Koristite zastareli preglednik. Možda se neće pravilno prikazivati ova ili druge veb stranice. Trebalo bi da nadogradite ili koristite alternativni preglednik.
Pohvale za Janka. Janko probaj da saznaš sledeći put od radnika da li će biti uklonjene Jarsey barijere i stavljene bankine od PIMa ka nadvožnjaku. Neće valjda na tome da štede. Bilo bi lepo da to uklone i lepo trasiraju put a pre toga da malo ogule stari asfalt.
Već se nadzire nova polukružna okretnica na Batajničkom bulevaru ispred nadvožnjaka. Stvarno bi bio red da onaj kod pumpe zatvore. Ne bi bilo ni bezbedno da ga ostave. To će uveliko obeshrabriti ljude da skreću kod Sike desno sa druma jer će morati sad duže da voze da bi se okrenuli . Ne znam kako mogu da voze po onim gudurama. Bulevar mora pod hitno da se sredi inače užas. Videćemo kako će biti ali ja bih zatvorio tu polukružno.
Lepo ja rekoh da urade od ciglane put pa ako treba i semafor nek stave. Taj deo je užas. Makadam ko da je vreme turaka ali zato je šire. Drugo ako produže do pruge može da se napravi spoj za Ugrinovce/Dobanovce. Jeste da sad imaju autoput ali nekima bi bilo kraće i brže tuda. Veza sa Šimanovci - Krnješevci - Ugrinovci - Batajnica- Zemun - Borča - Pančevo.
Magistrala po paraleli N44 stepena 52 minuta. Srem Route N4452
Na zapad bi došli do Hrtkovaca i Šapca zatim Crna Bara i Sremska Rača a na istok do Bele Crkve. Crna Bara, Bela Crva. Eto to ti je Srbija popreko. Putevi su nam puni crnih bara a u svakom mestu gre prođeš ovom rutom imaš po belu crkvu. :mrgreen:
Au vec 3godine prosle od kad su pustili tu stranu koju vec krpe na par mesta !
Secam se tog ludog tempa pred izbore , a bio je extra zanimljivo i prosle godine kad su rusili onaj stari nadvoznjak tj onaj bez upotrebne dozvole !
Sta reci ! Janko kapa dole, svaka cast na trudu !
У реду Игоре, али зашто онда на свим осталим рампама, са по једном траком, има ових увучених сливника. Вероватно да постоји неки технички разлог, зашто на оној рампи није увучен сливник, уствари два сливника, види се у даљини још један.
Nisam obratio paznju. Verovatno neki tehnicki ogranicavajuci faktor ali imaj u vidu da se ovi uvuceni nalaze na zemljanom nasipu dok je ovaj na rampi pa moguce da je to jedan od faktora.
Evo najzad tendera za Ostružnički most #2 - rok za dostavljanje ponuda je 25. avgust, što će reći da izvođač može biti uveden u posao do kraja oktobra ove godine, a rok za završetak je 2 godine. Praktično se ide do same ostružničke petlje, ali treba proveriti tačnu kilometražu po tenderskoj dokumentaciji:
Ipak lepa vest, mada ja i dalje apelujem da se što pre krene u izgradnju barem poluautoputa na ostatku sektora B5 i sektoru B6 (tunel Ostružnica, tj. raskrsnica u Resniku - Bubanj Potok) - tamo ginu ljudi! Kružni put nije obilaznica!!!
Профил аутопута је битан на овом делу обилазнице, због везе Београда - десне обале Саве - са будућим аутопутем за Западну Србију, који ће почињати код Сурчина.
О наставку градње обилазнице преговарају са Азербејџанцима, било у медијима, али без детаља.
Pantografe, Mislis leve obale Save kod Surcina(gleda se reka Sava nizvodno i sa leve strane je Surcin). Ok, moje je misljenje da treba odmah, ali odmah praviti "detelina" petlju na mestu gde je planirano da izbije novi autoput bg-cacak, a ne cekati da se urade obe trake do ostruznice.
Ovaj veb sajt koristi kolačiće radi prilagođavanja sadržaja, poboljšanja korisničkog iskustva i očuvanja prijave ako se registrujete.
Nastavkom korišćenja ovog veb sajta saglasni ste sa našom upotrebom kolačića.