Šta je novo?

Obilaznica oko Beograda - [ Autoput ]

Mogle bi i batajničke kladionice da stave na listu završetak radova na petlji. Nezvanično saznajem da je otvaranje pomereno za 1.juli.
 
04.06. Bataja

p5300011.jpg


p5300012.jpg


p5300013.jpg


p5300014.jpg


p5300015.jpg


p5300016.jpg


p5300017.jpg


p5300018.jpg


p5300019.jpg


p5300020.jpg


p5300021.jpg


p5300022.jpg


p5300023.jpg


p5300024.jpg


p5300025.jpg


p5300026.jpg


p5300027.jpg
 
Jankauskas":346bi4ds je napisao(la):
Mogle bi i batajničke kladionice da stave na listu završetak radova na petlji. Nezvanično saznajem da je otvaranje pomereno za 1.juli.

2025 ili 2525
 
Nece to jos skoro,ima skoro 7 kilometara od Surcina do Mosta Ostruznickog sto nije asfaltirano ,plus most..Nece to jos skoro
 
Ako se ne varam prethodnik je pitao za deonicu od petlje Dobanovci DO MOSTA, koja bi relativno brzo trebalo da bude gotova, a potvrdu toga nestrpljivo očekujemo iz tvog foto-izveštaja!
Što se tiče samog mosta, trebaće 2-3+ godine da bude kompletirana druga strana od početka radova, a tender koji je najavljen do kraja maja još nije ugledao svetlost dana, a bojim se da ova priča sa fruškogorskim koridorom ne dovede do usporavanja dovršetka obilaznice, pa i izgradnju mosta #2 kod Ostružnice.
 
Nebitno je kad zavrsavaju tu deonicu a nece pre Septembra ! To bolje da neotvaraju dok neurade most ! Jer veoma ce biti opasno za voznju , vozis 120km/h tri trake kad odjednom ups suzenje ni manje ni vise nego na mostu !
Pogotovo ce biti opasno nocu! Ps Vrlo je verovatno da i kad je urade da je puste u saobracaj a staru traku zatvore kao po obicaju da je renoviraju !
 
banacanin dovla":14w9i2lf je napisao(la):
Nebitno je kad zavrsavaju tu deonicu a nece pre Septembra ! To bolje da neotvaraju dok neurade most ! Jer veoma ce biti opasno za voznju , vozis 120km/h tri trake kad odjednom ups suzenje ni manje ni vise nego na mostu !
Pogotovo ce biti opasno nocu! Ps Vrlo je verovatno da i kad je urade da je puste u saobracaj a staru traku zatvore kao po obicaju da je renoviraju !

Po toj tvojoj logici trebalo bi da zatvore i sve naplatne rampe... jer je takođe vrlo opasno da vozis 120 kad odjednom kolona i zastoj na istoj, a ta kolona može da se proteže i pre znakova za usporenje :wink:
 
banacanin dovla":20ow1ww4 je napisao(la):
Nebitno je kad zavrsavaju tu deonicu a nece pre Septembra ! To bolje da neotvaraju dok neurade most ! Jer veoma ce biti opasno za voznju , vozis 120km/h tri trake kad odjednom ups suzenje ni manje ni vise nego na mostu !
Pogotovo ce biti opasno nocu! Ps Vrlo je verovatno da i kad je urade da je puste u saobracaj a staru traku zatvore kao po obicaju da je renoviraju !
Nema sanse da ce da renoviraju staru traku.Ona je u odlicnom stanju a osim toga mislim da na sajtu Koridora pise da ce samo graditi novu traku a ne renovirati "staru".
 
banacanin dovla":327v14fa je napisao(la):
Nebitno je kad zavrsavaju tu deonicu a nece pre Septembra ! To bolje da neotvaraju dok neurade most ! Jer veoma ce biti opasno za voznju , vozis 120km/h tri trake kad odjednom ups suzenje ni manje ni vise nego na mostu !
Pogotovo ce biti opasno nocu! Ps Vrlo je verovatno da i kad je urade da je puste u saobracaj a staru traku zatvore kao po obicaju da je renoviraju !

