Šta je novo?

Obilaznica oko Beograda - [ Autoput ]

Interesuje me da li će pre puštanja očistiti korita kanala i potoka, poprilično je uznapredovala vegetacija u istim...
 
Interesuje me da li će pre puštanja očistiti korita kanala i potoka, poprilično je uznapredovala vegetacija u istim...
Ti kanali sad koliko sada vidim sprovode svu vodu od Avalskog puta do Resnika a tu oko Resnika idu podzemno onim tunelima što su betonirali.Nadam će se to redovno čistiti a kako je sprečeno da krupan otpad sa bujicom zapuši propuste pitam se i ja takodje.
 
Sutra ide novi video Nadvožnjaka koji spaja naselje Beli Potok i Kružni put 😎
34FBB66B-7584-4D87-A55A-091933D47750.png
EBECFE54-7592-47D1-81FE-38BC11E7479C.png
B25D000F-B873-4060-800B-60807AD1CA83.png
 
После три године константног крпљена прве деонице обилазнице, између петљи Батајница и Београд, смер ка НС (мада ни смер ка БГ није ништа пуно бољи), ускоро почињу радови на санацији те деонице.

Невероватно како су Путеви Србије дозволили да се у толико лоше стање доведе ауто-пут. Толико лоше да су морали да смање ограничење брзине са 130 на 100 km/h и где стварно није било безбедно возити изнад 100.
 
Region Beograda ne gubi stanovnike. Na te gluposti o budućnosti bez automobila ne računaj, jer to znači propast nama poznatog sveta, i apsolutno je nemoguće; u principu, pod jednakim uslovima, automobilski saobraćaj tuče sve druge, i zato javne politike te druge grčevito brane. Biće kola oko Beograda koliko hoćeš, i sve više. Ozbiljne železničke mreže oko Beograda nema, niti će je biti, osim na nekoliko pravaca, i nerazgranato, i još bez ulaska železnice u centar. Triplo golo, kad porediš sa razvijenim gradovima (gde, opet, svi iz predgrađa, da se ne lažemo, hoće u kola). Daljim iseljavanjem u predgrađa - to nam tek predstoji - skoro sve će to da sedne za volan (kao i svuda oko nas).

Prošlog videnda sam išao za Nove Karlovce, i do Inđije sam vozio gotovo sve vreme levom trakom, i to ne preko ograničenja; desno je bila jedna dugačka i spora kolona. To već liči na Zapadnu Evropu. Sve do Novog Sada je već uveliko za 3+3, kao i južno do Pojata.

Obilaznica, sa onolikim tunelima, nažalost neće moći da bude proširena. I tu smo se zakopali.
"Just one more lane bro"

I kako to automobilski saobraćaj tuče sve druge? Je l' ti nije lepše da imaš vozača da te vozi dok ti čitaš ili gledaš nešto, umesto da moraš ti da voziš i gubiš vreme i još sve to u stalnoj gužvi na putu?
 
Ух, не знам са које стране бих почео, реално.

Па туче их, знамо то из развијеног света. И у ЕУ, која много држи до јавног превоза, његов удео у укупним кретањима је јако мали. Чак и регионални авио-саобраћај губи масовност кад постоје аутопутеви (да смо у СССР-у, где су друмови били бедни, био би и авион за Смедерево, и за Шабац). Већини људи је, видиш, задовољство да возе, па и мени. То се, изгледа, тако наместило (некако је - мушки, а и жена са мушким хормонима је подоста). Није увек гужва, а ко је интелигентан, тад се суздржава од вожње колико може.

А за веровања да ће ико, ако макако може колима, из Старе Пазове за Сремчицу да пође некаквим јавним превозом... па, пророчко је доба, а и слобода вероисповести је проглашена, може се веровати, нико не брани. Само, то су промили или евентуално проценти.
 
Poslednja izmena:
Nadjoh ovo. Iz 2014. je, ali pretpostavljam da se nije mnogo promenilo do danas.
1685349824368.png

1685349964832.png

Sve jedno, automobili imaju svoju svrhu i mesto i nisam apsolutno protiv toga. Od Stare Pazove do Sremčice je primer gde potpuno ima smisla ići autom, ali većina ljudi ne živi u Sremčici. Najveći deo Beograda živi u radijusu od 5km od centra. Za takva putovanja ne bi trebalo da ti treba auto. Da vozom možeš brže nego autom da odeš i da imaš često polaske, nešto sumnjam da bi uvek birao auto.
 
За унутарградска путовања тих што живе 5 км од центра свакако није потребна обилазница. Овде они нису предмет интересовања. Али београдски метрополитен је повелики, и расте... и шири се по простору (urban srpawl). Њега ће сервисирати управо обилазница. С обзиром да смо били "лоши ђаци" и да каснимо, можемо да погледамо како су са истим процесима пре нас прошли други градови, од Пеште па надаље, ка западу. То што се тамо дешавало, следи и код нас.
 
Centar sam pomenuo, jer su tu uglavnom autobuske i železničke stanice. To što je gužva ka Novom Sadu i Nišu je zato što nemamo dobar železnički i autobuski prevoz. Da postoji dobra alternativa po dve trake bi bile više nego dovoljne i na auto-putu i na obilaznici. Ulaganjem para u još traka umesto u druge vidove prevoza će samo više ljudi da tera da kupe auto i doprinese gužvi. Ali jbg, naši političari se ne voze autobusima i vozovima, osim kad je to u promotivne svrhe.
 
Fair enough, ali koliko znam prilično je popunjen Soko. Žale se ljudi kako često nema karata.
A problem je i gradski prevoz, jer ako nekom treba pola sata do železničke stanice i mora da krene pre da ne zakasni, onda lepše zvuči da ide autom. Realno Prokop nije na baš dobroj lokaciji.
 
Па попуњен је Соко, али је и аутопут попуњен, исто као у свакој другој мало развијенијој земљи, то је поента.
 
Има овај планирани "Вожд Карађорђе" елементе тога (има и Нови Сад - Бечкерек).
 
Ili da se napravi veza Mali Požarevac- Miloš Veliki kod Obrenovca.
 
Vrh