Neće se niko vozati naokolo. Radije će sići na Avali i voziti 4,5km kružnim lagano 60-80km/h nego pržiti 130km/h do Tranšpeda i nazad i preći ~5-6km puta više.
Ako vozi 60km/h od Avale ima da pređe ~4,5-4,8km do izlaza na Ap ka Bg i to će da proće za 4,5-4,8min. Vozi 1km/min.
Ako vozi 80km/h od Avale ima da pređe ~4,5-4,8km do izlaza na Ap ka Bg i to će da proće za 3,4-3,6min. Vozi 1,33km/min.
Ali ako vozi Ap-om (uz okretanje kod Tranšpeda) ima da pređe ~10-10,5km do istog izlaza na Ap ka Bgu ali autoputem i proći će to za nekih ~4,6-4,8min. Vozi 2,15km/min.
Naravno nije ovo idelano jer se usporava na ukrštanjima i kružnim tokovima ali ako se u računicu ubaci i gorivo ispada da je bolje ići kružnim putem laganica nego pržiti ga ap-om ukrug.
Ne zaboravimo da je 130km/h max ako bude toliko dozvoljeno u tom delu zbog tunela i same petlje a uz sve to polukružno okretanje na Tranšpedu.
Rešenje "lakat" je možda čak i bolje od konačnog rešenja sa nadvožnjakom preko AP-a i pijace za spoj na staru petlju. Ako nije onda je tu negde.