Šta je novo?

Obilaznica oko Beograda - [ Autoput ]

Gde bi nam kraj bio da nam je vise ovakvih "coravih" Svi buljimo sta corava sova radi! Bravo Sovo i hvala za celodnevni ulozeni trud da bi mi progledali! :kk:
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=874902#p874902:30r4pc54 je napisao(la):
Earthmoving » Чет Авг 26, 2021 1:37 pm[/url]":30r4pc54]Čekaj, nije jasno. Ova žena kaže da njena kuća nije uključena u eksproprijaciju, a onim Romima pre pola godine pokloniše tolke pare za divlje objekte. Jel ova žena srpkinja, jel zbog rasne diskriminacije dvostruki aršini?
Свима може, ал Србима не може!
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=875188#p875188:81ttg93r je napisao(la):
dziggy » Пет Авг 27, 2021 10:33 am[/url]":81ttg93r]Sovo, svaka ti dala!
А не, савака ти дала коју пожелиш! Није Свеједно како кажу рекламе!
 
Da li ima negde informacija da li će pustiti deo od orlovače do tunela straževica ili će kada završe kompletnu obilaznicu ?
Jer po trenutnim tempu rada taj deo bi za par meseci mogao biti završen kompletan?
 
Пантограф":2w97vffl je napisao(la):
Zagreb počinje pripreme za dogradnju treće trake po smeru na obilaznici:

https://www.index.hr/mobile/clanak.aspx?category=auto&id=2300655

Opet mašimo i kasnimo... :violina:
Ма сав сам се потресао. Баш ме брига шта они раде. Испред нас су таман за онолико колико су нас уништили и покрали за време разних Југославија.

Sent from my Redmi Note 8T using Tapatalk
 
Да, важи, ено и Софија, Солун и Пешта пројектују обилазнице 3+3, ако је за утеху. А Београд ће као Подгорица. Јбг - мали градови.
 
Stvarno prijatno iznenađenje da raspala EU danas ima para za koji km autoputa. Da je Srbija u EU trenutno bi gradila možda 20tak km autoputeva i to bi bilo to.
 
Na ZG obilaznici ima vozila otprilike kao na BG.
Zapravo, kroz Hrvatsku sam samo jednom video gužvu i to baš tu oko grada i ka karlovcu.
Ka Srbiji bude ljudi do Broda, posle sve manje. Ka Varaždinu je kao naš Miloš.
U gradu Zagrebu zna da zaglavi "zeleni val" u špicu.
 
Јбг, стиже јесен, сад ће нама у Београду све да буде заглављено (Патриотски-дух-који-се-буди-кад-не-треба-и-на-погрешан начин: "Него шта! И треба да се заглави!").
 
Hrvati su protezali istu priču i pre nekoliko godina, pa se ništa nije desilo. Neće ta treća traka skoro.
 
Ето, а наша неће никад, с обзиром на тунеле и мост:)

Поред Новог Сада 4 траке под наплатом, плус 4 траке без наплате, плус 2 зауставне. Вала и Сарајево има неке озбиљне сервисне путеве поред обилазнице која је у истом профилу као београдска...

Такође је у Београду укинут читав један кружни прстен, ближи граду (горњи шпиц Аде), из планова старих 50 година.

Ја овде ништа не разумем. Београд се пројектује да у њему буде тотални хаос. Ово уопште неће бити град за живот, ни за посао, за коју годину. Овде је најгоре ако се остваре обећања, па плата стварно буде 1.100 евра, оде све у три лепе :D
 
Оће то, сви ће да крену назад, само неће моћи да оду - биће гужва.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=876200#p876200:14dhh9re je napisao(la):
Earthmoving » Tue Aug 31, 2021 7:32 am[/url]":14dhh9re]Stvarno prijatno iznenađenje da raspala EU danas ima para za koji km autoputa. Da je Srbija u EU trenutno bi gradila možda 20tak km autoputeva i to bi bilo to.

