Šta je novo?

Obilaznica oko Beograda - [ Autoput ]

Kada bi po tvojoj proceni bio gotov priključak iz Zemuna na NS?
 
U planu je bilo 1 . novembra, ali zbog nekih problema pomereno je na 15.novembar. E sad vreme će pokazati...
 
Oko bulevara nema ništa a kao što sam ranije pisao postoji ideja da se ostavi staro isključenje iz pravca Zemuna.
 
Staro isključenje iz Zemuna bi moglo da se obnovi a moglo bi da se obnovi i uključenje sa bat. druma ka NS iz pravca Zemuna. Problem je kako ćemo iz Batajnice da se uključimo ka Zemunu. Nekako da provuku skretanje pre nadvožnjaka pa da se ukrste onda sa ulazno izlaznim rampama za pravac NS->Dobanovci. Ovo bi bilo jako nebezbedno ako se uradi i praktično u stilu Šimanovačke petlje gde se skreće ka Krnješevcima a prednost imaju rampe za autoput. Ovde bi taj krak bio ulaz iz Batajnice pa bi skretanjem levo mogli za Zemun preko malog mostića(ili pre mostića desno na nepostojeći bulevar ka Batajnici opet ali kao što rekoh nema bulevara) a desno na rampu pa za Dobanovce. Ovim def. neće nestati gužve sve dok se na spoji bulevar i razbije taj saobraćaj sa više ulaza i izlaza iz same Batajnice.

starerampespoj.png


Evo gore na slici je neko potencijalno rešenje. Čak šta mislim dok se ne naprave ove 2 poslednje rampe bilo bi dobro da puste ovako ka Zemunu da ne prolazimo kod Sike a mislim da tamo neće biti bezbedno raditi polukružno ako puste pravno novi pravac i rampu ka NS.Naravno da kasnije ovo nikako nije bezbedno pogotovo ako su bankinama odvojene rampe ali videćemo već kako će to da urade i da li će.
 
Jankauskas":2d581mk4 je napisao(la):
Batajnica 29.10.2014.
na sledecim slikama se vidi da su zbog greske geometra u razmeravanju krivine sruseni svi ivicnjaci uradjeni u toku vikenda,
pa270025.jpg


pa270026.jpg
А шта би било да је овај исти геометар погрешио у размеравању темеља неке стамбене зграде :?: :bash:
 
Ljudi grese. Srecom pa se greske najcesce uvide. Kad ktenes da kopas temelj ne treba ti puno da vidis da je temelj iskolcen npr u romb :-D ili ne stoji kako treba u odnosu na ivicu parcele. Onda pozoves tog istog geometra da ispravi brljotinu. Prisustvovao sam u Krnjesevcima uredjenju medje i kolcenju hale kada je geometar halu postavio u romb. Sami su videli gresku i vratili se posle pola sata da isprave :)
 
Prolazim juče parčetom obilaznice između autoputeva za ZG i NS i ne mogu da se otmem utisku koliko je taj put neravan. Ne u smislu da ima rupa već prosto neravan, auto trucka. Često se vozim autoputevima po Hrvatskoj i Sloveniji i sve je mnogo ravnije.
Bio sam ubeđen da se autoputevi grade tako što se u nekom sloju podloge stavlja beton jer mi je to delovalo logično u smislu da koliko god da staviš i sabiješ zemlje, peska, kamena...to će vremenom poprimiti neki nepravilan oblik. Da li neko može malo da pojasni zašto su kod nas autoputevi, i to poprilično nove deonice, ovako neravne a u inostranstvu se ovo ne dešava? Da li je sloj betona preskupo rešenje pa se zato ne praktikuje ili sam to pogrešno naučuo pa se beton nigde i ne koristi (u krajnjem slučaju i on može da ispuca pa opet dobijemo neravnine)
 