Банаћанин довла, ради појашњења, трака која се сад ради је трака ОД Остружничког моста ДО петље "Добановци". То значи да ће ОД Остружничког моста ићи ПРОШИРЕЊЕ, а не сужење. То проширење ће бити после неких 500 метара од леве обале Саве, значи после завршетка плаве ограде моста + 50-70 метара банкине и после тога се иде на траку која се сад ради (види тачку 2).
Значи нема упс сужење, него опа проширење :wink:

1)
https://www.google.rs/maps/@44.7427279, ... !1e3?hl=sr

2)
https://www.google.rs/maps/@44.746923,2 ... !2e0?hl=sr
 
Nisam pri kompu da bih nacrtao, ali vozeci se obilaznicom od Dobanovaca do Resnika pre par dana, dosao sam na ideju da bi mogli cak i posle ostruznickog na pojedinim delovima da odrade i puste i drugu traku, ne cekajuci izgradnju drugog mosta preko Save.
 
Радови нешто спорије теку,асфалтирање је стало за сад,не знам зашто али се зато раде други радови
20150606110058.jpg

20150606110204.jpg

20150606110255.jpg

20150606110437.jpg

20150606110812.jpg

20150606110916.jpg

20150606111014.jpg

20150606111157.jpg

20150606111229.jpg

20150606111534.jpg

20150606111817.jpg

20150606111835.jpg

20150606112001.jpg

20150606112009.jpg

20150606112025.jpg

20150606112049.jpg

20150606112053.jpg

20150606112122.jpg

20150606112231.jpg
 
Pohvale za reportaze Jankauskasu i Najdzelu, jeste sporiji tempo radova, mada mene vise nerviraju Putevi Srbije koji jos nisu raspisali tender za izgradnju druge polovine Ostruznickog mosta koji je bio najavljen za Maj. Resena eksproprijacija i postoje sredstva od EIB-a ali su zato Putevi vrhunski nesposobni.
 
Ovaj kanal koji rade u neposrednoj blizini puta mi se nikako ne svidja... :(
 
Verovatno u cilju smanjivanja bolničkog lečenja.
 
Овај канал је скоро довршен од канала Галовице до Надвожњака који користе пољопривредне машине, управу си да је превише близу али то је бар што се тиче тог дела који је ближи Надвожњаку или је тај део који је ближи Галовици много виши па се баш због тога не примети разлика ,иначе је на том делу доста мање насипано земље самим тим је и нижа висина аутопута.
 
Odlična reportaža, Janko.

Nadam se da će skloniti one Jersey barijere od PIMa do nadvožnjaka i staviti tu metalne bankine. Nek premeste to do Dobanovaca i Surčina samo da ne budu više tu. Bankine su po meni malo bezbednije je koliko toliko mogu da amortizuju silu udarca dok ovaj betončina odbija kao zid. Po meni nije u standardu da ostane tu ali videćemo još.

I nisu mi jasne one rupe u asfaltu, valja je trebalo da ogule sve bar taj habajući sloj, a možda se desi da će ići još jedan preko, ovoga.

Batajnički bulevar. 100m umesto 2,4km. Bude li se pojavio na otvaranju ispašće gori od Đilasa i njegovih platana. Bar da kaže neki realan rok i odrade tu eksproprijaciju više svega što se nalazi na trasi, od njiva kuća, trafo stanica pa i onog kanala za lokomotive, prošire na 2x 2trake stari deo po novom standardu. Šta će im ono razdelno ostrvo onoliko. 2 ivičnjaka leđa o leđa da nas ova širina puta ne vređa. Dobro de ne mora da ga ukinu skroz ali bar da ispoštuju standard.
Nek podignu ove ivičnjake malo gore i presvuku sve kad već pravi suficit :kum:

bbtrafokanalzalokomotive.png


Lepo ja reko Komatsu samo i to ovako u paru.

"Magnificent, aren't they"

Bude li se kočoperio može ovo i Nemanjinom da mu prođe. :mrgreen:
Ovi arapi za ovaj BG na vodi ima čas da mu se popenju iz savskog amfitetra ako ih z u nekom trenutku. Samo kod njih za krađu ide ruka, noga pa i glava, pa nek vidi sad. Hasan seckati!
 
direktor":1ck4cqnp je napisao(la):
Kakav kanal za lokomotive gdje je i koliko smeta

Evo ovaj, iza trafo stanice. Ne smeta mnogo ali ne ide da bude tik uz put. Više ovaj trafo smeta.

kanalzalokomotive.png
 
Žiko u pitanju je revitalizacija postojećeg puta koji nije završen, tako da pored ovoga što stružu ide još nedostajući habajući sloj.
 
Vrh