Šta je novo?

Obilaznica oko Beograda - [ Autoput ]

Pozdrav Corava Sovo. I dobrodosao na forum. Odlicne slike. Sto se tice snimka, YT pa onda link ovde.
 
Zahvaljujem se za razne fotografije i materijal koji se vidi na prethodnoj stranici. Super je da se vidi.

Ove slike iz vazduha mi daju neku bolju ideju gde se sta nalazi.

Mozda se varam ali imam utisak da je cilj da se prvo zavrse mostovi / tuneli / nadvoznjaci u dobrom delu pre nego sto uzmu da ih sve spoje? Kako sam ovde procitao, neki mostovi se sporije grade ali milo mi je da neki napreduju dobro. Doci ce svi na red valjda. A mehanizacija i radnici ce se fokusirati na ne zavrsene mostove kako se neki budu zavrsavali... barem se tako nadam.

Nadam se da ce biti koji sninak iz vazduha oko mosta kod Ostruznice.

Hvala jos jednom svima na podeljenom materijalu.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=758657#p758657:3v6cyw23 je napisao(la):
blagic » Uto Jul 21, 2020 12:43 am[/url]":3v6cyw23]Pozdrav Corava Sovo. I dobrodosao na forum. Odlicne slike. Sto se tice snimka, YT pa onda link ovde.

Pozdrav,

snimke cu onda tako da prebacim večeras ako uhvatim malo vremena.

Što se tiče slika kako da ih kropujem tj smanjim sve su oko 2.5 mb da kad sledeći put budem kačio budu kao što stavljaju ostali članovi?

Što se tiče obilaznice ovo je bio jučerašnji presek oko 6 sati i radovi su bili sporadični, tj završavali su sa istim.

Slikovnica obuhvata parče od Bubanj potoka do malog parkinga odmah posle tunela Straževica.

Na slikama možete videti da su urađeni i stubovi za povezivanje starog puta sa naseljima Beli Potok i Resnik.

Deo kod skretanja za 1000 ruža gde će biti tunel je po meni jako zahtevan deo, obzirom da dosta posla imaju oko zemljanih radova i tu su pripremni radovi u toku.

Most posle Straževice kao što vidite je pri kraju, stim da sledeći most sporije napreduje (a to ćete videti na snimku) dosta subova treba da se završi, neki su po 30% završeni. Takođe nakon tunela Straževica na kraju mosta-vijadukta koji je u upotrebi je užasno ulegnuće i to bi trebalo što pre sanirati.

Po onome što sam video tempo im nije loš dosta je mehanizacije na trasi.

Petlja Bubanj potok ili kako će se zvati je ogromna i definitivno je stara naplatna rampa morala da se pomeri dalje ka Vrčinu.
 
Hvala Sovo, super snimci, otvori neki Youtube kanal, pa tamo uploaduj snimak, pa postavi link ovde. To bi verovatno bio prvi cist snimak sta se desava jer uglavnom pratimo iz kola gde je manja preglednost. Vidim da je DJI dron pa ne sumnjam da su kvalitetni snimci :)
Slike mozes smanjiti, prebaci sa drona na komp, pa ih otvori npr u Paintu, pa imas gore levo opciju Resize da ih smanjis na ispod 999x999 piksela, mislim da ce tu rezoluciju prihvatiti sajt, onda ne moras da ih kropujes.
Hvala jos jednom i pozdrav.
 
Corava Sovo ako ovako nastavis, definitivno ces se transformisati u ostrokog sokola! :kk: Samo nastavi, puna podrska i zahvalnost. Jos od Igorovih snimaka dronom , a od kojih je bas proslo dosta vremena, nismo bili u prilici da uzivamo u pticijoj pespektivi. Mnogo nam to znaci, posebno nama koji nismo u prilici da obidjemo radove na licu mesta! Hvala i nastavi!
 
Hvala na super reportaži! Može neko da se nadoveže da proba da predvidi kraj?
 
Kao što sam i obećao evo i videa....

Buduća petlja Bubanj Potok...

[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=am67sp7K0mw[/youtube]

Na ovom snimku možete videti buduće odvajanje za Niš (sa leve strane), kada sve bude gotovo izgledaće impozantno....

[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=_yDoi2N1Wy0[/youtube]
 
Sledeći snimak je deo kod 1000 Ruža i mesta gde će bit cut & cover tunel, kao što rekoh ova tačka izgleda izuzetno zahtevno jer moraju dosta zemljanih radova da završe još je uspon koji je od Bubanj Potoka

[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=7qw_3zCiuts[/youtube]
 
Idemo dalje...
Deo od 1000 Ruža do kružnog toka u Resniku....

[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=hjSb4074zuY[/youtube]
 
I za kraj deo od tunela Straževica ka Orlovači....

U jednom delu snimka možete videti (ako sam u pravu most br. 15) tu ima još stubova u početnoj fazi gradnje.

Nisam mogao više da pridjem dron je gubio domet. Most kod tunela je pri kraju što smo videli i na slikovnicama ostalih forumaša.