Na SSC forumu je neko objasnio da je to do masine za asf. - finisera i kvaliteta asfalta. Otprilike je nesto ovako bilo: kvalitet asfalta iz NIS-a je los i s njim je tesko raditi. Iz uvoza je skup i mora odmah da se plati. A do finisera je, jer se asfalt iz kamiona direktno sipa u finiser i on tada gubi nivelaciju. I onda se stvara neravnina tj. talasi. Potreban je sposoban i iskusan majstor na finiseru i dobar asfalt da bi to moglo da se neutralise.
Postoji i resenje za to, posebna masina- dodavac(feeder). On ide iza finisera. Iz njega asfalt pokretnom trakom lagano prelazi u finiser. Mislim da jedna nasa firma ima taj dodavac. Ovo objasnjenje uzmite sa rezervom, ne znam da li sam tacno preneo.

pa270002.jpg


Masina za asf. - finiser. Bez dodavaca

V_1012_008_bearb_570x0.jpg


Dodavac - Vogele feeder i finiser
 
Удубљења могу да направе и ваљци који набијају асфалт. Био сам присутан и гледао како машина-ваљак оставља удубљење-јарак. Наиме, прва грешка да оне најтеже ваљке стављају да ваљају асфалт одмах до финишера, друго и нај важније, у моменту кад стане и креће у рикверц тада направи удубљење јер је веома тежак а асфалт је ту, на излазу из финишера, најтоплији и најподложнији сабијању. Нарочита удубљења направе кад стану и причају између себе.
 
Batajnica 01.11.

Danas sam krenuo u obilazak od rampi u izgradnji,
pa300001.jpg


pa300002.jpg


pa300003.jpg


pa300004.jpg


pa300005.jpg


pa300006.jpg


pa300007.jpg


pa300008.jpg


pa300009.jpg


pa300010.jpg


pa300011.jpg


pa300012.jpg


i samo ukljucenje u pravcu Dobanovaca,
pa300013.jpg
 
Greskom sam pritisnuo posalji umesto pregledaj, tako da nastavljam gde sam stao,znaci pratim izgradnju ukljucenja ka Novom sadu koje je prioritet,
pa300014.jpg


pa300015.jpg


pa300016.jpg


pa300017.jpg


pa300018.jpg


pa300019.jpg


pa300020.jpg


pa300021.jpg


pa300036.jpg


pa300028.jpg


pa300035.jpg


pa300029.jpg


ovde se ipak skida jos jedan sloj asfalta,
pa300030.jpg


pa300031.jpg


pa300032.jpg


pa300033.jpg


pa300034.jpg


na malom mostu se postavlja ograda,
pa300022.jpg


pa300023.jpg


pa300024.jpg


pa300025.jpg


pa300026.jpg


pa300027.jpg


na samom vijaduktu i dalje se radi hidro izolacija,

pa300037.jpg


pa300038.jpg


pa300039.jpg


koja je onace krenula od kraja tako je sada sve spremno za asfaltiranje ovog dela,
pa300040.jpg


pa300041.jpg


pa300042.jpg


pa300043.jpg


ASFALTIRANJE !! je krenulo odavde pa do dela gde je istrugan stari asfalt i to samo prvi sloj.Od ponedeljka ide i 2. kao i na ovom delu do samog vijadukta,
pa300044.jpg


pa300045.jpg


pa300046.jpg


pa300047.jpg


pa300048.jpg


pa300049.jpg


pa300050.jpg


pa300051.jpg


pa300052.jpg


pa300053.jpg


pa300054.jpg


pa300055.jpg


pa300056.jpg


pa300057.jpg
 
Bio sam danas oko 14h. Rampa iz Zemuna nema šanse da bude gotova do 15 Novembra.
Daj bože do Nove Godine:

p1030599.jpg

p1030625.jpg

p1030601.jpg
 
Jankauskas kao i uvek veliki plus jedan

Tvoje sličice ne dvosmisleno govore da na nas je g. Miljkovic počastio odlukom da vrati radnike na gradiliste
te ce napokon opet poceti da značajno napreduje :)
 
eh, kada bi ovakva dinamika bila na celoj obilaznici :)
Jankauskas, odlican kao i obicno ! ( + )
 
Batajnička petlja čeka foto-finiš
N. Vukić | 01. novembar 2014. 15:42 | Komentara: 1
http://novosti.rs/vesti/beograd.74.html ... foto-finis

RADOVI na Batajničkoj petlji, u okviru izgradnje obilaznice, već su u završnici. I ako vremenski uslovi posluže putare, glavni pravac biće otvoren za saobraćaj tokom novembra.

