Šta je novo?

Obilaznica oko Beograda - [ Autoput ]

Lisiere":1hp8ayl6 je napisao(la):
90% mog komsiluka je preseljeno na Vidikovac, i u jos neke krajeve, ostali smo mi za drugi krug...Drugi krug koji evo traje vec 22 godine... :)
ето шта су ти дечији несташлуци...
него, где се налази та твоја кућа, на ком делу обилазнице?
 
boris73":jmymp1bu je napisao(la):
Lisiere":jmymp1bu je napisao(la):
90% mog komsiluka je preseljeno na Vidikovac, i u jos neke krajeve, ostali smo mi za drugi krug...Drugi krug koji evo traje vec 22 godine... :)
ето шта су ти дечији несташлуци...
него, где се налази та твоја кућа, на ком делу обилазнице?
U Selu Rakovica (Mala Rakovica) blizu Rakovackog potoka... I kao sto rekoh, poboden je nekakav kamen jos pre 20 godina, ako se dobro secam, kamen predstavlja mesto gde ce biti ograda ili tako nesto... Udaljen je imace pola metra od moje kuce, duboko je u dvoristu.
 
vrachar":oiud3za7 je napisao(la):
Kad vec spomenuste naplatne rampe... Prosto ne mogu da se odlucim da li je smesnija ili jadnija cinjenica da se Srbija pocela da baviti investiranjem u naplatne rampe u vreme kada cela Evropa iste zatvara i prelazi na vinjete. Secam se kada je pre neke 2-3 godine Pupin Telekom napravio domaci cip sistem naplate, kod nas tada predstavljen kao cudo tehnike, a koji se po Evropi pre toga korostio vec dobru deceniju. To je onaj sistem gde cip biva zalepljen za sajbnu, koga prilikom prolaska registruje kompjuter na rampi. Pricalo se kako cemo to masovno proizvoditi, izvoziti i sta ja znam sta. A eto, danas, taman posto smo instalirali "novu tehnologiju" ispostavilo se da je prevazidjena :laugh: A zasto se u Srbiji ne prelazi na sistem vinjeta? Odgovor je barem tu jasan... naplatne rampe = naplata putarine u kesu = kes u dzepu.
Srbija je idealna zemlja za vinjete. Sve što pišem se odnosi na teretni saobraćaj (vozila preko 3.5 tona )
Ev.države sa razvijenom putnom infrastrukturom kao Nemačka, Italija, Francuska, Austrija imaju sistem naplate po kilometru. Dok istočno i
srednje Evropske zemlje Slovačka, Madjarska... imaju vinjete. Poljska ne naplaćuje putarinu. Radi se o tome da vinjetama štite lokalne
puteve od raubovanja teretnjaka koji zbog putarine zaobilaze autoput. Nemci su putarine tako uskladili da bi prolaz lokalnim putevima bio ne
isplativ zbog povećanje potrošnje goriva. U Fran. Austriji i Italiji su kazne takve da nikom normalnom i racionalnom ne pada na pamet da sa
punim kamionom rizikuje.

Hrvatska ima i za automobile sistem naplate po km. tj. po deonici jer računa na turiste. Za teretna vozila Hrv. verovatno računa na r
transportna preduzeća iz Srbije, BiH, CG, Mak. i Turske koja nemaju dovoljno dozvola za prolaz preko Madjarske i delimično Austrije. Već
mogu da biraju ili voz Segedin - odredista u Austriji i Nemačkoj ili prolaz preko Hrvatske. Dalje mogu na voz iz Slovenije koji je mnogo
jeftiniji od onog iz Segedina ili putem preko Slo. i Austrije (Aust. daju više dozvola od Madjara).

Srbija, kao što rekoh, zbog loše infrastrukture je idealna za vinjete. Turski i naši vozači maksimalno koriste lokalne puteve i
potkupljivost policije kako bi uštedeli na prolazu kroz Srbiju.
 
Prolazio sam noćas kružnim putem od 1000 ruža do bubanj potoka i na 5 - 6 mesta video mehanizaciju i koliko sam u mraku mogao da vidim pripremaju teren za obilaznicu.sve to se radi pa leve strane kružnog puta.
 
Juce su na Dnevniku RTS´a pokazali kako krecu radovi na 12 gradilista koridora 10. Pokazali su jedno gradiliste Obilaznice kako na mestu negde izmedju orlovace i bubanj potoka buse sipove za neki most. Izgleda da su sad krenuli.
 
^^ istina, radi se na mostu izmedju orlovace i bubanj potoka koji je duzine 600 m kako su rekli na dnevniku.. bila je i reportaza sa lica mesta. Ne mogu da verujem da su nastabvili radove dalje..
 
:gobb: само нека раде, баш лепа вест.
мене занима и овај део од батајнице до добановаца, да ли ће се активирати и када. чини ми се да је ту највећи проблем чвор батајница јер су тамо неки објекти предвиђени за рушење...
 
Ja sam jos prije mjesec dana vidjeo da su krenuli sa tim mostom. Bilo je nesto na televiziji i stubovi su se vec izljevali. Ako neko ima neki info neka ga okaci a i slicica bi valjala. :kk: :vops:
 
Нема од обилазнице ништа , до даљњег...
 
Kako mislis nema nista od obilaznice ? Nece valjda da obustave radove ? A i nesto su mi ove diskusije omrtvile , nije valjda da je recesija udarila i na kompjutere ? Malo svjezih informacija .
 
E ovo nam je samo jos falilo...

TUNELU PRETI URUŠAVANJE!

