Šta je novo?

Obilaznica oko Beograda - [ Autoput ]

Vide se dve kamere na stubu rasvete- jedna na pocetku mosta-usmerena je da snima kad prodjes, druga na samom kraju mosta- usmerena je da snima vozila u dolasku.

Tako nesto je i pisalo u clancima kad je most pusten.

„Radovi na donjem stroju će se izvoditi pod saobraćajem, ali će brzina biti redukovana na 80 kilometara na čas u periodima izvođenja radova, a na mostu će biti postavljen radar za merenje trenutne brzine vozila“, navedeno je u saopštenju.

Sad sto je to kako je smisljeno totalna nebuloza to je druga stvar. Nisu iste vibracije koje proizvodi kamion kad prelazi most sa 80 i auto kad prelazi isti tom brzinom. Most auto skoro i da ne oseti, a kad prodje kamion ili autobus sav vibrira. Tako je barem kod Mostara kad cekas bus na stanici. Lepo se oseti. Po meni trebali su da stave samo 60 za kamione i kraj price.
То је онда обична надзорна камера.
„А на мосту ће бити постављен радар за мерење тренутне брзине возила“ - то пишу да би људи мислили да је радар који бележи прекршаје да би возачи стварно успорили.
 
Da li neko zna kako će biti rešena rampa za petlju Avala iz pravca Bubanj Potoka?

Deluje nekako kao da smetaju stubovi da se rampa postavi sa blagom krivinom a i kao da mora biti strma zbog konstrukcije druge rampe?

1675340919812.png
 
Једног лепог дана када заврше овај коридор 10 ( обилазницу на истом ) ми несрећници што морамо скренути на Бубањ потоку ка Бгу назад, ћемо им сваки пут псовати све по реду а и треба! Направиш обилазницу око главног и највећег града у земљи и не можеш нормално са скренеш у исти! Бар пола милиона људи има потребу за овим скретањем, али не и " стручна " струка и власт!
 
Мислиш на скретање од Авале ка Београду? Шта је проблем?
 
Лепо сам написао од Бубањ потока, где си видео Авала у мом посту? Од петље Авала до Коњарника, треба бар сат времена кружним путем ако се има среће!
 
Лепо сам написао од Бубањ потока, где си видео Авала у мом посту? Од петље Авала до Коњарника, треба бар сат времена кружним путем ако се има среће!
Pa kad se zavrsi Surcin Novi Beograd veza, bice ti brze da ides tuda pa na Gazelu i onda pravac Konjarnik nego obilaznicom.
 
Ovde niko ni ne cita sta covek pise. Ako ce s Avale na Konjarnik, sigurno mu nije blize da ide u Surcin.
Da, ali sa Avale mu je svakako brže da ide kružnim putem do Bubanj potoka nego preko Petlje Avala da se kači na parče obilaznice.
Dok on ode na petlju Avala, kružnim putem je već na pola puta do auto pijace.
 
Лепо сам написао од Бубањ потока, где си видео Авала у мом посту? Од петље Авала до Коњарника, треба бар сат времена кружним путем ако се има среће!
Apsolutno, evo kako izgleda tih sat vremena kružnim putem od petlje Avala do Konjarnika kružnim putem:

1675402178391.png
 
Сјајно је ово што си ставио Стево. Међутим како нисам једном ишао овим путем, стварност је сасвим другачија. Не верујем ни у пола ноћи да би сттигао за 14 мин. Прво има огроман број семафора. Друго када је шпиц, сат времена је минимум. Било какав аутобус или камион посебно од Трошарине прави хаос, због станица. Али све ово не мења на ствари да је морао да се уради квалитетан силазак са обилазнице назад ка БГу. Срки, ако се после 16 враћам у Бг док прођем од Тошиног бунара или Газеле до Коњарника упадам у хаос. За мене је апсолутно најбоље са обилазнице код Бубањ потока назад до Ласте. као и свима који гравитирају том делу града. Не могу увек бирати у које ћу се време враћати или ићи из БГа због објективних разлога. Поента је у лакоћи, брзини и потрошњи горива. О потрошеном времену и живцима не треба ни говорити. Наравно да има више опција и све сам их испробао. Некад идем и на Умку, када знам да није гужва!
 
