Šta je novo?

Obilaznica oko Beograda - [ Autoput ]

image.jpg

Ovde je primetan veliki napredak zadnjih mesec dana. Završni sloj, zaštitnr ograde, rasveta.
 
Ладно су засрали највећу петљу у земљи која је сигурно самим тим и најскупља! За сада два огромна пропуста и то оба ка Београду!
Три - Скратили авалски тунел до границе безбедности.

Понављам, процес градње јавне инфраструктуре у ком нам је кредитор, извођач и пројектант иста странка је неодржив и очигледно коруптиван у целости.

Милијарде су тако нестале јер по правилу добијамо најјефтинија и најгора решења по највећој цени. А највећи минус ће се тек правити током експлоатације таквих решења, односно објеката.
 
Lepo ja rekoh da će taj "leptir" da smeta. Sad moraju da seku beton.
Vidi se voda dole. Sad videh predhone snimke. Nedostaje ćošak. Samo se pitam jel dovoljno sad isečeno.
Posle kad stavljaju ogradu možda bude trebalo još koji rez.
 
Može se dodati na kružni tok, ali hvala na ispravci. Ovde je pitanje koncepta rešenja.
Nisi nigde povezao sa starim putem ako dobro vidim.
Beli Potok.jpg
Evo, kao jedan od primera. Nije suština da li će biti raskrsnice ili kružni tokovi, koliko bočnih uključenja i gde, na koliko je važno da kružni put bude vezan za radijalne (centar-periferija) pravce na najjednostavniji mogući način, a takođe da se formiraju privredno-uslužne zone. Ovako ispada da smo zajedničku petlju za Voždovac i Rakovicu napravili iz sažaljenja za obližnja sela, ne za vezu kružnog puta sa zonom reda veličine 150.000 ljudi. Izgleda da će ovako nešto ovde i u Železniku čekati ne znam kakvu razumniju budućnost.
 
Dobro nismo i iz tog smera dobili 2 KT., uz prekid AP.
 
Uh, kme, kme...
Nećete moći sa 130 da uđete u Beograd...
Strašna stvar.
Nikad nije ni moglo 130, možda u 3 noću jedino. Niko to i ne traži.
Mislim da je neophodno ograničenje 80km/h u svim pravcima, jer je petlja takva kakva jeste.

Saobraćajni tok vozila od Beograda do Transšpeda i nazad je najopterećeniji pravac u zemlji.
To je činjenica.
 
Naravno da niko to i ne traži ni ja nisam pominjao bilo kakvu brzinu samo sam konstatovao da nije normalno da nije bilo predviđeno da se izvede normalno skretanje za Beograd.
Ali, evo vidimo da štošta nije bilo kao što smo mislili da bi trebalo da bude.
 
jednostavno mislim da bez obzira sta mi zelimo inzenjeri jednostavno negdje nemaju dovoljno prostora za izvodjenje svih pravaca a da bi ti pravci imali mogucnost da se bezbjedno vozi vecom brzinom
ovo sto smo dobili je upotrebljivo mozda malo sporija varijanta
 
Јун ће за месец дана. До 1.јуна не могу сигурно завршити, питање је да ли могу и до 30.јуна!? Видећемо, време лети, а њихова кашњења постају легендарна, мислим да би број 1 из Алан форда имао надахнуће у овој земљи!
 
jednostavno mislim da bez obzira sta mi zelimo inzenjeri jednostavno negdje nemaju dovoljno prostora za izvodjenje svih pravaca a da bi ti pravci imali mogucnost da se bezbjedno vozi vecom brzinom
ovo sto smo dobili je upotrebljivo mozda malo sporija varijanta

Verujem da skretanje sa prekidom auto puta, uz dva kružna toka u nivou, pitanje koliko jeste upotrebljivo.

No, pravo pitanje za nas je, zašto je moralo ovako? Na projektu ove veličine i cene moralo je bolje. Ako to ne razumemo, možda i zaslužujemo ovakve projekte.
 
jednostavno mislim da bez obzira sta mi zelimo inzenjeri jednostavno negdje nemaju dovoljno prostora za izvodjenje svih pravaca a da bi ti pravci imali mogucnost da se bezbjedno vozi vecom brzinom
ovo sto smo dobili je upotrebljivo mozda malo sporija varijanta
Kako to mislis da ovde inzenjeri nisu imali prostora? Pa prostor za drugu traku ka BG iz pravca Nisa je vec sada bukvalno pod asfaltom. Zona desno od AP na tom delu ima ogromno prosirenje koje je ostalo od stare naplatne rampe, koje ce, po zavrsetku ovoga, verovatno krenuti da ruse i pretvore ponovo u zelenu povrsinu. Razumem da to moze da bude problem na pojedinim pravcima, ali ovde sigurno nije.
 
nisam razmatrao to razdvajanje iz pravca nisa jer tu smatram da nismo dobro upoznati sa tim planom ,
bas iz tog razloga sto navodite da tu ima prostora i vec je put tu,
logicno je da ce napraviti 2+2 razdvajanje
e sad samo da malo sacekamo i vidjecemo krajnji plan
meni stvarno nije moguce da ce israfirati traku da ne bude 2+2
 
Ko želi nek pročita ceo intervju...


Evo deo:
"опремање тунела које траје око 40 дана већ је почело - објашњава нам министар Весић"
 
Наравно, сам наслов је лаж! Гради се даље до Панчева, једино ако је мислио на неки јун за 10 година!
 
Не капирам, чему потреба за овим изласком у јавност и потенцирање, да ће се све завршити до 1. јуна? Изађи лепо и реци да се врши, последња фаза, ЕМ опремање тунела и да се очекује отварање у што скоријем временском року! Беспотребно њихово лагање и наше надање...
 
Vrh