Šta je novo?

Obilaznica oko Beograda - [ Autoput ]

Kada se odustalo od naplate na obilaznici 2008 trebalo je revidirati projekte i možda čak pomeriti petlju Bubanj Potok ili desno ili unazad,(situacija kroz Leštane neće baš biti luk i voda)eventualno dodati izlaze Rakovica,Sremčica,Savski kej.


Svi se vozimo obilaznicom oko Soluna i videli smo kakvih sve tu isključenja ima i kolosalnih ali i malih i na usponu i na ravnom.
Ali sve je ovo sada uzaludno pisanje.
 
Imaš 50 godina Kaluđericu ,nejveće divlje neolitsko naselje,bez izlaza na autoput,pa se niko nije potresao,što je na smederevskom drumu onolika gužva.
Zamisli da su im dali kršten izlaz na autoput,pa odmah bi se naseobina proširila do Mladenovca:LOL:
Nema leka za neplansko i stihijsko naseljavanje Beograda,odnosno za pražnjenje unutrašnjosti Srbije.

 
Poslednja izmena:
A sta sad nazivate kruznim putem (kada se sve zavrsi)?

Mogu samo reci da je nedostatak veze sa Rakovicom - sramota. Ispada da je veza grada sa ovom obilaznicom samo na dva mesta, kod Avale i Orlovace. Jel samo meni ovo nenormalno posto ce obilaznica opravdati svoj bukvalni nalaz - bas ce se sa njom obilaziti i obilaziti dok ne stignes do krajnje destinacije.
 
Vesićeve slike od jutros.

FB_IMG_1685178996227.jpg
FB_IMG_1685178994108.jpg
FB_IMG_1685178987916.jpg
FB_IMG_1685178984721.jpg
FB_IMG_1685178999988.jpg
FB_IMG_1685178982249.jpg
FB_IMG_1685178979574.jpg
FB_IMG_1685178976885.jpg
FB_IMG_1685178974334.jpg
FB_IMG_1685178971144.jpg
FB_IMG_1685178967685.jpg
FB_IMG_1685178963386.jpg
FB_IMG_1685178960644.jpg
FB_IMG_1685178958120.jpg
FB_IMG_1685178955635.jpg
FB_IMG_1685178952694.jpg
 
Весић у шекспировској драми - дух прошлости га нагони да иде у шетњу, блокира пут, ал’ све је само приказа… ех, Розенкранче, ех, Гилдерстерне…
 
Чини ми се да теоретски могу да се углаве кружне петље као код Арене тамо где фале.
 
Par slika sa mesta gde je izlaz ka Beogradu iz pravca Niša.Na slikama mi je delovalo usko,možda je takav utisak i na mojim fotografijama ali uživo izgleda u redu.Da je moglo bolje,moglo je ali kako je bilo planirano sa jednom trakom ovo je čist dobitak.




Inače posle isključenja za Pančevo put se širi na 3 ipo trake.Zanima me hoće li pola trake viška da skidaju ili će ostaviti tako?Prava je šteta što od petlje Tranšped do petlje Bubanj Potok nije po 4+1 u oba pravca.
 
Што се тиче додавања трака било на обилазницу било на смер према НС мислим да од тога неће бити ништа. Сада сигурно не а и велико је питање да ли и у будућности. Број возила и број возила на АП расте али истовремено опада број становника, доћи ће до тачке када ће доћи до стагнације и броја возила и пада, немогуће је да сваки пунолетни становник буде возач и има аутомобил поготово ако се у ближој будућности почне још јаче форсирати струја а "кажњавати" фосилна горива. Што се тиче Београда ствар је нешто другачија али се види да је пораст броја становника за 11 година релативно мали. Резиденти су нешто друго, студенте и Русе ту не рачунам. Доста је реално и предвиђање да ће број становника Београда у некој ближој будућности да пређе у стагнацију. Што се тиче транзита, за 10-20 година Румуни и Бугари ће врло вероватно завршити коридор 4 и ући у шенген чиме ми губимо добар део транзита кроз Србију.
Region Beograda ne gubi stanovnike. Na te gluposti o budućnosti bez automobila ne računaj, jer to znači propast nama poznatog sveta, i apsolutno je nemoguće; u principu, pod jednakim uslovima, automobilski saobraćaj tuče sve druge, i zato javne politike te druge grčevito brane. Biće kola oko Beograda koliko hoćeš, i sve više. Ozbiljne železničke mreže oko Beograda nema, niti će je biti, osim na nekoliko pravaca, i nerazgranato, i još bez ulaska železnice u centar. Triplo golo, kad porediš sa razvijenim gradovima (gde, opet, svi iz predgrađa, da se ne lažemo, hoće u kola). Daljim iseljavanjem u predgrađa - to nam tek predstoji - skoro sve će to da sedne za volan (kao i svuda oko nas).

