Šta je novo?

Obilaznica oko Beograda - [ Autoput ]

Veza batajnickog puta sa obilaznicom je ulicom Kralja Mihajla zetskog.Kada se zavrsi moze i novim novosadskim putem(koji nije batajnicka magistrala)vec novi novosadski autoput(nastavak puta pored pumpe crnomarkovic)koji ispod obilaznice se sastavlja sa putem pored Mostogradnje.
 
A куда пролази део после мостоградње на батајничкој обилазници, да ли има негде неки план тог дела који се овде не види, да ли ће та обилазница моћи да се користи а да се не пролази кроз центар Батајнице?
 
@orion
Tek tamo je Goldijev cvor .
Ima dosta usistnjenih vlasnistva pa cak i novo izgrađenih objekata u raznim fazama i statusima
verovatno će rešavati po fazama samo prvo da završe osnovnu obilaznicu
a posle, planovi postoje , pa kako bude ....

Ovo je jedino sto sam našao :)




Petlja nove obilaznice je plava tačka , od nje , lepo se vidi, mesto spajanja (buduce) crvene i (postojece) plave saobracajnice
ispod plave tačke ,nemoj da te zbunjuje, to je planirana nova ranžirna žel. stanica
kao što vidiš, regulisanjem onog kritičnog pružnog prelaza što vodi ka Ugrinovcima sa lakat krivinom
ovim planom, nije obuhvačeno njegovo rešavanje (možda ima neki dr. plan)
(stotinjak metara od prelaza je firma ,,Mostogradnja,, - decenijski paradoks )

Pogledaj i poslednji plan što je postavio Igor, oko same obilaznice
gde se jasno vidi zapravo povezivanje Zemunskog polja sa Batajnicom :)

http://www.beobuild.rs/visuals/data/media/6/110815-OBIL-01.jpg
 
Kaze se Gordijev cvor,onaj koji se ne moze razmrsiti koliko je zamrsen.

Dakle,Batajnica ce bas profitirati jer ce dobiti postenu vezu sa gradom,drago mi je da to cujem.
 
@boca-ica
Хвала на појашњењу, лепо ово изгледа, оно што нисам знао је овај плави део који се на крају спаја са батајничком петљом (ова обилазница око Шангаја). Уколико би се то реализовало онда пружни прелаз и не би био проблем јер не би било масовне потребе за његовим коришћењем.
Мада развојем железнице опет би био проблем нарочито корисницима БГвоза.
 
boca-ica
Pravu sliku si postavio.Pored obilaznice(u sklopu)ide jos jedan prelaz preko pruge u vidu ulice prvog reda,koja ide ispod stubova obilaznice,paralelno sa njom, kroz buduci intermodalni cvor, preko pruge Batajnica-Ostruznica,dalje kroz Sangaj,pored barutane,na medji Batajnice i Ugrinovaca,zatim preko pruge ka aerodromu Batajnica(ukrsta se sa starim novosadskim putem i (buducim novim novosadskim putem.).Crvena linija je novi novosadski put,plava linija prava(stari novosadski put)ili ulica I reda po GUP Beograd (kroz Batajnicu).Nije Zemunsko polje!Po planu privredne zone Klisina imate ulice koje idu od puta ka pruzi izmedju Zemun polja i Batajnice.Crvena linija desno je odvajanje puta koji treba da obidje Batajnicu sa severne strane.Ima predlog da prodje pored zelenog kvadrata(groblje Batajnica).
 
Groblje Batajnice je skoro popunjeno, mislim da se traži nova lokacija
samo se čeka da se vidi približni završetak obilaznice i ostalih saobracajnica
i to je logično,
jer danas često primenjuje se ,,tehnologija,, da na licu mesta i projektuju i grade
pa bi bilo nezgodno da preko izabrane ,,parcele ,,pređe put
Saobracaj utiče na sve pa i na groblje. . . . .

