Šta je novo?

Obilaznica oko Beograda - [ Autoput ]

Vesti :: Beograd
Napreduju radovi na obilaznici oko Beograda »
19. Oktobar. 2011 | 18:47, Izvor : Studio B, Komentari: 0
Istina je da će tek obilaznica oko Beograda rešiti problem saobraćajnih gužvi ali i da se gradi ko Skadar na Bojani budući da je njena izgradnja počela još 90-ih.



Međutim, trenutno je na obilaznici otvoreno čak 5 gradilišta na kojima se intenzivno radi i čiji su rezultati prilično vidljivi.

Narednih 6 meseci, kažu u Putevima Srbije, trebalo bi da bude završena jedna od najznačajnijih deonica, ona koja spaja Batajnicu i Dobanovce.


dosta opsirnije u samim vestima u 19h i 22h.
 
Po mom skromnom misljenju deonica Batajnica dobanovci jeste vazna, ali ona ima i koliko toliko pristojnu alternativu za razliku od deonice Orlovaca - B.Potok koja posle Ibarske ide starim kruznim putem. Taj put iako revitalizovan, nije bas neka brza saobracajnica, na njemu postoji nekoliko prilicno ostrih skretanja, kruzni tok u kojem je potrebno uraditi maltene polukruzno okretanje, semafor kod Resnika, kao i veliki problem sto vikendom biva maltene zakrcen posetiocima buvljaka i autopijace u B.Potoku.
Pri tom ova deonica je takodje najzahtevnija po pitanju objekata. dodatni problem pretstavlja i dsivlja gradnja na trasi, pa je bilo reci o promeni dela trase, e sad dal je to uradjeno ko ce ga znati...
U svakom slucaju bar je stvar pokrenuta sa mrtve tacke,
greota je samo to sto se radi poluresenje - polu auto put
 
ovu koja se sad koristi! (Bataja-Lakat krivina-petlja Zmaj- Dobanovacka petlja)
mozes mi reci da na tom potezu ima nekoliko semafora, tacno je ima ali postoje 2 odnosno 3 trake i protocnost je solidna, za razlikiku od starog kruznog puta koji je na primer u subotu bio maltene3 sata blokiran zbog kvara na jednom vozilu u okolini B. potoka.
Naravno ne podcenjujem ja vaznost deonice Batajnica - Dobanovci, samo mi nije jasna lista prioriteta po kojoj je bitnije pre zavrsiti pun profil autoputa na toj deonici nego makar poluautoput na deonici Orlovaca - B.Potok.
 
Slažem se, kad su već krenuli sa tim polu-rešenjima trebali su da završe polu-profil sve do Bubanj potoka, pa onda svuda pun profil. Ovako će biti debilno imaćemo pun profil Batajnica-Dobanovci a Straževica-Bubanj potok neće ni postojati (bar u dogledno vreme).
 
shumar":1z0uve2r je napisao(la):
Slažem se, kad su već krenuli sa tim polu-rešenjima trebali su da završe polu-profil sve do Bubanj potoka, pa onda svuda pun profil. Ovako će biti debilno imaćemo pun profil Batajnica-Dobanovci a Straževica-Bubanj potok neće ni postojati (bar u dogledno vreme).

Pa i to je na svoj nacin polu resenje, sta te cudi? :D
 
Ствар је у томе да ће сада да сматрају да постоји пун профил аутопута (заиста ће постојати пун профил од Хоргоша према југу), путнички саобраћај ће ићи кроз град и даље.
Иначе баш се ради на том делу, не памтим да сам видео више механизације на једном радилишту.
 
Ja pretpostavljam da je razlog što je taj deo finansijski i tehnički manje zahtevan, pa ajde kad već rade da urade odmah pun profil. Nema mostova, tunela...
A i rasteretiće poprilično taj put koji mu je alternativa i koji je velikim delom praktično ulica...
 
