Šta je novo?

Obilaznica oko Beograda - [ Autoput ]

Sa portala 192

Beli Potok ,obilaznica


Screenshot_2023-05-18-20-03-01-151_com.instagram.android-edit.jpg
 
Oni imaju iskrivljenu projekciju u svojoj glavi koja je takva zbog raznih upliva mimo struke. Po sistemu veži konja gde ti gazda kaže makar se konj i obesio posle.
Ja nisam iz ove oblasti uopšte ali svaki entuzijasta bi bolje nešto projektovao od njih sa sadašnjim diplomama i to na parčetu papira ili običnom paintu. To se samo prenese kroz software da bolje izgleda i gotova stvar.
Već vidim da če oni ovo da šire ili komercijalizuju kasnije. Neće biti zaustavne ali će biti ordmaralište ili punjači. A možda se nekad i sete pa je dograde mada ne verujem ako će ceo put kroz BG da bude bulevar sa 3 trake. Kakv će to haos tek da napravi na onim silnim rampama gde moraju da stavljaju obrnute trokute i da crtaju zupce dole da ljudi ne izleću ko sada na ap.
 
nakon što je iscrtana horizontalna signalizacija radi dodatna zaustavna traka.
Mislim da se neće raditi nikakva dodatna zaustavna traka, ovo što sada vidimo je valjda finalno stanje.

Zanimljivo, iscrtana signalizacija je bukvalno identična kao što sam skicirao još pre nekih mesec dana, kao svoj predlog kako može da se spasi stvar, a na osnovu onog Sanderovog prvobitnog 2+1 projekta:

CVOR-BUBANJ-POTOK-3++.jpg


1684448679300.png


Izgleda da je to bilo jedino moguće rešenje, čak je i ovaj zebrasti usek desno od traka ka BG (kad se gleda iz smera kretanja) vrlo sličan.
 
Poslednja izmena:
Meni deluje da se ovde radi dodatna zaustavna - obrati pažnu gde je ivičnjak.
1684416107654.png


A kad se pogleda ista lokacija sa Sergiovog snimka, deluje da je zapravo već asfaltirano
Screenshot 2023-05-19 at 00.40.52.png
 
Nisam siguran, možda si u pravu u vezi s tim proširenjem, samo što je tu eventualno dodato manje od pola širine trake, nema prostora ni za punu zaustuvnu.

Sad gledam, ovo je Sergiov snimak od pre 9 dana, pre obeležavanja signalizacije:

1684452282504.png


i od danas:

1684452411907.png


Ako je nešto i prošireno, to je minimalno, oko 1,5m.
 
Poslednja izmena:
1.png


Ај што нема зауставне траке на рачвању, али ове рампе и укључење на правцу Ниш-Панчево и Панчево-Ниш су за мене шампиони глупости. Пројектанту треба дати медаљу. Изгледа као да Сектор Ц правимо да повежемо Панчево и Нови Сад :rolleyes:
 
Ај што нема зауставне траке на рачвању,
...
Изгледа као да Сектор Ц правимо да повежемо Панчево и Нови Сад :rolleyes:
1. ni na jednom isključenju nema zaustavne, bar ja nigde u Evropi nisam video.

2. Sektor C je veza ka Pančevu sa Miloša i iz južnih delova grada. Kad sve bude gotovo ići će i iz Šida i Novog sada. Možda čak i nekom iz Niša tu bude zgodnije.
Ipak to će biti mega skupa deonica, a ne vidim neki veliki potencijal, osim dela BP-Vinča, jer time čitav taj deo grada dobija izlaz na sva 4 autoputa
 
Filozofija modernog projektovanja je prosto fascinantna.

Moj omiljen primer za tu tvrdnju je naplatna stanica i petlja male opštine Pećinci izgradjena 1989-91 godine u vreme bez elektronske naplate i potrebne rezervisane trake za takve korisnike gde su u startu izgradili 3 kabine i na kojoj u slučaju neke havarije nikada nije bilo gužve i bilo je lako implementirati ENP kada se pojavila.

Primer broj 2 je stanica Srbobran prokektovana i izgradjena od 2012-2015 u vreme elektronske naplate kao izlaz koji koriste Sombor,Kula,Crvenka,Bečej,Srbobran itd i na njiloj i dan danas postoji samo jedna kabina,svi čekaju na istoj traci i svako popdne je gužva.
Meni je uvek bila interesantna logika za Aleksinac. Petlja Aleksinački rudnik ima 2 kabine, a petlja Aleksinac ima 1.
 
Što ne puštaju traku ka BG? Izgeda kao skroz gotova

I meni izgleda sve potpuno spremno da ova blesava devijacija ode u ropotarnicu istorije :)

Nadam se da će biti pre nego kasnije. Moguće da je do dorade ovog desnog proširenja (da ga ne zovem zustavna traka, jer ne znamo šta je). Mada, sa snimka i to deluje asfaltirano, u nizvodnom delu cepanja sigurno...
 
2. Sektor C je veza ka Pančevu sa Miloša i iz južnih delova grada. Kad sve bude gotovo ići će i iz Šida i Novog sada. Možda čak i nekom iz Niša tu bude zgodnije.
Ipak to će biti mega skupa deonica, a ne vidim neki veliki potencijal, osim dela BP-Vinča, jer time čitav taj deo grada dobija izlaz na sva 4 autoputa

Има велики транзитни а не локални потенцијал. На пример, цела Румунија ће туда на море у Грчку. :cool:
 
Па, ако су Темишвар и Арад цела Румунија, онда хоће...

Направиће се још путева у Румунији временом, повезаће и друге градове. Не цела, али све западно и северно од Карпата. Ако се не варам тај северни аутопут им је већ стигао до Клужа.
 
Kada Rumuni završe meežu autoputeva za 20-30 godina završiće i Bugari da mogu komotno kroz EU zonu do Grčke bez da čekaju na tri granična prelaza.
 
Vrh