Šta je novo?

Obilaznica oko Beograda - [ Autoput ]

Utisak je da se radovi obeležavaju paušalno reda radi bez o tome da se razmišlja kakva je individualna situacija na terenu, i to se obeležava baš loše. Ovako bi nekako trebalo da izgleda to, video je star 9 godina ali se primenjuje u Nemačkoj:

od 0:45 priprema i postavljanje odgovarajuće signalizacije
od 3:30 menadžment saobraćaja i brzina
 
Koliko su se samo gužve stvarale kod devijacija jer se 90%ljudi ne prestroji prema znaku....tako da se vozna traka preusmeri u zaustavnu a preticajna u voznu. Onda se napravi čep jer ovi iz preticajne ne mogu da se prestroje jer niko iz vozne ne ide u zaustavnu već samo pravo.
 
Treba se sistemski rešiti debila uvođenjem polaganja (PSP) na 10 godina. Pa ako padneš, imaš 30 dana za drugi krug. Padneš i tu, pozdravi se sa dozvolom.

Jednostavno ljudi zaboravljaju. To je priroda. Ali je bitno podsetiti se i pratiti saobraćaj i signalizaciju, poznavati propise makar najosnovnije.

Verujem da polovina vozača ne zna šta znači znak naseljeno mesto.

A evo i zašto. Često sam biciklista i vozač na mestu gde nisu mogli da odluče gde će stajati tabla, pa su one koji ne znaju ili voze po sećanju totalno zbunili. Najčešće vidiš voze 50 na delu sa dve trake i gde je 80 itd
 
Poslednja izmena:
Zatekoh se kod petlje Avala pa ko velim da slikam jednu,dve fotke.
Prva slika spoj kružnog puta i petlje,još uvek nema naznaka hoće li biti semafor ili ne.Kružnog toka definitivno biti neće

Pogled ka obilaznici

Pogled ka kružnom putu

Isključenje iz pravca Straževice/Novog Sada

Levo uključenje ka Straževici/Novom Sadu,desno uključenje ka Bubanj potoku/Nišu

Nova trafo stanica,verovatno osvetljenje za petlju

Postavljaju se odbojnici

Sprema se za novi sloj

Sprema se i za bukobrane

...za novi sloj na drugu stranu

Povezuje se osvetljenje

Pogled iz drugog ugla

Ovo je opet uključenje ka Bubanj potoku/Nišu

Malo i ispod petlje

Ovo je pogled sa obilaznice pravo Straževica/Novi Sad,desno isključenje iz pravca Bubanj potoka

Bilo je razgovora o ovom isključenju,stubovima.Uživo ima dosta prostora i deluje po svim standardima

Nasipa se i zemlja ispod

Ova krivina je sasvim normalna ako se bude poštovalo ograničenje

I ovde se postavljaju odbojnici

Desno je uključenje ka Straževici levo isključenje iz smera Bubanj potok

Krupni plan uključenje ka Straževici

Opet preko obilaznice iz Bubanj potoka ka kružnom putu

Pogled ka Straževici

Priprema za novi sloj

Pogled ka Bubanj potoku

I za kraj opet pogled sa petlje ka kružnom putu,tu je i mašina za ivičnjake
 
Zatekoh se kod petlje Avala pa ko velim da slikam jednu,dve fotke.
Prva slika spoj kružnog puta i petlje,još uvek nema naznaka hoće li biti semafor ili ne.Kružnog toka definitivno biti neće

Pogled ka obilaznici

Pogled ka kružnom putu

Isključenje iz pravca Straževice/Novog Sada

Levo uključenje ka Straževici/Novom Sadu,desno uključenje ka Bubanj potoku/Nišu

Nova trafo stanica,verovatno osvetljenje za petlju

Postavljaju se odbojnici

Sprema se za novi sloj

Sprema se i za bukobrane

...za novi sloj na drugu stranu

Povezuje se osvetljenje

Pogled iz drugog ugla

Ovo je opet uključenje ka Bubanj potoku/Nišu

Malo i ispod petlje

Ovo je pogled sa obilaznice pravo Straževica/Novi Sad,desno isključenje iz pravca Bubanj potoka