Mogli su da nastave od dobanovaca do ostruznice tj do Ostruznickog mosta da udare pun profil posto je sve ravnica. tih 17 km bi mogli brzo da zavrse. Ionako je na tom delu obilaznice najveca frekvencija vozila. Sve bi onda bilo lakse..
 
Spatiotecte, ovo je verovatno polu-rešenje polu-rešenja. :)

Orion, ima logike sa jedne strane, ali sa druge strane šta vredi nekom kamiondžiji što postoji pun profil kroz BG kad on mora na obilaznicu koja u jednom delu ne postoji uopšte pa ni u polu-profilu.

Mekbejn, da bežimo od težih deonica vidi se i na primeru samog koridora 10 gde će se najteže deonice raditi zadnje. Što se finansiranja tiče sreća je što je obilaznica zvaničan deo koridora 10 pa nam EIB i EBRD nude povoljne kredite.
 
laki72":tiko6dba je napisao(la):
ovu koja se sad koristi! (Bataja-Lakat krivina-petlja Zmaj- Dobanovacka petlja)
mozes mi reci da na tom potezu ima nekoliko semafora, tacno je ima ali postoje 2 odnosno 3 trake i protocnost je solidna, za razlikiku od starog kruznog puta koji je na primer u subotu bio maltene3 sata blokiran zbog kvara na jednom vozilu u okolini B. potoka.
Naravno ne podcenjujem ja vaznost deonice Batajnica - Dobanovci, samo mi nije jasna lista prioriteta po kojoj je bitnije pre zavrsiti pun profil autoputa na toj deonici nego makar poluautoput na deonici Orlovaca - B.Potok.
Ја и даље сматрам да је ово приоритетније. Та деоница о којој причаш није никаква алтернатива, јер тера право у град.
 
Wile E. Coyote":2hz7r724 je napisao(la):
laki72":2hz7r724 je napisao(la):
ovu koja se sad koristi! (Bataja-Lakat krivina-petlja Zmaj- Dobanovacka petlja)
mozes mi reci da na tom potezu ima nekoliko semafora, tacno je ima ali postoje 2 odnosno 3 trake i protocnost je solidna, za razlikiku od starog kruznog puta koji je na primer u subotu bio maltene3 sata blokiran zbog kvara na jednom vozilu u okolini B. potoka.
Naravno ne podcenjujem ja vaznost deonice Batajnica - Dobanovci, samo mi nije jasna lista prioriteta po kojoj je bitnije pre zavrsiti pun profil autoputa na toj deonici nego makar poluautoput na deonici Orlovaca - B.Potok.
Ја и даље сматрам да је ово приоритетније. Та деоница о којој причаш није никаква алтернатива, јер тера право у град.



tesko se ubedjivati sa nekim ko je iz Munze-konza :D


Salu na stranu, svako ima pravo na svoje misljenje, al po meni ako su tu 3 trake na toj kako je ja nazvah alternativnoj trasi, a od Ibarske do B. Potoka 1 traka, mislim da to govori koji je pravac zaguseniji.

U svakom slucaju nek se gradi bilo gde , bolje nego da vreme prolazi i projekti stoje.

I jos jedna stvar. Nemoj mo se zanositi da oni tu deonicu rade u punom profilu sa sve servisnim saobracajnicama zbog bilo koga od nas, vec zbog onih koji su tu uzeli njive i sad ce ih pretvoriti u parcele za industruiju, Trgovinu, magacine i sl.
 
laki72":1wd8qgsr je napisao(la):
tesko se ubedjivati sa nekim ko je iz Munze-konza :D
Према томе, пази се! :D
laki72":1wd8qgsr je napisao(la):
Salu na stranu, svako ima pravo na svoje misljenje, al po meni ako su tu 3 trake na toj kako je ja nazvah alternativnoj trasi, a od Ibarske do B. Potoka 1 traka, mislim da to govori koji je pravac zaguseniji.
Нису 3 целом дужином. Од Батаје до лакта су две.

