Šta je novo?

Obilaznica oko Beograda - [ Autoput ]

Koliko vidim po snimcima ostalo je samo posao oko tunela kod 1000 ruza i da se obelezi put sto je ostao? Koliko je realno da se zavrsi do 28. kao sto je bilo planirano? :)
Biće cajtung ali će dovršiti i pustiti, slično kao kada su puštali gradsku magistrala Novi Beograd - Surčin za 1 april ove godine
 
Nisam upucen, ili se ne secam kako su pustali? Sta je fora?
Pred otvaranje magistrale Novi Beograd - Surčin su zadnjih 10-ak dana pred 1 april radili manje-više 00-24 kako bi stigli na vreme da je puste.

Neće biti baš ista situacija sa puštanjem obilaznice 28. juna, verujem da im neće biti potrebno da rade 00-24, ali će svakako biti cajtung sa vremenom.
 
Nisam upucen, ili se ne secam kako su pustali? Sta je fora?
A fora je da otvore na mišiće, da se slikuju i na slici rukuju, a već je u planu privremena regulacija saobraćaja da se završe radovi na svetlosnoj signalizaciji, zidovima za buku, kamere... Kao i svaki drugi projekat koji se otvara politike radi a ne zbog naroda. Verovatno postoji info na drugom forumu
 
Iako je ovo "samo" servisna saobraćajnica ipak mi smetaju ove nedoslednosti kada su u pitanju dimenzije tabli, raspored informacija i slično, pazite ovu tablu sa vlogzilinog videa:

1686899410310.jpeg


  • Tabla za Niš je minimalnih dimenzija, mogli su da stave da bude u sličnoj veličini kao tabla levo. Ili još jednostavnije da se stavi na jednu veliku tablu i da se odvoji belom linijom u sredini.
  • Niš iako ima manje slova nego Čačak ima natpise na ćirilici i latinici jedan ispod drugog. Tako i treba da bude pošto su se putnici navikli da ide prvo red na ćirilici pa red na latinici. Apsolutno ne razumem onda zašto se za smer Čačak uporno stavlja u jednu liniju i ćirilica i latinica umesto da bude jedan ispod drugog
Nešto ovako:

1686902008322.png
 
[mention]Steva [/mention]

Slažem se. Tako bi to izgledao kada bi se neko ozbiljno bavio svojim poslom. Ali kod nas je nažalost opšteprihvaćeni stav “daj šta daš, samo nešto da se radi” i bavljenje ovakvim detaljima se uglavnom shvata kao zakeranje (pogledati temu Aerodrom i diskusiju o radpolućenoj glavnoj fasadi).

Živo me interesuje ko radi dizajn ovih tabli u putevima, ne mogu da zamislim da imaju uposlenih dizajnera za to?
 
Pre ili kasnije preradiće na pojedinim deonicama i zaustavne trake u saobraćajne sa bočnim odmorištoime gde god to teren dozvoqava...
 
Prošao deonicom, signalizacija totalni FAIL!Bruka i sramota. Postavili su jasno znakove kako se radi prestrojavanje, ali nisu stavili nikakve oznake ili barijere na put. Tako da onaj ko je u desnoj traci praktično umesto da postupi prema sao znaku i predje u zaustavnu, nastavi pravo i izgura te u vertikalnu signalizaciju.
 
Vrh