Šta je novo?

Obilaznica oko Beograda - [ Autoput ]

edgeman

Higher intermediate
Učlanjen(a)
26.03.2011.
Poruke
574
Pohvaljen
378
Mislim da je neizbežna korecija buduće trase ka BG jer se sad ovom devijaciom preoštro vraća na staru trasu. Onaj zeleni deo će morati da se krajcuje. Još ako će tu biti rampa za ulaz u tunel ka Pančevu definitvino mora šire da bude i korekcija. Ovo polukružno rešenje sa obilaznice ka BG bi bilo slično kao kod Trupala u Nišu za pravac istok ->jug ali ovde bi direktno došlo u koliziju sa budućom rampom ka Pančevu koju su mogli i da reše kao slika ispod što bi možda ispoljilo kasnije "Gazela" sindrom gde već imamo takvo stapanje rampi.
 

edgeman

Higher intermediate
Učlanjen(a)
26.03.2011.
Poruke
574
Pohvaljen
378
Isteče vreme za edit.
Drugo previše usko u odnosu na Trupale ide navožnjak devijacije. Ispod 100m prostora što je nedovoljno. Kod Trupala ide oko 130m od autoputa a ovde ide ne nekih 70m još u brdo s druge strane. Možda je moglo da se rampa zalepi za postojeći nadvožnjak al tamo preko na brdu bi bilo gadno. Drugo da li bi stubovi mogli lepo da se rasporede na mestu gde imaš 6 traka autoputa.
bp_loop.png
 

karim

Intermediate
Učlanjen(a)
17.10.2011.
Poruke
278
Pohvaljen
958
Mislim da je neizbežna korecija buduće trase ka BG jer se sad ovom devijaciom preoštro vraća na staru trasu. Onaj zeleni deo će morati da se krajcuje. Još ako će tu biti rampa za ulaz u tunel ka Pančevu definitvino mora šire da bude i korekcija. Ovo polukružno rešenje sa obilaznice ka BG bi bilo slično kao kod Trupala u Nišu za pravac istok ->jug ali ovde bi direktno došlo u koliziju sa budućom rampom ka Pančevu koju su mogli i da reše kao slika ispod što bi možda ispoljilo kasnije "Gazela" sindrom gde već imamo takvo stapanje rampi.
Ali na kraju tu neće biti nikakve devijacije, prema BG će se voziti čisto pravo desnom trakom (ili trakama), a leve trake se odvajaju na Obilaznicu. Izlazna rampa ka Pančevu kreće par stotina metara nakon račvanja:

2022-11-03_114554.png
 

Dovla Banacanin

Beginner
Učlanjen(a)
09.12.2020.
Poruke
55
Pohvaljen
79
Dal mozda neko zna jel postoji sansa da u skorije vreme puste u saobracaj deo od tunela do autoputa ? Pretpostavljam da postoji mogucnost da naprave neku privremenu devijacinu i da spoje sa novo izgradjeon obilaznicom ?
 

blagic

Higher intermediate
Učlanjen(a)
22.04.2019.
Poruke
1.661
Pohvaljen
4.051
Lokacija
Ocean
Inače, od petlje B. Potok do tunela je solidan uspon. Nekako je to očiglednije sad kada su postavili zaštitne ograde. Rekao bih da je uspon barem 2%.
 

StaraMo

Higher intermediate
Učlanjen(a)
20.05.2015.
Poruke
1.748
Pohvaljen
5.556
Lokacija
Belgrade E75
Mogli bi,mada tu nije ostavljen službeni prolaz pa bi dole išli jednom trakom.
Složio bih se sa Srdjanom da će pre pustiti do Avalske petlje a opšti utisak je da ne žure previše,često se vrtim na toj relaciji čak i face nekih Kineza zapažam i moj lični utisak je da ne žure uopšte.Ima dosta pozicija koje treba dovršiti a zima je na pragu.
 

blagic

Higher intermediate
Učlanjen(a)
22.04.2019.
Poruke
1.661
Pohvaljen
4.051
Lokacija
Ocean
Već sam pisao da je realno da do kraja godine puste saobraćaj do petlje Avala kao i da se završi veza sa Resnikom i da se kružni put vrati na staru trasu. Čini mi se da se grede na ostatak tunela mogu početi postavljati za koju nedelju.
 

StaraMo

Higher intermediate
Učlanjen(a)
20.05.2015.
Poruke
1.748
Pohvaljen
5.556
Lokacija
Belgrade E75
Sluzbeni prolaz na stotinak metara ka bubanj potoku , mozda su ostavili bas zbog toga !
Ima i gore ispred tunela, ali po meni mislim da je problem uklapanje pravca ka Leštanima jer bi morali napraviti makar mali kružni tok da bi svi mogli da idu i svim pravcima ravnopravno.

