Šta je novo?

Obilaznica oko Beograda - [ Autoput ]

Rekla je 2020-a ali sve zavisi kada pocne da se gradi. Pola trase jos od ranije ima pripremu za drugu traku, poput nekih vec izgradjenih tunela. Zadnjih 5-6 km fale obe trake autoputa, a do tad kao sto znamo je jedna traka vec u funkciji. Mnogo tezi I duzi je nastavak od Bubanj potoka do Panceva sever, tj verovatno do vrsackog puta (iznad Panceva, a pre skretanja za Kačarevo) sto je samo u Banatu oko 20km celog autoputa. Most Vinca-Starcevo ce sem autoputa imati I zeleznicku prugu na sebi, pa moguce da ce taj deo ugovora sem autoputa podrazumevati I celu prugu do Panceva
 
@Земљани, заборавио си будући тунел "Бубањ поток" код будуће петље "Бубањ поток" тј. тунел кроз брдо Завојница који ће бити дужине 1270 метара. Он и друмско-железнички мост изнад Дунава код Винче, дужине 1807 метара, би требали одмах по потписивању уговора да се раде, бар би тако требало. Траса, као што и сам кажеш, није ни мало наивна.

Неколико скица и ортофото снимака будуће целе облазнице до Панчева и даље аутопутем до Вршца, односно граничног прелаза Ватин.
Тамо где пише наплатна капија (код Бубањ потока), занемарите, на трећој скици сам је прецрта. За део обилазнице од Остружнице до Бубањ потока, надајмо се да ће бити готово до 2020.године, мада ни та деоница није наивна. На другој скици тј.ортофото снимку недостаје излазна рампа са обилазнице, из правца Остружнице, па на улаз на аутопут према граду, а на трећој скици је уцртана та рампа. О томе смо већ причали.

Pogledajte prilog 7Pogledajte prilog 6Pogledajte prilog 5Pogledajte prilog 4Pogledajte prilog 3Pogledajte prilog 2Pogledajte prilog 1
 
Pozdrav svima!

Gago, uspeo si ovim slikama da me nateras da se registrujem na forum koji pratim vec vise godina. Po prvi put vidim da je putanja planiranog autoputa za Vrsac juzno od sadasnjeg E-70. Mozes li napisati koji je izbvor ovih slika? Koliko je verodostojan? Da nije poput onoga sto objavljuju u Blicu, gde crtaci totalno promase trasu?

Sve do sada objavljene slike su predvidjale presecanje postojeceg puta i pruge negde izmedju Alibunara i Banatskog Karlovca i spustanje sa pescare u ravnicu, pa nastavak malo dalje od Vrsca. Na ovih slikama putanja ide tacno zapocetom obilaznicom oko Vrsca (izmedju grada i Pavlisa), od koje je otprilike 1/3 izgradjena kao 1+1 pre nekoliko godina. Bilo bi cak i kod nas veoma cudno da se to prepravlja, a da nije cak ni zavrseno.

Ovo je deo regionalnog prostornog plana Vojvodine iz 2011. U njemu se trasa poprilicno razlikuje od one iz tvog posta.
 
Dobrodošao, prvi plus od mene :)
Ova varijanta deluje par km kraća do rumunske granice ali podosta dalje od Vršca, što joj je mana. Ako se zaista sledeće godine krene u realizaciju Bubanj potok - Pančevo sever, to onda otvara i ovaj projekat do Vršca jer je najveći problem upravo most Vinča-Starčevo koji bi se time premnostio i onda bi dalje sve bilo mnogo lakše i jeftinije. E sad, da li će se zaista i krenuti u realizaciju? Do sad smo dosta autoputeva potpisali sa Kinezima, pa ne deluje nerealno da se zaista potpiše i ovaj deo ugovora za Bg obilaznicu. Samo da požure pre nego neka nova viša sila ne zadesi Balkan, koja onda uvek odloži gradnju na par godina ili decenija ;)
 
Jasno je to što kažeš. Ne mislim da je ova varijanta iz 2011 dobra, upravo zbog udaljenosti od grada. Toliko je daleko da je vec nerealno očekivati da će je iko koristiti, već bi se pre išlo do Alibunara. S druge strane, varijanta iz prethodnog posta je veoma čudna jer ide ivicom peščare umesto ravnicom, a posebno je čudan deo južno i istočno od Ritiševa jer je tu teren talasast i posle toga se preklapa sa obilaznicom oko grada, a ravnica je ravna kao tepsija - visinska razlika u tom delu je +-1 metar na 10km. Zaboravite ono "ravno k'o severni Banat". Nema ravnije od ovoga. Jedino ako je zemljište previše mekano, ali to je druga priča.
Meni bi bila logična neka varijanta između ove dve - severno od Banatskog Karlovca, a južno od Vršačkih ritova.

