Šta je novo?

Obilaznica oko Beograda - [ Autoput ]

Ne, tu se samo prelazi na staru obilaznicu, gde se ide na onaj stari kruzni tok, a da bi se ukljucio na novu obilaznicu onda mora da se nastavi do petlje Avala koja je nesto malo pre hotela 1000 ruza i tu se ukljuciti na obilaznicu.
 
Petlja u Resniku nije megainvesticija. Sve zemljište je tu već otkupljeno što olakšava posao. Sa jedne strane a to je gde je kružni tok nema potrebe graditi mostove i nadvožnjake, samo Rakovički potok staviti u cevi. Sa druge strane zbog pruge mora što se može na dva načina, direktno sa postojećeg nadvožnjaka ili graditi novi preko pruge kod trafoa što nagib terena dozvoljava.
 
Petlja u Resniku nije megainvesticija. Sve zemljište je tu već otkupljeno što olakšava posao. Sa jedne strane a to je gde je kružni tok nema potrebe graditi mostove i nadvožnjake, samo Rakovički potok staviti u cevi. Sa druge strane zbog pruge mora što se može na dva načina, direktno sa postojećeg nadvožnjaka ili graditi novi preko pruge kod trafoa što nagib terena dozvoljava.
Oni što gule građevinu min. 5 godina pojma nemaju. Svi bi da budu malo projektanti. Što me podseti na jedan vic "nisam stručnjak, ali mogu da pogledam". Jasno mi je tvoje razmišljanje sa desne strane obilaznice može u nivou, ali za prelaz preko autoputa i pruge, nema mesta. Zemljište je otkupljeno do pruge, dalje nije! Direktno sa postojećeg nadvožnjaka na strani pruge, nema mesta. Nadvožnjak je projektovan samo kao nadvožnjak a ne deo petlje. Na autoputu dve petlje na 1.5 km! Ovo je obilaznica grada a ne gradska saobraćajnica. Primetili ste ogradu oko autoputa.
Druga stvar, shvatite, Srbija već ne može da održava postojeće puteve (auto i magistralne) a stalno gradi nove. Rehabilitacija jednog magistralnog od oko 25 km traje 2 godine!!!! Vozim se po celoj Srbiji, rehabilitacije su mizerne u odnosu na dužinu puteva. Para nema. Sve krediti. Pokušavaju da krpljenje autoputa proguraju kroz redovno održavanje koliko mogu. Bez projekta, skinu sloj asfalta i vrate novi. Osvrnite se malo oko sebe. Na ovom forumu izgleda da niko nije napustio Beograd u skorije vreme. Da nema ljudi koji dronovima snimaju (svaka im čast) ne bi ste znali šta se radi na Obilaznici. Retko ko izbaci neki snimak iz kola. Svi ostali samo komentarišu i komentarišu.
 
Сандер ,

Кажеш нема пара за одржавање аутопута. БАш ме онда занима где иду новци од друмарина ( које си изузетно скупе ) , разне таксе за одржавање путева које плаћамо кроз регистрацију ,таксе за одржавање пута које плаћамо приликом куповине сваког литра горива итд...?
 
Dobar deo putarine ide na naplatu putarine i tekuće održavanje.
To je paradoks. Isto je i sa naplatom parkinga
 
Сандер ,

Кажеш нема пара за одржавање аутопута. БАш ме онда занима где иду новци од друмарина ( које си изузетно скупе ) , разне таксе за одржавање путева које плаћамо кроз регистрацију ,таксе за одржавање пута које плаћамо приликом куповине сваког литра горива итд...?
Паре од путарине иду за одржавање путне мреже, и то комплетне, не само аутопутева. И то је, опет, далеко од довољног. Можда једна трећина.

Од горива ни динар не иде наменски, све иде у буџет, па држава одатле раподељује.
 
Ispade da sam predložio gradnju kosmodroma i da sam svojim predlogom vredjao inženjere i njihove diplome, samo mi još neki genocid nisi napakovao.
Jeste to što predlažem improvizacija ali i Dušanovac je prvo bio nadvožnjak, sad tu napraviše petlju.
Što se tiče troškova održavanja to je rezultat sistema koji nameće EU gde se lapa kroz javne nabavke.
Prekjuče sam vozio madjarskim M3, koji je u dobrom delu skroz propao. Istočni deo BP obilaznice je propao skroz, čuješ lupanje kao da ti je pustila guma, a nije. Revitalizacije duge i skupe. Propadaju putevi jer su cene radova naduvane. Mi imamo sreću u nesreći da nam putevi osim "turske rute" nisu toliko opterećeni. Uostalom sledeća veća investicija je proširenje NS autoputa dodavanjem još dva para saobraćajnih traka i novi most kod Beške.
 