Uporedo sa izgradnjom glavnog vijadukta proširuje se i trasa dugačka deset kilometara, od Dobanovačke petlje do Ostružničkog mosta, čijim završetkom će biti kompletiran pun profil auto-puta do Batajnice. Planirano je da ova deonica bude gotova u decembru, ali s obzirom na tempo kojim se trenutno radi, probijanje roka nije isključeno.

U „Putevima Srbije“ kažu da je radovima na Batajničkoj petlji obuhvaćena izgradnja leve konstrukcije mosta na glavnom pravcu, iz smera Novog Sada. A takođe, povezuje se Novi novosadski put, iz pravca Zemuna, sa petljom.

- U toku su završni radovi na osposobljavanju leve trake auto-puta, a ekipe rade i na uklapanju puta T6 sa petljom Batajnica - dodaju putari. - To podrazumeva završne radove na izradi sistema odvodnjavanja, izradu ivičnjaka, rigola, postavljanje zaštitne ograde, osvetljenje buduće petlje i asfaltiranje kolovoza. Na samom 1.415 metara dugačkom vijaduktu radnici postavljaju hidroizolaciju, ivičnjake i asfaltiraju. Isto rade i na nadvožnjaku preko budućeg bulevara koji će povezivati T6 i Batajnicu.

RAMPE, BULEVAR I NADVOŽNjACI - Posle završetka ovih radova, ostaje da se završe rampe R3 i R4 koje spajaju desni vijadukt sa saobraćajnicom T6, bulevar koji će spajati T6 i Batajnicu, nadvožnjak preko pruge na budućem lokalnom putu - kažu u „Putevima Srbije“.

Nadležni objašnjavaju da trenutni, završni radovi, u velikoj meri zavise od vremena, temperature i padavina.

- Nezahvalno je prognozirati tačan datum puštanja glavnog pravca u rad, i rampi koje će povezivati obilaznicu sa T6, ali svakako će to biti u novembru.

Na izgradnji obilaznice angažovana su preduzeća „Ratko Mitrović-niskogradnja“ i „Planum“.

NASTAVAK TEK KADA BUDE NOVCA

U toku su radovi i na sektorima B1 - B3, Dobanovci - Ostružnica, kao i izgradnja petlje Orlovača. Radovi na sektoru B 6, deonica Avalski put - Bubanj potok i Bubanj potok - Pančevo, predstoje kad budu obezbeđena finansijska sredstva.
 
vlasta":1pm60sa6 je napisao(la):
Bio sam danas oko 14h. Rampa iz Zemuna nema šanse da bude gotova do 15 Novembra.
Daj bože do Nove Godine:

Nisam se precizno izrazio, umesto "gotova" trebalo je "puštena u saobraćaj".
 
milos.tro":1dqhtx1i je napisao(la):
Batajnička petlja čeka foto-finiš


NASTAVAK TEK KADA BUDE NOVCA

U toku su radovi i na sektorima B1 - B3, Dobanovci - Ostružnica, kao i izgradnja petlje Orlovača. Radovi na sektoru B 6, deonica Avalski put - Bubanj potok i Bubanj potok - Pančevo, predstoje kad budu obezbeđena finansijska sredstva.

