Šta je novo?

Obilaznica oko Beograda - [ Autoput ]

Пут као магистрала на насипу би сметао прилазу реци. Сам насип је симпатичан амбијент за шетњу и вожњу бицикла када нема комараца. Ја сам пре за локалне градске булеваре ту по ободу Котежа и Борче као паралелу Зрењанинцу и постепену препарцелизацију хаотичних сокака и шорова грађених неплански. Верујем да ће се комплетираним СМТ ипак довољно брзо стизати од Земуна до Карабурме и Звездаре, док би свако ново укључење на Зрењанински пут и Панчевачки мост само закомпликовало већ натегнуту ситуацију.
 
Oduvek mi je bilo logicno da se ova dva mosta spajaju tangentom. Mislim da bi bila kljucna linija u izgradnji tzv. Beogradu 3. Spojila bi sve Borce i Kotez, a sigurno bi niklo jos koje novo naselje.

Sad, sa ekoloske strane sigurno nije unapredjenje prirode, ali mozda nije ni velika stata. Trebalo bi da se proceni.
 
Imamo temu o SMT-u tako da vratimo se temi ;)
 
DJI-0231.jpg

Јел су ови стубови коловоза за само један правац?
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=759887#p759887:h8lfnl8x je napisao(la):
SlobodniZidar » Sub Jul 25, 2020 12:59 am[/url]":h8lfnl8x]
DJI-0231.jpg

Јел су ови стубови коловоза за само један правац?

Da, nije bas dobar ugao na ovoj slici ali vidi se da krecu drugi red stubova
 
Nije to drugi red stubova nego potporni zid. To su trouglasta ojačanja potpornog zida. U suštini ovo na drugoj slici je galerija za prugu, a preko nje će ići obilaznica.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=759893#p759893:3ibiuqls je napisao(la):
geovuk » Sub Jul 25, 2020 1:33 am[/url]":3ibiuqls]Nije to drugi red stubova nego potporni zid. To su trouglasta ojačanja potpornog zida. U suštini ovo na drugoj slici je galerija za prugu, a preko nje će ići obilaznica.

Pogledaj malo bolje sliku, do grede ove galerije u levom delu slike je zavrsen prvi stub a negde na sredini slike se nazire i drugi stub (ova mreza koja se sprema za betoniranje) desne trake u smeru ka Avali...
 
Videćemo, teško je proceniti iz ovog ugla. Ja bih rekao da su ovi urađeni stubovi za pravac ka Avali, a da za suprotni pravac treba da se rade ka prugi. Tako mu deluje na osnovu onog nasutog dela ka tunelu Straževica. Mada čačkaju i nešto sa druge strane. Deluje mi da nema mesta između kružnog puta i početka ovog vijadukta. Brzo će stvari da se izkristališu jer radovi idu solidnim tempom.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=759968#p759968:1o7xkuxi je napisao(la):
geovuk » Sub Jul 25, 2020 1:25 pm[/url]":1o7xkuxi]Videćemo, teško je proceniti iz ovog ugla. Ja bih rekao da su ovi urađeni stubovi za pravac ka Avali, a da za suprotni pravac treba da se rade ka prugi. Tako mu deluje na osnovu onog nasutog dela ka tunelu Straževica. Mada čačkaju i nešto sa druge strane. Deluje mi da nema mesta između kružnog puta i početka ovog vijadukta. Brzo će stvari da se izkristališu jer radovi idu solidnim tempom.

Naravno, vreme ce pokazati, ali gledam trenutno stanje stvari na terenu sto kad prodjem kolima sto ovde putem slika koje kace forumasi, nekako mi je logicno da je ovo sto je vec uradjeno pravac od Avale ka Resniku. Evo ti jos dve stvari koje verovatno dosta njih nije primetilo...
 

Prilozi

  • IMG_20200725_151932.jpg
    IMG_20200725_151932.jpg
    626,2 KB · Pregleda: 3.531
Jos jedna stvar, bice mesta jer ce kruzni put pomeriti u desno u pravcu Resnik - Avala, odnosno ispravice krivinu na kojoj je doslo do klizanja puta a i na ovoj slici se vidi da su u tom delu planirani radovi
 

Prilozi

  • IMG_20200725_153047.jpg
    IMG_20200725_153047.jpg
    471,3 KB · Pregleda: 3.524
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=760001#p760001:1n4n5bqo je napisao(la):
Nesha Bg » Sub Jul 25, 2020 3:36 pm[/url]":1n4n5bqo]Jos jedna stvar, bice mesta jer ce kruzni put pomeriti u desno u pravcu Resnik - Avala, odnosno ispravice krivinu na kojoj je doslo do klizanja puta a i na ovoj slici se vidi da su u tom delu planirani radovi
file.php


Misliš da će biti pomeranje Kružnog jer je trasa u tom delu podebljana žutom bojom? Moguće ali to pomeranje će biti minimalno (za širinu jedne ili 2 vozne trake).
Nisam primetio onu rupu koju si označio. Liči na rupu za stopu, ali nisam primetio šipove tu i dalje duž već urađenih stubova. Nelogično mi je da rade most bez šipova na takvom mestu.
 
