Šta je novo?

Obilaznica oko Beograda - [ Autoput ]

Neverovatno, tri trake direkt u zid, tu izgleda kao da nema ni nikakve posebne signalizacije da te upozori na vreme, po principu - ko zna, zna.

Evo iz drugog ugla, samo ove kose crte na zidu:

1666877342713.png
 
Mislim da je ovaj moj "lakat" predlog više nego izvodnjiv ako se uradi adekvatno to i ne mora da bude baš tako oštro skretanje. Usporivači, signaizacija sigurno i Jersey barijere su obavezne. Prebaci se saobraćaj skroz u desnu traku pre skretanja levo i napravi se veći luk tako da može i šleper da smota. Zaboravlja se da je to pred portal tunela gde su trake razmaknute zbog samih tunelskih cevi pa ima više mesta. Svakako je bolje nego da se ljudi okreću kod Tranšpeda.
 
@edgeman ali zaboravljas da nije bolje drzavi i vlastima, jer trosi se gorivo, akciza preko 100 dinara po litru, ljudi se vozaju okolo, budzet sve puniji.
 
Neće se niko vozati naokolo. Radije će sići na Avali i voziti 4,5km kružnim lagano 60-80km/h nego pržiti 130km/h do Tranšpeda i nazad i preći ~5-6km puta više.
Ako vozi 60km/h od Avale ima da pređe ~4,5-4,8km do izlaza na Ap ka Bg i to će da proće za 4,5-4,8min. Vozi 1km/min.
Ako vozi 80km/h od Avale ima da pređe ~4,5-4,8km do izlaza na Ap ka Bg i to će da proće za 3,4-3,6min. Vozi 1,33km/min.
Ali ako vozi Ap-om (uz okretanje kod Tranšpeda) ima da pređe ~10-10,5km do istog izlaza na Ap ka Bgu ali autoputem i proći će to za nekih ~4,6-4,8min. Vozi 2,15km/min.

Naravno nije ovo idelano jer se usporava na ukrštanjima i kružnim tokovima ali ako se u računicu ubaci i gorivo ispada da je bolje ići kružnim putem laganica nego pržiti ga ap-om ukrug.
Ne zaboravimo da je 130km/h max ako bude toliko dozvoljeno u tom delu zbog tunela i same petlje a uz sve to polukružno okretanje na Tranšpedu.

Rešenje "lakat" je možda čak i bolje od konačnog rešenja sa nadvožnjakom preko AP-a i pijace za spoj na staru petlju. Ako nije onda je tu negde.
 
malo bi ja samo iznio moje zapazanje mislim da i vi to vidite i da se slazete
tunel beli potok je u izgradji po meni dugo
e sad sta vi mislite koliko metara dnevno se iskopa ako se ovoliko dugo radi
i dali bi bilo bolje da se radio nekom drugom metodom
mislim da bi metodom busenja moglo da se radi 5 do 6 metara dnevno
i drugo posto je ocigledno da ce se sve zavrsiti posle strasnog najtezeg tunela
zar se bar nije mogao primarni cilj prenijeti na ova 4 nadvoznjaka da barem lokalno stanovnistvo njihovim zavrsetkom pocne normalno zivjeti
 
Pa oni ne kopaju već prvo prave zidove tunela na koje će zatim postaviti unapred pripremljene grede na kojim će zatim da saliju gornju ploču. Nakon toga kreće iskopavanje iz tunela kao i zatrpavanje iznad gornje ploče. A razlog zašto ovde ne ide klasično bušenje je jer je debljina zemlje iznad tunela jako mala tako da bi postojala opasnost od urušavanja.
 
Dali je definitivno probijen rok završetka obilaznice sa aprila na leto 2023. Bas bi lep oktobar za radove na trasama!
 
Poslednja izmena:
Нас неколико је још на почетку ове године схватило да нема шансе да буде готово до краја године. Разлога је много за то, од кашњења са експропријацијом да мањка људи и машина на градилишту. Без обзира на то, велика ће ствар бити када коридор 10 коначно буде завршен. Мада ово неће имати никакав или миноран утицај на смањење гужву у БГу!
 
Vrh