Šta je novo?

Obilaznica oko Beograda - [ Autoput ]

Дакле, 80 одсто пројекта финансира кинеска банка, а остатак по пола град и Република. Мрка није министар за НИП, већ за инфраструктуру. НИП је у надлежности Верице Калановић. Било би добро да мање причамо напамет.
 
Pa rekoh da je NIP u pitanju,samo mi nije jasno jer ga pominju kao deo obilaznice a zapravo je SMT-a u cijoj ce ingerenciji biti?Ipak se djilas nije pojavljivao nigde na postavljanju kamena temeljca,i.t.d. pa verujem da ce biti u nadleznosti republike
 
Хм, да покушам. Мост је СМТ у СМП.
Он је део северне магистралне тагнете која је саставни део спољњег магистралног прстена.
 
Ма то је оно што упорно неки "стручњаци" представљају и СМТ као део обилазнице.
 
Па то је већ видан напредак, обзиром да се о обилазници у светлу коридора није ни причало. С друге стране, обзиром да ово није изјава друга Мрке... :kafa:
 
Ma počeće uskoro gradnja, mene više brine nezatvorena financijska konstrukcija obilaznice. Potpisaše danas novi kredit sa EIB-om za dve deonice koridora x, a sektor 6 i dalje ostaje nepokriven.
 
E kad bi završili i pustili u saobraćaj do kraja sledeće godine Sektor 5 (deonica od petlje Orlovača do Avalskog puta ja bih pucao od sreće.

Posle toga ostaje Avalski put-Bubanj potok ( sektor 6).

Kakvi su ovi naši i kakva nam je buranija država mislim da možemo biti presrećni ako urade do kraja sledeće godine Sektor A (Čvor Batajnica-Čvor Dobanovci) i već pomenuti Sektor 5 da se svi uvatimo u kolo i pevamo :D

No da moram da se kladim pre bih se kladio da neće da bidne :(

Jel shvatate vi koliko se taj kampanjski ( nesistematski ) pristup obija nama u glavu. ne radi se ništa 3 godine,a onda za jednu sezonu udri da uradiš sve ono što nisi prethodnih godina. Posledica toga je stihijska, nekvalitetna-brza gradnja, pa se posle daju silne pare za popravke, dolazi do nestašice bitumena kad krene da se asfaltira autoput (jer NIS ne može da proizvede tražene količine u kratkom periodu), ljudi imehanizacija su preopterećeni pa frekfentnije ispadaju.... sve samo da bi ovi naši palanački voždovi napravili političku promociju.....pozorište van kuće!
 
Sto bi rekoa Ivo Andric: 11Toliko nam malo treba da budemo srecni, a uglavnom nam to malo nedostaje``
 
PIGLET":2jh614rb je napisao(la):
E kad bi završili i pustili u saobraćaj do kraja sledeće godine Sektor 5 (deonica od petlje Orlovača do Avalskog puta ja bih pucao od sreće.

Posle toga ostaje Avalski put-Bubanj potok ( sektor 6).
О делу до Вршачког пута, а нарочито о другој траци аутопута да и не говоримо... :(
 
PIGLET":2kytvyug je napisao(la):
Kakvi su ovi naši i kakva nam je buranija država mislim da možemo biti presrećni ako urade do kraja sledeće godine Sektor A (Čvor Batajnica-Čvor Dobanovci) i već pomenuti Sektor 5 da se svi uvatimo u kolo i pevamo :D

No da moram da se kladim pre bih se kladio da neće da bidne :(
Batajnica-Dobanovci i neće da bidne pre kraja 2012. "Strabag" je dobio posao, ali se prerađuje glavni projekat. Oni bi mogli da krenu sa poslom već na zimu, a rok im je 20 meseci. Ako se raspetlja priča sa eksproprijacijom, može prva polovina 2013.
Ali država (republika i opštine) još nisu završili sa eksproprijacijom - evo, dve godine se nesretnici u opštinama Zemun i Surčin mlate. Napravili su silne greške. Drugo, Poreska uprava je nekim firmama koje su kupile zemljište (to su ti što pikiraju na buduću privrednu zonu), a bile spremne za kompenzaciju, uručila rešenja sa kompenzacijom nižom od one koji cene koju su platili kad su kupovali zemlju od seljaka (od 2005. na ovamo). To je skandalozno, jer ako ti si ta Poreska uprava koji je vlasniku rebala porez na prenos apsolutnih prava kad je kupovao, pa kanda znaš koliko je platio kad si mu lupala klauzulu pravosnažnosti. Ovi su pretili upravnim sporom, ali kao, dogovoriće se... Ali vreme je izgubljeno.
 
guliver":2jtuv4sp je napisao(la):
Drugo, Poreska uprava je nekim firmama koje su kupile zemljište (to su ti što pikiraju na buduću privrednu zonu), a bile spremne za kompenzaciju, uručila rešenja sa kompenzacijom nižom od one koji cene koju su platili kad su kupovali zemlju od seljaka (od 2005. na ovamo). To je skandalozno, jer ako ti si ta Poreska uprava koji je vlasniku rebala porez na prenos apsolutnih prava kad je kupovao, pa kanda znaš koliko je platio kad si mu lupala klauzulu pravosnažnosti.
Ovde ne vidim problem, radi se nezavisna procena vrednosti zemljišta, ko je njima kriv što su zemljište preplatili?
 