Na kraju krajeva, bez obzira što sam vezan za ovaj kraj, milim da nije racionalno da se pravi autoput jer nema dovoljno saobraćaja. Novi put npr 2+1 naizmenično, sa pregradom između traka i denivelisanim raskrsnicama je puna kapa za ovaj kraj. Dovoljno je da se ne prolazi kroz naselja i da se mogu zaobilaziti kamioni. Dovoljna je beogradska obilaznica do iza Pančeva, eventualno 2+2 bliže Alibunaru.

No, da ne odem predaleko od teme. Zanimao me je prvenstveno izvor slika.

Edit: slovo
 
Meni iskreno nisu jasni planovi za petlje Pancevo istok i Pancevo sever.
Jedino sto bi po meni bilo logicno je da Istok bude negde kod Nadela, u blizini racvanja za Kovin / Dolovo.
A sever negde iza Mise, na Novoseljanskom putu.

Gledajuci razne planove, na nekima mi se cini da se biti tako, a na nekima bas i ne.

Sto se tice profila puta dalje ka Vrscu, da se napravi za sad 2+2 do izlaska iz Panceva i puna kapa.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=501686#p501686:322fiald je napisao(la):
Srafciger » 18 Дец 2017 12:13 pm[/url]":322fiald]Pozdrav svima!

Gago, uspeo si ovim slikama da me nateras da se registrujem na forum koji pratim vec vise godina. Po prvi put vidim da je putanja planiranog autoputa za Vrsac juzno od sadasnjeg E-70. Mozes li napisati koji je izbvor ovih slika? Koliko je verodostojan? Da nije poput onoga sto objavljuju u Blicu, gde crtaci totalno promase trasu?

Sve do sada objavljene slike su predvidjale presecanje postojeceg puta i pruge negde izmedju Alibunara i Banatskog Karlovca i spustanje sa pescare u ravnicu, pa nastavak malo dalje od Vrsca. Na ovih slikama putanja ide tacno zapocetom obilaznicom oko Vrsca (izmedju grada i Pavlisa), od koje je otprilike 1/3 izgradjena kao 1+1 pre nekoliko godina. Bilo bi cak i kod nas veoma cudno da se to prepravlja, a da nije cak ni zavrseno.

Ovo je deo regionalnog prostornog plana Vojvodine iz 2011. U njemu se trasa poprilicno razlikuje od one iz tvog posta.
file.php
Е па @Завртњу :D драго ми је да сам успео некога да натерам да се због мене и постављених слика региструје на Беобилд :) Признајем крив сам :wink: Па добро дошао ти нама на најбољи форум у држави и ближој и даљој околини.

Извор цртежа и ортофото снимака је Министарство за инфраструктуру и ЈП "Путеви Србије" и то је један документ у пдф облику из 2008.године од девет страна, које сам претворио у јпег облик.

Да не бих пуно причао, куцкао по тастатури, ево су прве три стране, а остале сам већ поставио у мојој претходној поруци. Реч је о аутопуту Е-70 Београд-Панчево-Вршац-граница са Румунијом, и веза са Паневропским коридорима 4 и 10.

Како ће коначна траса аутопута од Панчева до Вршца бити, тек ћемо видети. Ако ти имаш неке свежије цртеже, осим овог што си поставио, слободно их постављај.

Pogledajte prilog 2Pogledajte prilog 1
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=501827#p501827:120k003d je napisao(la):
Гага » Uto Dec 19, 2017 2:26 am[/url]":120k003d]
Е па @Завртњу :D драго ми је да сам успео некога да натерам да се због мене и постављених слика региструје на Беобилд :) Признајем крив сам :wink: Па добро дошао ти нама на најбољи форум у држави и ближој и даљој околини.