Realno da ima volje pravci koji su sada u opticaju su manje više završeni a ovi ka i iz Pančeva mogu da se raduckaju posle polako.Ali pogledaj recimo koliko dugo rade nasipanje onog malog novog nadvožnjaka iz pravca Leštana ka Nišu ili ovo uklapanje odvajanja za BG i SU ,gledam pre neki dan jedan kiper i mašina i dok kiper vozi mašinista odmara.Kao da je u pitanju put za Ropočevu a ne koridor 10.
Da se vratim na tvoju sliku ako si pratio do sada kad god su radili neku devijaciji pravili su nasip malo ranije ,pa ga utabaju,asfaltiraju pa čeka a ovde ne vidim nikakvu aktivnost preko ovih odvodnih kanala,isto tako ne vidim zašto ne puste ljudima ovaj out od Belog Potoka i Avale.O Resniku,Rakovici već je sve rečeno.Nepravda je da se ovoliko maltretiraju ljudi.
 

anonymvs

Novice
Učlanjen(a)
22.01.2013.
Poruke
16
Pohvaljen
67
Kako je neko uzeo pare za to isključenje od tunela Beli Potok preko auto-pijace ka Beogradu, a evo nama okretnica kod Hedonic hotela, ko nas je...
 

Archangel

Higher intermediate
Učlanjen(a)
08.04.2009.
Poruke
1.198
Pohvaljen
624
Lokacija
Beograd, Miljakovac
Krivo mi je što nema uključenje na autoput iz Patrijarha Dimitrija nego mora da se šipči do petlje Avala, zbog firme velim, bilo bi lagano uključenje, ovako će nam i dalje najbrže biti preko Kijeva pa do Petlovog -.-
 

zmija

Intermediate
Učlanjen(a)
17.07.2017.
Poruke
116
Pohvaljen
197
mislim da se odgovor na to pitanje krije u cinjenici da se petlje ne stavljaju na svaka dva kilometra nego barem 6 i vise kilometara
nije da nema potrebe jer tu bi bilo potrebe za petljom na svaki kilometar
e sada da li to rade zbog smanjenja troskova ili zbog komplikovane eksproprijacije ili nekakav drugi faktor jbg
sve u svemu samo da oni zavrse to sto su zapoceli bice mnogo lakse i rakovcanima i resnicanima i ostalim koji zive u tom dijelu beograda
barem da tranzitni saobracaj ne ometa normalan zivot
i jos jednom moram reci sramota je da nisu prvo zavrsili resnicki nadvoznjak
 

Пантограф

Professional
Učlanjen(a)
23.04.2012.
Poruke
15.113
Pohvaljen
29.790
Da ponovimo zašto je tako - obilaznica je projektovana kao deonica autoputa pod naplatom. Pošto smo odlučili - na Đilasov pritisak, i ipak ispravno - da bude bez naplate, sada nam itekako ima smisla još priključaka i još koja traka. Ovo prvo će moći, ovo drugo bojim se da neće.
 

karim

Intermediate
Učlanjen(a)
17.10.2011.
Poruke
278
Pohvaljen
958
A dobro,nije nam petlja Avala preko sveta.
Kad se prica o nedostatku skretanja sa Obilaznice nazad ka BG obicno kazu kako ce biti najlakse ISKLJUCITI se na petlji Avala, pa ici Kruznim putem sve do AP. Medjutim, ako hoces iz Rakovice ili Resnika da ides Obilaznicom ka BG treba na Obilaznicu prvo da se UKLJUCIS na petlji Avala, a onda sa nje i da se ISKLJUCIS upravo na istoj toj petlji Avala. Drugim recima, nikakva vajda od Obilaznice za taj slucaj, pomaze jedino sto ce na KP biti manje prometa.
 

Nac

Novice
Učlanjen(a)
06.03.2016.
Poruke
18
Pohvaljen
34
Kad se prica o nedostatku skretanja sa Obilaznice nazad ka BG obicno kazu kako ce biti najlakse ISKLJUCITI se na petlji Avala, pa ici Kruznim putem sve do AP. Medjutim, ako hoces iz Rakovice ili Resnika da ides Obilaznicom ka BG treba na Obilaznicu prvo da se UKLJUCIS na petlji Avala, a onda sa nje i da se ISKLJUCIS upravo na istoj toj petlji Avala. Drugim recima, nikakva vajda od Obilaznice za taj slucaj, pomaze jedino sto ce na KP biti manje prometa.
Kome da se jadaju oni iz sela Rakovica koji su na 50 metara od obilaznice a nemaju priključak!!!!
 

Armatura

Higher intermediate
Učlanjen(a)
22.12.2016.
Poruke
883
Pohvaljen
1.778
Budimo realni, nije bas namena obilaznice da se sa Vidikovca dodje do Resnika.
Ako ce da se radi iskljucenja na svakom selu, onda treba dodati i semafor koji ne radi i saobracajca da se vratimo u realnost.
 

nikolino

Intermediate
Učlanjen(a)
20.06.2017.
Poruke
338
Pohvaljen
2.617
I na RTS-u se potkradaju gramaticke greske. "Radovi bi (bla, bla, bla) trebali da budu gotovi..." -> Radovi bi trebalo da budu gotovi.
Treba da bude gotovo -> Zahteva se da bude gotovo. Po(treba) je da bude gotovo...
Trebalo bi da bude gotovo -> Pretpostavka da ce verovatno biti gotovo.
Na RTS-u treba da znaju sta je ispravno. Trebalo bi da sam u pravu
 
Vrh