Поздрав свим форумашима,
Пратим форум Беобилд скоро три године и ево ме од данас као један од чланова. Зашто баш од данас, можда као мала симболика завршетку бетонског дела пилона на мосту преко Аде !
Преко Беобилда сам сазнао доста тога, један сам од оних који воли што се наш Београд гради, развија и улепшава у сваком погледу. Коментара и предлога по свим темама има свакаквих, и конструктивних и оних у најмању руку непристојних. Лично највише пратим теме које се тичу изградње саобраћајне инфраструктуре, не само у Београду него и у Србији. Чувам исечке из новина, углавном из Политике и бивше Политике Експрес са почетка 90. година, о плановима и изградњи обилазнице око БГ-а, Коридора 10, аутопута Београд-ЦГ и гледаћу да исте скенирам и полако постављам на форум, да видимо шта су тада планирали, причали и обећавали !
Као и сви једва чекам да се заврши обилазница (па макар и полу, за сад !) око Београда, а негде почетком новембра сам био код ново саграђене петље "Сурчин". Направих пар слика, нису баш нешто-мали проблем са батеријама у апарату, а најбоље било кад би се направили снимци из ваздуха и тако сагледала сама целина петље ! Пронашао сам и једну сличицу таквог снимка петље у не баш најбољој резолуцији, али не знам где сам то пронашао. На сликама сам лепо означио правце, (нисам баш нешто вешт у „корелу“). Надам се да ће те се снаћи.

http://img816.imageshack.us/i/dscf3467.jpg

http://img818.imageshack.us/i/dscf3471.jpg/

http://img3.imageshack.us/i/dscf3472b.jpg/

http://img547.imageshack.us/i/dscf3474.jpg/

http://img802.imageshack.us/i/surcinskapetlja.jpg/
 
surcinskapetlja.jpg


Ima li ovde mesta ispod nadvožnjaka za tri trake prema autoputu Beograd-Šid kada budu radili pun profil? Ako ga budu radili.
 
Gago hvala za fotke, dobrodošao :kk:

Blagoje, naravno da ima mesta, nemoj misliti da su toliki tupani da ne ostave mesta za drugi smer...
 
Ajd da definišemo tačno, Jel ta denivelisana raskrsnica na ovoj lokaciji?

 
Meni je bilo glupo da pitam, ali sada vidim nisam jedini kome nije jasno:

- ako vozim Vojvođanskom ulicom kroz Surčin iz pravca NBG blokova - kako da dođem do uključenja na Obilaznicu?
 
Nije. Nekih 1,7km severnije od tog mesta koje si oznacio.

Ta polu-petlja je na putu koji spaja Dobanovce i Surcin.

pet.gif


sad sam video Reljin post: u centru Surcina skrenes desno i samo picis pravo (pratis glavni put) do ukljucenja na obilaznicu.
 
Auu al bi se ja ispalio da nisam pitao za ovo.. :D

Kartogtafe hvala na objašnjenju,
 
Dakle, na putu za Dobanovce.
Kartografe, hvala na objašnjenju.
:kk:

Prošle godine sam se okretao na mestu označenom sa "nije petlja" :) na kraju me lokalci uputiše čak na Dobanovce... :rolleyes:
 
Pa ovo je malo tupavo,trebali su i tu da stave za surcin,ali vidi se na izmenama gupa od prosle god da se samo mimoilaze obilaznica i produzetak vojvodjanske.A takodje i produzetak jurija gagarina koji ce da ide na most u Obrenovcu ce takodje mimoilaziti obilaznicu.Trebali bi makar tu da naprave petlju da bi nbg povezali posteno sa obilaznicom.

http://www.beoland.com/zemljiste/karte/IZMENE/izmene_saobracaj.jpg

Sto je zanimljivo,ta ulica kod dovanovaca je ulica drugog reda(zelene boje),dok je produzetak vojvodjanske ulica prvog reda(plava boja).Ovako i zeznuse izlazak NBG-a na obilaznicu
 
Jes malo nelogično mesto al obzirom da su je platile firma kojim je bila u interesu baš na tom mestu.....šta ćemo.

No dobro, šta je tu je, opet je bolje nego da idemo ceo krug pored aerodroma.

Ovako satelitski gledano baš je logično mesto na putu Surčin-Jakovo bi onda posle nje trebalo uraditi vezu sa Dobanovcima.

Ne valja na autoputnoj obilaznici svaki čas da budu denivelisane raskrsnice jer se gubi kontest autoputa.
 
Trebalo bi imati u vidu, da te firme imaju velike logističke centre koji zajedno dnevno tuda "teraju" na hiljade šlepera, kombija i putničkih, službenih i ostalih vozila. To rasterećenje uopšte nije malo. Obična putnička vozila ni u znatno većem broju ne izazivaju tolike čepove kao transporna vozila.
 
09. 12. 2010. 13:56h | Tanjug
Ugovori za obilaznicu oko Beograda, most u Valjevu i put Užice-Požega

Generalni direktor "Puteva Srbije" Zoran Drobnjak potpisao je danas ugovore sa izvođačima radova za izgradnju obilaznice oko Beograda, mosta preko Kolubare u Valjevu i rekonstrukciju puta od Užica do Požege.

Realizacija ta tri projekta će biti finasirana iz kredita Evropske investicione banke (EIB), a Drobnjak ocenjuje da bi obilaznica oko Beograda mogla da bude u potpunosti završena i da profunkcioniše za dve godine.
 
Vrh