Šta je novo?

Obilaznica oko Beograda - [ Autoput ]

Valjda je i čizme pribavio u međuvremenu :lol:
 
Pozdrav Jankauskas :) . Kad sam video tvoj post ja se obradovao da krece Batajnicki bulevar kad ono nista :( . Kako sluzi fo.. apa...?
 
Nego batajnička pretlja je već spremna za rekonstrukciju ograde. Ulubljene ograde pa čak i iskrivljene i izlomljene bandere. Petlja je sva 'izubijana" a to niko ne održava. Ograde kad se polome sve ostaje tako kako na autoputu tako i na rampama. Nekome su možda spasile život ali sada mogu nekog i da ubiju onako krive. Na razdelnom delu, u pravcu Zemuna, izgleda se prevrnuo šleper pre par meseci i odvalio 10-15m ograde i isčupao banderu.

Osvetljene ne znam kako je ali mislim da ima bandera koje ne rade.
Jendom sam izlazio ka NS preko rampe po mraku a neki lik se prakirao gore na beli šiljak da čeka nekoga ali kako je mračno bilo mogao je i smrt da dočeka.

Hoće li ikad da neko bude zadužen za održavanje putnih objekata kad se već jednom naprave.

O spajanju bulevara možemo da sanjamo samo, Batajnica izazi ka Zemunu i dalje samo preko druma.
Imalo para za 3km nadvožnjaka a nema za 2km puta.
 
Ovo deluje kao da se radi privremeno isključenje za Bataju. Nikog nisam zatekao na gradilištu tako da nemam zvanicnu potvrdu.
 
Ja bih pre rekao da to oni cupaju stari asfalt od starog izlaza sto je nekad bio pa ce nasuti zemlju. Da prave privremenu saobracajnicu to bi bila bruka jer te pare sto ce potrositi mogli su podici cenu i isplatiti sporne parcele za nastavak bulevara. Dali je stvarno tu nemoc drzave ili su neki drugi faktori u pitanju ko ce mu ga znati. Jankauskas bravo za slike :)
 
Ovo je samo čupanje asfalta i eventualno kopanje za kanalizaciju. Slično su kopali i pored silazne rame iz praca NS->Zemun postavili cevi pa zatrpali.

Kada će da potegnu pitanje bulevara pitanje je, sporo im nešto ide. Bilo kakava prepravka ovde nije moguća i bila bi protiv bezbednih saobaćajnih propisa. 1+1 međusobno ograđeno nije predviđeno za neku dalju nadogradnju.

Moguće je ali bi bilo izuzetno nebezbedno da se napravi T raskrsnica ispod nadvožnjaka ali bi onda došlo do ukršanja pravaca i mogućih nezgoda.
Izgledalo bi nešto kao skretanje za Krnješevce u Šimanovcima gde je glavni paravac onaj od i ka autoputu.

Ali ovde je još gore jer imamo 1+1 razdvojeno i bilo bi nepregledno da neko ko ide iz Batajnice skrene sa druma prvo desno pored nadvožnjaka pa levo ka Zemunu presecajuci traku za izlaz ka Dobanovcima. To bi bio bezbednosni horor.

Kružni tok ispod nadvožnjaka bi donekle to ispravio ali bi opet to bilo nepraktično.
Batajnički drum jednostavno ne podnosi tu količinu saobraćaja i pravi se opet haos.

Sada je isto tako nebezbedna raskrnica posle Crnomarković pumpe kada se ide ka Zemunu. Masu puta prolazim tuda kada se ljudi iz Batajnice uključuju u levu traku a dešava se da se prave nesporazumi naročito ako se radi prelaz iz trake u traku neposredno pre raskrsnice. Zna tako da ti uleti neko i u desnu traku. Bilo je i udesa tu. Zrelo za semafor ali ga nema nigde.

Ne znam šta statistika kaže ali dnevno iz Batajnice drumom ulazi i izlazi dosta vozila. Ljudi iz Nove Pazove idu tuda.
Sprema se rampa za Novu Pazovu za Deleze i Lidl da ne kopaju kamionima puteve u Banovcima pa će tako i Nova Pazova dobiti izlaz ka autoputu a uujendo i jedna od veza 2 AP-a. Tako će moći da se siđe u Šimanovcima a izađe ka NS u Novoj Pazovi.
 
Pukao "češalj" na dilataciji na nadvožnjaku pred isključenje za Zemun is pravca NS!
Ovo se dogodilo 17.feb.

Vozi se samo levom trakom. Ograničenje 60km/h kad se ide iz NS-a kad Dobanovcima!

Puklo je parče oko metar na delu od NS-a u srednjoj traci.
Drugi deo sa sledećeg segmenta gde je petlja a koji se učešljava na ovaj što je pukao i dalje stoji.

