vlasta":qyfqlrmc je napisao(la):
Tim nadvožnjakom prošao sam i Oktobra prošle godine, izgledao je kao i sada, znači gotov u celosti sa pristupnim putem, tako da mi ne deluje da ima ikakve veze sa kašnjenjem Bataja petlje, kao što neko navodi.
I ne ide prema Zemun Polju već prema ulazu u Bataju, dakle imamo lokalnu lakat krivinu na levo.
Što se visine podvožnjaka tiče - tu kombajn ne može da prođe, pa je svaka diskusija na tu temu suvišna.
Obzirom da je sav taj teren podvodan povećanje njegove visine, tj. kopanje u dubinu, nije izvodljivo, sa praktične strane.
Taj nadvožnjak je sastavni deo obilaznice i on košta, i to jeste cifra sa dosta nula
i te-kako ima veze sa kašnenjem Batajničke petlje
a cifra direktno utiče na broj radnika ,mašina ,materijala i koječega još na gradilištu
svi smo videli kako napreduju radovi u punom sastavu a kako napreduju sa minimalnim brojem
Put tačno izlazi kod sportskog aerodroma ( za zmajeve ) što je nešto bliže Zemun polju nego Bataji.
Pitanje je interesantno kome i pripada Zemunskom polju ili Bataji
Dakle nemamo nikakvu lokalnu krivinu na levo, nego napušteno ,,lefo,, drumsko gradilšte poljoprivrednog puta
ne mogu da se setim da je na onim planovima koj su ovde okačeni
taj put uopšte i bio planiran-ucrtan da prelazi iznad obilaznice
U slućaju da jeste bio planiran, onda je stanje još gore jer u vreme iplaniranja i zgradnje tog dela
(ja kačio slike kad su tu tek nasipali pesak) mogli su da naspu metar dva više nad podvožnjakom
kako bi sam podvožnjak bio višlji a ne da se gradi onoliki nadvožnjak.
Razbacivanje-šteta je načinjenja i u pravu si da je svaka diskusija suvišna
samo reagujem kada se pravda glupost. Bilo prošlo i nemože se sada ispravljati samo ne treba je pravdati.
Jankauskas
kao i uvek plus 1
za foto reportažu
i sve čestitke za ,,preživljavanje,, na gradilištu
koje krije mnoge opasnosti za radnike a još više za posetioce