Šta je novo?

Obilaznica oko Beograda - [ Autoput ]

Igor":2w3tff2h je napisao(la):
Slican utisak sam i ja imao prilikom obilaska svih otvorenih gradilista na obilaznici. Ali utisak je impozantan pogotovo mostovi posle petlje Orlovaca. Jednostavno svaka pomisao da ce jednog dana sve biti gotovo u punom profilu sa sve tunelima i mostovima me nikako nije ostavila ravnodusnim i ulilo mi je neki optimizam. :pob:


Obilaznica bi po logici bila pokretač uslužnih delatnosti i preduzetništva (moteli, hoteli, restorani, benzinske stanice, servisi, odmorišta, supermarketi) za putnike i vozače u tranzitu.
Obilaznica može da donese profit, ali se ovi "naši" ponašaju kao da im je izgradnja smaranje, a jedina korist im je lična promocija, slikanje za dnevnik i taxpayer jagnjetina.

Dok ne dođe neko ko ovako razmišlja, izgradnja će se odugovlačiti u nedogled. Pod "izgradnja" mislim na pun profil.
 
relja wrote : 1- ,,...Obilaznica može da donese profit....,,

- Ne da može , nego sigurno donosi profit :)

2 - ,, Dok ne dođe neko ko ovako razmišlja. . . ,,

- Samo treba da nađemo načina da im sklonimo prste iz ušiju
svako ko je došao zarazi se, pa tura prste u uši i opet isto :(
 
Ma jasno, samo sam potvrdio koliko si upravu
Ipak dočekasmo da se obilaznica ozbiljnije radi i nadam se da nece zapeti igde :)
 
ftj":37iqmgcl je napisao(la):
Jel stvarno realno da se makar u poluprofilu izgradi do 2013. ?

Teško, nema naznaka kad će biti raspisan tender za sektor 6 a tamo će najverovatnije biti rok za radove od 2 godine, zatim koliko znam sem usmenih izjava kredit još nije potpisan sa EIB-om za taj sektor mada u poslednje vreme nemam mnogo vremena da pratim pa moguće da mi je promaklo potpisivanje kredita.

Sve u svemu ako ne bude tendera za sektor 6 do novembra 2011 neće biti ni polu-profila do Bubanj-potoka do kraja 2013.

Edit: Završeno je oko 2/3 eksproprijacije u šestici.
 
Koliko ja cuh rok ce biti kraje 2014 za 6icu ali me nemoj drzati za reci.

Pre ce biti situacija da ce od Dobanovaca da udare do avalskog puta da bude pun profil a ovde ce poluprofil da prave ili mozda pun.

U svakom slucaju da ponovim u svim kreditnim ugovorima obilaznica u punom profilu od Bataje do Bubanj potoka stoji da ce biti gotova krajem 2015. godine.
 
ма довољно је да буде до Авалског пута пун профил, после до Бубањ потока нема много (од петље Авалског и Кружног пута до наплатне рампе има 4,5км). после ће лако да расписују тендере и остале глупости
 
Vučko, znaš li možda izvor za tu 2014. g. sve izjave koje sam ja našao su oktobar ili kraj 2013. g.
 
Put na mapi m.22.1 je u sastavu obilaznice Batajnica-Dobanovci.Deo tog puta je uradjen jos pre 30 godina.To je put pored Mostogradnje sa dve trake u oba smera(po planu je gradska magistrala) tj.nastavak sadasnjeg novog novosadskog autoputa.Rusice se deo Batajnice(ali ne Mostogradnja.mlin)vec kuce koje su na traci.Sastavlja se sa putem(ulica I reda) koji ide preko pruge u Sangaju u Batajnici i zajedno se satavljaju sa starim novosadskom putem kod krivine prema Novoj Pazovi.To je jedan krak tj.juzni.Drugi krak M.22.1odvaja se sa novog novosadskog puta, ide negde pored Taticeve ciglane preko njiva,preko obilaznice,pored parcela prema Gup 2021 groblja za Batajnicu,(stara namena-sada zastitna zona aerodroma)i sastavlja se sa putem Batajnica-novi Banovci.Odatle prema planu put vodi ka staroj Pazovi.preko Ajmaxa(zemljiste),pored autoputa i sastavlja se negde kod Delte u staroj Pazovi.Severnog kraka nema u planovima GUP Beograd 2021.Slucajno sam nabasao na skicu(a posto sam iz Bataje poznajem zemljiste).Jos nesto most Zemun-Borca nije most SMP vec UMP(zajedno sa mostom na ADI).Taj most nista ne resava,vec ce napraviti haos u Batajnici,Zemunu,novoj Galenici.Zasto to kazem(nece moci da nateraju vozace da iz Bataje idu na obilaznicu,pa kod Zmaja pa prema mostu.Vec ce svi kroz Bataju samo pravo(mnogo blize)
 