Rekao bih da su bojom oznacena sva mesta na kojima ce biti radovi ili u ovom slucaju prepravke, a sto se tice
"rupe" moguce da je to vec odradjeno u prvom delu, iskreno prolazio sam tuda mnogo puta od kada su poceli radovi i mene je iznenadila sada na slici... A put verovatno 10 - 15m, to je neka moja procena (amaterska)
 
Da li neko ima info kako napreduje opremanje tunela kod Zeleznika, nekako kad god prodjem cini mi se da sve stoji?
 
pa da nastavimo tamo gde smo stali.....

Edit:
jutros je duvao jak vetar i u startu sam razmišljao da odustanem, obzirom da sam pravio snimke jutros i sunce je bilo probem takođe. Brinulo me je kako će ovo malo sopoćalo da se ponaša na tako jakom vetru. Zamalo da ga srušim jer sam promašio stub buduće rasvete. Zbog svega navedenoga slike su sa 20 do 30 m visine. Takođe i baterije su kraće trajale zbog borbe sa vetrom. U povratku sam bio u koloni od 1000 ruža do Bubanj potoka i putovao 30 minuta. Jeste da je vikend i da je otvorena pijaca ali zamislite da nema korone i da je migracija Turaka u toku. N aceloj deonici ima radova dosta mehanizacije i primetna je razlika od mog prvog uključenja.

Ovaj put krećemo od Ostružničkog mosta ka Bubanj potoku. Izgradnja mosta počela je 1990, bombadovali-rušili 1999 i nakon par godina zakašnjenja napokon je pušten u upotrebu u punom profilu.

Pa da krenemo....
 

Prilozi

  • DJI_0306.jpg
    DJI_0306.jpg
    766,1 KB · Pregleda: 2.130
  • DJI_0307.jpg
    DJI_0307.jpg
    767,9 KB · Pregleda: 2.125
  • DJI_0308.jpg
    DJI_0308.jpg
    869,2 KB · Pregleda: 2.127
  • DJI_0312.jpg
    DJI_0312.jpg
    823,9 KB · Pregleda: 2.122
  • DJI_0313.jpg
    DJI_0313.jpg
    766,8 KB · Pregleda: 2.125
Ovo je deo od petlje do tunela Lipak
 

Prilozi

  • DJI_0317.jpg
    DJI_0317.jpg
    990,5 KB · Pregleda: 2.104
  • DJI_0318.jpg
    DJI_0318.jpg
    916,9 KB · Pregleda: 2.111
Ovo je deo posle tunela Lipak pa do tunela Železnik
DJI_0330.jpg
DJI_0333.jpg
DJI_0338.jpg
DJI_0339.jpg
 

Prilozi

  • DJI_0342.jpg
    DJI_0342.jpg
    947,2 KB · Pregleda: 2.102
  • DJI_0343.jpg
    DJI_0343.jpg
    964,8 KB · Pregleda: 2.095
Ovo je deo posle tunela Lipak pa do tunela Železnik deo 2
 

Prilozi

  • DJI_0348.jpg
    DJI_0348.jpg
    962 KB · Pregleda: 2.085
  • DJI_0350.jpg
    DJI_0350.jpg
    818,5 KB · Pregleda: 2.094
  • DJI_0354.jpg
    DJI_0354.jpg
    942,8 KB · Pregleda: 2.097
  • DJI_0355.jpg
    DJI_0355.jpg
    933,7 KB · Pregleda: 2.095
idemo dalje od mosta Železnik do petlje Orlovača, nisam išao dalje od dizalice zbog vetra i dalekovoda....
Na samoj petlji rade gornji deo koji vodi ka Vidikovcu
 

Prilozi

  • DJI_0358.jpg
    DJI_0358.jpg
    872,8 KB · Pregleda: 2.068
  • DJI_0359.jpg
    DJI_0359.jpg
    897,3 KB · Pregleda: 2.084
  • DJI_0360.jpg
    DJI_0360.jpg
    806,5 KB · Pregleda: 2.076
  • DJI_0362.jpg
    DJI_0362.jpg
    857,2 KB · Pregleda: 2.086
  • DJI_0364.jpg
    DJI_0364.jpg
    946,1 KB · Pregleda: 2.085
  • DJI_0365.jpg
    DJI_0365.jpg
    844 KB · Pregleda: 2.089
  • DJI_0367.jpg
    DJI_0367.jpg
    868,8 KB · Pregleda: 2.086
  • DJI_0371.jpg
    DJI_0371.jpg
    839,8 KB · Pregleda: 2.083
I na kraju ostao sam dužan deo između tunela Straževica do novog vijadukta, deo kod kružnog toka. I tu ima dosta aktivnosti.
Krče šumu pored puta za Vidikovac ali se to ne može videti zbog drveća. Blizu je trafo stanica pa ni tu nisam zalazio.
 

