Šta je novo?

Obilaznica oko Beograda - [ Autoput ]

[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=487417#p487417:3vkap171 je napisao(la):
ab2bad » 27 Окт 2017 01:44 pm[/url]":3vkap171]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=487353#p487353:3vkap171 je napisao(la):
StaraMo » Fri Oct 27, 2017 7:31 am[/url]":3vkap171]Na prvi pogled ne vidim na petlji Bubanj potok iskljucenje ka gradu iz pravca Dobanovaca ili gresim.A sto se tice petlje Avala tu će izgleda biti potebno i raseljavanje tj rusenje dela ovog naselja tj ulice Bogdana Bolte.

Na ovoj situaciji se vidi nastavak patrljka iz pravca Dobanovaca koji se spušta ispod autoputa i ide ka Kružnom putu + ka autoputu za Beograd.
02a_situacija_celina01.jpg
@СтараМо, јесте да је @аб2бад поставио скицу решења целе петље "Бубањ поток", али је много шарена скица :D , па се излазна рампа са обилазнице за правац према граду не уочава најбоље.

Скице из 2008. и 2009. године су прегледније и искључење према граду се виде много боље.
На првом цртежу је цела ситуација сектора 5 и 6 и на њој сам заокружио излазну рампу са обилазнице на аутопут према граду, а прецртао сам и тада предвиђену наплатну рампу.

Та излазна рампа ће се градити задња из разлога што ће требати да се уради само надвожњак изнад обилазнице-аутопута, а не испод обилазнице-аутопута као што је @аб2бад написао, и онда се спушта на већ постојећи кружни пут поред ауто пијаце и даље већ има урађен подвожњак испод садашњег аутопута А1 и улазна рампа на исти. Иначе тиркизна боја на цртежу означава надвожњаке и мостове, а то је на другом цртежу.

Pogledajte prilog 1
 
E ovo sad deluje logičnije tj. da izlazna rampa bude urađena kao nadvožnjak jer drugačije i ne bi moglo.
Jedino je nelogično da će je raditi poslednju.
Valjda nadvožnjak mora da se napravi pre nego što ispod prođu trake autoputa a ne posle da se zatvaraju trake, tj. možda rapa neće biti u funkciji ali nadvožnjak bi trebao da naprave iznad ranije sobzirom na dužinu koja će biti oko 300m. Ako ne ceo bar jedan deo kao kod straževice dok ne vide šta će sa autopijacom.

Na Gaginoj slici je rampa 9 (od BG ka obilaznici) urađena dvodelono gde se penje na nadvožnjak dok je slikama sa brojevima odrađena u nivou gde se nadavožnjak 2 završava ranije, tj. radiće se duži nasip i kraći nadvožnjak?

Drugo nije sad jasno kako će se raditi devijacija za pravac BG-NIš gde ispod prolazi AP obilaznice. Na Gaginoj slici nije ucrtana plavo.
Rekao bih nadvožnjak kao za smer NS->Surčin ili pakpodvožnjak kao Šid->BG u Dobanovcima. Po skici deluje da ide nadvožnjak odo oko 250-300m paraleno sa nekadašnjom naplatnom B.Potok na slikama označeno sa 3.
 
Ocigledno je sa razlogom na prikazu ostavljeno ovo sto sam obelezio a gde su se Gaga i Edgeman nadovezali mada kao sto kaze i Stara Mo, moguce je da ce kod Avalske petlje biti znak za iskjucenje za Beograd Centar.
 
Pozdrav svima na forumu. Mogu li, za početak, da postavim neka pitanja?

Kako napreduju radovi po dionicama?

1. Batajnica - Dobanovci
Vjerujem da je gotovo u punom profilu.

2. Dobanovci - Ostružnica
Vjerujem i da je ovo gotovo u punom profilu

3. Ostružnica - Orlovača
Jedna traka, druga traka u izgradnji?

4. Orlovača - Resnik
Probijena jedna cijev tunela?

5. Resnik - Bubanj Potok


Hvala.