Prošlog videnda sam išao za Nove Karlovce, i do Inđije sam vozio gotovo sve vreme levom trakom, i to ne preko ograničenja; desno je bila jedna dugačka i spora kolona. To već liči na Zapadnu Evropu. Sve do Novog Sada je već uveliko za 3+3, kao i južno do Pojata.

Obilaznica, sa onolikim tunelima, nažalost neće moći da bude proširena. I tu smo se zakopali.
 
Region Beograda ne gubi stanovnike. Na te gluposti o budućnosti bez automobila ne računaj, jer to znači propast nama poznatog sveta, i apsolutno je nemoguće; u principu, pod jednakim uslovima, automobilski saobraćaj tuče sve druge, i zato javne politike te druge grčevito brane. Biće kola oko Beograda koliko hoćeš, i sve više. Ozbiljne železničke mreže oko Beograda nema, niti će je biti, osim na nekoliko pravaca, i nerazgranato, i još bez ulaska železnice u centar. Triplo golo, kad porediš sa razvijenim gradovima (gde, opet, svi iz predgrađa, da se ne lažemo, hoće u kola). Daljim iseljavanjem u predgrađa - to nam tek predstoji - skoro sve će to da sedne za volan (kao i svuda oko nas).

Prošlog videnda sam išao za Nove Karlovce, i do Inđije sam vozio gotovo sve vreme levom trakom, i to ne preko ograničenja; desno je bila jedna dugačka i spora kolona. To već liči na Zapadnu Evropu. Sve do Novog Sada je već uveliko za 3+3, kao i južno do Pojata.

Obilaznica, sa onolikim tunelima, nažalost neće moći da bude proširena. I tu smo se zakopali.
Не губи али успорава и то озбиљно, са овим ценама некретнина и укупним губицима становништва на нивоу државе реално је очекивати да у будућности и у региону Београда дође до стагнације. Када становништво крене ка периферији цене се отићи у небо и на периферији. Неће се аутомобилски саобраћај ни смањити ни нестати али ће и он доћи у стагнацију, опет због стагнације и пада броја становника. Ако се овако настави за 30 година биће нас испод 5.000.000. Трећа трака чак и да је потребна и ако у будућности буде потребна још више тешко да ће се градити из финансијских разлога првенствено.
 
Biće nas 5 miliona, ali odumreće opštine u kojima je prošle godine prodat po 1 (jedan!) novi automobil (ima ih 3), kao i one u kojima su prodata 2 (ima ih više) i slične. U Beogradu i oko njega, to što bude živelo, bogme, voziće još kako. I to će morati, sve i da mu se ne vozi.
 
Prošlog videnda sam išao za Nove Karlovce, i do Inđije sam vozio gotovo sve vreme levom trakom, i to ne preko ograničenja; desno je bila jedna dugačka i spora kolona. To već liči na Zapadnu Evropu. Sve do Novog Sada je već uveliko za 3+3, kao i južno do Pojata.

Obilaznica, sa onolikim tunelima, nažalost neće moći da bude proširena. I tu smo se zakopali.

Obilaznica će biti taman godinama, ali jeste teška glupost što nisu planirali eventualno proširenje za neka buduća vremena, jer ako zaista grad krene putem Srema biće problema. Ali smem da se kladim da u narednih 10 godina dovoljno ovo rešenje koje sada rade, uz eventualno dodavanje još jedne petlje.

A što se tiče X i pritoka, često sam do Niša, Požarevca i Kruševca, malo ređe Kragujevac, Novi Sad, još ređe na jug, ali mislim da imam neki uvid u saobraćaj i navike vozača.
Na čitavom pravcu od NS do Niša se tokom sezone vozi uglavnom levom trakom i to je tako godinama već. Jednostavno ima puno kamiona.

Ja smatram bi pre dodavanja traka trebalo uvesti elektronski sistem upravljanja saobraćajem. Naše službe su prilično spore u slučaju nezgoda i ekstremno nevešte kod onih većih. Da li je normalno rešenje da ako se desi teška nezgoda oni preusmere saobraćaj na lokalni put?

Tri trake
prvo, što pre: Inđija-Dobanovaci, Bubanj potok - Mali Požarevac i čitava deonica kroz grad, kao i petlja Trupale-motel Nais u pravcu Beograda
drugo: Mali požarevac -petlja isključenje za Požarevc,
treće, kad se steknu uslovi: Inđija-Novi sad i Požarevačka petlja-Batočina.