@zoran
Dobrodošao :)
mozda ova stara sličica malo pojasni o čemu si pisao :)

 
mene muci jedan odokativno-opticki problem :laugh:

daj nadjite mi taj 1 kilometar u tom poslednjem 6 sektoru, kad lepo ima 3,5 km

gde li nadjose 4,5 kilometara, oduvek sam se pitao
 
gzthe":3henlhbp je napisao(la):
mene muci jedan odokativno-opticki problem :laugh:

daj nadjite mi taj 1 kilometar u tom poslednjem 6 sektoru, kad lepo ima 3,5 km

gde li nadjose 4,5 kilometara, oduvek sam se pitao

Ne razumem sektor 6 ima nesto preko 7.2km

orlovaca-bubanj-potok-full.jpg
 
moja greska, mislio sam da je ovo sektor 6 sto je pricao JohnnyLee

(од петље Авалског и Кружног пута до наплатне рампе има 4,5км).

do autoputa pa onda do naplatne rampe ima 4,5 km ali nije petlja na naplatnoj rampi nego tacno gde je sadasnje iskljucenje sa autoputa na bubanj potoku 1 km pre naplatne rampe

ok, sad vidim, sektor 6 pocinje od mosta posle Resnika, pa ide tunel umesto petlje sa avalskim putem, a petlja bubanj potok se fizicki prostire iza sadasnje pijace, stim da je odvajanje za pravac zagreb sa stare strane kojom sada ide put, problem nastaje jer oni sektor 6 racunaju sve do 1,3 km posle naplatne rampe Bubanj potok

jos jedna moja greska da ispravim kad sam je vec uvideo, normalno je da racunaju i taj deo, jer je ukljucenje u pravcu nisa na prostoru sadanje naplatne rampe (mislim nije normalno da racunaju vise od 1 km posle ukljucenja kao sektor 6 al ajde sad) koja ce verovatno morati da se pomera u pravcu nisa a ne kao sto je na slici u pravcu zagreba (mislim moja pretpostavka, nije valjda i nova greska :))))) )
 
Naravno da ne rade tunel Beli potok i nema radova u celom sektoru 6, koliko znam prepravke glavnog projekta tog sektora još nisu završene. Nezvanična informacija je da se petlja pomera prema Nišu i samim tim se povećava dužina sektora koji je trebao biti 7.2 km.
Ono što je meni čudno je most br. 16 koji se ne radi a pripada sektoru 5.
 
gzthe":2l5gj4cp je napisao(la):
moja greska, mislio sam da je ovo sektor 6 sto je pricao JohnnyLee

(од петље Авалског и Кружног пута до наплатне рампе има 4,5км).

do autoputa pa onda do naplatne rampe ima 4,5 km ali nije petlja na naplatnoj rampi nego tacno gde je sadasnje iskljucenje sa autoputa na bubanj potoku 1 km pre naplatne rampe

ма то моје је само један део и нема везе са целим сектором, него са фунционалшћу обилазнице у том делу
 
Bez legende dosta dobro nagađam :rolleyes:
ali ne znam šta je tanka ljubičasta
koja ide uporedo sa koridorm da bi pri vrhu slike presecala koridor pod 90 stepeni
 
Plavo je granica plana odredjena detaljnim planom regulacije.

110811-PETBAT-07.jpg
 
Глупо је што нема прикључење на Батајнички пут, макар према Новом Саду.
 
Zar nema prikljucenje malo blize gradu?U zoni ove petlje ne bi valjalo da je.
 
Ako je plan bio najveca misterija a sad vise nije. Ostaje misterija sta ce biti sa starim nadvoznjakom od 3 trake? Jel se ruši ceo ili se delimicno rusi a delimicno renovira ili se ostavlja ali renovira ceo? Ne znam bas koliko imaju prostora da provuku jos 2x3 trake pored ovog starog nadvoznjaka?

Po ovom planu spoj je bas iznad batajnickog puta. E sad posto prolazim cesto ispod tamo sam mogao da primetim jedan stub koje je iz 2 dela a nalazi se desno od izlaza ka NS iz pravca Zemuna gledano. Moguce je da ce tu da ga preseku a onda preko naprave ispravljnog i sa ulaznom ramopom ka NS.

Mada koliko je sam nadvoznjak u losem stanju mozda bi bilo najbolje kompletno rusenje ali kako izvesti to a ne prekinuti saobracaj?
 
vucko":3o3akk86 je napisao(la):
Zar nema prikljucenje malo blize gradu?U zoni ove petlje ne bi valjalo da je.
Прва нормална веза Новосадског и Батајничког пута је у Земун Пољу, око 4 км далеко. Веза Батајничког пута и Обилазнице у самој Батајници иде кроз улице новог дела насеља, преко нове батајничке магистрале до петље.
 
Tanka ljubicasta Vam je gasovod.I to precnika jedan f 600 a drugi mislim 460.
 
Vrh