Šta je novo?

Obilaznica oko Beograda - [ Autoput ]

A dobro,verujem im.Verovatno ce i put da prave na dnu dunava,ne treba njima most :lol:
 
Пропаде ти фора, у Истамбулу су и правили тунел на дну
Building_the_Marmaray_tunnel.jpg
 
Ovde je jedina dobra stvar to što bar Drobnjak spominje sektor C ostali mrka kapa.
 
@wille nisam pomenuo tunel,vec isto kao na suvom ce nasi vajni radnici da asfaltiraju korito dunava,a to sto necemo imati hidro automobile da idemo njima je nas problem.Oni su svoje odradili :laugh:
 
Ja sam totalno zbunjen.

Očigledno da je neki politički marketing. Ma nema šanse, sve da se cela Srpska operativa mobiliše da se obilaznica, komplet završi, pun profil do kraja 2012.
Sve su to lepe želje.

Nije mi jasno za sektor 5, jer do sada je taj sektor imao ugovoren Energoprojekt niskogradnja ( koji raducka tunel Nova Straževica) a sada u su u igri Primorje i Ratko Mitrović.

Na sajtu Primorja http://www.primorje.si/index.php?vie=cnt&id=2010120914234700&lng=slo se vidi da su dobili samo mostove, dok je za trasu i tunele valjda i dalje igrač Energoprojekt Niskogradnja.

Ajde ako je neko upućen bolje nek napiše jer me baš interesuje kako su promešane karte.
 
Ugovor koji se pominje za sektor V obuhvata isključivo i samo mostove (ukupne dužine 1.4km) i naravno samo poluprofil.
 
Prvo je bila otvorena obilaznica do Ibarske
Onda će biti svečano otvorena do Novosadskog autoputa
Onda će biti svečano otvorena do Avalskog druma
Onda će biti svečano otvorena do Bubanj potoka

Možda će jednom biti svečano otvorena i u punom profilu.

Ne razumete stvarnu korist od te obilaznice...
 
+1 Relja! Toliko smo bedna drzava da moramo da koristimo jedan isti infrastrukturni projekat da se promovisu politicari po 5-6 puta.
 
relja":53tol5ob je napisao(la):
Prvo je bila otvorena obilaznica do Ibarske
Onda će biti svečano otvorena do Novosadskog autoputa
Onda će biti svečano otvorena do Avalskog druma
Onda će biti svečano otvorena do Bubanj potoka

Možda će jednom biti svečano otvorena i u punom profilu.

Ne razumete stvarnu korist od te obilaznice...
Ljudima je to ocigledno dovoljno. Politicari su ogledalo naroda. I u onom tunelu ispod Strazevice verovatno zivi drekavac.
 
Uvežbavajući funkcionerski rečnik, moram da kažem, evo pred celim forumom, da ću do kraja 2013. sasvim sigurno doživeti threesome sa Evom Green i Megan Fox.... u punom profilu :vops:
 
^^
You lucky bastard!I envy you! :D

Za to vreme,na drugom kraju sveta-

Tuneli u mraku
N. V. BRKOVIĆ | 12. decembar 2010. 21:06 | Komentara: 0
Obilaznicom oko Beograda šoferi već duže od dve godine "na slepo" voze oko 1.000 metara. Neosvetljeni "Lipak" i "Železnik". Procedura javnih nabavki odugovlači paljenje sijalica


SRODNE VESTI

Tunel na pola puta
Prioritet na čekanju
“Krtica“ oborila tender
Fruška gora čeka tunel
Kinezi će bušiti
Frušku Goru
TUNELIMA "Lipak" i "Železnik" još vlada mrak! Već duže od dve godine, bez osvetljenja vozači "na slepo" prolaze ukupno oko kilometar obilaznicom oko Beograda. Iz Elektrodistribucije Beograd najavili su da će pomenuti objekti biti priključeni na elektomrežu početkom oktobra, a taj rok je, međutim, odavno prošao.