Bugarska trenutno aktivno gradi otprilike isto autoputeva(63+68+15+5) kao Srbija, možda koji km više, a ima mrežu koliko i Srbija. To bar znam u milimetar, ne u kilometar. Kad kažem gradi mislim ono mašine na trasi, ne na virtuelne NS-ZR-BG, Merošina-Pločnik-Merdare, Požega-Boljare, Požega-Kotroman, Voždove i careve... A i u planovima imaju još podosta takvih virtuelnih, koji su mnogo bliže početku realne izgradnje nego pomenuti kod nas.
Rumunija probija Karpate polako ali sigurno... Karpate, rođaci, masiv širine 100ak km sa vrhovima od preko 2000m. Na 2 mesta. Plus još tu i tamo grade po celoj zemlji.
Slovenija, koja je predovoljno prošarana autoputevima probija 2. cev Karavankentunela sa Austrijom, po kojoj se takođe grade novi.
Po celoj Poljskoj sam još pre par godina video da se svašta gradi od AP. Izguglaj malo i sad.
Slovačka, Mađarska, pa i Češka grade... Hrvati takođe Pelješki most i još par.
Ovde sam namerno nabrojao one najzaostalije, Višegradsku grupu, exYU i one ničim izazvane članice EU.
Bespredmetno je pisati o novogradnji autoputeva po Nemačkoj, Italiji, Francuskoj, pa i Španiji, Beneluksu itd. A nije da se trenutno ne gradi i tamo.
Odgovor bi mogao biti kao i na vic pitanje: Zašto ajkula nema rogove? Odgovor: Pa koji će joj k...c!?
Koliko je raspala EU, dovoljno govori činjenica da svako malo viđamo Nemce, Šveđane i Portugalce koji dolaze trbuhom za kruhom u Srbiju, BiH, Rusiju, Belorusiju...
Oh, wait!
Biće da je obrnuto. Ode nam bre sve radno sposobno u trulu EU, ne možeš bre da nađeš više krštenog radnika u ovoj mučenoj zemlji. Od IT do vodoinstalatera.

Da se razumemo:
Nisam neki fan EU i svega u šta se pretvorio taj skup država na čelu sa Bundesrepublik Dojčland. Nisu džabe Britanci zbrisali "glavom bez obzira" .
Ne mislim da EU čeka neka lepa perspektiva u budućnosti, niti da je sve to održivo u ovom obliku na dugoročnom nivou.
Ali nazivati u ovom trenutku EU raspalom je neozbiljno i autora te tvrdnje u priličnoj meri degradira kao relevantnog sagovornika.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=876377#p876377:3jh8ew75 je napisao(la):
caribrod » Tue Aug 31, 2021 9:10 pm[/url]":3jh8ew75]Rumunija probija Karpate polako ali sigurno... Karpate, rođaci, masiv širine 100ak km sa vrhovima od preko 2000m. Na 2 mesta. Plus još tu i tamo grade po celoj zemlji.
Uželeće se naš X Turaka, ali Turaka biti neće.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=876390#p876390:1ylq0vve je napisao(la):
Pendolino » Tue Aug 31, 2021 10:40 pm[/url]":1ylq0vve]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=876377#p876377:1ylq0vve je napisao(la):
caribrod » Tue Aug 31, 2021 9:10 pm[/url]":1ylq0vve]Rumunija probija Karpate polako ali sigurno... Karpate, rođaci, masiv širine 100ak km sa vrhovima od preko 2000m. Na 2 mesta. Plus još tu i tamo grade po celoj zemlji.
Uželeće se naš X Turaka, ali Turaka biti neće.

Sumnjam, jer:
1. Rumunje bole pače da se povezuje sa Bugarskom, ništa se tu ne preduzima. Čak i kad Bugarska za par godina bude imala brzi put do mosta Vidin/Kalafat dalje do Mađarske se ide u dobroj meri kroz šljivike i livade dok se ne stigne do autoputa. Do prvog mosta Ruse/Đurđu ima previše prenatrpanih magistrala bez izgleda da se išta promeni za 5-6 godina, neke deonice neće ni za 20 biti AP. Tu je i prelaz preko Stare planine (Balkana) koji je najkraćim putem bez autoputa i bez izgleda da to skoro/ikada bude. Autoputa preko Stare planine ima jedino na drugom pravcu - A2 /Sofija-Varna/, pa varijante ka Kalafatu/Krajovi (gradi se brzi put) i Ruse/Bukureštu (u planu AP, al neće skoro). Ovi pravci su prilično natrpani tranzitom Grčka(Turska)-Rumunija (Ukrajina i dalje ka severoistoku). Ali ko bi iz Turske išao u Jevropu preko Bukurešta? Šta više Rumunija bi pre da se poveže autoputem i sa Srbijom, a poslednje što se čulo od njih je da oni hoće Temišvar-Beograd, ali da Srbija nije zainteresovana.
2. Nisu ni Rimljani, ni Osmanlije od Bizantinuma/Konstantinopolja/Istanbula do Mediolanuma ili Budima išli preko Bukurešta i Krajove, niti preko Drača, pa neće ni ovi današnji. Via diagonalis/militaris je tako pozicionirana da najmanje preseca planinčuge i kao takav je koridor X nenadhebiv. Dokaz za to je da u moru alternativa, današnji Turci i dalje svakog leta masovno pristaju na suicid po Gradini, Horgošu ili Batrovcima, ali i dalje idu tu gde je promarširao Sulja veličanstveni na putu ka Beču. I prate izgradnju A6 u Bulgaristanu, kao što su pratili izgradnju A4 u Sirbistanu. I džabe briselski snovi o autoputnoj obilaznici Srbije (koridor IV), jer neće Turci preko Karpata u Evropu, niti ih nešto Rumuni žarko žele na svojim putevima.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=874362#p874362:1azvelkb je napisao(la):
Earthmoving » Sre Avg 25, 2021 12:30 am[/url]":1azvelkb]I jedno pitanje ako neko zna, stalno kad prolazim gledam i nije mi jasno. Ovde na desnoj polovini slike vidimo trasirano. Mislim da je tu 6 traka, tj pun profil autoputa. Ali šta je onda ovo levo, da li će tu biti još traka (vidimo i rampu petlje kako se tamo završava dosta dalje od sadašnje trase), tj dal i sav taj levi deo treba da se trasira?
file.php