@tragac ja sam protiv bilo kakvih improvizacija, pa i ta petlja Dušanovac je pravi anti primer kako treba raditi. Ako zaista ima potrebe, neka isprojektuju petlju Rakovicu da bude kako treba, doduše sumnjam da će za to zaista biti potrebe pošto će Kružni put da bude dosta rasterećeniji pa će se i brzo stizati do petlje Avala.
 
@tragac ja sam protiv bilo kakvih improvizacija, pa i ta petlja Dušanovac je pravi anti primer kako treba raditi. Ako zaista ima potrebe, neka isprojektuju petlju Rakovicu da bude kako treba, doduše sumnjam da će za to zaista biti potrebe pošto će Kružni put da bude dosta rasterećeniji pa će se i brzo stizati do petlje Avala.
Gde bi mogla da bude petlja Rakovica? Svugde drugo je tunel ili most. Uostalom sačekajte da vidite koliko će petlja Avala biti preopterećena. Kružni put se neće rasteretiti jer će svi hteti da ga koriste da bi se prikjlučili na Avali. Po tome ispada da je i ona improvizacija iako u tehničkom smislu to možda i nije, ali u eksploatacionom će biti.
 
Kada bi napravili petlju kod Resnika,i svaku dalju i bližu petlju,za svaku kuću na tom pravcu,onda ovo ne bi bila obilaznica oko Beograda,već bi opet dobili autoput kroz Beograd.
Kako mi se privadja,sva je prilika da će tako i biti,kada nagrne gradnja duz obilaznice,i kada stanovnici Petlovog brda,Resnika,Miljakovca,Rakovice,Vidikovca,Železnika,nagrnu da koriste autoput,za proputovanje do rodjenje kuće.
 
Као прво не градимо обилазницу само за Турке већ и за становнике околних насеља и Београда тако да ће свако имати прилику да је максимално користи , у ту сврху се и ради. Као друго жао ми је што је одмах нису урадили 3+1 по правцу. То ће се тек видети у сезони у наредним годинама . Што се тиче излаза вероватно це бити који екстра у наредним годинама . Почнимо од Сурчинске !!!🇷🇸🇷🇸🇷🇸
 
Da podsetim, obilaznica oko Budimpešte na 77km sa 3 trake po smeru ima 28 petlji sa apsolutno svim priključcima, dakle jednu na svakih 2,75km u proseku. Tamo gde autoput prolazi groz gušća naselja petlje su bukvalno na svakih 1 do 1,5km. Mi ćemo na 32km Obilaznice imati samo 6 petlji, u proseku jednu na 5,33km, praktično duplo manje od Mađara na samo malo manji broj stanovnika. Na celom potezu nedostaju još barem dva priključka - najupadljivije za Rakovicu/Resnik i Sremčicu.

Neobičan je snobizam koji provejava kroz pojedine postove u kojima se omalovažavaju potrebe stanovnika perifernih naselja grada, kao da će Obilaznica izgubiti na nekakvom tobožnjem ekskluzivitetu i vrednosti ako bude imala više priključaka i samim tim opsluživala veći broj građana. Možda neki smatraju da upotreba Obilaznice treba da bude neka vrste privilegije, koju nipošto ne treba dozvoliti onima koji žive u krajevima sa nižom cenom kvadratnog metra. To je sve, naravno, krajnje iracionalno, pozivam se opet na gore iznet primer naših severnih komšija.
 
Poslednja izmena:
Што се тиче додавања трака било на обилазницу било на смер према НС мислим да од тога неће бити ништа. Сада сигурно не а и велико је питање да ли и у будућности. Број возила и број возила на АП расте али истовремено опада број становника, доћи ће до тачке када ће доћи до стагнације и броја возила и пада, немогуће је да сваки пунолетни становник буде возач и има аутомобил поготово ако се у ближој будућности почне још јаче форсирати струја а "кажњавати" фосилна горива. Што се тиче Београда ствар је нешто другачија али се види да је пораст броја становника за 11 година релативно мали. Резиденти су нешто друго, студенте и Русе ту не рачунам. Доста је реално и предвиђање да ће број становника Београда у некој ближој будућности да пређе у стагнацију. Што се тиче транзита, за 10-20 година Румуни и Бугари ће врло вероватно завршити коридор 4 и ући у шенген чиме ми губимо добар део транзита кроз Србију.
 
Какве су опције да се кружни прошири и служи као сервисна саобраћајница којим би се успутна насеља лакше повезала на обилазницу? Нешто попут EO1 који прати А1 у Грчкој.
 
Vrh