Prilozi

  • DJI_0373.jpg
    DJI_0373.jpg
    954,1 KB · Pregleda: 2.067
  • DJI_0374.jpg
    DJI_0374.jpg
    975,5 KB · Pregleda: 2.068
  • DJI_0375.jpg
    DJI_0375.jpg
    875,8 KB · Pregleda: 2.079
  • DJI_0376.jpg
    DJI_0376.jpg
    914,3 KB · Pregleda: 2.063
  • DJI_0377.jpg
    DJI_0377.jpg
    711 KB · Pregleda: 2.064
  • DJI_0378.jpg
    DJI_0378.jpg
    911,9 KB · Pregleda: 2.093
  • DJI_0379.jpg
    DJI_0379.jpg
    919,6 KB · Pregleda: 2.077
  • DJI_0380.jpg
    DJI_0380.jpg
    840,3 KB · Pregleda: 2.070
  • DJI_0382.jpg
    DJI_0382.jpg
    968 KB · Pregleda: 2.072
  • DJI_0383.jpg
    DJI_0383.jpg
    976,4 KB · Pregleda: 2.042
  • DJI_0385.jpg
    DJI_0385.jpg
    965 KB · Pregleda: 2.066
  • DJI_0386.jpg
    DJI_0386.jpg
    967,7 KB · Pregleda: 2.068
  • DJI_0387.jpg
    DJI_0387.jpg
    985,9 KB · Pregleda: 2.068
  • DJI_0389.jpg
    DJI_0389.jpg
    943,4 KB · Pregleda: 2.069
  • DJI_0392.jpg
    DJI_0392.jpg
    836,7 KB · Pregleda: 2.060
  • DJI_0394.jpg
    DJI_0394.jpg
    913,8 KB · Pregleda: 2.056
  • DJI_0396.jpg
    DJI_0396.jpg
    819,8 KB · Pregleda: 2.056
  • DJI_0397.jpg
    DJI_0397.jpg
    814,7 KB · Pregleda: 2.058
  • DJI_0399.jpg
    DJI_0399.jpg
    948,9 KB · Pregleda: 2.060
  • DJI_0400.jpg
    DJI_0400.jpg
    922,9 KB · Pregleda: 2.056
Dosta slika mi je izmešao.
Ali mislim da ćete se snaći.

E sad mala pomoć,
probao sam nekoliko programa za editovanje ali ne mogu sa njima ništa prezahtevni su za moju mašinu.
Mašina je HP AMD A8 - 8 GB rama, grafika M330 da li neko zna koja app bi radila na ovoj mašini. Video koji sam snimao je 2.7K.

Video šaljem uskoro, moram da ga obrađujem na telefonu.

Inače petlja na Bubanj potoku raste ubrzano, danas sam video kamion na vrh brda koji liči na igračku, deo gde svraćaju Turci sa kamionima bliži Beogradu će se verovatno rušiti jer je i tu nasuta ogromna količina zemlje. Trasirali su i ulivnu traku smer ka Nišu koja skoro pa dolazi do same Ikee. Deo kod pumpe slap je isto pun sa hrpama kamenja različite veličine a iza je dosta finišera i valjaka koja spremo čekaju da urade svoj deo posla.

Toliko za sada.

Pozdrav,
 
Hvala na reportaži i trudu,sjajan doprinos forumu!

Sto se tice nezahtevnih programa za video obradu ja za editovanje koristim AviDemux a za resize program koji se zove Handbrake.

Takodje mali trik za obradu videa od više GB je da ih prvo okacis na svoj kanal na YouTube (može i kao privatne) a onda ih skines sa nekim od online YouTube downloadera ,tako fajl od recimo 3GB sabijes na 200MB,i onda lakse manipulises manjim fajlom, naravno ovde je uslov brza uploud veza od strane provajdera....
 
Sjajna reportaža!
Svi plusići od mene uknjiženi na sve postove!
 
Bravo Sovo, sjajan doprinos. Hvala. Imam jednu korekciju ali da se ogradim nisam strucnjak nego sam izvukao zakljucak. Kod slike na kojoj pise jos jedan segment a u pitanju je most najblize orlovaci. On je radjen po principu izlivanja i "guranja" segmenta. Tako da deo gde nedostaje poslje to je ustvari demontoran deo gde su izlivali segmente i moje misljenje je da ce se to samo nasuti i nivelisati.

Inace za sve zaljubljenike u radove na obilaznici predlazem toranj na avali. Dvogledom moze da se sve dobro prouci i stekne slika gde sta prolazi.

Dvogledom sam uspeo i kulu BW da osmotrim. Vidi se gornja ploca ali ne toliko jasno i sami radovi na njoj.

Svaka preporuka.
 
Vrh