Izvor: Beobuild.rs
Tender za Ostružnički most
Sa skorim otvaranjem Batajničke petlje i druge trake od Dobanovaca do Ostružnice, beogradska Obilaznica postaje autoput u punom profilu na deonici dugačkoj gotovo 20 kilometara. Naredna faza izgradnje ovog strateškog projekta podrazumeva kompletiranje sektora B3, odnosno izgradnje leve strane mosta kod Ostružnice. Dobra vest stiže iz “Puteva Srbije” koji su ove nedelje raspisali tender za izgradnju mosta preko Save i prateće infrastrukture.
Postojeći most kod Ostružnice je samo desna konstrukcija, dok je za prelaz Obilaznice u punom profilu neophodno dograditi i levu stranu mosta. Upravo taj deo posla je sada na tenderu, pa je za očekivati da se krajem godine krene u izgradnju još jednog beogradskog mosta. Radi se o vrlo solidnom objektu koji sa prilazima i inundacijama
ima raspon od 1.965 metara, a konstrukcija se sastoji od četri zasebna segmenta.
Prva mostovska konstrukcija nalazi se na levoj obali Save, a u pitanju je prethodno napregnuta betonska konstrukcija dužine 594 metara. Za njom sledi čelična mostovska konstrukcija iznad reke Save dužine 586 metara, dok se na desnoj obali na čelicnu mostovsku konstrukciju nastavljaju dve betonske konstrukcije ukupne dužine 785 metara.
Isto tako, radovi uključuju izgradnju i levog polu-profila u dužini od 956 metara na desnoj obali, kao i uklapanje nove deonice sa rampama na Ostružničkoj petlji.
Pored mosta tender podrazumeva i prateću infrastrukturu, a ona obuhvata radove na kišnoj kanalizaciji, saobraćajnoj signalizaciji i opremi puta, javnom osvetljenju, instalacijama naponske mreže i električnim podstanicama, telekomunikacionoj insfrastrukturi i uređenju putnog pojasa. Tenderski rok za završetak svih radova je 790 dana.
Pristigle ponude na ovom tenderu biće otvorene 25. avgusta ove godine, nakon čega sledi izbor najbolje ponude i potpisivanje ugovora sa izvođačem.