Извор цртежа и ортофото снимака је Министарство за инфраструктуру и ЈП "Путеви Србије" и то је један документ у пдф облику из 2008.године од девет страна, које сам претворио у јпег облик.

Да не бих пуно причао, куцкао по тастатури, ево су прве три стране, а остале сам већ поставио у мојој претходној поруци. Реч је о аутопуту Е-70 Београд-Панчево-Вршац-граница са Румунијом, и веза са Паневропским коридорима 4 и 10.

Како ће коначна траса аутопута од Панчева до Вршца бити, тек ћемо видети. Ако ти имаш неке свежије цртеже, осим овог што си поставио, слободно их постављај.

Hvala za odgovor!

Nemam nove informacije. Spominjala se nekoliko puta saradnja Srbije i Rumunije na izgradnji ovog puta, uz finansiranje studije izvodljivosti (ako ne gresim) od strane EU, pa se od toga odustalo, pa se ponovo pokretalo. Ovo je jedan od novijih clanaka o tome: http://www.capital.ro/autostrada-timisoara-varset-pancevo-va-fi-construita-pana-in.html. Google translate bi trebalo da radi posao.

Izvor me je upravo zanimao zbog datuma - pomislio sam da je moguce da je to iz neke najnovije studije izvodljivosti, nekog idejnog projekta ili neceg slicnog.

Mozda da ipak prebacimo ovo u neku drugu temu jer smo odvukli pricu od beogradske obilaznice.
 
U vezi sa onim sto sam gore pisao:
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=501511#p501511:dx3cmmz0 je napisao(la):
Earthmoving » 17 Dec 2017 05:26 pm[/url]":dx3cmmz0]Pogledajte ovde detaljnije
file.php

Iz ovoga se vidi da ce petlja Pancevo Istok biti kod Nadela, sto je dobro.
Pancevo sever na Novoseljanskom putu, koliko vidim negde u visini raskrsnice za Kacarevo, sto je takodje vrlo dobro resenje.

Naravno, sve severno od petlje Starcevo je za sada naucna fantastika, ali da bar tu naucnu fantastiku ljudski isplaniramo :)
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=502183#p502183:3kt27e3f je napisao(la):
mekbejn » Sre Dec 20, 2017 3:49 pm[/url]":3kt27e3f]
Naravno, sve severno od petlje Starcevo je za sada naucna fantastika, ali da bar tu naucnu fantastiku ljudski isplaniramo :)

Zasto mislis da se to ne bi radilo u istom mahu? Po cemu si zakljucio da je to naucna fantastika? To bi bila jos veca besmislica nego zavrsetak deonica na autoputu prema Cacku kod Preljine, a ne iza grada. Ovde bi se takodje stvorilo usko grlo kroz Pancevo i to bi obesmililo citavu pricu. Moralo bi se stici do kovinskog i vrsackog puta.
 
Koliko sam ja razumeo, u aktuelnim dokumentima se pominje deonica Bubanj potok - Pancevo jug. Ako gresim, tim bolje.
Prioritet u ovom momentu je pruga i ona mora da se napravi kako znamo i umemo, a to ukljucuje most. Jednostavno mi se cini da deo oko Panceva nije prioritetan. Nadam se da gresim, posto idem ka Kovinu ili ka Dolovu svake 2-3 nedelje :)
 
Ваљда је најмање исплатив а најскупљи део Бубањ поток - мост јер је већина трасе у тунелима и на вијадуктима.
 
Da li se nagovestava zavrsetak petlje Batajnica?!

ОПШТЕ ОБАВЕШТЕЊЕ О НАБАВКАМА
Овим обавештењем, ажурира се претходно Опште обавештење о набавкама за овај
пројекат бр. 6814-GPN-39750, које је објављено на web страни http://www.ebrd.com у октобру
2013. године.
Република Србија, кроз реализацију Коридора Србије д.о.о. намерава да употреби
средства из кредита Банке за обнову и развој (Банка) за пројекат изградње и
рехабилитације одређених деоница путне мреже у Републици Србији, са циљем да се
омогући одржив економски развој и да држава искористи своју географску позицију и
настави свој развој као кључна транзитна држава на Транс-Европској мрежи, као и да се
повећа ефикасност транспорта и побољша безбедност саобраћаја у Србији.
Процењена вредност пројекта је 50 милиона евра и обухвата следеће набавке добара,
радова и услуга:
- Рехабилитација деоница на аутопуту Е75
- Побољшање петље ''Батајница'' на аутопуту Е75
- Изградња петље ''Грамађе'' на аутопуту Е75
- Пројектовање и изградња регионалног контролног центра
- Изградња нових деоница државног пута и рехабилитација постојећих деоница
државног пута као веза са Коридором Х Ниш – Димитровград (аутопут Е80)
- Консултантске услуге: пројектовање, стручни надзор над извођењем радова и
мерама заштите, и техничка подршка

