Šta je novo?

Obilaznica oko Beograda - [ Autoput ]

биће за један први мај , али ко зна које године ... :laugh:

Još nema uslova za eksproprijaciju zemljišta za obilaznicu


BEOGRAD, 5. juna 2009. (Beta) - Javno preduzeće Putevi Srbije saopštilo je danas da još ne postoje uslovi za eksproprijaciju zemljišta za izgradnju deonice beogradske obilaznice od Batajnice do Dobanovaca.

Kako se navodi u saopštenju, pre otkupa zemljišta od vlasnika potrebno je da Katastri u Zemunu i Surčinu sprovedu postupak "cepanja" parcela preko kojih će se graditi obilaznica.

Nakon toga, ističe se, Vlada Srbije bi trebalo da donese rešenje o utvrđivanju javnog interesa za eksproprijaciju na toj deonici, a zatim i da se obezbedi novac za taj posao.

"Tek nakon ispunjenja sva tri navedena uslova Putevi Srbije će, kao korisnik eksproprijacije, pokrenuti i sprovesti postupak zajedno sa imovinskopravnim službama u opštinama kroz koje će se graditi ta deonica", navodi se u saopštenju.




(Beta, 05.06.2009)
 
jaoj kakve komplikacije, da postoji zelja sve bi to islo po hitnom postupku. hocu da moj kraj vec jednom dobije bolje saobracajno resenje:D
 
Uuuu... UUuu.. Ovo je kul:
dobanovci-batajnica-full.jpg


orlovaca-bubanj-potok-full.jpg


btw Meni sad ništa nije jasno, da li će obilaznica biti u okviru sistema naplate ili neće. Po planu se kod Orlovače ne vidi naplatna rampa, a kod Bubanj potoka vidi, i to kad se prođe ka Beogradu. I takođe, nema petlje kod Avalskog puta?
edit: Sa www.koridor10.rs, fotografije su veće ako se otvore u novom prozorčiću.
 
Prema ovim slikama nije najjasnije sta je pisac hteo da kaze (sto se tice naplate). Tako na delu Bat-Dob se iz dela naplate ulazi u deo koji se ne naplacuje.

U sustini je normalno da se obilaznice oko gradova ne naplacuju. To je praksa bar svih onih gradova u kojima sam bio jer obilaznica sluzi i za internu komunikaciju lokalnog stanovnistva.
 
^^Da, sa samo jednim od "najvecih" tunela u Srbiji i vijaduktom :) Pre su mogli da zavrse onaj ravnicarski deo, ali sta cemo sad...
 
Кад ми ова петља у Батаји уопште није јасна! видим ту обележена и нека два пута са једном коловозном траком, али то никако није стари НС пут. :/ БТЊ, цела прича са кретањем обилазнице из средине је од почетка била лудило! :bash: ИМО је кључни део Батаја-Добановци, јер би се тако избегла сва она сила семафора на, јелте, "аутопут"-у... Али ту су у оптицају биле већ познате приче... :(
 
[highlight]јер би се тако избегла сва она сила семафора на, јелте, "аутопут"-у[/highlight]

Koji semafori?
 
Па између Батаје и петље "Змај" (укључујући и раскрснице код Економије и Мале пруге :shok:, које су без семафора).
 
A dobro je pomislio sam da su postavili semafore na petlji Dobanovci :D
Nisam lepo pročitao izvini.
 
Wile E. Coyote":2ku2nfpk je napisao(la):
Па између Батаје и петље "Змај" (укључујући и раскрснице код Економије и Мале пруге :shok:, које су без семафора).
Koliko je meni poznato taj deo puta nema status autoputa već je gradska saobraćajnica.
 
bgexplorer":iyhtiwn4 je napisao(la):
A dobro je pomislio sam da su postavili semafore na petlji Dobanovci
Nisam lepo pročitao izvini.
Ма нисам се ни ја добро ОДразио. :lol: Само се надам да ће имати довољно памети и да бар део од Батаје до Добановаца одмах ураде у пуном профилу.

shmeksi":iyhtiwn4 je napisao(la):
Wile E. Coyote":iyhtiwn4 je napisao(la):
Па између Батаје и петље "Змај" (укључујући и раскрснице код Економије и Мале пруге :shok:, које су без семафора).
Koliko je meni poznato taj deo puta nema status autoputa već je gradska saobraćajnica.
Знам, тим пре је сулудо то што га сви тако зову. :bash: Зато сам га и назвао, јелте, "аутопут". ;)
 
Potpuno si u pravu da je trebalo krenuti obilaznicu od pocetka, ali tu su ih pretekli majstori Cume, Misko i Lazarevic koji su malo ozbiljniji igraci za pregovore oko prodaje zemlje za obilaznicu od sitnih sopstvenika na drugim delovima trase. Daj Boze da ovog leta obave kupovinu zemlje i da najesen krenu sa gradnjom (kao sto se kune Mrka).
 