Nezavršeni tunel "Straževica" u Resniku svakog trena može da se uruši jer nije obezbeđen, a radnici mesecima ne rade ništa pošto im nisu isplaćena zaostala dugovanja

image.jpg




Nedavno probijeni tunel "Straževica" u Resniku, dužine oko 800 metara, mogao bi svakog dana da se uruši jer nije završen niti dobro obezbeđen! Oko 150 radnika preduzeća "Energoprojekt niskogradnja" koji su probili ovaj tunel već nekoliko meseci ne rade jer im nisu isplaćena dugovanja, a kako tvrde, jedan deo tunela već je počeo da se obrušava.

Ovaj deo buduće obilaznice oko Beograda nije obezbeđen, a ukoliko bi se tunel obrušio, za sobom bi povukao i na desetine kuća koje se nalaze na brdu iznad njega! Gradilište trenutno čuvaju samo radnici obezbeđenja i jedino što oni mogu da urade je da ne dozvoljavaju da se ulazi u tunel.

Dug 120 miliona

- Radovi su stali jer preduzeće "Putevi Srbije", koje je investitor, nije isplatio 120 miliona dinara izvođaču radova "Energroprojekta niskogradnja". Danonoćno i mukotrpno smo radili, gradili i probijali tunel u dužini od 789 metara, sada para nema?! Međutim, taj problem i nije toliko veliki kada se uporedi sa činjenicom da tunel u svakom trenutku može da se sruši jer nije ni najmanje obezbeđen! Ostavljen je u onakvom stanju, kakav je bio i kada je probijen, bez zaštite, mreže i betona, samo je probijena zemlja. Samo nekoliko metara, i to na početku tunela, sa jedne i druge strane, postavljen je beton, a unutrašnjost od oko 700 metara nema nikakvu zaštitu i drži se na zemlji i sitnom kamenju - objašnjava jedan od radnika koji je radio na tunelu "Straževica".

U unutrašnjosti tunela dešavaju se pomeranja tla zbog velikih padavina. Teren na kome se gradi pomenuti tunel prilično je težak i vlažan, tako da je neophodno da se obavlja konstantna kontrola.

Preti klizište?

- Zemljište na kome se gradi tunel izloženo je podzemnim vodama i decenijama je bilo podložno klizištu. U tunelu je trebalo celom dužinom da se postavi mreža, armatura i beton kako bi se on osigurao. Voda curi na sve strane, a ovaj tunel bi trebalo da spaja Ibarsku magistralu sa Bubanj potokom kada bude završen. Ukoliko se nešto hitno ne preduzme tunel će se sigurno urušiti - priča radnik.


image.jpg



Slavoljub Tubić, zamenik direktora u JP "Putevi Srbije", potvrđuje za Press da to preduzeće nije isplatilo novac, ali samo zbog toga što trenutno u NIP-u nema predviđenih sredstava za ovu godinu kada su u pitanju radovi na izgradnji tunela "Straževica".

- Mi se trudimo da uradimo sve kako ne bi došlo do urušavanja tunela "Straževica". Definitivan program NIP-a nije donet. Mi smo Ministarstvu za infrastrukturu podneli svoj program, a oni to dalje upućuju NIP-u - rekao je Tubić.

Izvor: Pressonline http://www.pressonline.rs/page/stories/sr.html?id=60819&sectionId=43&view=story
 
Ето , шта сам рекао , не да ће да обуставе радове него су их већ обуставили
 
:bash: :bash: :bash:

Puna su im usta prica o ovome, onome a u stvari se nista ne radi. Bando!
 
Нисам ни знао да се тунели, када је као тло, у питању земља на могућем клизишту, праве тако што се пробије 700 и кусур метара тунела, па се тек онда ради постављање арматура, па наливање бетоном, то ми делује као велики ризик...

Због кашњења у плаћању нису на време урађени армирачко-бетонски радови, сада је натопљено тло и када радници улазе унутра, може да се деси да неко погине...шта ћемо онда???
...или ако ,,потону" , како кажу на десетине кућа...
У исто време на Косову и Метохији се пале куће и убија народ, а све вести брује о правима, да не кажем кога/чега...уместо да се решавају проблеми...:rant:
 
Надам се да можемо да по кратком поступку затворимо овај потпуно непотребан и непримерен офтопик о "правима кога/чега" (постоје теме у "релакс" ако баш мора) - ово је тема о обилазници.

Ако би се тунел не дај Боже стварно почео урушавати, баш ме занима да ли би то било довољно јавном тужиоцу да подигне оптужницу за злоупотребу јавног положаја и несавесно обављање дужности "чиме је оштетио државу за .... (уписати износ)". Да ли би то било довољно? Или ако би неко далеко било погинуо? Или би било "па ето десило се, пала киша, истрага је у току, па људи смо БРЕ"????
 
Nije mi jasno, zar se ne stavlja armatura posle svakih pet-deset iskopanih metara? Zamislite da su tunel ispod Lamanša ovako pravili.
 
Ja se pitam, ukoliko je stvarno tako, može li građanin da podnese tužbu, ili to mora da učini država? A kapiram da se armatura nije stavljala jer nije bilo para, pa valjda Energoprojekt nije hteo da koristi materijal za džabe...
 
Nemam nameru da se upuštam u raspravu, ali ću jedino verovati u istinitost informacija o obilaznici kada ih ovde ostave Nurko ili Piglet ili kada beobuild redakcija objavi neku zvaničnu vest, do tada slobodno malo iskulirajte dobro je za zdravlje. :kafa:
 
Kada su ovakve stvari u pitanju odavno sam prestao da se nerviram... vremenom se ogugla.

Osecam da ce ovih do sada izgradjenih 7 km puteljka na kraju da bude proglaseno za gotovu obilaznicu, koja ce se obilato koristiti u predstojecim kapmanjama.
 
Vrh