U Javnom preduzeću "Putevi Srbije" kažu da je obavljena procedura dobijanja neophodnih saglasnosti za priključenje objekata na elektromrežu.


- Elektrodistribucija Beograd je na osnovu Ugovora sa "Putevima Srbije" izvela napajanje na visokom naponu trafo- stanica, za potrebe osvetljenja tunela "Lipak" i "Železnik", kao i drugih instalacija na Sektoru četiri obilaznice oko Beograda - objašnjavaju u ovom preduzeću. - U toku je iznalaženje privremenog rešenja za osvetljenje tunela, a do okončanja procedure javnih nabavki potrebne opreme. Javnost će blagovremeno biti obaveštena o završetku ovih radova.

Postavljanje napojnog kabla za priključak struje za tunele, koje je počelo s proleća, zbog visokog vodostaja Save više puta je prekidano iz bezbednosnih razloga, kažu putari. Takođe, u EDB objašnjavaju da zbog zabrane Republičkog vodoprivrednog inspektora nisu mogli da obave posao jer im nije bilo dozvoljeno da kabal provedu kroz nasip Save. Pomenuta obaloutvrda štiti okolna mesta od poplave, a zbog visokog vodostaja morali su da odlože početak radova.

Iako su ekipe električara krenule sa priključenjem instalacija u tunelima na električnu mrežu u septembru, a radovi trebalo da budu završeni u roku od 30 dana - sijalice u "Lipaku" i "Železniku" još nisu zasijale.


BEZ DOZVOLE

IZGRADNjA tunela bila je poverena građevinskom preduzeću "Planum", koje je po završetku svog dela posla predalo objekte "Putevima Srbije". U preduzeću koje je izvodilo radove objašnjavaju da već dve godine nemaju nadležnost u tunelima. Iako se saobraćaj kroz njih uveliko odvija, oni nemaju upotrebnu dozvolu.

http://novosti.rs/vesti/beograd.74.html:311188-Tuneli-u-mraku
 
Odspavao sam, pa sam odmoran uočio svoju greškuĆ

Prvo je bila otvorena obilaznica do Ibarske
Onda će biti svečano otvorena do Novosadskog autoputa
Onda će biti svečano otvorena do Avalskog druma
Onda će biti svečano otvorena do Bubanj potoka
Umesto

Možda će jednom biti svečano otvorena i u punom profilu.
Treba da stoji

Onda će biti svečano otvorena druga traka obilaznice od Surčina do Ibarske
Onda će biti svečano otvorena druga traka do Novosadskog autoputa
Onda će biti svečano otvorena druga traka do Avalskog druma
Onda će biti svečano otvorena druga traka do Bubanj potoka

A na kraju će biti svečano otvorena druga traka Ostružničkog mosta :)
 
relja":e578qlk6 je napisao(la):
Onda će biti svečano otvorena druga traka do Novosadskog autoputa
Ово је једина деоница која ће се одмах градити у пуном профилу. Онда ће друг Мрка моћи да каже да је Коридор 10 комплетиран, јер ће рачунати на укључење у Добановцима на постојећи аутопут, па онда кроз Београд.
 
Пазите ово.



Drobnjak: Na obilaznici pun profil autoputa do 2013.

Izgradnja punog profila autoputa na obilaznici oko Beograda biće završena do 2013. godine, izjavio je Tanjugu generalni direktor "Puteva Srbije" Zoran Drobnjak.

Obilaznica oko prestonice, koja je deo putnog Koridora 10, mora da se završi kako bi se rasteretio saobraćaj u Beogradu, jer preko mosta "Gazela" dnevno prelazi i do 180.000 putničkih i teretnih vozila, istakao je Drobnjak.


On je rekao da je obilaznica infrastrukturni projekat broj jedan po važnosti za Beograd i predstavlja najvažniji deo Koridora 10.

"To može da se završi za dve godine i da imamo pun profil do 2013. godine. Reč je o nekih 67 kilometara", rekao je Drobnjak i dodao da je ostalo još najviše 35 odsto posla da se završi.
 
