Šta je novo?

Obilaznica oko Beograda - [ Autoput ]

dane bezanija":26jmy6rc je napisao(la):
Niko vise i ne pominje drugu str mosta preko Save kod Ostruznice? Jel se to gradi i dalje ili imamo neki prekid? Sta se doGaDJAAA??
Gradi se polako ali "sigurno",rok ističe za mesec dana...
Gradi ga Štrabag ,sredstvima EIB-a,novi rok je jesen 2018 jer se mora uraditi deminiranje Save pošto postoje sumnje da ima i poneka zaostala raketa iz vremena Nato agresije 1999...
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=512629#p512629:qoj2i84x je napisao(la):
StaraMo » Sre Jan 31, 2018 4:06 pm[/url]":qoj2i84x]
dane bezanija":qoj2i84x je napisao(la):
Niko vise i ne pominje drugu str mosta preko Save kod Ostruznice? Jel se to gradi i dalje ili imamo neki prekid? Sta se doGaDJAAA??
Gradi se polako ali "sigurno",rok ističe za mesec dana...
Gradi ga Štrabag ,sredstvima EIB-a,novi rok je jesen 2018 jer se mora uraditi deminiranje Save pošto postoje sumnje da ima i poneka zaostala raketa iz vremena Nato agresije 1999...
Znaci o su smislili za opravdanje zbog kasnjenja,na deonici koja je najteza za pravljenja mosta u celoj Evropi.
Sjajno,bas sam se pitao ,kako ce objasniti to sto u aprilu istice rok. Celo leto,jesen,svaki put kada sma prolazio ,radnici su se lako mogli izbrojati,ne vise od 10 njih,bruka...
 
Jutros prodjoh iz pravca B.Potoka ka Resniku i videh da su rasčistili onu prvu deponiju i stovarište kod semafora ali gledajući pre semafora onde su i one barake na trasi kao i jos nekoliko kuca,na onoj jednoj se vidi da je skinut krov a iza nje jos jedno veliko stovarište koje je još u funkciji. Takodje su tu i dva velika dalekovoda 220kv tako da ako nisu sve to unapred rešili imovinsko pravno biće puno problema.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=512796#p512796:2a8l36zy je napisao(la):
StaraMo » Чет Феб 01, 2018 11:20 am[/url]":2a8l36zy]Jutros prodjoh iz pravca B.Potoka ka Resniku i videh da su rasčistili onu prvu deponiju i stovarište kod semafora ali gledajući pre semafora onde su i one barake na trasi kao i jos nekoliko kuca,na onoj jednoj se vidi da je skinut krov a iza nje jos jedno veliko stovarište koje je još u funkciji. Takodje su tu i dva velika dalekovoda 220kv tako da ako nisu sve to unapred rešili imovinsko pravno biće puno problema.
Одавно су решени имовинско-правни односи. Људи који су имали куће и земљиште су добрано исплаћени.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=512838#p512838:3drmvl0d je napisao(la):
abrines » Čet Feb 01, 2018 2:16 pm[/url]":3drmvl0d]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=512796#p512796:3drmvl0d je napisao(la):
StaraMo » Чет Феб 01, 2018 11:20 am[/url]":3drmvl0d]Jutros prodjoh iz pravca B.Potoka ka Resniku i videh da su rasčistili onu prvu deponiju i stovarište kod semafora ali gledajući pre semafora onde su i one barake na trasi kao i jos nekoliko kuca,na onoj jednoj se vidi da je skinut krov a iza nje jos jedno veliko stovarište koje je još u funkciji. Takodje su tu i dva velika dalekovoda 220kv tako da ako nisu sve to unapred rešili imovinsko pravno biće puno problema.
Одавно су решени имовинско-правни односи. Људи који су имали куће и земљиште су добрано исплаћени.
Sta se ceka onda,zaboga?
 
Deo oko Resnika
ef874581595fb98227b57b369dd789fd.jpg
8003dccdcdc85d944c21a068c8311dc4.jpg
976020830cf09df3a0179318617aebb3.jpg
b34a06a8870dc2dc321815b55b02f5b1.jpg
 
Danas su bili neki radovi kod Ostružnice, u desnoj traci u smeru ka Bubanj potoku. Otprilike pre ulaska u tunel, bilo je naizmenično propuštanje saobraćaja regulisano od strane izvođača radova.