Bilo je razgovora o ovom isključenju,stubovima.Uživo ima dosta prostora i deluje po svim standardima

Nasipa se i zemlja ispod

Ova krivina je sasvim normalna ako se bude poštovalo ograničenje

I ovde se postavljaju odbojnici

Desno je uključenje ka Straževici levo isključenje iz smera Bubanj potok

Krupni plan uključenje ka Straževici

Opet preko obilaznice iz Bubanj potoka ka kružnom putu

Pogled ka Straževici

Priprema za novi sloj

Pogled ka Bubanj potoku

I za kraj opet pogled sa petlje ka kružnom putu,tu je i mašina za ivičnjake

Odlična reportaža! Svaka čast! 👏👏👏
 
Idemo dalje,ko god je pomislio da sam odoleo izazovu da ne siđem na obilaznicu prevario se

Asfaltiranje sa gornjeg snimka uživo

Drugi sloj

Pogled ka tunelu Beli potok iz pravca Straževice

I ovde bukobrani

I kontrolna kuća,ispred stub sa motivima zastave

Napajanje za tunel

Izlazni portal smer Bubanj potok-Straževica

I na kraju,čista ekskluziva,njegovo veličanstvo tunel

U koji sam uprkos Drekavcu i ušao

Pustiću vas da uživate u narednim slikama,tunelska cev pravac Bubanj potok-Straževica







Uglavnom je sve postavljeno,oznake,uputstva,telefoni,znakovi,osvetljenje,ventilacija

I hidrant je tu

Tunelska cev pravac Straževica-Bubanj potok

















Znači u tunelu fali habajući sloj asfalta i ne samo u tunelu nego na celom potezu do petlje Avala







Nadam se da ste uživali,opšti utisak je da se baš forsira.Majstori su na sve strane a moj izvor kaže da će sve biti gotovo za desetak dana.Samo da dodam da je ekipa farbara bila na potezu između tunela Straževica i petlje Avala.Još jedna informacija (ako je verovati izvoru) neće biti više parcijalnog puštanja već će se u komadu pustiti od Straževice do Bubanj potoka.
 
Idemo dalje,ko god je pomislio da sam odoleo izazovu da ne siđem na obilaznicu prevario se

Asfaltiranje sa gornjeg snimka uživo

Drugi sloj

Pogled ka tunelu Beli potok iz pravca Straževice

I ovde bukobrani

I kontrolna kuća,ispred stub sa motivima zastave

Napajanje za tunel

Izlazni portal smer Bubanj potok-Straževica

I na kraju,čista ekskluziva,njegovo veličanstvo tunel

U koji sam uprkos Drekavcu i ušao

Pustiću vas da uživate u narednim slikama,tunelska cev pravac Bubanj potok-Straževica







Uglavnom je sve postavljeno,oznake,uputstva,telefoni,znakovi,osvetljenje,ventilacija

I hidrant je tu

Tunelska cev pravac Straževica-Bubanj potok

















Znači u tunelu fali habajući sloj asfalta i ne samo u tunelu nego na celom potezu do petlje Avala







Nadam se da ste uživali,opšti utisak je da se baš forsira.Majstori su na sve strane a moj izvor kaže da će sve biti gotovo za desetak dana.Samo da dodam da je ekipa farbara bila na potezu između tunela Straževica i petlje Avala.Još jedna informacija (ako je verovati izvoru) neće biti više parcijalnog puštanja već će se u komadu pustiti od Straževice do Bubanj potoka.
Svaka cast na prilozenim fotografijama, ja sam danas bio i snimao dronom bas kad su valjci radili, mozda se pronadjes na snimku :D
 