Ja još nisam čuo ni da je neko najavio proširenje Ostružničkog mosta

Da li on uopste zna gde se nalazi obilaznica?
 
Да, ту срамоту је већ Звездан постовао на претходној страни. Због овакве ординарне глупости би дотични требало у свакој нормалној држави да излети главачке с посла. Наравно, мој коментар нису имали три чисте да објаве. :mad: :notok: :rant:
 
Realno, taj obim posla i moze da se zavrsi za 3 godine, u slucaju da na prolece krenu masovni radovi na celoj deonici, sto naravno nece biti slucaj.
 
Ја мислим да ће ови радити све што је у њиховим "могућностима" да опстану на власти. Када помислим, распродаће се још понеко предузеће, биће неке кинте од тога. Ма дај да видимо тај "пуни профил".
 
Ево да се мало подсетимо шта је давних деведесетих година, почетком 1990. године, писало у Политици и бившој Политице Експрес о обилазници. Као почетак градње Београдске обилазнице се у тексту „И Европа гради наш пут“ у Експресу од 22.јануара 1990. године, наводи датум 1. јун 1990. године, а колико ме сећање(а) још служе, тог датуме и почело и то отварањем радова на десној обали Саве код Остружнице, почетак изградње моста. Тада је био прорачун да ће обилазница (од Добановаца до Бубањ потока коштати 400 милиона долара. Ова сума се односи на полупрофил обилазнице.

У другом текст „Планирана и четири тунела“ из Политике од 20. априла 1990. године, интересантно је да је тада наглашено да ће се на обилазници градити и додатне петље, поред четири планиране петље (Добановци, Остружница, Орловача и Бубањ поток) додатане петље ће бити Сурчинска (скоро пуштена у саобраћај) и на укрштању са Авалским путем. Значи ипак је остављена могућност изградње (још тада) ове петље о чему је на форуму било доста полемике. Извињавам се нисам могао да уклопим онај патрљак од текста који је са десне стране текста. Тај део текста је наставак код реченице која се завршава са "....где ће се саобраћај усмеравати ка Шумадији".
 
Одлично, +1 за текстове. Али опет сам остао тужан, кад сам помислио, зашто је онај прљави рат морао све у земљи зауставити :(
 
Evo i pominju dve dodatne petlje,kod surcina i Avalskog put.A to je bilo pre 20 god.A ja sada imam 2 godine vise .Tuga ljudi...
 
@RockerSVK, хвала за +, а што се тиче грађанског рата у СФРЈ, да све нас је уназадио сем оних који су га и почели, али да не ширимо тему, изузетно је иритирајућа и тешка.

У прилогу су још два текста из Политике, од 7. јула 1992. године, кад су блокада и санкције почеле и зауставиле градњу обилазнице.
Ту је и текст од 30. априла 1999. године и бомбардовању Остружничког моста, који је тад тих дана и завршен.
Кад сад поново читам ова два текста, враћају ми се полако слике у глави како сам бициклом ишао Галовицом до Остружничког моста и гледао и у себи ликовао како полако напредује иако су биле санкције, и био јако тужан кад сам са сином шетао по оним деловима моста кад је био срушен у мучком бомбардовању. Било је и доста пецароша који су баш са срушених делова моста пецали. Вероватно су и многи други форумаши, долазили на срушени мост и помало туговали (извињавам се на овој задњој реченици, али ухватила ме нека меланхолија).

@vucko, их да су ми твоје године, то кажем и мом сину, који је старији од тебе годину дана.
Управо сам и зато поставио тај текст „Планирана и четири тунела“ да се види и да се зна шта је тада још планирано и зацртано, кад је реч о петљама на обилазници.

http://img585.imageshack.us/img585/6645/blokadausporilaputare.jpg

http://img253.imageshack.us/img253/3013/granatiranmostprekosave.jpg
 
+1 и од мене за текстове. Заиста чудно да је некад нешто било предвиђено, па се од тога одустало, па кад су сада схватили колико је то логично, поново усвојили. Наша посла.
 
Vrh