O tome da su stavili samo 2+1 od Bubanj potoka do Trasšpeda nemam komentar.
 
Ostruznicki most.
Ka Surcinu ogranicenje 130
Ka Orlovaci 80 na tri mesta znakovi.
Zna li neko neki smislen razlog ? ili je samo nemar radnika da se zavrsi posao do kraja i skinu znakovi posle radova.

Za zaboravne, sveznalice i one koji ne prate ovu temu - na mostu ka Orlovači, preciznije sa donje strane mosta, izvode se radovi na održavanju
i zbog toga je ograničena brzina na njemu.
 
Obilaznica će biti taman godinama, ali jeste teška glupost što nisu planirali eventualno proširenje za neka buduća vremena, jer ako zaista grad krene putem Srema biće problema. Ali smem da se kladim da u narednih 10 godina dovoljno ovo rešenje koje sada rade, uz eventualno dodavanje još jedne petlje.

A što se tiče X i pritoka, često sam do Niša, Požarevca i Kruševca, malo ređe Kragujevac, Novi Sad, još ređe na jug, ali mislim da imam neki uvid u saobraćaj i navike vozača.
Na čitavom pravcu od NS do Niša se tokom sezone vozi uglavnom levom trakom i to je tako godinama već. Jednostavno ima puno kamiona.

Ja smatram bi pre dodavanja traka trebalo uvesti elektronski sistem upravljanja saobraćajem. Naše službe su prilično spore u slučaju nezgoda i ekstremno nevešte kod onih većih. Da li je normalno rešenje da ako se desi teška nezgoda oni preusmere saobraćaj na lokalni put?

Tri trake
prvo, što pre: Inđija-Dobanovaci, Bubanj potok - Mali Požarevac i čitava deonica kroz grad, kao i petlja Trupale-motel Nais u pravcu Beograda
drugo: Mali požarevac -petlja isključenje za Požarevc,
treće, kad se steknu uslovi: Inđija-Novi sad i Požarevačka petlja-Batočina.

O tome da su stavili samo 2+1 od Bubanj potoka do Trasšpeda nemam komentar.
Sve potpisujem, samo, ja dajem obilaznici 5 godina od kompletiranja da dostigne 100% kapaciteta u špicu. To je samo 4.000 automobila na sat po smeru - sa kamionima, mnogo manje :)
 
Поштовање,

На снимку од јуче видим да се припрема подлога за стару трасу Кружног пута преко новог тунела, као и спајање старог надвожњака са путем према Авали. Извините ако сам пропустио раније постове на ову тему (ако их је било), али молим да ми неко каже да ли ће ситуација бити враћена на старо стање. Надам се да неће јер сећате се оног "непрегледног" укључења са Авалског пута на Кружни пут, пут углом од 135 степени.

Према најновијем снимку, чини се да неће бити искоришћене привремене саобраћајнице. Рецимо, саобраћајница која иде ка садашњем кружном току према Бубањ потоку могла би да се искористи за укључење са Авалског пута из правца подавалских насељ на Кружни пут према Лештанима, као и са овог другог за укључивање на Авалски пут према Бањици. Садашње решење пута према Бањици мобло би да буде излазак са Кружног пута и према Бањици и према подавалским насељеима (преко старог надвожњака).

Над самим тунелом Бели поток има довољно простора, а вероватно нема проблема са експропријацијом да се "савије" изливни крак са Авалског пута из правца Бањице и укључи на Кружни пут. Оно старо решење изласка са Кружног пута на Авалски пут (у близини мотела "1.000 Ружа") би могло да остане за излазак са Кружног пута. Надам се да неко води рачуна о овоме јер би стварно била срамота струке да се "подигне" асфалт са привремених саобраћајница и све врати на катастрофално лошу раскрсницу од пре.

Још једно питање: Код она два вијадукта на обилазници из правца Авалске петље према Реснику, тамо где је "откинуто" од Кружног тока, налази се једна непотребна кривина (да ли да је назовем девијација), настала када је уклопљена стара и нова траса Кружног пута. Из снимака претходних месеци видим да се ту ништа не мења. Па неће ваљда остати тако, то је два сата насипања подлоге и пола камиона асфалта.
belipotok.jpg
devijacija.jpg
 
Neko je pisao ranije da u nastavku treba da se pravi novi nadvožnjak iznad pruge, tako da će umesto te krivine ići pravo na njega put. Ideja je da se novi nadvožnjak pravi paralelno sa starim koji je dotrajao i da na kraju samo prespoje na toj krivini. Dobra ideja, ali kao i za sve ostalo kod nas, ko zna kad će biti.
 
Vrh