@sergio_spector šteta što se nismo našli (a nije da nisam gledao u nebo ne bi li ugledao neki leteći objekat) pošto sam posle petlje i tunela sa mojim novim poznanikom jednim od šefova na gradilištu, obišao i obližnji lokal ugostiteljskog karaktera.Odgledaću kada okačiš snimak verovatno me ima negde.
Inače da iskoristim priliku da pohvalim tebe,@srdjanprpa i @dr.strangelove naše leteće drugare koji nas redovno obradujete snimcima odozgo.Mene su ona vlaga i sunce uništili danas samo od šetanja,mogu da zamislim kako je kad još moraš da voziš i onu pticu gore.
 

Da li neko zna koja je logika bila da na tabli iz pravca Niša ka obilaznici stoji prvo Čačak, pa NS pa Sremska Mitrovica?
Ako je princip po redosledu isključenja onda bi SM trebala pre NS, ako je udaljenost do samog mesta onda je SM najbliži od tog mesta.
 
Poštuju tradiciju 😁 Za vreme Velje Ilića je, slučajno ili ne, postavljeno dosta putokaza u BGu baš za Čačak, toliko da su se ljudi sprdali.
 
Orjentacija je prema velikim gradovima, pa kad se približiš manjim onda se i ona obacuju.
Sad postoji navigacija i te fore, ali ranije, i pre miloša velikog, ibarskom, 9 od 10 objašnjavanja kuda da ideš bila su "samo pratiš putokaz za čačak", pa ćeš videti zelenu OMV pumpu sa desne strane i tu se isključuješ za lajkovac, i varijacije u zavisnosti gde ideš.
 
Da li neko zna koja je logika bila da na tabli iz pravca Niša ka obilaznici stoji prvo Čačak, pa NS pa Sremska Mitrovica?
Ako je princip po redosledu isključenja onda bi SM trebala pre NS, ako je udaljenost do samog mesta onda je SM najbliži od tog mesta.
Verovatno prvo Čačak jer je iz tog smera obilaznice prvo isključenje prema Čačku na autoput Miloš Veliki (E-763), zatim isključenje za Sremsku Mitrovicu odnosno autoput E70 i na kraju nastavak E75 prema Novom Sadu.
 
Slažem se, ali na tabli ide sledeći redosled:

ČA
NS
SM
Kada se jednog dana završi Ruma -Novi Sad, sam centar Novog Sada će biti podjednako udaljen od petlje Dobanovci možda su ga zato stavili pre Mitrovice.
76km.JPG
 
Kada se jednog dana završi Ruma -Novi Sad, sam centar Novog Sada će biti podjednako udaljen od petlje Dobanovci možda su ga zato stavili pre Mitrovice.Pogledajte prilog 164444
meni to i dalje nije logično :) Obilaznica je A1 na kojoj je i NS a SM i ČA se nalaze na A3 i A2.

Logičnije mi bi bilo:
- NS (nastavak A1 i glavni pravac)
- ČA (pošto ide prvo čvor Surčin sa A1 na A2)
- SM (sledi čvor Beograd sa A1 na A3)
 
@Jakovljevic @Steva Kada se na putokazima ispisuje više naziva mesta, redosled je uvek od najudaljenijeg ka najbližem. Nema veze sa značajem grada ili veličinom. Tako recimo putokaz za Beograd i Niš na Dobanovcima npr bi imao prvo Niš pa onda Beograd upisan. Isti redosled navođenja mesta je i na znakovima za potvrdu pravca koji se postavljaju nakon petlje i pokazuju koliko ima kilometara do narednih naseljenih mesta.

Ovo je praksa u našoj i još nekim zemljama dok neke druge kao SAD prvo navode najbliže a kao poslednje najdalje mesto.
IMG_20230611_124059.jpg
IMG_20230611_124120.jpg

Slike sa Google street view-a
 
Poslednja izmena:
Vrh