astrodule
Professional
Bravo Ivane za prvi post.
Da li je onda ova građevinska tabla nelegalna? Mislim da rok mora da stoji na njoj.
Da li je onda ova građevinska tabla nelegalna? Mislim da rok mora da stoji na njoj.
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=518108#p518108:1apt842x je napisao(la):Igor » Pon Feb 19, 2018 11:35 pm[/url]":1apt842x]Baci pogled na foto reportaze podeljene po sektorima obilaznice http://beobuild.rs/obilaznica-oko-beograda-p2695.html
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=518159#p518159:ut6tkkja je napisao(la):caribrod » Uto Feb 20, 2018 8:52 am[/url]":ut6tkkja]Jeste to tako, ali kad bi se sračunali svi troškovi koji nastanu zbog toga što tranzit (osim kamiona) ide kroz grad, pitanje kakav bi bio bilans. Ono jes te troškove uglavnom plaćaju građani, ali nije da ni država nema gubitke. Mislim da ni političari nisu svesni koliko bi se rasteretio saobraćaj u gradu (pre svega Gazela) završetkom obilaznice u punom profilu. Skoro kao kad bismo imali metro. I to samo završetkom kraka B, tj. dela od Ostružnice do Bubanj potoka. A tek krakom C, koliko bi se dodatno relaksirali Zvezdara i Palilula (Bulevar, Batutova, DT, Ruzveltova, Pančevac...). Siguran sam da bi se saobraćajna slika u gradu promenila do neprepoznatljivosti kompletnim završetkom obilaznice, a tek kompletiranjem SMT i UMP...
Mnogo sam počeo da maštam izgleda.
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=518444#p518444:mttq6s92 je napisao(la):nekianonimnilik » Wed Feb 21, 2018 1:57 am[/url]":mttq6s92][url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=518159#p518159:mttq6s92 je napisao(la):caribrod » Uto Feb 20, 2018 8:52 am[/url]":mttq6s92]Jeste to tako, ali kad bi se sračunali svi troškovi koji nastanu zbog toga što tranzit (osim kamiona) ide kroz grad, pitanje kakav bi bio bilans. Ono jes te troškove uglavnom plaćaju građani, ali nije da ni država nema gubitke. Mislim da ni političari nisu svesni koliko bi se rasteretio saobraćaj u gradu (pre svega Gazela) završetkom obilaznice u punom profilu. Skoro kao kad bismo imali metro. I to samo završetkom kraka B, tj. dela od Ostružnice do Bubanj potoka. A tek krakom C, koliko bi se dodatno relaksirali Zvezdara i Palilula (Bulevar, Batutova, DT, Ruzveltova, Pančevac...). Siguran sam da bi se saobraćajna slika u gradu promenila do neprepoznatljivosti kompletnim završetkom obilaznice, a tek kompletiranjem SMT i UMP...
Mnogo sam počeo da maštam izgleda.
vise burazeru, vise nego metro, gazela je ko s*pak grada, ne bi samo kamioni nego i putnici u tranzitu isli tuda, pogotovo kad bi ubacili obilaznicu u sistem naplate al tako nekako da bude jeftinije da ides obilaznicom nego da ulazis i izlazis iz grada tj izlazis i ulazis u sistem naplate
za ump iskreno nisam siguran da bi mnogo pomogao, ali smt bi