А што се тиче алтернативе, пут који је заиста алтернатива је центар Батаје-Шангај-Бусије-Добановци. У каквом је стању тај пут, не бих да коментаришем. :rant: Овај пут није алтернатива, јер има тотално другу трасу.

Што се тиче интереса, сасвим си у праву. Због тога, по свој прилици, терају и сремску варијанту аутопута за западну Србију.
 
Banovo brdo nakon 6 meseci rešen problem za 60.000
a Batajnička petlja takođe ima problem


Uploaded with ImageShack.us

Koliko meseci ce biti kašnjenja
ili ce to biti dosta brže
na osnovu vec stečenog iskustva sa Banovog brda

Edit
Ispred objekta nije bilo skoro nekih promena
 
laki72":hv3looo7 je napisao(la):
ovu koja se sad koristi! (Bataja-Lakat krivina-petlja Zmaj- Dobanovacka petlja)
mozes mi reci da na tom potezu ima nekoliko semafora, tacno je ima ali postoje 2 odnosno 3 trake i protocnost je solidna, za razlikiku od starog kruznog puta koji je na primer u subotu bio maltene3 sata blokiran zbog kvara na jednom vozilu u okolini B. potoka.
Naravno ne podcenjujem ja vaznost deonice Batajnica - Dobanovci, samo mi nije jasna lista prioriteta po kojoj je bitnije pre zavrsiti pun profil autoputa na toj deonici nego makar poluautoput na deonici Orlovaca - B.Potok.

Ova alternativa kroz Zemun sa 60km/h i hrpom semafora je toliko dobra da sam ja u potpunosti odustao od dolaska auto putem iz Novog Sada u Beograd, jer em moram da se iskopam iz Novog Sada do auto puta, em me oderu za putarinu, em na kraju sve što sam stigao brže do Batajnice i tako i tako izgubim do Zmaja. Tako da ja lepo okrenem preko Fruške Gore pa na Rumu i onda auto putem Šid-Beograd. I vremenski mi dođe isto ili možda 5 minuta sporije, a putarina jeftinija. Stanje sa izlaskom na auto put u Novom Sadu će se polako poboljšavati, ali dok to bude autoput Horgoš - Subotica - Batajnica, ja se na tu deonicu ne vraćam.
Za dolazak na aerodrom iz Novog Sada auto put ne koristi baš niko koga znam i ko često treba da se prebaci do aerodroma, jer je to kruženje Batajnica-Zemun-Zmaj-aerodrom suludo (a i duže nego preko Rume), a alternativa da se isključi u Batajnici pa onda putem Batajnica - Dobanovci je užas. I tako em je duže, em skuplje, pa većina ljudi ide ili preko Rume (kao ja) ili starim putem preko Banstola, Inđije i Stare Pazove, pa na Šimanovce.

I jedno i drugo će deonica Batajnica - Dobanovci promeniti, a i svi oni koji dolaze sa severa (iz Mađarske) a idu ka Obrenovcu, pa možda i Šapcu, možda odluče da koriste auto put umesto prolaska kroz Novi Sad i preko Fruške Gore ako ta veza konačno proradi, pogotovo ako proradi i most kod Obrenovca. Dok god je stanje Batajnica - Zemun ovako, svi koji mogu (i znaju) će birati alternative, a oni koji to ne rade, redovno gunđaju i psuju.
 
Мики, потписујем. Само онај ко не иде сваки дан овом килавом деоницом на којој ти је ако идеш брзином која је ограничена загарантовано стајање на сваком семафору, а ако не идеш том брзином казна, може да хвали ову деоницу. Ја све време причам да је управо ова деоница, уз деоницу Бубањ поток-Панчево, најважнија на обилазници.
 
Dosta često idem za NS i AP-em je vremenski najbrže (bar iz mog iskustva). Deonica od AP do Zmaja zna da bude i pretrpana saobraćajem i ima semafore i nekad stvarno oduzme mnogo vremena ali porediti tu deonicu i Kružni put Orlovača-Bubanj potok je smešno.