Планирано је да набавке за горе наведене уговоре отпочну у првом кварталу 2018. године.

http://www.koridorisrbije.rs/site/co...INAL%20srp.pdf
 
Sa četiri radnika NA mostu kod Ostružnice (koliko ispod nisam video) to će da potraje. Bolje da su ih poslali kućama da se greju nego na onoj vetrometini .
 
S obzirom da treba sve posle mosta da se radi i ne zuri im se. Bitno da se vrti nesto. Ako se ne varam 2008 je otvoren poluprofil nadvoznjaka u Batajnici. Tuzno je sto nisu bili u stanju zavrsiti batajnicki bulevar na petlji koja je otvorena ako se ne varam pre 4-5 godina. Koliko su vremena i goriva ljudi izgubili. Trose se milioni na jelke i praznicne ukrase a ne moze da se zavrsi 300 metara bulevara. Mislim da je to u nadleznosti grada, isprevite me ako gresim.
Jel moze neko da slika bazu Azvirta na orlovaci, nadam se da su spremni za napad. Prosao sam zadnji put u augustu tad su samo ravnali plac.
 
Prođoh u Utorak tamo. Deluje da je baza poprilično oformljena.
Vidi se par silosa kao i poprilični kamp za smeštaj radnika.
 
Srecna Vam Nova Godina Forumasi.
I neka nam u 2018 ozivi forum obilaznice. Moja zelja za ovu stranicu.
:vops: :gobb: :pob:
 
Niko ne kampuje, naselje se jos uvek sredjuje i mislim (na osnovu nekih, doduse neproverenih informacija) da ce sluziti duze od same izgradnje obilaznice.

U svakom slucaju, ne verujem da ce se pre druge polovine marta, mozda i aprila bilo sta bitno desavati na obilaznici.
Doduse, na ovom delu od ostruznice pa do tunela Strazevica, zemljanih radova gotovo i nema, a zaista bi bilo nerealno ocekivati da u sred zime krecu u kopanje i izlivanje sipova za preostale mostove.

Ono sto sam ja ocekivao, je 'NAPAD' na drugu cev tunela strazevica, koji je samo zapocet pa konzerviran.


Sent from my LG-D320 using Tapatalk
 
Šipovi se rade sada, kao i betoniranje stubova. Ništa to ne bi bilo neobično, uz aditive betonu ne može ništa da se desi.

Problem je što će u startu kasniti godinu dana, jer su najavili početak radova u martu 2017 godine
 
- Побољшање петље ''Батајница'' на аутопуту Е75

Petlja Batajnica dobila "mačije oči" pored bele linije na rampama i ključnim spajanjima i razdvajanju traka samih rampi i ulazno/izlazne petlje.

Pretrgli se! Nema ništa dok ne završe ~1,5km bulevara do Slobodana Macure i urade rekonstrukciju iste u narednih ~850m a uz to urade poprečnu vezu do K.M.Zetskog. Opremanje i stavljanje u funkciju nadvožnjaka preko pruge za potrebe servisnih saobraćanica i budućeg intermodalnog(ako se ikad bude radio tu). Srbija je puna mostova i nadvožnjaka na koji niko ne može da se popne!

Hitno je potrebno unapređenje i dogradnja raskrnice sa putem od ciglane ka pruzi i dalje ka Ugrinovcima.
Postavka semafora i omogućavanje sretanja u svim pravcima legalno i bezbedno a ne kako sada poludivlje.

Otpušite Batajnicu već jednom!
 
Jedno glupo pitanje, da li je Ostružnički most trenutno kategorisan kao Motoput? Ranijih godina sam ga prelazio biciklom u oba smera, pa me čisto zanima da li je prekršaj ili nije :D
 
Vrh