tragac
Expert
Ovde je primetan veliki napredak zadnjih mesec dana. Završni sloj, zaštitnr ograde, rasveta.
Три - Скратили авалски тунел до границе безбедности.Ладно су засрали највећу петљу у земљи која је сигурно самим тим и најскупља! За сада два огромна пропуста и то оба ка Београду!
Ovo:Ne pričam ja o ovoj takči, nego 50m ispred. Imaš par stranica ispred, i ja sam nešto slično crtao kao ti, ali izgleda da su projektanti zamisli drugačije.
Pogledaj sam početak klipa.
Ako može @srdjanprpa da objavi prvi frejm ovog klipa bez blura.
Jel to seku onaj nesretni višak na petlji Av?Napokon stigoh da snimim i ovaj deo
Nisi nigde povezao sa starim putem ako dobro vidim.
Da, to. Hvala.
Nikad nije ni moglo 130, možda u 3 noću jedino. Niko to i ne traži.Uh, kme, kme...
Nećete moći sa 130 da uđete u Beograd...
Strašna stvar.
jednostavno mislim da bez obzira sta mi zelimo inzenjeri jednostavno negdje nemaju dovoljno prostora za izvodjenje svih pravaca a da bi ti pravci imali mogucnost da se bezbjedno vozi vecom brzinom
ovo sto smo dobili je upotrebljivo mozda malo sporija varijanta
Kako to mislis da ovde inzenjeri nisu imali prostora? Pa prostor za drugu traku ka BG iz pravca Nisa je vec sada bukvalno pod asfaltom. Zona desno od AP na tom delu ima ogromno prosirenje koje je ostalo od stare naplatne rampe, koje ce, po zavrsetku ovoga, verovatno krenuti da ruse i pretvore ponovo u zelenu povrsinu. Razumem da to moze da bude problem na pojedinim pravcima, ali ovde sigurno nije.jednostavno mislim da bez obzira sta mi zelimo inzenjeri jednostavno negdje nemaju dovoljno prostora za izvodjenje svih pravaca a da bi ti pravci imali mogucnost da se bezbjedno vozi vecom brzinom
ovo sto smo dobili je upotrebljivo mozda malo sporija varijanta