Šta je novo?

Obilaznica oko Beograda - [ Autoput ]

Korišćenje nadvožnjaka ka Panćevu uz skretanje levo ka Beogradu sam ja predožio i uvideo odavno. Naravno da ne znam koliko je to održivo ako krenu iskopavanje tunela. U principu imamo nadvožnjak za silazak ka BG praktično gotov ali nedostaje sama rampa tj. treba da se napravi put i kružni tokovi. Nadvožnjak su nekako izboksovali i napravili ali za nasip i put preko pijace ima da bude borba a dotle će za BG izgleda da se ide ovim nadvožnjakom ka Pančevu i vezom između traka. Ovo mora dobrano da se obezbedi sa džerzijima inače bi neko mogao da se zakuca u brdo. Mislim da ide onako po pravilu, blokirati levu kako bi svi išli u desnu traku uz adekravtno obaranje brzine a onda ide skretanje levo uz sečenje sve 3 trake pravca iz budućeg tunela i silaz sa novom rampom dole na pravac ka BG.
 
Korišćenje nadvožnjaka ka Panćevu uz skretanje levo ka Beogradu sam ja predožio i uvideo odavno. Naravno da ne znam koliko je to održivo ako krenu iskopavanje tunela. U principu imamo nadvožnjak za silazak ka BG praktično gotov ali nedostaje sama rampa tj. treba da se napravi put i kružni tokovi. Nadvožnjak su nekako izboksovali i napravili ali za nasip i put preko pijace ima da bude borba a dotle će za BG izgleda da se ide ovim nadvožnjakom ka Pančevu i vezom između traka. Ovo mora dobrano da se obezbedi sa džerzijima inače bi neko mogao da se zakuca u brdo. Mislim da ide onako po pravilu, blokirati levu kako bi svi išli u desnu traku uz adekravtno obaranje brzine a onda ide skretanje levo uz sečenje sve 3 trake pravca iz budućeg tunela i silaz sa novom rampom dole na pravac ka BG.
Bravo, nasao sam sada tu diskusiju na stranama 490-491, iz oktobra prosle godine. SunnyJ je pronasao i ovu zanimljivu ilustraciju tog resenja, kod nas to naravno nece bas tako izgledati:

1683319445600.png
 
Tri trenutno najzanimljivije stvari na ovom čvoru (izgled kraka ka kp preko pijace, račvanje ka BG iz smera Niša i bajpas ispred budućeg tunela za silazak ka BG), ni jedna se ne vidi.

Šteta truda.
 
A ovde na forumu se samo o tome priča jedine stvari koje su nedoumica a nisu snimljene. Ili ne prati forum pa nije upućen ili čovek jednostavno snima šta on smatra da je bitno.
 
sam naslov kaze pocelo obelezavanje
i to nam je i prikazano
ostale bitne tacke u izgradnji autoputa nisu imale nekakav radikalan napredak
e sada vec vidimo da se ide na to da vrate pravac nis beograd u njegovo prijasnje stanje ,znaci bez devijacija
a samim tim ce se stvoriti uslovi za konacno zavrsavanje petlje bubanj potok
vec nam je prikazano ranijim snimkom da je petlja avala u zavrsnoj fazi izgradnje
jedino sto nemamo uvid u stanje i kolicinu radova koje je potrebno izvesti na tunelu beli potok
ali to bi trebalo po meni da se do kraja juna moze dovesti u stanje pustanja
i posle da se do kraja godine zavrse svi preostali radovi na obilaznici do bubanj potoka
ne bi bilo lose da se odmah zapocne dalja izgradnja prema pancevu barem do lestana
 
Što se tiče dalje izgradnje moramo prvo da sačekamo projekat od Bubanj potoka do Pančeva, sprovođenje postupka eksproprijacije i raspisivanje tendera za Izvođača radova.
Inače PGD radi CIP. Idejni projekat je već radio CIP pre nekih 15-tak godina, pa očekujem da ako ne bude nekih izmena za ovih 15 godina :)mogu brzo da završe sa projektovanjem.
Nisam siguran da išta može od ozbiljnijih radova da počne pre proleća 2024.
 
Tri trenutno najzanimljivije stvari na ovom čvoru (izgled kraka ka kp preko pijace, račvanje ka BG iz smera Niša i bajpas ispred budućeg tunela za silazak ka BG), ni jedna se ne vidi.

Šteta truda.
Sve tri nabrojane lokaciju su snimljene, možda ih nije detaljno preleteo ali se vide.
Na samom kraju snimka se vidi da je asfaltiran bypass ispred budućeg tunela.
Nadvožnjak na kp - betoniraju poslednju ploču i rade pešačke staze.
A pravac Niš-Bg i uklapanje se vidi iz pravca leta obilaznicom ka Nišu.
Onaj ko zna gde treba da gleda njemu je dovoljno :).
Za tunel BP sam dao slike od prošle nedelje i ništa se drastično nije promenilo, spremaju se slojevi kamena, hidrantska mreža u desnoj cevi u levoj betoniraju tehnički kanali bočno. U obe cevi se provlače strujni i TK kablovi. Ispred tunela se betonira rezervoar za vodu, šahte i provlače sve potrebne cevke.
 
Onaj ko zna gde treba da gleda njemu je dovoljno

Hvala za informacije, ali nepotreban je ovakav ton.

Snimak čvora i jednih te istih tokova u gotovo nepromenjenom obliku je viđen desetinama puta. Bio bi korisniji akcenat na tačke koje su trenutno najzanimljivije, zar ne?

Siguran sam da bi, konačno, to donelo i više klikova autoru. Svima dobro. :)
 
VIdi se, barem račvanje BG/Obilaznica iz Niša, da još nije gotovo asfaltiranje:

Pogledajte prilog 161096

@karim : Poslužio sam se tvojim screenshotom zbog svog pitanja - Zbog čega nisu odsekli deo kosine na levoj strani, na fotografiji iznad svežeg asfalta, da urade isključenje za Pančevo koje bi počelo još od stare naplatne rampe? Onda bi odvajanje za Beograd bilo u punom profilu. Ne verujem da je tu problem imovinsko-pravni odnos. Možda je to pitanje neko i postavio, ali sam propustio.

I kada će kod nas biti onih oznaka na kolovoznim trakama BG, NI, NS, PA? To radi posao bolje od svih smerokaza.
 
Onda bi odvajanje za Beograd bilo u punom profilu.

Вероватно намерно није урађено у пуном профилу да би се истакло да се ту са аутопута искључује. То је само моја нестручна претпоставка.
 
На последњем снимку се види како се прописно ради рачвање на обилазници ка Нишу и ка Панчеву. Неко је изгледао побркао Панчево и Београд.

Amin.
 
Vrh