Vili, mislim da niko ne osporava sektor A bar ne ja, bio sam presrećan kad su tu krenuli radovi u punom profilu. Ali uvek se trudim da istaknem značaj cele obilaznice jer mislim da to i zaslužuje. Forsirati samo jedan sektor je pogrešno jer će na kraju zadnji nezavršeni deo koridora 10 ostati obilaznica.
 
Слажем се. Цела обилазница је битна. Само хоћу да нагласим да не постоји начин да се из Новог Сада настави на обилазницу, нити ће то бити у будућности. Ако ипак некоме падне на памет да се и обилазница наплаћује, биће проблема јер једини алтернативни пут обилазници ће бити управо само Кружни пут.
 
@miki ns:
Jedini problem kad se ide preko Rume je obilaznica oko Rume koja je katastrofalna. Cak mozda i gora nego Indjija - Banstol. I kamioni na deonici Irig - Iriski Venac. To zna da prilicno uspori. Ali, bar je putarina 120 ili 70 din, zavisi na koju petlju ides.
 
На обилазници око Руме, поред очајног пута (који ипак није гори од Инђија-Банстол - то је ипак непревазиђено!), најгори је онај хорор од семафора (тотално несхватљиво зашто само ту нису направили денивелацију!). Што се тиче даљег пута, ја скренем на пут паралелан аутопуту (прелази га код Пећинаца), који је заиста солидан, а бесплатан. Такође, може се скренути и пре семафора, па преко Голубинаца до Старе Пазове. Има неколико варијанти, а свугде је солидан пут.
 
Da. Nije los ni taj put preko Prhova i Simanovaca, a i dzabe je. Ali, nikad nisam isao Ruma - Stara Pazova, jer me opet vraca na Batajnica - Zemun. Nisam isao ni deonicom Sremski Karlovci - Krusedol - Irig - (Ruma, Bgd). Kakva je ta deonica?
 
Том деоницом нисам ни ја ишао. Не знам сада кад се ради стари пут да ли је могуће.
 
Некако ми овај чланак деловао интересантно, а и одговарајући за ову тему !

Шта кажете на ово, кад би све жене чији мужеви имају додирних тачака са изградњом обилазнице око Београда, урадиле исто ово ???????? :kk: Па многи би и заборавили како изгледа женско међуножје !

А тек за коридор 10 !?


Nema seksa dok ne napravite put!

Za kolumbijski gradić Barbakoas verovatno niko van te zemlje ne bi ni čuo da se žene iz tog mesta nisu udružile i dale primer da, kada se u nečemu istraje, sve se može postići. Naime, žene ovog grada odlučile su da visemesečnim odbijanjem seksa nateraju lokalne vlasti da nakon 20 godina obećavanja konačno naprave put, koji bi ovaj gradić povezao sa jednim susednim gradom.

Priča zvuči sasvim poznato (o obećanjima, ne o protestu) te bi stogla mogla biti primenljiva i u drugim delovima sveta. Kako i Srbija kuburi realizacijom obećanih projekata, možda bi slični vidovi protesta pomogli da se popravi saobraćajna infrastruktura u našoj zemlji.

Šalu na stranu, jer ovo će izgleda biti usamljen slučaj, ali neće biti zapamćen samo kao pokušaj, jer su žene Barbakoasa uspele u svojoj nameri i nakon višemesečnog "ne" dobile novi put, te će gradić od nekih 35.000 stanovnika na jugozapadu Kolumbije dobiti vezu sa svetom. Izgleda da ovakva vrsta "građanske neposlušnosti" ipak ima veću "težinu" od neplaćanja poreza i drugih dažbina...

Чланак је на: http://vesti.mojauto.rs/zanimiljivosti/1459-nema-seksa-dok-ne-napravite-put.html
 
Vrh