Šta je novo?

Obilaznica oko Beograda - [ Autoput ]

^^ Ali nikako ne razumem ovu klaustrofobiju koju su napravili na prilazu tunelu sa strane B. Potoka???
Pa , majkoviću, raširi to malo da se vidi prilaz, portal, tunel... ili pokrij sve još 20m.
Skupo sve, izgleda pamet najjeftinija...
Ulazni portal tunela Avalski put .jpg
 
Mislim da ne mogu da stignu da završe odvajanje za Beograd u roku. I da će pustiti bez toga. Pa će polako do oktobra da tabanaju kružne tokove - pa će svi da se naviknu na tranšped.
 
Mislim da ne mogu da stignu da završe odvajanje za Beograd u roku. I da će pustiti bez toga. Pa će polako do oktobra da tabanaju kružne tokove - pa će svi da se naviknu na tranšped.
To skretanje za BG sigurno neće biti do juna, nije ni planirano. Bitno je barem da završe taj deo koji ide iznad same Obilaznice, da ne bi morali posle opet da ometaju saobraćaj. Ostatak će polako...
 
Steta stvarno za petlju u resniku, leglo bi ko bombona ako ikada bude zavrsen rakovicki put do capitola/manastira
 
Ma da, čemu žurba (?), važno da se počne, radi, završiće se jednog dana... Što bi kraj bio zaista kraj? :D
 
pa ima mesta za petlju, taman kako sam nacrtao, dve rampe za pravac sever-jug iz kružnog toka, a za jug-sever iz nadvožnjaka Resnik-Jajinci. Na svakom drugom mestu pruga kvari plan.
 
pa ima mesta za petlju, taman kako sam nacrtao, dve rampe za pravac sever-jug iz kružnog toka, a za jug-sever iz nadvožnjaka Resnik-Jajinci. Na svakom drugom mestu pruga kvari plan.
Ne znam da li bi pruga i velika visinska razlika pravili problem.
 
Kazu da ugradjuju brojače saobraćaja.Zar ne moze to nekako drugacije,a ne da seku asfalt?
 
Требало би да може на плафон да се поставе сензори који кликну на сваку довољно промену удаљеност пода, тј колико је далеко путовао талас (за возило бар 1.5 метара мање него када испод нема ничег на путу). Сад да ли то не могу у тунелу из неког разлога не знам, али не би требало да прави икакав проблем, могуће да за ово треба мање одржавања или тако нешто.
 
Ne znam da li bi pruga i velika visinska razlika pravili problem.
Od šina do ivice AP (asfalta) ima 40m. Računajte da od asfalta AP treba još min 2m za odbojne, bankinu.....I da pruga ima svoje zemljište od šine min. 5m, ostade oko 33m. Visina nadvožnjaka 6-7m. Teoretski je nemoguće uglaviti četvorokraku raskrsnicu na toj visini na toliko malo prostora. I na skici izgleda skučeno. Da ne računamo da je tu pruga predviđena u budućnosti za dva koloseka.
 
^^ Ali nikako ne razumem ovu klaustrofobiju koju su napravili na prilazu tunelu sa strane B. Potoka???
Pa , majkoviću, raširi to malo da se vidi prilaz, portal, tunel... ili pokrij sve još 20m.
Skupo sve, izgleda pamet najjeftinija...Pogledajte prilog 160029
Odlično zapažanje. Takva ista građevina je i na ulaznom portalu tunela. Tunel ima 360m i prvobitnim projektom je trebao da bude preko 400m i ovo bi se izbeglo. Međutim 400m je granica da tuneli manji od 400m nemaju neke sisteme (npr. ventilatore, hidrantsku mrežu....) i naravno budu jeftiniji i lakši za izgradnju.
Ovaj tunel je građevina na Obilaznici koja je pretrpela najveće promene projekta do sada. Nema detalja koji nije promenjen. Na ovom tunelu i njegovoj neposrednoj okolini i izmene projekta su pretrpele izmene. Zato se i kasni sa otvaranjem.
 
Индуктивне петље су најјефтиније решење за бројање саобраћаја. Постоје и остале варијанте које сте навели и уграђене су на неким местима али што опет неко рече, скупља решења и скупље одржавање.
 
Evo kakva bi bila logična petlja Avala. Plavom bojom označena uslužna zona sa restoranima, kafićima, motelima, supermarketima, benzinskim pumpama, pijacom sa mogućnošću prodaje iz vozila... Ne ova preko k.... bočna petlja. Ako smo eksproprisali, možemo plavo označene placeve sa indirektnim pristupom prodavati na licitaciji za debele pare. Slično i za Tunel Železnik.
Beli Potok.jpg
 
Evo kakva bi bila logična petlja Avala. Plavom bojom označena uslužna zona sa restoranima, kafićima, motelima, supermarketima, benzinskim pumpama, pijacom sa mogućnošću prodaje iz vozila... Ne ova preko k.... bočna petlja. Ako smo eksproprisali, možemo plavo označene placeve sa indirektnim pristupom prodavati na licitaciji za debele pare. Slično i za Tunel Železnik.
Pogledajte prilog 160281
Prvo sam mislio da je ovo auto put sa levim skretanjem pa sam mislio da si lud ali onda sam video da je u pitanju izlaz ka kružnom i sadržajima na samom tunelu Beli Potok. Ovako je zanimljivo i hrabro rešenje ali eto, hrabrosti nemamo jbg.
 
Evo kakva bi bila logična petlja Avala. Plavom bojom označena uslužna zona sa restoranima, kafićima, motelima, supermarketima, benzinskim pumpama, pijacom sa mogućnošću prodaje iz vozila... Ne ova preko k.... bočna petlja. Ako smo eksproprisali, možemo plavo označene placeve sa indirektnim pristupom prodavati na licitaciji za debele pare. Slično i za Tunel Železnik.
Pogledajte prilog 160281
Nisi nigde povezao sa starim putem ako dobro vidim.
 
Vrh