Ne trasira se tu nista. To je odlagaliste za zemlju. Treba tu celo brdo da prebace dok ne useku tunel.
 
Pomenuto je vec par puta, ova prosirenja iznad nadputnjaka su za odmoriste. Verovatno u dogledno vreme i pumpa.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=876202#p876202:3akhcipj je napisao(la):
Pendolino » 31 Aug 2021 08:18 am[/url]":3akhcipj]Na ZG obilaznici ima vozila otprilike kao na BG.
Zapravo, kroz Hrvatsku sam samo jednom video gužvu i to baš tu oko grada i ka karlovcu....
Bilo nekad, poslednjih godina vikendom je cela obilaznica oko ZG pridavljena, i te gužve su ozbiljne i van sezone, a u sezoni je ponekad katastrofalno.
Ja kad idem na more izbegavam da idem subotama, obično sam gađao radni dan, ali ove godine je ispala nedelja, kao ajde da ipak ne bude subota koja je udarna. Cvrc.
Auto put bukvalno pun, u obe trake paralelno se vozi, 25-40 km/h, još ja uvek proveravam pre izlaska iz ZG da nema nesreća i zastoja - pa ovo nije bio zastoj, samo je bilo toliko vozila da se sve zagušilo. I ta gužva je puzila do petlje Bosiljevo 2 gde se radvajaju putevi za Rijeku i Split. Odavno je već i na auto putu ka nama gužva leti povelika (mada radnim danom predveče je banja, a i činjenica je da posle izlaza za Županju/Vinkovce je osetno manja gužva), auto put ka Mariboru je isto zatrpan leti (austrijanci i nemci ponajviše), a bogme i onaj od Mađarske ka ZG, jer njime Mađarii Poljaci pristižu.
Sve u svemu, ja sam nakon 50 min puzanja po auto putu odustao pre Karlovca (ni do njega nismo stigli za to vreme) i izašao na staru magistralu, odvozao uz Mrežnicu i kod Ogulina opet zajahao na auto put (i tu je bila gužva, vidljivo popunjene obe trake, ali je ipak bio potpuno protočan) da ne bih planinario uz Malu Kapelu već prozujao kroz tunel. Sreća pa mi dalje nije ni trebao auto put, gužve je bilo i dalje u Dalmaciji. Na kraju sam ipak stigao sa svega 1h više provedenih na putu nego sam mislio da će mi trebati.
U povratku je bila isto ozbiljna gužva, vozilo se u kolonama, ali se nije vozilo sporije od 80-90 km/h do pred Zagreb, onda sam opet na onim znakovima video prvu poruku, "kolona na naplatnim kućicama 1.5 km", a malo posle "kolona zaustavljenih vozila pred naplatom 2 km" i pobegao na poslednjem izlazu s auto puta. Sve u svemu te gužve polako postaju nenormalne u nekim momentima, a opet trošiti novac na drastično proširenje nije baš smisleno.
 
Moguće, ja tamo idem tokom zime, kada je skroz dugačija priča.
Drugo, Zagreb nema pravi autoput kroz grad tako da svi beže na tu da kažem obilaznicu.

Nego, da pustimo njih i da pohvalimo naše.
Na novoj deonici su pravi infopaneli koji zaista informišu. Takvi bi morali da budu skroz od NS do Niša, kao što imaju Hrvati
 
Vrh