Bulbulderac17
Advanced
Ja ne znam kako bi vi vozili u AT na primer gde ograničenje spuste na autoputu nekad i na 80 zbog zagađenja.
Pa drzava se bavi bejbisitingom vozaca u stillu da ih "ne povuce" nov asfalt pa da ne stisnu gas. Kao kada mama ili tata malom detetu daju 1 ili 2 kocke cokolade umesto da cele cokolade. To je ta fora sa smanjivanjem ogranicenja kada se neka deonica obnovi. Nasa drzava brine o vozacima i daje im novi put na kasicicu da se vozaci ne zalete suvise.Не слажем се. Ту где је 90, раније је било 100, а тамо где је 110 је раније било 120 км/ч. Ја тај део са ограничењем 90 км/ч пролазим са својим колима са 110 км/ч без икаквог сиљења и неудобности.
Apsolutno se slazem, puna su im usta evrope, a ogranicenja (sem na autoputu) drze kao da je 1995-ta.На неким деоницама путева у Србији би заиста било разумно повећати дозвољену брзину јер је безбедно, а и већина возила се на тим деоницама креће по навици преко ограничења. За почетак би опште ограничење на путевима ван насељених места могли повећати са 80 на 90 км/ч и на мотопуту са 100 на 110 км/ч. Та су општа ограничења у Хрватској рецимо.
Taj sistem sa merenjem izmedju naplatnih je ukinut kada je krenuo sa radom sistem sa merenjem prosecne po deonicama.Da ali na naplatnoj rampi mi pročita tablicu tako da opet može da izračuna prosek
Ja u inostranstvu vozim uglavnom iznad ogranicenja, evo npr. Austrija, tamo gde je 130 ogranicenje vozim gde god uslovi puta dozvoljavaju 160. Jednostavno kazne za tako mala prekoracenja su meni potpuno prihvatljive, pa nema razloga da se ustezem i vozim po ogranicenju. Izuzetak je Svajcarska, tu bas pazim da vozim po ogranicenju, pa cesto vozim i nesto ispod ogranicenja.Ja ne znam kako bi vi vozili u AT na primer gde ograničenje spuste na autoputu nekad i na 80 zbog zagađenja.
Sa upaljenim Radarobot-om, recimo od Salzburga ka Sloveniji na izlazu iz tunela radar puca sa ledja, ograničenje 80, moraš da okreneš glavu preko ramena da bi ga videoJa ne znam kako bi vi vozili u AT na primer gde ograničenje spuste na autoputu nekad i na 80 zbog zagađenja.
Kada bi to dodali,dobili bi opet, autoput kroz Beograd,pa bi onda gradili novu obilaznicu,tamo negde oko Mladenovca.
Stoji na svim ulaznim portalima kad ulaziš na autoput u Srbiji iz inostranstva da mere. Ali, deonica Niš-Dimitrovgrad nije pokrivena kamerama na portalima još uvek. Poslednji portali sa kamerama su Niš-sever i Niš-jug čini mi se. Mislim da ni Moravski još nije pokriven.Kad sam prolazio, na portalu je pisalo da mere
U normalnijim zemljama, ovakve stvari se pustaju u emisijama ''Stanje na putevima'' koje obicno traju 5-10 minuta.Predsednik Vučić prisustvovaće ceremoniji otvaranja obilaznice oko Beograda na deonici tunel ''Straževica'' - petlja ''Bubanj Potok'' u 19 časova, najavljeno je iz Predsedništva.
OBILAZNICA GOTOVA POSLE VIŠE OD 30 GODINA Poslednja deonica obilaznice oko Beograda biće puštena danas u saobraćaj u prisustvu predsednika Vučića
Poslednja deonica obilaznice oko Beograda, od Straževice do Bubanj Potoka u dužini od 9,74 kilometara, biće puštena danas u saobraćaj u prisustvu predsednika Srbije Aleksandra Vučića.pink.rs
Pa da, namerno stvaraju propagandni utisak da je Srbija pre njih bila kao Afrika, pa je sada svaki km puta astronomski uspeh.Pa te zemlje imaju 15 puta vise ovakvih projekata jer su 15 puta vece, naravno da se ne pridaje ista paznja svakom projektu.
U svim zemljama se ovakve stvari otvaraju na sličan način i, naravno, koriste se u političke svrhe.
sVuDaJe IsToU svim zemljama se ovakve stvari otvaraju na sličan način i, naravno, koriste se u političke svrhe.
E sad, što nama, koji nismo pristalice rada trenutne vrhuške, ne prija što oni prikupljaju bodove na osnovu toga... to je već druga stvar...
Smells like a bot...U svim zemljama se ovakve stvari otvaraju na sličan način i, naravno, koriste se u političke svrhe.
E sad, što nama, koji nismo pristalice rada trenutne vrhuške, ne prija što oni prikupljaju bodove na osnovu toga... to je već druga stvar...