Uživajte...

Toliko od mene ovaj put.

[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=tbBz8_Bxen0[/youtube]
 
Sovo, duboki naklon i zahvalnost! :sesir: :sesir: :sesir:

Samo nastavi, bacio sam ti lajkove i subscribe na YT, pa možeš možda jednog dana nešto i da zaradiš!
I nije da ti nešto sad dajemo zadatke, ali mogao bi ovih dana da isprobaš dron od Orlovače do Ostružnice...
 
Ohrabruje ovaj video materijal, da se ipak nesto konkretnije radi.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=758995#p758995:2b5sohlo je napisao(la):
caribrod » Sre Jul 22, 2020 7:06 am[/url]":2b5sohlo]Sovo, duboki naklon i zahvalnost! :sesir: :sesir: :sesir:

Samo nastavi, bacio sam ti lajkove i subscribe na YT, pa možeš možda jednog dana nešto i da zaradiš!
I nije da ti nešto sad dajemo zadatke, ali mogao bi ovih dana da isprobaš dron od Orlovače do Ostružnice...

Hvala Caribrode,

plan je da kad uhvatim malo vremena odradim od dela gde sam stao pa do Ostružničkog mosta....

Takođe, bilo je uživanje pratiti tvoje foto reportaže sa južnog kraja i sada vidim koliko svako od forumaša koji je slao slike videa i ostalo uložio truda vremena i energije.

Ovo je jedino mesto gde se može doći do pouzdanih podataka (pogotovo takav info ima Krcan :D ), jer ono što gledamo na tv-u, čitamo u novinama je blagi užas.


Neizmerno hvala
 
супер репортажа. лепо напредује обилазница. коначно да се и то парче заврши...
 
Ovako nesto bi moglo da se napravi na borcanskoj strani tzv. Beograda 3, od Pancevackog do mosta Mihajla Pupina, nizobalno.
 

Prilozi

  • Screenshot 2020-07-22 13.32.16.png
    Screenshot 2020-07-22 13.32.16.png
    846,8 KB · Pregleda: 1.758
Занимљиво, али није неопходно, боље да се провуче градски булевар као паралела Зрењанинском путу уз периферију Котежа и Борче до северне магистралне тангенте.
 
Заправо, ово што предлаже Дракче би омогућило да се препречи из Земуна за Карабурму, Мирјево, па и за Звездару, Врачар - преко Баната. Прилично револуционарно.

Много би се галамило због екологије, али ја сам увек да издувне гасове удише дрвеће, а не људи.

ЕДИТ: Актуелним планом шинских система том трасом је уцртана трамвајска пруга. Е, трамвај у пустињи већ нема шта да тражи.
 
Али зар веза Земун-Палилула-Звездара није предвиђена преко комплетираног СМТа са мостом код Аде Хује? Немам ништа против ове идеје, али мислим да је корисније одвући саобраћај из Борче и Котежа ка Пупиновом мосту и ван Зрењанинца. Трамвај отприлике у 3. Београду само туда и може да прође, само што СМАРТ генијалци мисле да трамвај иде преко Аде Хује па Вишњичком до Омладинског (опет беспотребно околишање и кривудање трамваја) иако би најкраћа и најефикаснија траса била трамвајским (пешачко-бициклистичким) мостом код базена у продужетку пруге из Тадеуша Хошћушка преко Дунава. То би бацило 43, 95 и 96 у заборав, а са потеза 100 би тражили преседање на трамвај пре преласка Дунава.
 
To za tramvaj si potpuno u pravu.

Za logiku Dragčetovog bulevara, treba pogledati primer novoizgrađene Brze severne tangente u Sofiji i njen odnos sa Severnom obilaznicom... Prekom preče... i triput brže.
 
Aко би булевар на стубовима од Пупиновог моста до Панчевачког преко мочвара и острва леве обале Дунава био са петљама и искључењима за Борчу и Котеж, онда подржавам предлог. Не видим чак ништа лоше ни трамвај да иде дуж истог једним делом (од искљулења за Борчу до искључења за Котеж где би скретао ка Дунаву и новом трамвајском мосту).

И морало би да се осмисли добро како би се повезао тај булевар/брза магистрала на Панчевачки мост због већ постојеће петље Панчевачког и Зрењанинског пута као и железничке пруге. Најлогичније ми се чини уливање ка мосту, а од моста рампа за одвајање која би прешла преко свих трака моста и пруге.
 
Ne mora ni na stubovima, može na nasipu. Takva veza bi, čak, rasteretila i Gazelu - koja će dodatno da strada kad se izgradi SMT od petlje Lasta do Višnjice.
 
Moже, мада ми се чини једноставније на стубовима, насип има ширину једне саобраћајне траке. А и са стубовима би остао приступ до реке пешке који би пут на насипу трајно пресекао.
 
Prilična je pustinja okolo, a gradnje neće ni biti. Zato taj put nikome ne smeta. Čak i u profilu 1+1 sa dobrim raskrsnicama, značio bi.
 
Vrh