Danas sam bio na gradilištu , samo da iz gomile slika izaberem dobre i postavljam male novotarije
Imam malih smetnja, verovatno se umešala Ambrozija sa gradilišta ..... a ...a .... apćiha. . . . pa ce potrajati :)
 
Nasipanje peskom iz pravca Dobanovaca još nije stiglo do Batajničke pruge mada je jako blizu
tacnije ostalo je jos jedno ipo izravnato polje, da se naspe

Kod pruge vec se uveliko liju stubovi koj ce voditi preko nje

Pogled istih izbliza

Nisam mogao da ne zakačim i ,,ježića,,

Pripreme za izlivanje novih stubova

Kopanje novih ,,temelja,, za stubove još dugo ce biti aktuelno

Iz drugog ugla

Vec izliveni deo, dobio stubove ka naselju

I naravno krak koj ce ici preko tih njih


Ovde se baš lepo vidi to odvajanje

Sve se radi pa i popravke

Do sada svi segmeti su liveni gore, evo prvog koj je izliven na zemlji


Za podizanje najverovatnije ce koristiti i ovaj moćni auto-kran

Izlivanje stubova koj su bliži starom nadvožnjaku uveliko se rade

Stigle su i velike platične cevi

Cevi su vecih dimenzija


I do samog nadvožnjaka stubovi od ranije, čine lepu sliku i evo samo tri sli;ice za uživanje




 
Боцо, укњижен плусићћћ у дневник. Баш лепо напредују радови.

А да ли ће рушити ону кућу са слике 6 и 7 ? Па стуб ће бити практично непун метар од ње !
 
Hvala svima za + :)
Na prvoj slici obuhvacena su tri objekta sa različitim ,,sudbinama,,
U pozadini pored same mašine za kopanje temelja stubova, je prva kuca kojoj je vec skinut krov
U drugom planu(levo) je stara železničarska kuca pored pruge, koja izgleda ostaje gde jeste
I u prvom planu gde se vidi treca kuca, kojoj je skinut krov

Ono što je interesantno kod kuca koje se ruše, postoji velika sumlja da su i podignute sa namenom ,,rušenja,,
jer su planovi o mestu gde ce prolaziti obilaznica jako stari. To potkrepljuju sami unutrašnji neomalterisani zidovi i dr.
Da li je to baš tako i da li je izvršena ikakava isplata - ne znam

Radovi napreduju
jedva čekam da se radovi spoje , kako bi postalo jedno gradilište. :)
 
I od mene plus, za super fotkice.
Sve gledam i trepcem i prosto ne mogu da verujem da su stvarno poceli da grade obilaznicu ponovo. Mal, mal pa se stipnem.
 
Pored toga da se gradi meni je za nase uslove fascinantno da ce ovaj vijadukt imati 1500m prakticno kontinuirana mostovska konstrukcija :kk:
 
Taj deo se ne nasipa peskom jer ide na stubovima.Ispod stubova ide put(a ima dva prelaza preko pruge).Drugi manji je istocnije ka Zemun Polju(oko 100m)od obilaznice.Taj put ce se koristiti za prelaz preko pruge ,da bi mogli da se koriste pomocni putevi pored obilaznice(idu i sa jedne i sa druge strane obilaznice(sirine mislim 6m).Sa leve strane obilaznice su PRIVREDNI PARKOVI(najskuplje zemljiste u gradu za izgradnju lake industrije,soping molova,na povrsinama vecim od 10 hektara).To je ono zemljiste sto su pokupovali,da ih ne spominjem razni nasi a i strani biznismeni.Kuca koju spominjes se rusi i nije covek napravio da bih zaradio,vec je bio neupucen.Ona preko pruge se prodavala 2008 ali niko nije hteo da je kupi,jer su svi saznali da se rusi.Slike su ti OK.
 
Jel iko zna sta ce biti s starim nadvoznjakom? Jedna od solucija je da sruše nekih ~181m do dilatacione spojnice i naprave novi deo sa ulaznom rampom za NS. Drugi deo duzine od nekih ~207m rekonstruisati.

Ispod dilatacione spojnice se nalaze 2 stuba.
Po jedan stub sa obe strane spojnice tako da se tu nadvoznak "lomi". 205m nije malo da se ponovo pravi ali ako je u tako losem stanju da ne moze da se rekonstrujise onda nek se rusi.