P.S. ima li kakvih novih informacija o dionici Bubanj Potok- Pančevo
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=488289#p488289:4t5v0k5b je napisao(la):
wulfy » 31 Oct 2017 01:14 pm[/url]":4t5v0k5b]Pozdrav svima na forumu. Mogu li, za početak, da postavim neka pitanja?

Kako napreduju radovi po dionicama?

1. Batajnica - Dobanovci
Vjerujem da je gotovo u punom profilu.

2. Dobanovci - Ostružnica
Vjerujem i da je ovo gotovo u punom profilu

3. Ostružnica - Orlovača
Jedna traka, druga traka u izgradnji?

4. Orlovača - Resnik
Probijena jedna cijev tunela?

5. Resnik - Bubanj Potok


Hvala.


P.S. ima li kakvih novih informacija o dionici Bubanj Potok- Pančevo

1. Gotovo u punom profilu, nedostaje Batajnički bulevar
2. Gotovo u punom profilu, stara traka zrela za rekonstrukciju
3. Ostružnički most, druga polovina u izgradnji do 2019. godine.Izgrađena jedna traka, drugu traku trebalo je da kinezi počnu radove (kasne najmanje 6 meseci)
4. Izgrađena jedna traka i probijena jedna cev tunela. Drugu traku takođe kinezi treba da grade.
5. Još ništa započeto. Kinezi se čekaju.

P.S do Pančeva još samo u planovima.
 
Ovo nije obilaznica oko beograda, te bi ove lepe fotke iz vazduha trebalo prebaciti u adekvatnu temu o autoputu A2

Sent from my LG-D320 using Tapatalk
 
laki72":21psjwva je napisao(la):
Ovo nije obilaznica oko beograda, te bi ove lepe fotke iz vazduha trebalo prebaciti u adekvatnu temu o autoputu A2

Sent from my LG-D320 using Tapatalk
Covek je napisao obilaznica...Moze se odnositi i na obilaznicu oko Obrenovca.
 
Sta keze drobnjak da se kasni zbog mina u Savi od bombardovanja. Seljacina neotesana kakve veze imaju sa vodom jer ne rade sipove ,osim sto ce mozda montirati nesto sa pontona. Stubovi sirine za oba smera su zavrseni i pre bombardovanja. Ko li ga vise drzi u putevima nije mi jasno? Nemos oterati stoku kao ni karadzica iz fudbala :bash:
 
astrodule":ewcvwx9k je napisao(la):
To će biti treće otvaranje (mada nisam siguran da li su ga zvanično otvorili neposredno pred bombardovanje).
Nisu.

Sent from my LG-D320 using Tapatalk
 
A pristupni put sa desne strane - pominje li ga iko?
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=493602#p493602:15rnl0xo je napisao(la):
Tihi_SRB » Sub Nov 18, 2017 2:06 pm[/url]":15rnl0xo]Znaci krenuli su polako ? Nista nije objavljeno...

Ovi se radi već neko vreme od strane Strabaga. Odatle do Bubanj Potoka tek treba da krene. Potpisan je komercijalan ugovor, projekat postoji ali nešto je zapelo.
 
Ne znam kada ce da krene, ali po velicini radno-stambenog punkta pored Ibarske magistrale, ocekujem da ce se (kada se krene) vrlo intezivno raditi ceo potez od Ostruznice do B. Potoka.


Sent from my LG-D320 using Tapatalk
 
Imaju tuneli, dosta mostova, petlje tako da ako napadnu sve to istovremeno biće to mravinjak od radnika. Čak se pominje neki rok od 20-ak meseci.
 
Pa po poziciji ovog privremenog punkta, verujem da ce se napasti za pocetak deo od ostruznice do (mostovi), tunel strazevica kao i izmestanje postojeceg kruznog puta nakon tunela strazevica...
No naravno, to su sve moja nagadjanja

Sent from my LG-D320 using Tapatalk
 
Oni moraju oštro da krenu tunel Straževicu, most15 (najduži i najteži), mostove od broja 10 do 14 i tunel Beli potok sve ostalo manje više je lagano. Ovo je najbitnije
 
Znaci sliku sto je objavio tragac je ustvari izgradnja tog mosta jer je neophodan da bi Strabag kompletirao petlju Orlovaca i petlju starog kruznog puta ?
 
Vrh