Šta je novo?

Obilaznica oko Beograda - [ Autoput ]

Hmmm... da vidimo... Možda, zbog smanjenja kapaciteta za 50% i uzrokovanja zastoja do iza Novih Banovaca?
Вероватно мислиш на пропусну моћ пута? Напротив, она је максимална при 50 км/ч. Након тога опада.

Безбедност је такође много већа при 50 км/ч него при 80 или 100 км/ч.
 
Sramotno je da se ni u naznakama ne pominje mogući tunel Bubanj Potok do grada, onakav uspon/spust ume da bude veoma nezgoda. Ista priča, samo malo ublažena i za Begaljičko brdo.
@Стево, једна од идеја Бранка Пешића код градње ауто-пута кроз Београд, је била да се изгради и тунел испод Степиног луга (накада познат као Титов гај). Чак је био и нацрт тог тунела, али су трошкови тада били јако велики, па се одустало, нажалост.
Колико знам, гледано од града, тунел је требало да почне негде после садашње Ласте, а излаз је требало да буде пре или после Кружног пута.
 
Вероватно мислиш на пропусну моћ пута? Напротив, она је максимална при 50 км/ч...
Bravo, care. Nema veze da li je petlja ili semafor, nego je važnija brzina... Da li je traka za pravo otvorena 100% vremena ili 65% vremena - sitnica.

Ne troluj više, niko pri zdravoj pameti i u odsustvu dijareje-u-mozak neće postaviti semafor između Mostara i Bubanj potoka.
 
  • Sviđa mi se
Reagovanja: pwl
Ne troluj više, niko pri zdravoj pameti i u odsustvu dijareje neće postaviti semafor između Mostara i Bubanj potoka.
Добро бре шта си се "залепио" за семафор? Семафор па семафор... А шта ћемо са могућим далеко већим бројем искључења него сад? То нема никакве везе? Него сви се набију на ј...ну Ласту, Душановац, Аутокоманду и Мостар и наравно да ће доћи до колапса. На крају крајева, у складу са темом, претварање аутопута кроз град у обичну улицу би свакако допринело да се више користи обилазница од стране оних који из правца Ниша иду у делове града који имају везу са њом.
 
Poslednja izmena:
Добро, тачно је, јесам поменуо семафоре па чак и пешачке прелазе, али наравно не мислим да их треба по сваку цену ставити тамо где би донели више штете него користи. Уосталом, измена категорије (ауто)пута кроз град, ако до тога дође, онда отвара сасвим нове могућности и градње око пута и свачега осталог тако да ни ти елементи не могу више бити искључени из разматрања. Све се мења.
 
Зар нису рекли да се одустало од претварања у булевар? Само жута трака на Газели се додаје
 
Ideja petlje Resnik, editovano na telefonu al nadam se da se vidi šta sam hteo
060909FD-1B48-40D1-A8CF-960F52EB67B3.jpeg
6F9A11D9-D082-424A-98D7-E07CF7057F4E.jpeg
68B44387-73E4-4182-AFCE-C7FAA8B1ABD9.jpeg
 
Какав је ово хаос у најави! Јасно је да ће већина ових камиона бити на АП, али онај саобраћај из Лештана , нема везе са тим. Кад се све сакупи у неколико тачака кад се Београђани враћају кући, биће то инспиришуће искуство!

 
Tako je to kad projekte radiš pre X godina, a onda gradis decenijama. Sve vreme, svi se zaklanjaju iza: "tako je po projektu".

Zato i jesmo siromašni, zato što se ne ponašamo optimalno.

Ovde je sve jasno i to iz oba smera ka BG, neka je 100x po projektu, projekat je onda loš. Menjajte, još ima vremena.
Projekat ne radiš pre X godina. Radiš ga sad a praviš kada stigne novac.
 
Sve zavisi od toga da li će na petlji Avala biti dozvoljeno isključenje za turske kamiondžije.
 
Какав је ово хаос у најави! Јасно је да ће већина ових камиона бити на АП, али онај саобраћај из Лештана , нема везе са тим. Кад се све сакупи у неколико тачака кад се Београђани враћају кући, биће то инспиришуће искуство!

Kakvo ludilo na gradilištu,parkirali vozila ispod nadvožnjaka koj je u izgradnji.Ko u Teheranu
 
Mhm, tako ljudi misle i da Kinezi kulturno voze jer je tamo 'država stroga' i boje se 'metka u potiljak' - dok ne odu u Kinu...

Kulturna je, po našim merilima, samo Evropa i ponešto što od nje potiče.
 
Оно што је јасно и сигурно да ће у јутарњим часовима бити великих гужви, а о крају празника и недељи по подне да не говоримо. Вероватно ће бити километарске колоне...
 
KAKVE SU PROGNOZE , DA LI CE RADOVI BITI ZAVRSENI DO 1.JUNA , CINI MI SE DA SU TADA REKLI DA JE OTVATANJE OBILAZNICE ? HVALA....
 
Vrh