Stari nadvoznjak verovanto nije gradjen kao ovi sada (mada je princip slican) ali bi mozda mogao da mu se "otvori" kutija i ponovo nalije gornja ploca sto bi znachilo kao da je ponovo napravljen, ako se primeni ovakav nacin rekonstrukcije. Ako je ovo teze uraditi nego napraviti novo onda sve srusiti.

Regulacija saobracaja ako dodje do ovakvog resenja.
Prvo naprave paralelni nadoznjak sa silaznom rampom ka Batajnici i Zemunu. Silaznu rampu ka Zemunu napraviti tako da mogu da se koriste kao 2 trake, slicno kao sto na Gazelu moze da se popunu paralelno 2 vozila samo sto bi se ovde koristila dvosmerno tj. ista bi se rampa koristila i za silaz i penjanje i tako dok se ne dovrsi drugi nadvoznjak ili ako bi kamioni s prikolicom mogli da skrenu ulevo polukruzno ka NS ako se popnu na rampu ka Dobanovcima.

Novi nadvoznjak podeliti kao sada stari na po 2 siroke trake. Tako bi se odvijao saobracaj NS- Zemun kao sto je sada na starom dok se ne zavrsi i drugi(rekostrujise i napravi novi deo sa ulaznom rampom) nadvoznjak. Tek tada pustiti pravac ka Dobanovcima u punom profilu i sve rampe i petlje u funkciju.

Ne znam da li ce biti ovako nesto ali ovo je jedno od razmisljanja kako regulisati saobracaj a da ne bude guzve na starom batajnickom putu, tj. da se denivelacija ne pretvori privremeno u raskrsnicu i tako nastane kolaps.

Hvala vucko na sugestiji. Greska ispravljena.

 
Edgeman,izvinjavam se na padobranisanju,ne znam nista o obilaznici i tom delu grada.Ali znam da se kaze Dilatacija(izduzenje) i dilataciona spojnica.Cisto da znas ubuduce.Poz :)
 
Pozdrav svima.Da li neko od vas ima plan nove petlje novi Banovci-malo detaljniji?To su oni stubovi na autoputu izmedju Batajnice i novih Banovaca.
 
Ti stubovi su za novu silaznu petlju s autoputa. Po meni bespotrebno. Jer jeftinije su 2 kucice za naplatu koje nece nikad ni stavljati nego nova petlja. Drugo ne znam sta bi moglo da bude sem te promasene investicije.

Naplatnu rampu nece ni pomerati (bar dok ne naprave obilaynice kako treba oko Batajnice i Pazove na starom putu) izgleda tako da je autoput bez naplate. Kad bi sad to naplaćivali Batajnica bi bila blokirana.
 
Ђорђебг, укњижен плусићћћ.

Пошто већ имаш могућност да сликаш из ваздуха, да ли би могао да прођеш целом трасом обилазнице да направиш једну ваздушну фоторепортажу, ако имаш могућност и камером, и све то поставиш на форум ? Мислим да би то било јако лепо, таман би видели "одозгоре" шта и где се ради, мада то већ знамо, али... !
 
@djordje*******g
upravo slicice iz te perspektive su nedostajale
bravo +1 :)
 
bas me je zanimalo da li rade i izmedju petlji, ako je to ovo sa druge slike znaci da rade, sto opet donosi pozitivne vibracije, i plus za djordja. djordje jel vozis za svoj gust ili sljakas na komercijalnim varijantama?
 
Nešto mi je počeo da ,,štuca,, foto aparat pa neke slike i nisu dobrog kvaliteta

Iznad i ispod pruge BGvoza gde se obavljaju radovi na obilaznici

jedini koj je obratio pažnju na mene a nece koristiti ovu obilaznicu. . . . drug ipo :)

sto bih ja voleo da probam bar jedan krug sa ovim ježićem. . . .







prošle nedelje to je bila kuca pored koje je bušeno za stub

produžava se produžava. . . .

krak i nije puno napredovao od prošle nedelje . . . . :(

Maaaloooooo okrnjeno. . . .



sve više je ograda na gradilištu. . . al važno je da se radi :)


Uploaded with ImageShack.us
 
Vrh