Пази, ја причам о периоду од пре 20ак година, кад је обилазница кренула да се гради и кад још није било којекаквих Чумета, Мишка и осталих. Загреб (који је дупло мањи од Београда) је добио обилазницу пре 30 година (дакле док смо још били иста држава). Ту очигледно нешто није у реду. :shok:

Надам се да ће то ипак да се некако (нажалост, уз много више пара него што је требало) превазиђе и да ће почети радови на најважнијем делу. ИМО ће тек тада и овај део Обилазнице који је изграђен да покаже свој значај у правом светлу. :kk:
 
Wile E. Coyote":2ecvptwa je napisao(la):
Пази, ја причам о периоду од пре 20ак година, кад је обилазница кренула да се гради и кад још није било којекаквих Чумета, Мишка и осталих. Загреб (који је дупло мањи од Београда) је добио обилазницу пре 30 година (дакле док смо још били иста држава). Ту очигледно нешто није у реду. :shok:
Sve je uredu skroz, BGD je dobio isto tako preko potreban autoput kroz grad.
 
Pa pre 20ak godina je počeo da se radi najlogičniji i najopterećeniji deo, a to je spajanje autoputa ka Zagrebu sa Nišom, gde se krenulo i stiglo do Ostružnice - ja u tome ne vidim nikakv problem. To što je sada deo ka Novom Sadu najopterećeniji, to je zato što se zemlja raspala.

Beograd je imao kružni put, koji je bio vrsta obilaznice pre mnogih drugih gradova, pa je za rešenje smatran autoput kroz centar, i onda je u određenom momentu krenula da se pravi prava velika obilaznica. To što ovi naši nisu bili posle sposobni da je 20 godina izgrade, ne znači da je Zagreb dobio stravično ranijne obilaznicu. Mislim da su to prosta traženja nečega gde ne postoji, u Beogradu je neverovatno para uloženo u železnički čvor, koji je genijalnoe isplaniran i najskuplji deo urađen je bio urađen. A u Zagrebu cela pruga i dalje prolazi nad zemljom, i seče grad praktično na pola.
 
То стоји за Кружни пут, и стоји тужна чињеница да није размишљано на време о вези НС са БГ... :( Али, у сваком случају се не слажем да је аутопут посред града неопходан. То ће, кад-тад, да направи проблеме, као што их је и направило. Могло се размишљати о претварању Кружног пута у аутопут, са неким изменама трасе (Железник, Раковица и сл.) Овако, остао је тај несрећни Кружни пут, који заиста само кружи, а о5 пролази кроз насеља.
 
Nije stvar da nije razmišljano na vreme, nego nije imala toliki značaj, nije imalo logike, ekonomske isplativosti. Odjednom je 13 miliona ljudi nestalo iz jedne države, postavljena je granica, Autoput Beograd-Zagreb nije bio u potpunosti gotov, i dalje su postojali delovi kroz hr koji su bili obični magistralni, odnosno stari put Bratstva-jedinstva, a tek put ka Novom Sadu nije uopšte bio autoput, već običan polu-autoput. Tako da je u jednom momentu put koji je poveziao čitavu državu prestao da bude E70+E75, već je postao E75, i eto. - nema tu nikakve tuge.
Takođe, kad je obilaznica krenula da se gradi, Gazela nije bila toliko preopterećena..

edit: Postojao je naravno veliki broj propsuta, i lako je glumiti naknadnu pamet. Ja mislm da je osnovna greška u Jugoslaviji bila orijentacija ka putevima i automobilima, umesto železničkom saobraćaju. A kad se izgradi obilaznica, ispostaviće se da je vrlo korisno to što Beograd preseca jedan autoput, na kojem će moći verovatno i 4 trake u svakom smeru da se naguraju, kad postane obična gradska saobraćajnica.
 
Vrh