A ovih dana se dešavalo da se kvare kamioni na samom ulasku na most, pa da se prave kolone...
 
мислим да ти има везе са радовима описаним на сајту АМСС-а:
Obilaznica oko Beograda, radovi od petlje Novi Banovci do petlje Bubanj potok
Detalji:
Od 26.01. do 03.02.2018. godine, u periodu od 07:00 do 16:00h, izvodiće se radovi na sanaciji kolovoza, na delu državnog puta I A reda broj 1 (Obilaznica oko Beograda), od petlje „Novi Banovci“ do petlje „Bubanj potok“, u oba smera, i to:
- Od petlje „Novi Banovci“ do mosta „Ostružnica“ saobraćaj je regulisan privremenom saobraćajnom signalizacijom i opremom.
- Od mosta „Ostružnica“ do petlje „Bubanj potok“ saobraćaj se u zoni radova odvija naizmeničnim propuštanjem vozila.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=512970#p512970:1fy2l6ns je napisao(la):
profa_chb » Thu Feb 01, 2018 8:17 pm[/url]":1fy2l6ns]
A ovih dana se dešavalo da se kvare kamioni na samom ulasku na most, pa da se prave kolone...

Verovatno su uletali u udarne katere posle kojih sledi samo odlazak kod majstora.
 
Izvor: Beobuild.rs

Zeleno svetlo za Obilaznicu

Ovih dana počinju pripremni radovi na izgradnji preostalih segmenata autoputske obilaznice oko Beograda - od Ostružnice do Bubanj potoka. Kada govorimo o najznačajnijim gradskim projektima, pokretanje radova na završetku sektora B Obilaznice lako bi mogla postati vest godine. Naravno, ona je deo i međunarodnih koridora i najveća raskrsnica srpskih autoputeva, pa implikacije projekta daleko prevazilaze lokalni značaj. Završetkom južnog i istočnog kraka, Beogradska obilaznica postaje poslednji nezavršeni segment Koridora 10, kritično usko grlo i crna tačka na putnoj mreži. Izgradnjom dela Obilaznice do Bubanj potoka, ukupna dužina ovog autoputa u punom profilu iznosiće 47 kilometara, odnosno 60% od ukupno projektovanih 78 kilometara.

Izgradnja predmetne deonice od Ostružnice do Bubanj potoka započela je 2004. godine, a radovi su sa prekidima izvođeni do 2014. godine. U tom periodu završeno je 10km polu-autoputa od Ostružnice do tunela Straževica, dok presotalih 9,6 km od Straževice do Bubanj potoka nikad nisu započeti. Aktuelnim projektom cela dužina od Ostružnice do Bubanj potoka biće kompletirana u punom profilu autoputa, a sve detalje o samoj trasi i objektima na njoj mozete pročitati ovde.

Celu vest kao i foto reportazu mozete pogledati u vesti na prvoj strani sajta ili na linku http://beobuild.rs/zeleno-svetlo-za-obi ... p2761.html
[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=mF2d1x7HuSc[/youtube]
180201-ostruznicki-most-02.jpg

180201-ostruznicki-most-21.jpg

180201-ostruznicki-most-18.jpg

Celu vest kao i foto reportazu mozete pogledati u vesti na prvoj strani sajta ili na linku http://beobuild.rs/zeleno-svetlo-za-obi ... p2761.html
 
Jedna zanimljivost koja je pomenuta u tekstu:

Nova metoda biće po prvi put upotrebljena u našoj zemlji, a radi se o vrlo interesantnoj i domišljatoj inženjeriji. Elementi čelične konstrukcije mosta izrađivani su u MIN-ovoj fabrici u Nišu i Mostogradnjinoj fabrici u Batajnici, odakle su u delovima transportovani do Savskog brodogradilišta. Tamo će tri raspona dugačka po 80 metara biti privremeno prerađeni u plovila, da bi se onda te konstrukcije porinule, i poput barže Savom odvezle do Ostružnice. Na gradilištu mosta ukloniće im plovne modifikacije i “Derrick” kranom podići na pripremljene pozicije.
 
