će samo po sebi povećati saobraćaj u tom pravcu, već sada treba razmišljati o širenju auto puta od naplatne rampe Vrčin do petlje Bubanj potok.
Od Bubanj potoka do Transšpeda je odavno za 3 trake, a bogami i skroz do Malog Požarevca.
I to kažem ja kao tešak minimalista, ali tu stvarno treba.
Veza Pančevo - Niš ide preko Kovina o nema veze sa tunelom i sektorom C obilaznice.
 
Od Bubanj potoka do Transšpeda je odavno za 3 trake, a bogami i skroz do Malog Požarevca.
I to kažem ja kao tešak minimalista, ali tu stvarno treba.
Veza Pančevo - Niš ide preko Kovina o nema veze sa tunelom i sektorom C obilaznice.
Šta misliš koliko će njih odlučiti da ide do Bubanj potoka obzirom da će voziti više auto putem nego da idu preko Kovina?
Ja bih voleo da bude proširenje bar do naplatne rampe Vrčin.
Do Malog Požarevca već sada ima delova sa po 3 vozne trake.
 
Otkud znam, ali mislim da nije veliki obim saobraćaja od Pančeva ka jugu uopšte.
Sa druge strane od Bubanj potoka do Malog Požarevca već sada postoji toliko saobraćaja da 2 trake nisu dovoljne.
Pogotovo ono parčence od BP do Transšpeda. Nova najcrnja tačka je spajanje starog AP na novu obilaznicu.
Voleo bi da nisam u pravu.
Videćemo.
 
Pa nije samo jedina pozitivna stvar, meni lično je to baš veliki iskorak koji je trebao da se deci više decenija ranije a ne tek večeras.
  • Konačno se dobija prava alternativa auto putu kroz centar grada bez da ljudi moraju da se guraju kroz magistrale kao kružni tok
  • Dobija se veza u vidu punog profila auto puta između autoputeva A3 i A2 na severu i zapadu sa A1 na jugu
  • Ovo gledam kao simbolično na završetak "verzije 1" mreže auto puteva u Srbiji, odnosno pokriveni su naosnovniji i najbitniji pravci. Ostali pravci svakako moraju da se razvijaju ali to sve preko je dogradnja postojeće mreže
Iako će to značiti i dalje prema Pančevu, deo prometa u tom smeru je neuporediv sa prometom Jug-Bubanj-Potok-Zapad/Sever
Pa ja se i slažem da je trebalo daleko ranije ali kažem da je samo otvaranje i puštanje deonice jedina pozitivna stvar jer se KONAČNO dogodilo.
 
Obilaznica se pušta u saobraćaj sutra, Četvrtak, u 9 časova.
 
  • Sviđa mi se
Reagovanja: Ris
Otkud znam, ali mislim da nije veliki obim saobraćaja od Pančeva ka jugu uopšte.
Sa druge strane od Bubanj potoka do Malog Požarevca već sada postoji toliko saobraćaja da 2 trake nisu dovoljne.
Pogotovo ono parčence od BP do Transšpeda. Nova najcrnja tačka je spajanje starog AP na novu obilaznicu.
Voleo bi da nisam u pravu.
Videćemo.
То је мерљиво само ако негде постоји податак за оптерећење правца Вршац - Смедерево - Аутопут, тј Панчево - Смедерево.

Послато са M2101K6G помоћу Тапатока
 
Čekaj, šta je tačno otvoreno, koja deonica? Ima li iko grafički prikaz, šta je gotovo, šta će možda skoro, šta je za naše unuke?
 
Bice i sektor D

Kada se završi, ukupna dužina do Pančeva će biti 78 km. Nama posle sledi sektor D, od Pančeva, iza Borče, Ovče i Krnjače, spajaće se iznad mosta Pupinovog i gradiće se novi most kod Batajnice
 
Spektakl je bio u uzivo prenosu, evo sta smo saznali:
- CIP zavrsava izradu projektne dokumentacije u novembru sl godine za sektor C
- para za nastavak ka Pancevu nema jer se planira vojvodjanski smajli, BG - ZR i Krajujevac, i za ova tri projekta takodje nema para, ali ce mozda smajli poceti ove godine (S. Mali)
- krenuce se po "segmentima", mozda na prolece tunel (ovaj veci), sve zavrseno mozda do 2028 (AV)

"Pazi da dug ne predje 60%", ponovio AV nekoliko puta Malom.

Zanimljivo da uopste nije bilo reci o poslednjem sektoru D od Panceva do Batajnice iako im je on na mapi bio obelezen i ispred nosa. AV je nekoliko puta ponavljao kako smo zavrsili 3/4 prstena, ostao samo deo do Panceva da zatvorimo krug. Genije.
 
Receno je da ce zavrsiti projekat do petlje Bolec do maja 2024 i da ce se prvo raditi taj deo u 2024. Ostatak do Panceva mozda od 2025.
 
Deo sektora C sa mapama
Obilaznica Beograd svečano otvaranje Direktno sa terena,Zavrsen još jedan deo 10-43 screenshot.png
Obilaznica Beograd svečano otvaranje Direktno sa terena,Zavrsen još jedan deo 10-46 screenshot.png
Obilaznica Beograd svečano otvaranje Direktno sa terena,Zavrsen još jedan deo 11-5 screenshot.png
 
Pa ludi ne zna se ko je veći lažov od svih njih. Neko sa strane dođe i kaže ovo moraš da praviš sad jer je to u mom interesu imaćeš i ti tal tu i kraj priče.
 
Отприлике СМТ статира као сектор Д. Што опет показује глупост што дуж ње нису урадили сва укрштања денивелисано макар од Цара Душана до Панчевачки пута.
 
Нисам сигуран колико је у овом тренутку приоритет затварање кружног аутопута око Београда. Ја бих то радио тек једног лепог дана када западна обилазница буде пренатрпана као део нове широке источне обилазнице преко Смедерева, Панчева до Батајнице, која би преузела улогу главног транзитног аутопута.
 
Jedno je sigurno,most preko Ade Huje,sada je gotovo nemoguć.
Kako reče vodja,most kod Vinče će biti najskuplji od svih mostova.
 
Vrh