Šta je novo?

Obilaznica oko Beograda - [ Autoput ]

:kk: Ja gađam samo u centar!

Ko dobro poznaje Zakon o planiranju i izgradnji, upoznat je šta mora da se nađe na ovakvoj tabli.
Inače je bojažljivo stavljena u visini semafora od Avalskog puta, 5 m desno od kolovoza... Sve za izbore...

Kuća mi je blizu "gradilišta" pa će biti redovnih update-a!
 
Jel ima neko info.koliko je zaista uradjeno na obilaznici u poslednjih 5 godina ? (Nisam hteo da stavim 2 godine jer to je za naš pojam u gradjevini kao dva meseca).
 
hehe sto :)

Obilaznica se gradi laganim tempom :)

Mislim da je jedan od razloga ne davanja prioriteta obilaznici to sto obilaznica nije u sistemu naplate tako da je prakticno samo trosak iz ugla politike i budzeta.
 
Jeste to tako, ali kad bi se sračunali svi troškovi koji nastanu zbog toga što tranzit (osim kamiona) ide kroz grad, pitanje kakav bi bio bilans. Ono jes te troškove uglavnom plaćaju građani, ali nije da ni država nema gubitke. Mislim da ni političari nisu svesni koliko bi se rasteretio saobraćaj u gradu (pre svega Gazela) završetkom obilaznice u punom profilu. Skoro kao kad bismo imali metro. I to samo završetkom kraka B, tj. dela od Ostružnice do Bubanj potoka. A tek krakom C, koliko bi se dodatno relaksirali Zvezdara i Palilula (Bulevar, Batutova, DT, Ruzveltova, Pančevac...). Siguran sam da bi se saobraćajna slika u gradu promenila do neprepoznatljivosti kompletnim završetkom obilaznice, a tek kompletiranjem SMT i UMP...
Mnogo sam počeo da maštam izgleda.
 
Caribrod, nažalost niko te benefite ne kapira. A da ne pričamo koliko je bezbedniji saobraćaj.
 
Капира капира али није њима у интересу дуг рок пошто иако је врло могуће да се то изгради током једног мандата после ће морати да смисле следећу финту да освоје изборе пошто би иначе видели да су гола г*вна
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=518159#p518159:ut6tkkja je napisao(la):
caribrod » Uto Feb 20, 2018 8:52 am[/url]":ut6tkkja]Jeste to tako, ali kad bi se sračunali svi troškovi koji nastanu zbog toga što tranzit (osim kamiona) ide kroz grad, pitanje kakav bi bio bilans. Ono jes te troškove uglavnom plaćaju građani, ali nije da ni država nema gubitke. Mislim da ni političari nisu svesni koliko bi se rasteretio saobraćaj u gradu (pre svega Gazela) završetkom obilaznice u punom profilu. Skoro kao kad bismo imali metro. I to samo završetkom kraka B, tj. dela od Ostružnice do Bubanj potoka. A tek krakom C, koliko bi se dodatno relaksirali Zvezdara i Palilula (Bulevar, Batutova, DT, Ruzveltova, Pančevac...). Siguran sam da bi se saobraćajna slika u gradu promenila do neprepoznatljivosti kompletnim završetkom obilaznice, a tek kompletiranjem SMT i UMP...
Mnogo sam počeo da maštam izgleda.

vise burazeru, vise nego metro, gazela je ko s*pak grada, ne bi samo kamioni nego i putnici u tranzitu isli tuda, pogotovo kad bi ubacili obilaznicu u sistem naplate al tako nekako da bude jeftinije da ides obilaznicom nego da ulazis i izlazis iz grada tj izlazis i ulazis u sistem naplate

za ump iskreno nisam siguran da bi mnogo pomogao, ali smt bi
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=518444#p518444:mttq6s92 je napisao(la):
nekianonimnilik » Wed Feb 21, 2018 1:57 am[/url]":mttq6s92]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=518159#p518159:mttq6s92 je napisao(la):
caribrod » Uto Feb 20, 2018 8:52 am[/url]":mttq6s92]Jeste to tako, ali kad bi se sračunali svi troškovi koji nastanu zbog toga što tranzit (osim kamiona) ide kroz grad, pitanje kakav bi bio bilans. Ono jes te troškove uglavnom plaćaju građani, ali nije da ni država nema gubitke. Mislim da ni političari nisu svesni koliko bi se rasteretio saobraćaj u gradu (pre svega Gazela) završetkom obilaznice u punom profilu. Skoro kao kad bismo imali metro. I to samo završetkom kraka B, tj. dela od Ostružnice do Bubanj potoka. A tek krakom C, koliko bi se dodatno relaksirali Zvezdara i Palilula (Bulevar, Batutova, DT, Ruzveltova, Pančevac...). Siguran sam da bi se saobraćajna slika u gradu promenila do neprepoznatljivosti kompletnim završetkom obilaznice, a tek kompletiranjem SMT i UMP...
Mnogo sam počeo da maštam izgleda.