Potpuno je deplasirano raspravljati i ubeđivati se da li je potrebno skretanje sa obilaznice iz pravca Avale nazad ka Bg, naravno AP vezom (a ne isključenjem na kružni put, pa ponovnim uključenjem na AP ka gradu). Čak i intuitivno je jasno da je potrebno, zato je uostalom i predviđeno (mada vrlo čudnim zahvatom) i gradiće se.

Zamerka je što pod ovim ili onim izgovorom ulazimo u to privremeno rešenje u kome nećemo imati ovo skretanje, a koje lako može da potraje i sledećih 30 godina. Jer, takva su nam iskustva sa privremenim rešenjima u nas (primer: skretanje od Autokomande na AP ka Nišu).

Projekat ove dužine izgradnje i visine cene apsolutno je morao na vreme da to reši i da stvar bude puštena kada i sve ostalo, jer i to ostalo čekamo predugo, presporo je išlo i traljavo se završava.
 
То са скретањем за Ниш код Аутокоманде није било привремено, него је, веровао или не, петља планирана без тога (пројектант Б. Јовин: "Због уклапања са железничком станицом на Аутокоманди, која је тад још била у плановима" - та рампа би сметала прузи).

А ово је баш скандал. По шпицевима, а посебно једног дана са изграђеним СМТ-ом, то постаје значајан правац.
 
Лепо сам написао од Бубањ потока, где си видео Авала у мом посту? Од петље Авала до Коњарника, треба бар сат времена кружним путем ако се има среће!
Па прави се надвожњак преко свих трака налево и преко пијаце ка Београду.
 
Па прави се надвожњак преко свих трака налево и преко пијаце ка Београду.
Pravi se nadvožnjak ali ne ka Beogradu.
Nadvožnjak se pravi ka kružnom putu sa kog se dalje može skrenuti na put ka Beogradu.
Tehnički je sve to Beograd i Bubanj potok i Leštane ali ovo nije isključenje za put ka Beogradu.
 
Pravi se nadvožnjak ali ne ka Beogradu.
Nadvožnjak se pravi ka kružnom putu sa kog se dalje može skrenuti na put ka Beogradu.
Tehnički je sve to Beograd i Bubanj potok i Leštane ali ovo nije isključenje za put ka Beogradu.
Ма то знам, требало је ово! Из неког разлога неће да ми сачува маркер. Са нове обилазнице испод овог надвожњака од Бг-а ка Нишу па полукруг преко аутопута и назад ка Бг

image_2023-02-03_114330387.png
 
To bi bilo preskupo, a i nema mesta. Nadvoznjak je sasvim dovoljan.
 
Nije dobra ta pozicija iz bezbednosnih razloga jer bi se saobraćaj sa tog nadvožnjaka direktno ulivao u izlaznu traku za tunel u pravcu Pančeva iz Niša.
 
Čekajte, jel moguće da niste uočili na Srkijevom genijalnom snimku da je konačno počela izgradnja isključenja ka BGD preko auto-pijace, onako kako je na planovima prikazivano??
Ja se oduševio i došao ovde da saznam još neke detalje, kad ovde kuknjava, jel sam ja to sanjao ili već niču stubovi?? :unsure:
 
Čekajte, jel moguće da niste uočili na Srkijevom genijalnom snimku da je konačno počela izgradnja isključenja ka BGD preko auto-pijace, onako kako je na planovima prikazivano??
Ja se oduševio i došao ovde da saznam još neke detalje, kad ovde kuknjava, jel sam ja to sanjao ili već niču stubovi?? :unsure:

Ma ovo Srki nešto izrenderovao u 3Du, nema ni mašina ni stubova, sve fake.

1675426365338.png

1675426396441.png

1675426415137.png
 
Vrh