tribi
Higher intermediate
- Učlanjen(a)
- 20.02.2012.
- Poruke
- 969
- Pohvaljen
- 1.407
Nadvožnjakom preko obilaznice.A kako nece moci od Resnika, i kako ce Rakovica biti spojena sa Resnikom?
Nadvožnjakom preko obilaznice.A kako nece moci od Resnika, i kako ce Rakovica biti spojena sa Resnikom?
Nadvožnjakom preko obilaznice
Možda za 20-30 god.Mora petlja kod Resnika. Kako znaju i umeju.
I sam znaš da o'tog posla nema ništa, sve dok se ne završi prvo onaj deo do Pančeva.Može i za 30, a može i za 3.
I Sremčica.
Oni što gule građevinu min. 5 godina pojma nemaju. Svi bi da budu malo projektanti. Što me podseti na jedan vic "nisam stručnjak, ali mogu da pogledam". Jasno mi je tvoje razmišljanje sa desne strane obilaznice može u nivou, ali za prelaz preko autoputa i pruge, nema mesta. Zemljište je otkupljeno do pruge, dalje nije! Direktno sa postojećeg nadvožnjaka na strani pruge, nema mesta. Nadvožnjak je projektovan samo kao nadvožnjak a ne deo petlje. Na autoputu dve petlje na 1.5 km! Ovo je obilaznica grada a ne gradska saobraćajnica. Primetili ste ogradu oko autoputa.Petlja u Resniku nije megainvesticija. Sve zemljište je tu već otkupljeno što olakšava posao. Sa jedne strane a to je gde je kružni tok nema potrebe graditi mostove i nadvožnjake, samo Rakovički potok staviti u cevi. Sa druge strane zbog pruge mora što se može na dva načina, direktno sa postojećeg nadvožnjaka ili graditi novi preko pruge kod trafoa što nagib terena dozvoljava.
Паре од путарине иду за одржавање путне мреже, и то комплетне, не само аутопутева. И то је, опет, далеко од довољног. Можда једна трећина.Сандер ,
Кажеш нема пара за одржавање аутопута. БАш ме онда занима где иду новци од друмарина ( које си изузетно скупе ) , разне таксе за одржавање путева које плаћамо кроз регистрацију ,таксе за одржавање пута које плаћамо приликом куповине сваког литра горива итд...?
Da li trenutni obim saobraćaja severno od isklj. za Bešku opravdava takvo proširenje?Uostalom sledeća veća investicija je proširenje NS autoputa dodavanjem još dva para saobraćajnih traka i novi most kod Beške.
Gde bi mogla da bude petlja Rakovica? Svugde drugo je tunel ili most. Uostalom sačekajte da vidite koliko će petlja Avala biti preopterećena. Kružni put se neće rasteretiti jer će svi hteti da ga koriste da bi se prikjlučili na Avali. Po tome ispada da je i ona improvizacija iako u tehničkom smislu to možda i nije, ali u eksploatacionom će biti.@tragac ja sam protiv bilo kakvih improvizacija, pa i ta petlja Dušanovac je pravi anti primer kako treba raditi. Ako zaista ima potrebe, neka isprojektuju petlju Rakovicu da bude kako treba, doduše sumnjam da će za to zaista biti potrebe pošto će Kružni put da bude dosta rasterećeniji pa će se i brzo stizati do petlje Avala.
Ne naravno.Da li trenutni obim saobraćaja severno od isklj. za Bešku opravdava takvo proširenje?