Toliko dugo se gradi ovaj pravac, da mi sad dodje ne da placem, vec da se smejem histericno !!!
Ovim se posredno najavljije da se u dogledno vreme nece nastaviti izgradnja obilaznice.
Imamo situaciju da ce se autoput zavrsavati na Savi, a 'poluautoput' do iza tunela Strazevica i onda semafor, jedan, pa drugi, neosvetljeno stajaliste javnog prevoza, pesake, zatim vikendom buvljak i autopijacu...
Sjajan nam je pristup realizaciji medjunarodnog koridora kroz nasu zemlju...
Ako se vec nema novca, valjda je bilo logicnije otkloniti uska grla.
Umesto izgradnje druge trake od Surcina do Save, po meni je trebalo uraditi deo od tunela Strazevica do iza Resnika i izmestanje Autosrbijinog auto pijaca.
Time bi se znacajnije poboljsala prohodnost i bezbednost na ovom pravcu.
 
Bezbednost je upravo najkritičnija na potezu petlja Dobanovci-Ostružnica, što možeš videti po broju saobraćajnih nezgoda sa fatalnim krajem u proteklih par godina.
 
Batajnica 03.11.

Pre same reportaze samo par servisnih informacija,
-Geometar NIJE kriv zbog lose trasirane krivine i rusenja ivicnjaka,
-Izgleda ce ideja o ostavljanju privremenog iskljucenja sa obilaznice u Batajnicu ostati samo ideja,
-Pustanje vijadukta sa rampama bi trebalo da bude 25.11.

Idemo sa izvestajem, kao sto sam pisao pre neki dan ,gotovo je sa asfaltom na samom prilazu vijaduktu iz pravca Dobanovaca,
1.jpg


2.jpg


3.jpg


4.jpg


takodje sve je spremno za asfaltiranje sektora B i C,kao i izlazne rampe ,koje ce biti uradjeno do kraja nedelje,
5.jpg


6.jpg


7.jpg


8.jpg


na sektoru A ostalo je jos 20-ak metara izolacije kao i da se postave ivicnjaci,
9.jpg


10.jpg


11.jpg


pocelo je asfaltiranje i poteza do samog vijadukta( 1. Sloj),
12.jpg


13.jpg


14.jpg


15.jpg


hmm..zanimljiva debljina asfalta iako je u pitanju tek prvi sloj,
16.jpg


odavde ide 2. sloj, u pitanju je deonica koja je radjena u subotu,
17.jpg


18.jpg


19.jpg


20.jpg


21.jpg


22.jpg


23.jpg


spremno je i ova malo parca zaustavne trake za asfaltiranje,
24.jpg


evo i mesta gde se kamioni sa asfaltom iskljucuju sa obilaznice,
25.jpg
,

evo Vlasto krenuse da zatrpavaju kamionski prolaz ispod rampe za Novi sad,procena je da ce biti gotova za 10-ak dana,sa sve asfaltom,kao sto se moze videti u toku je ozrada hidro izolacije na samoj rampi,
26.jpg


27.jpg


28.jpg


29.jpg


pratim put iz pravca Zemuna,
30.jpg


31.jpg


32.jpg


33.jpg


34.jpg


35.jpg


36.jpg


37.jpg


38.jpg


39.jpg


40.jpg


41.jpg


na malom mostu su u toku zavrsni radovi na postavljanju ograde,
42.jpg


43.jpg


na rampama koje su deo zavrsenog dela vijadukta radovi su bas intezivni,
44.jpg


45.jpg


46.jpg


47.jpg


48.jpg


49.jpg


50.jpg


51.jpg


-Moracu ubuduce da pazim koga i sta snimam kao i sta komentarisem,jer poceli su pojedinci da se ljute.
 
Jankauskas":30t9e17k je napisao(la):
evo Vlasto krenuse da zatrpavaju kamionski prolaz ispod rampe za Novi sad,

Vidim moraću češće da navraćam tamo.
Da ih poteram i za rampu prema Dobanovcima :mrgreen:
 
A kod Resnika i Avalskog puta se i dalje gine. Oće li taj Sektor 6?
 
Vrh