Šta je novo?

Obilaznica oko Beograda - [ Autoput ]

Meni se cini da tu ima mesta za 2 trake +zaustavna ka Beogradu.
Ps. Srki uzeo sam SC sa tvog filma, nadam se da se ne ljutis.

Untitled-1.jpg
 
Meni se cini da tu ima mesta za 2 trake +zaustavna ka Beogradu.
Ps. Srki uzeo sam SC sa tvog filma, nadam se da se ne ljutis.

Pogledajte prilog 160325

Tako je, tu zaista Ima mesta za 3 trake, ali leva će biti ona "zebra", desna zaustavna, tako da ostajemo samo na jednoj.
Stavio sam Sanderov crtež u gornju perspektivu, i to jeste to:

1682614386962.png


1682614205437.png
 
Evo kakva bi bila logična petlja Avala. Plavom bojom označena uslužna zona sa restoranima, kafićima, motelima, supermarketima, benzinskim pumpama, pijacom sa mogućnošću prodaje iz vozila... Ne ova preko k.... bočna petlja. Ako smo eksproprisali, možemo plavo označene placeve sa indirektnim pristupom prodavati na licitaciji za debele pare. Slično i za Tunel Železnik.
Pogledajte prilog 160281
Добро је да ова твоја идеја има простора да се реализује накнадно кад неко коме је Србија иоле битна дође на власт.
Само песимистичан сам са комерцијалним објектима уметнутим у средину, свакако би било занимљиво пробати, могло би и ту и около да буде платоа за допуну ЕВ, станица за допуну водоника које ће ускоро користити камиони и аутобуси, ауто-камп и слично поред онога што си већ поменуо.
 
Evo i ovako. Sad bi tebalo da bude jasno.

Spetlja.jpg
Haha, isto smo uradili, ja sam prvo probao da zalepim crtež na fotku, ali mi se nije uklapala perspektiva baš idealno, pa sam na kraju ostavio samo crtež. Inače, Sander nam je dao dve verzije istog plana, razlikuje se malo šara kod zebre. Mislm da je ovaj koji si ti koristio prva faza, a koji sam ja uzeo finalna faza, jer je kod mene uklonjen ceo asfaltirani prostor desno od AP (deo nekadašnje naplatne rampe).
 
^ Ja sam uzeo prvu fazu bas zbog tog preostalog parceta starog autoputa. Bilo mi zgodno da ga koristim kao reper kad sam preklapao perspektivu.
 
Meni se cini da tu ima mesta za 2 trake +zaustavna ka Beogradu.
Ps. Srki uzeo sam SC sa tvog filma, nadam se da se ne ljutis.

Pogledajte prilog 160325
Ckice koje ste okačili su ok, ali kad gledam ovu sliku i upredim desnu stranu sa levom deluje mi da je desna skoro duplo šira. Deluje mi da ima mesta za 4 plus zaustavna odnosno ovde i neći biti zaustavna jer ona biti označena za isklučenje ka Pančevu.
Ova zebra ne mora da bude tako široka. Primer je recimo petlja kod Naisa.
Screenshot_20230427_210413_Maps.jpg
 
Ckice koje ste okačili su ok, ali kad gledam ovu sliku i upredim desnu stranu sa levom deluje mi da je desna skoro duplo šira. Deluje mi da ima mesta za 4 plus zaustavna odnosno ovde i neći biti zaustavna jer ona biti označena za isklučenje ka Pančevu.
Ova zebra ne mora da bude tako široka. Primer je recimo petlja kod Naisa.

Ovo je moj post od 9-og Aprila sa primerom Dobanovacke petlje koji je skoro identican Bubanj Potoku. Nadam se da ce se do pustanja obilaznice neko prizvati zdravom razumu.

Ozbiljne guzve su nedeljom popodne i uvece kad se pola Sumadije vraca u Beograd. Jedena traka je nedovoljna. Ali ako i to stavimo sa strane, treba uzeti u obzir da ce ka Lestanu, a u buducnosti ka Pancevu, ici i teretni saobracaj. Kamioni ce napraviti cep. Neshvatljivo, pogotovo sto ima mesta za cetiri trake, koje se dele u dve kao sto je u Dobanovcima:

petlja.jpg
 
Smešno je da "zebra" zauzme toliki prostor. Koliko god i kakvi god bili nisu toliko retardirani
 
Smešno je da "zebra" zauzme toliki prostor. Koliko god i kakvi god bili nisu toliko retardirani
Mene interesuje da li je ova grafika koja je započela ovu burnu diskusiju deo zvaničnog i konačnog plana?
Mislim ima li negde da se pogleda konačno rešenje tog isključenja ka Beogradu.
 