Prvih 2 dana je bilo izuzetno nebezbedno obeleženo i bilo je haos a još magla ujutru. :rant: Sada su malo bolje to odradili.

Dobar deo češlja je skinut sa nadvožnjaka tako da sada nedostaje veći deo u srednjoj traci. Verovatno se sad pravi novi.

Video sam jedan auto to jutro da je stao jer je polomio nešto udarajući u odlomljen metal. Mogao sam i ja zamalo da naletim na to.

Kako se ne održava nije ni čudo. Evo nema ja mislim ni 5 godina a mislim da mu je rađena i mini rekonstrukcija posle izgranje drugog za pravac ka NS.

 
Šta se događa sa izgradnjom druge polovine Ostružničkog mosta?
Ima li kakvih nagoveštaja nastavka radova na obilaznici?
Kada nastavljaju izgradnju petlje Petlovo brdo?

Ako neko ima informacije molim da ih podeli.

Pozdrav svima.
 
Petog novembra prošle godine, tj pre oko tri i po meseca je potpisan ugovor za deonicu Ostružnički most-Bubank potok, vredonsti 207 miliona koji će graditi kineski Sinohydro 51%, a 49% naši. Ali od tada slabo ima vesti o ovome, ne znam ni da li su parlamenti verifikovali ugovor i dokle je stigla ostala procedura. U isto vreme je sa Kinezima potpisana i deonica Surčin-Obrenovac ali za nju su pripreme već počele. Bilo je logično da ako su isto vreme potpisani da u isto vreme i počnu gradnju ali sad deluje da će obilaznica početi kasnije.
 
Poceli radovi na Surcin Obrenovac a sta bi od Obilaznice Ostruznica -Bubanj Potok ???? Zar nije potpisan ugovor sa CCCC i za tu deonicu ?
 
Nadamo se :) . Sad sam gledao petlju Orlovaca preko google earth. Pa ono je ljudi katastrofa , nedovrseno , nebezbedno, ulazi direktni dok sa strane stoje zavrseni nadvoznjaci za kolektor petlje. Prosao sam tamo pre tri godine i apsolutno nista zavrseno nije. Cak ni onu sumu gde treba biti prosirenje iznad petlje nisu resili. Nadam se da ce to sve da se sredi u naredne dve godine izgradnjom Osrtuznica - Bubanj Potok od strane kineza. Nadam se da nije bilo smrtnih ishoda na Orlovaci zbog nemara i nemoci drzave da to zavrsi :(
 
Primer iz Dubaija.

16906751_1086767021427878_8296429587986907136_n.jpg
 
Autoputizacija deonice Ostruznica - Bubanj Potok + drugi smer Ostruznickog mosta je prioritet Beograda. I na to bi se trebalo fokusirati svim silama, po cenu da neki drugi projekti trpe. Onako obilaznica NE SME da izgleda. I uopšte nije puno bilo udesa u proslosti, sa obzirom kakva je to deonica, a sta sve njom prođe.
 
Оваква „обилазница" од Остружнице до Бубањ потока је опасна по живот и већ је однела много живота.
 
Ista situacija je bila i sa AP BG-NS dok je postojala samo jedna traka auto puta. Klasična klanica.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=437654#p437654:1lweaser je napisao(la):
Дошљак » Sun Mar 05, 2017 1:30 pm[/url]":1lweaser]Оваква „обилазница" од Остружнице до Бубањ потока је опасна по живот и већ је однела много живота.

Bila je opasna od Surčina do Ostruznice, posle mosta mnogo manje.
 
Била је, док је овај потез и даље јако опасан. Укуцајте само у гуглу обилазница и саобраћајка.
 
I ne postoji opravdanje zasto autoputna obilaznica oko Beograda još uvek ne postoji u punom profilu. Mi bi da je ovo drzava, (ali jbg, nije, nego je pašaluk) trebali da imamo zavrsene kruzne obilaznice, pored glavnog, oko svih vecih gradova u Srbiji, a ne da tek planiramo da pravimo oko glavnog grada. A vec smo uveliko trebali da se vozimo metroom i jos sto sta.
 
Pa jbg, da je razuma, ni ona stara, velika država ne bi onako završila. A sad gledajmo šta ćemo za ubuduće, a ne šta bi bilo da je bilo. Kao što znamo, vrlo često i vrlo lako stvari krenu naopako.
 
Ta to onaj ko bi trebao hoce, obilaznica bi i tek kako u kratkom roku mogla da se zavrsi. I niko ne moze da me ubedi da za to nema para.

Lepo je to sto cemo imati BG na vodi i razna druga cuda. Ali mislim da je saobracajna infrastruktura ispred svega toga i da bi trebalo da se ide nekim redom.
 
Vrh