Jedno glupo pitanje:
Kako je, po prijašnjem planu, bilo planirano postavljanje konstrukcije mosta? Pošto stubovi već postoje, nema šta da se buši po dnu Save, pa samim tim razlog "mogući zaostaci bombi" mi ne pije vodu. Može li netko da mi ovo razjasni?
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=513986#p513986:22dyttlp je napisao(la):
Petko » Pon Feb 05, 2018 3:32 pm[/url]":22dyttlp]Jedno glupo pitanje:
Kako je, po prijašnjem planu, bilo planirano postavljanje konstrukcije mosta? Pošto stubovi već postoje, nema šta da se buši po dnu Save, pa samim tim razlog "mogući zaostaci bombi" mi ne pije vodu. Može li netko da mi ovo razjasni?

"da bi se izbegle potencijalne opasnosti od pobadanja privremenih nosača u dno reke."
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=513986#p513986:44r4bt5s je napisao(la):
Petko » 05 Feb 2018 02:32 pm[/url]":44r4bt5s]Jedno glupo pitanje:
Kako je, po prijašnjem planu, bilo planirano postavljanje konstrukcije mosta? Pošto stubovi već postoje, nema šta da se buši po dnu Save, pa samim tim razlog "mogući zaostaci bombi" mi ne pije vodu. Može li netko da mi ovo razjasni?

Verovatno isto naguravanjem samo bi onda i lansirne rampe bile duže. Za ove velike raspone od po 80 metara bi isle do prvog stuba, što bi značilo da moraju dosta da manipulišu u obalskom delu. Ima možda neke logike ali i meni isto smrdi objašnjenje izvođača. Verovatno to nije cela istina al je bitno da su krenuli i da zadrže tempo. Tamo se mnogo gine.
 
Igor wrote: ...Tamo će tri raspona dugačka po 80 metara biti privremeno prerađeni u plovila...
Bilo bi interesanto i to sa par sličica proratiti
ne verujem da će samo da ih ispune stiroporom pa ,,buć,, u Savu :roll:

a zimi bi mozda moglo i još jeftinije od stiropora da bude ta prerada sa ubacivanjem ledenih blokova
evo interesantnog teksta koj pojašnjava princip
Jeste li čuli za nosač aviona od piljevine i leda?
https://www.tportal.hr/vijesti/clanak/j ... a-20170228
U tekstu su ispustili podatak da se radi o 14 % mešavini piljevine i vode i da led običan čelik čini krtijim
:sesir:
 
Nije ni čudo. Velik broj vozača ne uključuje zadnja svetla za maglu (koja MORAJU DA POSTOJE NA SVIM VOZILIMA), ili još gore voze samo sa dnevnim svetlima (ne rade im poziciona ni kratka/oborena), po GUSTOJ MAGLI. Jutros se Požeška nije videla sa malo veće visine, a kamo li Obrenovački... :kafa:
 
Drugari, sta se desava,ima li kakvih radova za ovih 8 dana otkako su kao zvanicno poceli? Sta se desava na obilaznici,zna li ko?
 
U Resniku juce sve ocisceno, izgleda da ce stvarno da naprave taj kruzni tok na kruznom putu. Danas cu slikati.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=514343#p514343:39yic9s1 je napisao(la):
profa_chb » Uto Feb 06, 2018 8:58 pm[/url]":39yic9s1]Nije ni čudo. Velik broj vozača ne uključuje zadnja svetla za maglu (koja MORAJU DA POSTOJE NA SVIM VOZILIMA), ili još gore voze samo sa dnevnim svetlima (ne rade im poziciona ni kratka/oborena), po GUSTOJ MAGLI. Jutros se Požeška nije videla sa malo veće visine, a kamo li Obrenovački... :kafa:

Nemam zadnja svetla za maglu... ni prednja, a auto prolazi tehnicki pregled svake godine.
 
Prošli put kad sam vodio kola na tehnički sam pratio da vidim da li će da proveri da mi rade štop svetla. Nije proverio.

Zanimalo me jer na putu do tamo samo što se nisam zakucao u lika čija štop svetla nisu radila (i koji je iz čista mira stao na sred puta - čini mi se da bi izvukao mobilni ili nešto drugo iz jakne koja mu je bila na zadnjem sedištu... mogli smo obojica da poginemo zbog toga).

Elem, poenta cele priče je da taj tehnički ničemu ne vredi i treba ga iz korena menjati.
 
@=nikola= prednja svetla za maglu su opciona na vozilima. Zadnja moraju postojati, i to nije izbor kupca, već obaveza proizvođača, već dosta dugo. Ako nije tajna, koliko je star auto?
 
Vrh