Ima.
Vrati se par strana unazad.
Prati postove člana Sander.
On je postavljao delove projekta po kome bi trebalo da bude izvedeno.
Naravno, ništa nije "Oče naš", sve je, hvala Bogu, podložno izmenama.
 
Ubedljivo najbolji snimak od svih prethodnih i hvala @srdjanprpa !
Ja bih prepustio vremenu da vidimo kako će se u konačnici crtati zebra, a to ćemo vrlo brzo i saznati.
Naime, asfaltirali su krak PA-BG (iz budućeg tunela) i za koji dan završiće i krak NI-PA (ka tunelu).
Posle toga ide konačno rešenje račve ka centru i Novom Sadu, kada se gase ove devijacije, znaćemo sredinom maja na čemu smo.
Dalje, spoj obilaznice preko 2 KT sa gradom ide ozbiljnom dinamikom, nadvožnjak će pre praznika biti sa svim pripadajućim gredama.
Ostaće spoj sa patrljkom i otimanje zemljišta od auta sa friziranim kilometražama da bi se spojilo sa narednim KT.
Raduju me i dilatacione spojnice (to je pipav posao) na nadvožnjacima na trenutno besmislenom pravcu ka PA i iz PA.
Ipak je to deo projekta i dobro je što će se uskoro zacrniti, pregaziće to finišeri i valjci do polovine maja.
U nastavku, konačno su "otvorili" izlazni portal tunela Beli potok i tu bi vrlo brzo mogao da legne i asfalt.
Da bi legao i u samom tunelu, moraće da se završi i iskopavanje na ulaznom portalu, a i tu je ostalo još par dana rada.
Utisak sa nekog prethodnog snimka mi je ostavilo to što u nastavku iskopa preko stubova prskaju torkret, što je brže nego da se rade zavese.
Pohvalno je i to što ubrzano niče još jedna "kuća" (valjda poslednja) na ulaznom portalu, što ukazuje na početak kraja radova.
Paralelno sa tim radovima ide i nasip preko tunela, vidljiv je napredak i uskoro će spojiti razbucani deo starog avalskog od nadvožnjaka do 1000 ruža.
Na petlji Avala u prethodnih nedelju dana iznikao je nasip na rampi od Niša ka KP, trebalo bi da rade prelaznu ploču vrlo brzo.
Drugi, duži pravac što reče Earth "omče" Avala, tačnije nadvožnjak, deluje da je spreman za hidroizolaciju i asfalt odmah posle praznika.
Odradili su i ostale veze i vezice na toj petlji, u prvoj polovini maja na sceni će biti samo finišeri&co., kasnije Unipromet i umetnici belolinijaši.
Nije ta petlja ključna za puštanje, pri kraju je, kao i petlja BP, to će do kraja maja biti u fulu, kao i građevinski deo tunela sa asfaltom.
Kao što je ranije naveo Sander, kog će tačno juna biti pušten ceo sektor zavisiće isključivo od EM opremanja tunela Beli potok!
Što se tiče veze sa gradom preko 2 KT i tu cepaju brzo, "pre roka" (koji nije ni definisan), ceo nadvožnjak će do kraja maja biti pod asfaltom.
Veća će muka od njega biti spajanje sa patrljkom i trasa kroz auto jacpi sa KT kod raskrsnice za Leštane, to bi mogli da ostave kad puste glavnu trasu.
Sve u svemu, odličan snimak, očekivano od Srđana, a odlično je i ono što se vidi na snimku.
 
Нисам из струке , годинама пратим све око изградње ,свако јутро ми почиње са тим вестима,новостима , али ништа ми није лепше и јасније него када прочитам Царибродово тумачење . Једноставно све што не видим на снимку или сликама после његовог објашњења постане кристално јасно . Хвала пуно Цариброде и молим те да се тако укључиш и на друге теме . Срки, ти си легенда овог форума,шта друго рећи....
 