vise burazeru, vise nego metro, gazela je ko s*pak grada, ne bi samo kamioni nego i putnici u tranzitu isli tuda, pogotovo kad bi ubacili obilaznicu u sistem naplate al tako nekako da bude jeftinije da ides obilaznicom nego da ulazis i izlazis iz grada tj izlazis i ulazis u sistem naplate

za ump iskreno nisam siguran da bi mnogo pomogao, ali smt bi

Bi i UMP, kad bi bio ceo, mada je to verovatno nerealno preskup projekat za to što bi doneo. Rasteretilo bi se svašta - od Teodora Drajzera i inih ulica oko Pinka, preko VS i voždovačkih sokaka, Zaplanjske do Ustaničke i Vojislava Ilića, bilo bi milina voziti po gradu.
Nezavisni šinski sistem kakav je metro je priča za sebe. Naravno, ako ne isciganišu nešto samo da bi se eto hvalili kako ga imamo. Čak i ovakav Beovoz ima svoju "publiku", ja ga koristim kad god ima smisla, dosta ljudi ga koristi svakodnevno, šteta što je ograničen i "zavistan".
Veruj mi, živim na <50km od prve stanice metroa. Otkako su napravili metro u Sofiji, soc-kasaba je postala grad. Centrom vozim samo kad moram, tj. kad moram van linija metroa. Generalno, kad god imam posla u krugu neke metro-stanice, auto ostavim na parkingu kod te meni najbliže stanice i ne razmišljam o drugom prevozu - nema cimanja kolima po gradu, muka s parkiranjem itd. Totalno se stvore drugačije navike u prevozu. A koriste ga svi: od bakutanerki s cegerima, preko japija s laptopovima, radničke klase, do klinaca sa sluškama u ušima, jedino Gancije ne viđam često, a prepuna ih je Sofija, jbg tu ne mogu da se švercuju. Gužva je manja nego pre metroa, iako je automobila više. A radi se i treća linija, praktično će ceo grad biti povezan pod zemljom, uključujući i aerodrom (on već jeste par godina), sve ključne institucije - obrazovne, kulturne, stadione...
Ako nešto želim Beogradu da se ispuni od ovih silnih predizbornih obećanja - to je ozbiljan metro!
A i obilaznicu, mada nju ni u predizbornoj kampanji nešto ne forsiraju, čak i tu je Sofija otišla korak dalje severnom brzom tangentom, mada će onaj južni deo ispod Vitoše po balkanskom običaju završiti na Sv. Nikad, a tamo je neretko kolaps!
 
Искрено најбољи утицај обилазнице и тих пројеката је што неће више толика за********* да се укључи на аутопут са НБГ код бившег картон ситија :lol: :lol:
 
Možda ovo nije pravo mesto za objavu ove vesti jer kad kažemo Obilaznica mislimo na autoputnu obilaznicu koja ima denivelisane ukrštaje.
Ovo je izgradnja kružnog toka na reginalnom putu R257.
Pohvalno je da se gradi kružni tok ali sam sumjičav u relizaciju do kraja leta jer kao što reče ministarka nisu rešeni imovinsko pravni odnosi i ako ih reše za 10tak dana ja ću da progutam kašiku!
Imovinsko pravni su uzrok kašnejnja mnogih realizacija više godina a nekih i decenija pa optimizam da će da ih reše za 10ta dana mi je nerelan.
Pre će biti da su ovo iskoristili za predizbornu promociju da se malo slikaju...zagrebu par kašika bagerom...i sve postarom.
Iskreno bih vileo da se ovo što pre realizuje ali ....živi bili pa videli...
 
Tačno u pitanju je kružni put...meni je upravo ova komunikacija ministra i direktora bila interesantna i način kako se olako prelazi preko nekih bitnih stvari.
 
Ljudi ,radi li se sta na obilaznici ,proslo je mesec dana i neki dan vise od pocetka radova kako su rekli.. Ima li kakvog pomaka ? Desava li se sta sa onom bazom Azvertovom ili kako se vec tacno zove....Vidim da ima puno masina,vozila ispred....Ima li kakvih desavanja?
 
Ništa spektakularno...malo raščišćeno oko budućeg kružnog toka, obeleženo par bandera za premeštanje i to je to!
 
Azvirtova baza pored ibarske magistrale se...
Prosiruje (!) :D
Gle cuda, u izradi je jos jedna baraka, tako da ja zaista uskoro ocekujem jedan ozbiljan tempo, bar na potezu od Save do Ukrstanja sa Avalskim putem...

Sent from my LG-D320 using Tapatalk
 
Generalan problem u Srbiji je pocinanje 1000 projekata bez dovoljno resorsa da se zavrse isti. Zivim za dan kad ce se raditi jedan po jedan projekat. Recimo Obilaznica oko BG-a- pa to 50km max to bi max trebalo da bude gotovo za 18 meseci, ali posto se malo radi ovde, malo onde, malo u inostranstvu, malo kod kuce........kao zlatni pesak. Srbiji treba jedna dobra organizacija rada i radilista, prvo da se razvije kao nauka, a posle da se primenjuje. Posto cim ja vidim radiliste gde je sve svuda, odma znam o cemu je rec.
 
Vrh