Mene interesuje da li je ova grafika koja je započela ovu burnu diskusiju deo zvaničnog i konačnog plana?
Mislim ima li negde da se pogleda konačno rešenje tog isključenja ka Beogradu.
Na samom početku klipa se vidi da je izvedeno stanje upravo ono kao na projektu.
Dakle: od Transšpeda idu
2+z!!!
Isključenje za Beograd počinje kao bilo koje provincijsko tako što
2 (pravo) +1 (Beograd + Pančevo), koje se dalje širi na
2+0, pa na
2(BG)+1(Pančevo isključenje), pa onda
2+z, pa
2(BG)+1(Pančevo uključenje), pa onda
2+z, pa onda
3+0
I sve to u 1km puta
Dakle, da citiram predsednika, totalni idijoti
 
Poslednja izmena:
Ckice koje ste okačili su ok, ali kad gledam ovu sliku i upredim desnu stranu sa levom deluje mi da je desna skoro duplo šira. Deluje mi da ima mesta za 4 plus zaustavna odnosno ovde i neći biti zaustavna jer ona biti označena za isklučenje ka Pančevu.
Ova zebra ne mora da bude tako široka. Primer je recimo petlja kod Naisa.
Pogledajte prilog 160334
Potpuno si u pravu.
Iskoristio sam momenat sa snimka kada je šleper na poziciji gde je deo AP-a najširi. Pošto je tovarni prostor šlepera 2,55m skalirao sam sliku prema toj dimenziji i može se primetiti da mesta ima i za više od 4 trake.

Cvor BP-NI-BG.JPG

Nada umire poslednja!
 
Ne pričam ja o ovoj takči, nego 50m ispred. Imaš par stranica ispred, i ja sam nešto slično crtao kao ti, ali izgleda da su projektanti zamisli drugačije.

Pogledaj sam početak klipa.
Ako može @srdjanprpa da objavi prvi frejm ovog klipa bez blura.
Upravo to, na 0:22 u nivou srednjeg šlepera se vidi da tu ima mesta za 4 trake a ne 5 tj. nedostaje mesta za zaustavnu što implicira da nedostaje traka.

Ja sam gledao iz perspektive drona. Kad počne snimak 5 traka prelazi polovinu ekrana a kad dron naiđe na ovim delom to se ne dešava.
 
Не могу никако довољно да се надивим скретању за Бг, боље је скретање за Ражањ или било које на АПу. Још је и двосмерни саобраћај, па изгледа и 3 кружна тока. Каква ће то ноћна мора бити!
 
Upravo to, na 0:22 u nivou srednjeg šlepera se vidi da tu ima mesta za 4 trake a ne 5 tj. nedostaje mesta za zaustavnu što implicira da nedostaje traka.

Ja sam gledao iz perspektive drona. Kad počne snimak 5 traka prelazi polovinu ekrana a kad dron naiđe na ovim delom to se ne dešava.
Tako je, na tom delu ima 4 trake, pa je moguće rešiti da budu dve trake za BG samo ako se žrtvuje zaustavna na tom delu. Ja sam to crtao već ovde, širine puteva su preuzete iz projekta, samo sam ispomerao signalizaciju:

1682682560688.png
 
Mora dopis na N1 i sl. da ih neko isproziva javno al što pre jer posle kad udare gužve je kasno. Šta oni misle da će svi da idu levo ovde pa na Surčin- NB, Ostružnicu i Orlovaču , preko Jajinaca iako je tuda dalje. Pa nije ovo 45ta pa ko partizani preko Belih voda da ulazimo u BG a na Bubanj potoku samo JEDNA zagušena traka.
 
@karim
Ma može i to da prođe ako baš mora. Sad nešto gledam ovo. Pa njima će trebati ovde ozbiljan i visok pružni most kad se bude radila pružna obilaznica. Pa onda treba da moste 5 traka a to je veliki raspon pa mora most ko na reci da je. Možda je u tome kvaka što ne grade 5 traka da bi uštedeli kad se radi taj deo.

@tragac
Može to i sad da se ispegla al treba navožnjak preko pruge ili da se uradi tunelće preko pruge i nasipa se.
Na moravskom koridoru A5 imao KŠ istok-zapad petlje na manje od 2km a Koševe zaboravili pa se sad radi izgleda naknadno. Zato što je neko stavio kamp Bechtel-Enke gde je mogla jedna rampa da bude sa kružnim tokom uz Y račvu gde jedna ide na Jasički put a druga na Bivolje. Al dobro KŠ je nekad bio prestonica pa da oprostimo.
 
Poslednja izmena:
Vrh